quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:55 schreef rgras het volgende:
Overmorgen toch?
Na de recap wordt gelijk de 1e ep uitgezonden volgens mij.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:15 schreef freiss het volgende:
Mooie dingen. Is die terugblik nou dezelfde dag als de eerste aflevering, of is ie een dag eerder?
Klopt. Een dag eerder (morgen dus) wordt een speciale versie van de finale van vorig jaar uitgezonden. Overmorgen idd de recap meteen gevolgd door 401.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:21 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Na de recap wordt gelijk de 1e ep uitgezonden volgens mij.
Het eerste seizoen van PB was wel tofquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:24 schreef Haunter het volgende:
Ik heb er zin in!eindelijk weer eens kwaliteit.. (Prison Break bijvoorbeeld
)
quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:23 schreef MevrouwLili het volgende:
Ik zit in Noorwegen en heb hier geen tv, heeft iemand een internet-tip vor mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[@Last.fm |
Bij mij staat het ook al een tijdje in mn agendaquote:Op woensdag 30 januari 2008 02:41 schreef tokyo het volgende:
Oh het is zo triest dat ik me hier al maandenlang op verheug. Het staat zelfs in mijn agenda
6 en 13 sowieso. De rest is wel aardig als je verder even niks te doen hebt, maar kun je gerust overslaan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:40 schreef Tim86 het volgende:
mobisodes? Zijn die echt de moeite waard?
hierquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:36 schreef Dubbeldrank het volgende:
Waar kan ik de trailers voor seizoen 4 vinden?
Okquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Donderavond wordt het uitgezonden in de VS. Dus vrijdagochtend (of misschien als Donderdag laat in de nacht) te downen.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:31 schreef tokyo het volgende:
Ik hoop dat Claire en de baby doodgaan.
Ik denk vrijdag ochtend. ik zit er zeker klaar voorquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Donderavond wordt het uitgezonden in de VS. Dus vrijdagochtend (of misschien als Donderdag laat in de nacht) te downen.
ik denk dat we eerst te zien krijgen wat er met de rest van de groep gebeurd. En dat charlie nog buiten beeld blijft. Nog een aflevering of 2 voor je antwoord krijgt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:22 schreef CarOnline het volgende:
Joehoeeeee, wat heb ik er zin in
Ben zo benieuwd of Charlie écht dood is.
Dacht dat aflevering1 extra lang is, niet zeker ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik denk dat we eerst te zien krijgen wat er met de rest van de groep gebeurd. En dat charlie nog buiten beeld blijft. Nog een aflevering of 2 voor je antwoord krijgt.
Doen ze wel vaker in de serie. Dat de eerst volgende aflevering over iemand anders gaat. Net als toen lock neer geschoten werd door ben in die kuil. Duurde even voor we wisten of hij wel of niet dood was.
Of zit ik er nu helemaal naast. ik weet het niet meer zeker
Je hebt gelijk, of bijvoorbeeld toen Locke zijn vader uit de 'doos' tevoorschijn kwam. Sterker nog, van die gasten op Antartica hebben we nog steeds niet echt iets gezien.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik denk dat we eerst te zien krijgen wat er met de rest van de groep gebeurd. En dat charlie nog buiten beeld blijft. Nog een aflevering of 2 voor je antwoord krijgt.
Doen ze wel vaker in de serie. Dat de eerst volgende aflevering over iemand anders gaat. Net als toen lock neer geschoten werd door ben in die kuil. Duurde even voor we wisten of hij wel of niet dood was.
Of zit ik er nu helemaal naast. ik weet het niet meer zeker
ik weet niet of we nu ook met veel vooruitblikken gaan werken. Volgens mij wel toch.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dacht dat aflevering1 extra lang is, niet zeker ?
Denk dat we starten met het rare einde van S3
Het kost 2 weken om 1 aflevering te schrijven. In augustus zijn ze begonnen en begin november gingen ze staken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:02 schreef Skull-splitter het volgende:
8 episodes maar, ik dacht dat ze het script voor het hele seizoen (al ingedikt van 24 naar 16) klaar hadden?
Volgende week is het ook om 9 uur op donderdag, net als de weken erna.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:21 schreef Harajuku. het volgende:
Ehm, ik vroeg net een Amerikaan naar hoe laat het in NYC uitgezonden werd. Hierna vroeg ik "Dus volgende week 9pm?" Toen zei hij dat er over volgende week niets in stond.
Heb ik iets gemist?
Mooi gesprokenquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:31 schreef tokyo het volgende:
Ik hoop dat Claire en de baby doodgaan.
Mooi gesprokenquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:18 schreef tokyo het volgende:
[..]
ik meen het. en ik hoop dat iemand WALT neersteekt.
Achja, t moest een keer gebeuren. Anders kan Desmond aan de gang blijven met hem te helpen. En anders wisten ze niet zeker dat Claire met de baby gered zou worden. Want Desmond zag claire en de baby in zijn visioen gered worden, en in dat zelfde vision ging Charlie dood.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:04 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ben benieuwd naar Claire's reactie op de dood van Charlie.
Het viel me de laatste aflevering op dat Charlie op dat moment helemaal niet dood hoefde te gaan. Als je kijkt naar de grootte van de ruimte waar Charlie zich opsloot en de tijd die nodig was om die ruimte onder water te zetten, zou het meerdere minuten hebben geduurd voordat The Looking Glass helemaal onder water had komen te staan. In die tussentijd konden Desmond & Charlie met enkel een zuurstoffles, die ze tot hun beschikking hadden, via de "pool" naar boven kunnen zwemmen. Maar toch was Charlie moedig genoeg om er een einde aan te maken.
Lost.S04E01.HDTV.XviD-LOL stond er bij de aankondiging. Bleek dus EP 1 van Season 1 te zien.quote:Op donderdag 31 januari 2008 02:14 schreef Xurk het volgende:
Wat ben je aan het downloaden dan? Een recap-aflevering ofzo?
Jep, dus alle 4x01 die je tot mogenochtend 3 uur tegen komt zijn FAKE.quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:07 schreef FoXje het volgende:
Dus vanavond wordt ie uitgezonden in de US?
Die komt toch ook vanavond?quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:10 schreef Jovatov het volgende:
Verder dacht ik dat er gisteravond wel een herhaling van de S3 finale werd uitgezonden met extra feitjes. Maar die kan ik weer niet vinden, jammer, dan zometeen maar zelf de S3 finale nog eens kijken.
Dat zal dan wel ja, heb ik ook verkeerd gezien dan.quote:
Nee dankje. Heb nog een leven. Ik kijk wel ergens in de middag/avond.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:27 schreef Devano het volgende:
Dat wordt vroeg op staan voor LOST lievend Nederland morgen.
Dat klopte wel. De uitgebreide versie van de finale is gisteravond uitgezonden.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:16 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dat zal dan wel ja, heb ik ook verkeerd gezien dan.
Ah, dus tochquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:21 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat klopte wel. De uitgebreide versie van de finale is gisteravond uitgezonden.
Vanavond komt eerst de recap van seizoen 1-3, "Past, Present & Future", om 8 uur (2 uur onze tijd), dan 4x01 "The Beginning of the End" om 9 uur (3 uur onze tijd).
Nog een uur toch?quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:56 schreef appelsientje het volgende:
Goed .... nog 5 min.. en dan is find815 ook ten einde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
Nopequote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:18 schreef appelsientje het volgende:
The endSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is juist leuker om het zelf te doen.. zit je in het verhaalquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als iemand zin heeft om ff op te schrijven wat je mist indien je die spellen / mobisodes of hoe 't heet niet kijkt, je maakt vele mensen blij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
Er komt inderdaad eerst een Past, Present, Future episode met recap van S1-S3quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:55 schreef Karina het volgende:
Ik hoop dat er eerst nog een samenvatting komt, want ik ben de helft al weer vergeten onderhand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:32 schreef Jovatov het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:13 schreef Hare het volgende:
Heb net ff de laatste afleveringen van seizoen 3 gekeken en weer komt de vraag boven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:13 schreef Hare het volgende:
Heb net ff de laatste afleveringen van seizoen 3 gekeken en weer komt de vraag boven:Hoeft niet in spoiler, is al uitgezondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Verder dacht ik hier vandaag ook aan. Maar als je kijkt zie je dat hij eigenlijk eerder de deur dichtdoet om Desmond buiten te houden, dan dat hij hem dicht houdt om zelf dood te gaan.
Sowieso moest die deur dicht om niet het hele station onder te laten lopen (en beiden dood). Als hij Desmond binnen had gelaten had hij wellicht zelf buiten kunnen gaan staan, maar dat wil hij Desmond niet aandoen. Dus is zelf de deur dicht doen de enige oplossing, waar hij jammerlijk zelf aan ten onder gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Sun is pregnant.."quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:36 schreef Aventura het volgende:
Deze is ongetwijfeld voorbij gekomen maar ik post hem toch even. Echt briljant, alles is nu weer bovengekomen.
http://www.youtube.com/watch?v=QIuXZ37GQIs
Lost recap in 8 minutes 15 seconds.
Vreemd om alle gebeurtenissen in chronologische volgorde te zien! Maar draagt wel bij aan het overzicht tot nu toe.
op het eiland blijken vrouwen sneller zwanger te raken alleen de kinderen komen te overleiden voor dat ze geboren worden, tevens de moeder ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:09 schreef rgras het volgende:
[..]
"Sun is pregnant.."
"..but Jin is steril, what's up with that?"
Vervolgens zie je Hurley met een dikke grijns zijn duim op steken.![]()
[ afbeelding ]
Hell yes.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:55 schreef DaFrenk het volgende:
Bloody hell, het is weer zover! Morgen het x264 ripje maar weer afwachtenHD FTW!
quote:12 things that you need to remember about Lost in order to fully appreciate the premiere
nietquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:34 schreef denhaag070 het volgende:
waar en hoe laat ( NL tijd ) kan je m morgen bekijken ?
Gaat vet tegenvallen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 02:18 schreef J.F.Sebastian het volgende:
haha zo'n dikke hype om deze serie.. zo tof is het eigenlijk ook weer niet
van waar dan ??quote:Op vrijdag 1 februari 2008 03:21 schreef glannie het volgende:
Over 1 uur is ie omlaag te halen
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 1 februari 2008 02:25 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat vet tegenvallen.![]()
Het lijkt wel een religie.
hoe kom je aan abc? welk pakket?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 04:43 schreef Vitamine_C het volgende:
nog 17 minuutjes en dan staat mijn TV aan op ABC
zo even eten opwarmen en dan met bord op schoot LOST kijken
aflevering 1 is toch nog niet te downloaden of wel zo wel gaarne een pmquote:
Zullen wel veel reclames komen tussendoor, of valt het mee?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 05:05 schreef Vitamine_C het volgende:
ik download niet gezien ik in California zit, kijk dus gewoon tv
Nee om de 5 minuten reclame, je wordt er gek van. Daarom download ik het ook liever. Maar voor de season premiere van Lost wil je er wel ff doorheen bijten.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 05:09 schreef XrAiDeN het volgende:
[..]
Zullen wel veel reclames komen tussendoor, of valt het mee?
Tuurlijk is het niet zo dat als hij de deur niet dicht doet het hele station dan onder loopt. Ja, op den duur wel, maar ze hadden echt nog wel ff tijd om via de weg hoe ze ook binnen zijn gekomen weer naar buiten te gaan. En Desmond hoeft dan toch ook niet naar binnen? Als ze gewoon beide lekker naar buiten gaan, voor mijn part ook nog ff de deur dicht doen en op hun dooie gemakje naar buiten zwemmen is er niets aan de hand.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:28 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Hoeft niet in spoiler, is al uitgezonden.
Verder dacht ik hier vandaag ook aan. Maar als je kijkt zie je dat hij eigenlijk eerder de deur dichtdoet om Desmond buiten te houden, dan dat hij hem dicht houdt om zelf dood te gaan.
Sowieso moest die deur dicht om niet het hele station onder te laten lopen (en beiden dood). Als hij Desmond binnen had gelaten had hij wellicht zelf buiten kunnen gaan staan, maar dat wil hij Desmond niet aandoen. Dus is zelf de deur dicht doen de enige oplossing, waar hij jammerlijk zelf aan ten onder gaat.
Nu ja, kijk als je die deur niet snel dichtgooit gaat het water aardig stromen en om dan nog de deur dicht te krijgen is vrij lastig. Plus dat Desmond duidelijk probeert om bij Penelope te komen, dus je moet eerst Desmond wegwerken (erg lastig) en dan nog de deur zien dicht te krijgen met een hoeveelheid water die er doorheen stroomt. Op zich is het niet heel gek wat Charlie doet, plus dat hij op deze manier zich aan de flash van Desmond houdt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:06 schreef Hare het volgende:
[..]
Tuurlijk is het niet zo dat als hij de deur niet dicht doet het hele station dan onder loopt. Ja, op den duur wel, maar ze hadden echt nog wel ff tijd om via de weg hoe ze ook binnen zijn gekomen weer naar buiten te gaan. En Desmond hoeft dan toch ook niet naar binnen? Als ze gewoon beide lekker naar buiten gaan, voor mijn part ook nog ff de deur dicht doen en op hun dooie gemakje naar buiten zwemmen is er niets aan de hand.
Toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:55 schreef DaFrenk het volgende:
Het is weer begonnen! Heerlijk jaDe flashback van Jack is later dan die van Hugo hoor, daarom ook: "Thinking of growing a beard"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit, iemand was me al voor![]()
Ik denk dat Locke dat wasquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:31 schreef Mirel het volgende:
Iemand die niet lui is, kan die ff caps maken van de dude in Jacob's huis?![]()
En dat huis zat helemaal niet van plek te veranderen, Hugo hallucineert gewoon joh.
Waarom spoilertags?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:55 schreef DaFrenk het volgende:
Het is weer begonnen! Heerlijk ja
Toffe flashforwards van Hurley/Hugo zegHet eiland wil ze terug? Waar in de vorige flashforward Jack niets anders wilde dan terug is hij op een of andere manier daarvan 'genezen'.
Vraag me af wat dat nu ook was met dat huisje van Jacob. Het leek van plek te wisselen en zelfs te verdwijnen. Beetje zoals Walt ook kan doen wat Hurley nu dus ook aan het flikken is. En wie was er nog meer in dat huisje naast Jacob? Sowieso Christian Shepard blijkbaar..WTF!?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:31 schreef Mirel het volgende:
Iemand die niet lui is, kan die ff caps maken van de dude in Jacob's huis?![]()
En dat huis zat helemaal niet van plek te veranderen, Hugo hallucineert gewoon joh.
Idd ja. Maar ik zie Harold Perrineau daar ook bij staanquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:22 schreef Jnk18 het volgende:
Die gast in de chair lijkt verschrikkelijk veel op die vader van Jack? Die man zat ook in de opening credits.
Zit wat in. Hurley zei daarna: "You'd look weird with a beard, dude." Dus daaruit kan je opmaken dat die flashforward van Jack later plaats vind. Aan de andere kant zegt Hurley: "Reporters leaving you alone?" En de vraag is of Hurley doelt op de reporters n.a.v. de crash, of zijn heldenactie op de brug.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:02 schreef rthls het volgende:
Mooi dat het weer begonnen is!
DaFrenk: Ik denk trouwens dat bij deze flashforward Jack nog redelijk blij is dat die terug is en dat de flashforward uit de vorige ep juist nog later is (vanwege het feit dat die in deze ep zei: I think I'm gonna grow a beard)
Omdat hij even verbaasd was? Omdat dit zo een mooie cliffhanger is?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:50 schreef Dulk het volgende:
waarom zei jack niets tegen die helikopterpiloot op het einde ?
hoezo verbaasd, hij wist dat er hulp aan kwam, het leek of hij hem ergens van herkende, of ik zie spoken nuquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:51 schreef robski18 het volgende:
[..]
Omdat hij even verbaasd was? Omdat dit zo een mooie cliffhanger is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Good point, dat was ik even vergeten.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:31 schreef Jnk18 het volgende:
Ik denk als die strike er niet was dat ze wel 2 h premiere hadden kunnen doen, mja nu krijg je 8 out of 16 eps ordered? Dus als ze nu al 2 zouden laten zien , heb je nog materiaal voor een dikke maand, dat werkt ook niet echt.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:49 schreef Haunter het volgende:
Charlie had dus weer wat op z'n hand geschreven tijdens dat moment in die verhoorkamerAh ..tof detail! Was me niet opgevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit vanaf minuut één weer helemaal in Lost. Spannend wat de volgende ontwikkelingen zijn.Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
Er zit nogal een pauze tussen het moment dat ze elkaar zien, en dat locke over "not penny's boat" begint hequote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:15 schreef Jovatov het volgende:
Oké, nu bezig aan een rewatch met de rest van de familie. En er is één punt waar ik echt graag een antwoord op wil.
Op een gegeven moment als Hurley Locke tegenkomt...
Hoe wist Locke dat Charlie dood was en dat hij 'not penny's boat' had gezegd?
Locke was er niet bij op het strand.
De enige verklaring () is dat Jacob hem dat verteld heeft, hmpf, Lost
![]()
Er zijn door de staking maar 8 episodes geloof ik. Dus als ze nu gelijk alweer een dubbele deden, moest ABC weer wat anders verzinnen voor week 8.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:03 schreef Richardfun het volgende:
Ik vond het toch een beetje een teleurstelling. De flash forwards waren wel leuk, maar ik heb het idee dat er voor een season premiere gewoon bar weinig gebeurde. Ook jammer dat ze niet gewoon een dubbele ep deden...
Oké, mja, dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:46 schreef robski18 het volgende:
[..]
Er zit nogal een pauze tussen het moment dat ze elkaar zien, en dat locke over "not penny's boat" begint heKortom: Hurley heeft het 'm zelf verteld.
Heb dat past/present/future wel gedownload, maar het is gewoon een recap van de vorige seizoenen, met narration van 'Ben'.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:43 schreef JDizzle het volgende:
Flashforwards FTMFW! Verder een toffe ep. Zometeen nog 2 of 3 keer kijken.
Is dat past/present/future aflevering het waard te bekijken trouwens?
Inderdaad, maar deze aflevering komt wel met heel veel vragen!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:35 schreef kastanova het volgende:
Tja, een nogal nietszeggende aflevering als je het objectief bekijkt...
Enige wat we in feite te weten gekomen zijn is dat Hurley ook van het eiland gekomen is.
Nou wow, wat een seizoensopening...
Nee hoor.. Maar een seizoensopening die zó nietszeggend voortkabbelt richting het einde, da's toch wel teleurstellend...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh nee, het grote zeiken om antwoorden is weer opnieuw gestart.
Ik vond het echt een heerlijke afleveringquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:59 schreef kastanova het volgende:
Nee hoor.. Maar een seizoensopening die zó nietszeggend voortkabbelt richting het einde, da's toch wel teleurstellend...
Uhm er zijn er 6 van af. Hoe weet je dat dan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik vond het echt een heerlijke aflevering. Je weet een aantal dingen,
- er komen er 6 van 't eiland af
- daaronder Kate, Jack & Hurley
- de 2 "kampen" gaan een belangrijke rol vervullen in 't vervolg
- ook in de "future" zitten er nog mensen achter de "oceanic 6" aan (om wat voor reden dan ook)
- naomi is dood
- locke is weer helemaal terug in de groep
Noem dat maar nietszeggend.
Sorry hoor, maar dat is echt niet boeiend, dat is gewoon puntsgewijs een samenvatting van een aflevering. Er gebeurde gewoon niet zo heel veel.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
- er komen er 6 van 't eiland af
- daaronder Kate, Jack & Hurley
- de 2 "kampen" gaan een belangrijke rol vervullen in 't vervolg
- ook in de "future" zitten er nog mensen achter de "oceanic 6" aan (om wat voor reden dan ook)
- naomi is dood
- locke is weer helemaal terug in de groep
Gek hè, dat flashforwards niet 100% terugkoppelen op wat er in de aflevering zelf gebeurt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:03 schreef ook_gek het volgende:
ik vind alleen dat op en neer van heden naar toekomst soms vrij vervelend. Het is in deze aflevering een onsamen hangent verhaal.
Blijft dus alleen de "Hurley van het eiland" onthulling over...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
- er komen er 6 van 't eiland af Dat vermoéden we n.a.v. de "Oceanic Six"
- daaronder Kate, Jack & Hurley Kate & Jack waren allang bekend
- de 2 "kampen" gaan een belangrijke rol vervullen in 't vervolg Oh, je bent helderziend?
- ook in de "future" zitten er nog mensen achter de "oceanic 6" aan (om wat voor reden dan ook) 1 neger in notabene een gesticht bij iemand die vrijwel altijd hallucineert, nee inderdaad, wát een complotten!
- naomi is dood De vorige aflevering dacht men al dat ze dood was, nu strompelde ze nog even 5 minuten en ging wederom dood
- locke is weer helemaal terug in de groep Hij is nog nooit helemaal wég geweest uit de groep.
Óhóf, Jack heeft 5 dagen nonstop zitten huilen en krijsen als een klein kind omdat hij Hurley miste en omdat Hurley daar een godsgruwelijke koppijn aan over hield zou hij het liever anders gedaan hebben.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Over dat tweede puntje, als Hurley in the future tegen Jack zegt dat ie eigenlijk met 'm mee had moeten gaan, is de kans erg groot dat de kampen een belangrijke rol gaan vervullen.
Ik vond het juist knap hoe de flashforward terugkoppelde op het eilandverhaal. Hurley verliest Charlie en in de FF zien we hoe dat doorwerkt op hem.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gek hè, dat flashforwards niet 100% terugkoppelen op wat er in de aflevering zelf gebeurt.Vind het juist wel een interessante vorm van vertellen, beter dan die nutteloze flashbacks.
Vóór het eiland had Jack ook al een voorliefde voor drank. In de allereerste scène van de serie zie je Jack namelijk naar z'n flesje wodka grijpen als hij wakker wordt op het eiland. En aan de stewardess vraagt hij later (eerder) of hij niet meer alcohol kon krijgen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:32 schreef ook_gek het volgende:
Nog een leuke gedachte.
Jack was op het eiland niet aan de drank. In de opening van seizoen 4 zat hij aan de wodka ju ( even van uit gaan dat het wodka was ) in iedere geval wel drank. In de afsluiting van seizoen 3 zie je jack ook helemaal verlslaafd aan de pillen en volledig naar de klote zijn. Iets wat je nooit gezien heb op het eiland.
...
Dat dus! Was juist goed gekoppeld. En ik vind het veel vetter dat de flashforwards voor een heel nieuw verhaallijn zorgen, omdat de eilandbewoners elkaar nu kennen. (Dit in tegenstelling tot de flashbacks natuurlijk)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:39 schreef Symer het volgende:
[quote][..]
Ik vond het juist knap hoe de flashforward terugkoppelde op het eilandverhaal. Hurley verliest Charlie en in de FF zien we hoe dat doorwerkt op hem.
Net als de vorige afl, waar Jack alles wil geven om van het eiland af te komen en in de FF juist van alles wil doen om terug te gaan naar dat eiland.
Dat laatste denk ik sowieso ja. Was het niet zo dat Hurley (net als Jack in de season finale) twijfelde om terug te gaan? (Ik heb meteen toen ik wakker werd de aflevering bekeken, en ik weet niet meer zeker)quote:[..]
Vóór het eiland had Jack ook al een voorliefde voor drank. In de allereerste scène van de serie zie je Jack namelijk naar z'n flesje wodka grijpen als hij wakker wordt op het eiland. En aan de stewardess vraagt hij later (eerder) of hij niet meer alcohol kon krijgen.
Wat dat betreft is Jack idd net als Hurley, het eiland was op één of andere manier beter voor hen.
Dat van Christian is nu ook niet helemaal zeker idd. Voor deze uitzending had ik (en volgens mij iedereen) het gevoel dat het figuurlijk bedoeld is door Jack, maar nu ik zeker weet dat Jack's vader nog leeft (zie: laatste mobisode en deze aflevering waar hij toch duidelijk te zien is in Jacob's huis) is het mogelijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:39 schreef shakaboem het volgende:
Werd er aan het einde van seizoen 3 niet in een flashforward iets gezegd van "zullen we mijn vader naar beneden halen en kijken wie er het meest dronken is?" door Jack? Dat betekent dat zijn vader nog leeft en één van de Oceanic 6 is.![]()
Dus degenen die bij de Oceanic 6 horen zijn dan:
- Jack Shephard
- Christian Shephard
- Kate Austen
- Hugo 'Hurley' Reyes
Zouden Michael en Walt ook bij de Oceanic 6 horen?
Toen werd ook al door de arts gezegd dat zijn vader dood is, en bleek dat jack langzaam gestoord aan het worden was.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:39 schreef shakaboem het volgende:
Werd er aan het einde van seizoen 3 niet in een flashforward iets gezegd van "zullen we mijn vader naar beneden halen en kijken wie er het meest dronken is?" door Jack? Dat betekent dat zijn vader nog leeft en één van de Oceanic 6 is.![]()
Zou Kate dan Jacks vader bedoeld hebben toen ze "He's gonna be wondering where I am" zei tegen Jack en we allemaal dachten dat ze Sawyer bedoelde?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:39 schreef shakaboem het volgende:
Dat concludeerden wij toen bleek dat het de toekomst was. De arts heeft daar verder niks over gezegd bij mijn weten.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:02 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Toen werd ook al door de arts gezegd dat zijn vader dood is, en bleek dat jack langzaam gestoord aan het worden was.
Hallo, in de flashforward van seizoen 3 zag je Jack's vader toch gewoon rondlopen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:00 schreef Haunter het volgende:
[..]
Dat van Christian is nu ook niet helemaal zeker idd. Voor deze uitzending had ik (en volgens mij iedereen) het gevoel dat het figuurlijk bedoeld is door Jack, maar nu ik zeker weet dat Jack's vader nog leeft (zie: laatste mobisode en deze aflevering waar hij toch duidelijk te zien is in Jacob's huis) is het mogelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
Kijk de aflevering maar terug, die arts die zegt duidelijk dat Jack de weg kwijt is, oa als Jack zegt dat zijn vader erger is dan hem qua alcohol.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:10 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat concludeerden wij toen bleek dat het de toekomst was. De arts heeft daar verder niks over gezegd bij mijn weten.
Echt wel...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:29 schreef Jovatov het volgende:
En nee in die Flash Forward van S3 zie je Jack Shepard niet rondlopen
Jongen ik heb gister die aflevering nog zitten kijkenquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:34 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Jongen ik heb gister die aflevering nog zitten kijken
Jack Shepard is dood, live with it.
Oh nee, wacht!
Christian Shepard bedoel ik dus.
Christian Shepard is dood, de vader van Jack.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:28 schreef Marble het volgende:
Wat een domme complottheorieen hier over de Oceanic 6. Die zijn al lang bekend.
(Lezen op eigen risico!)Ik wou het al niet zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang leve DarkUFO
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Nee, uitgelekt. Alleen Jack, Kate en Hurley zijn al te zien geweest.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:45 schreef Merkie het volgende:
Zijn dat namen die afgeleid kunnen worden uit de afleveringen of is het gewoon een 'echte' spoiler?
Nergens blijkt uit dat Jacks pa dood is op dat moment. Anders hadden we voor het einde al kunnen raden dat het geen flashback maar -forward was.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:29 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Kijk de aflevering maar terug, die arts die zegt duidelijk dat Jack de weg kwijt is, oa als Jack zegt dat zijn vader erger is dan hem qua alcohol.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:48 schreef Symer het volgende:
@Marble: Totdat dat soort dingen in een aflevering zijn geweest hebben we nog alle ruimte om te speculeren.
Waarom nou weer?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:50 schreef Marble het volgende:
[..]. Speculeer vooral een eind weg, je zet jezelf alleen maar voor lul.
Dus telkens als iemand speculeert en het mis heeft zet ie zichzelf voor lul?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:50 schreef Marble het volgende:
[..]. Speculeer vooral een eind weg, je zet jezelf alleen maar voor lul.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Heb je genoten van de episode Merkie
Akkoord, er zit misschien geen heel duidelijk bewijs in dat pa dood is (al vind ik persoonlijk van wel).quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:48 schreef Symer het volgende:
[..]
Nergens blijkt uit dat Jacks pa dood is op dat moment. Anders hadden we voor het einde al kunnen raden dat het geen flashback maar -forward was.
Het enige wat de arts doet is Jack vreemd aankijken en vragen hoeveel hij gedronken heeft.
@Marble: Totdat dat soort dingen in een aflevering zijn geweest hebben we nog alle ruimte om te speculeren.
Dudequote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:54 schreef jorienvdherik het volgende:
En die gast op einde die uit de heli komt is toch gewoon Charlie ?
dus ff wel he, alleen met korter haarquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:05 schreef Marble het volgende:
[..]
Dude. Hij lijkt ongeveer net zoveel op Charlie als Claire op Oprah Winfrey lijkt.
Ga jij morgen gelijk ff langs Hans Anders?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dus ff wel he, alleen met korter haar
Ik vond 'm er ook op lijken, dus ik dacht dat het zijn broer was.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:21 schreef Merkie het volgende:
Ik vond 'm ook op Sjaarlie lijken hoor. Komt doordat hij ook zo met z'n ogen kneep (net als Sjaarlie) en verder lijkt hij er wel een beetje op.
Stil maarquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:10 schreef Marble het volgende:
[..]
Ga jij morgen gelijk ff langs Hans Anders?
Ik dacht eventjes ook dat hij uit die band kwamquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:40 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik vond 'm er ook op lijken, dus ik dacht dat het zijn broer was. [ afbeelding ]
Komop, dit is toch geen charlie!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:21 schreef Merkie het volgende:
Ik vond 'm ook op Sjaarlie lijken hoor. Komt doordat hij ook zo met z'n ogen kneep (net als Sjaarlie) en verder lijkt hij er wel een beetje op.
Duh, maar hij lijkt er wel beetje op.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:45 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Komop, dit is toch geen charlie!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:45 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Komop, dit is toch geen charlie!
[ afbeelding ]
Alleen het baardje, ogen zijn anders. En nee, dat komt niet alleen door de regen of door zijn blik.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gezicht wel hoor
UIt S01E05 - White Rabbit:quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:48 schreef Symer het volgende:
[..]
Nergens blijkt uit dat Jacks pa dood is op dat moment. Anders hadden we voor het einde al kunnen raden dat het geen flashback maar -forward was.
Het enige wat de arts doet is Jack vreemd aankijken en vragen hoeveel hij gedronken heeft.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
Waarom zegt Hurly niet tegen die agent dat die anna lucia kent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
Als ik zoveel bijna-dood ervaringen als de survivors zou hebben gehad zou ik ook niet zo snel van vertrouwen meer zijn. Daarbij gaat bijna niemand er van uit dat " not Penny's boat" een slechte boodschap is, aangezien er maar een paar mensen met Locke meegingen, de rest wil gewoon op die boot naar huis.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:14 schreef TC03 het volgende:
Aardige aflevering wel, alleen ik had gehoopt dat ze zouden stoppen met vaag doen, maar dat is helaas niet zo. Niemand is duidelijk tegen elkaar en doorvragen is er niet bij. Best ergerlijk, maarja. Snap ook niet waarom iedereen er vanuit gaat dat "not Penny's boat" slecht moet zijn. Niemand vraagt ook van "Hey John, maar WAAROM denk je dan dat we dood gaan?". De beweegredenen zijn mij alles behalve duidelijk.
Daar gaat wel iedereen vanuit. De broninformatie is "not penny's boat", wat iedereen vertaalt naar "they are not who we think they are", wat al een stuk kwader klinkt. Dat suggereert gewoon dat ze niet goed zijn (dat is wat zij denken), en dus slecht.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:44 schreef Jivis het volgende:
[..]
Als ik zoveel bijna-dood ervaringen als de survivors zou hebben gehad zou ik ook niet zo snel van vertrouwen meer zijn. Daarbij gaat bijna niemand er van uit dat " not Penny's boat" een slechte boodschap is, aangezien er een paar mensen met Locke meegingen.
Vind het een beetje vaag iemand maar te geloven 'omdat ze hem wel een beetje kennen', als er een dikke kans is dat je naar huis mag. Dan is het imo gewoon tijd voor harde antwoorden en vragen, aangezien je een belangrijke beslissing moet maken.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:44 schreef Jivis het volgende:
[..]
En niemand vraagt Locke waarschijnlijk iets omdat de goede man waarschijnlijk toch weer een of ander mysterieuze, cryptische boodschap zou geven, ze kennen hem zo langzamerhand wel een beetje, denk ik.
Waar haal jij vandaan dat iedereen daar vanuit gaat? En waarom zou Charlie een nutteloze boodschap op z'n hand schrijven, wat zou het dan voor betekenis hebben behalve een waarschuwing?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Daar gaat wel iedereen vanuit. De broninformatie is "not penny's boat", wat iedereen vertaalt naar "they are not who we think they are", wat al een stuk kwader klinkt. Dat suggereert gewoon dat ze niet goed zijn (dat is wat zij denken), en dus slecht.
Ze geloofden hem ook niet, ze geloofden Desmond en Charlie. Locke wist van die boodschap van Charlie af en gaf het door aan de anderen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind het een beetje vaag iemand maar te geloven 'omdat ze hem wel een beetje kennen', als er een dikke kans is dat je naar huis mag. Dan is het imo gewoon tijd voor harde antwoorden en vragen, aangezien je een belangrijke beslissing moet maken.
Dat impliceert het. In de context waarin het gebracht wordt, doet men alsof ze kwaadaardig zijn omdat ze niet denken wie ze zijn. Is toch ook vrij duidelijk, aangezien ongeveer 1/3 van de groep het geloofwaardig genoeg vindt om niet aan de reddingsactie mee te doen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:49 schreef Jivis het volgende:
[..]
Waar haal jij vandaan dat iedereen daar vanuit gaat?
Het enige wat Charlie wist, is dat Penny helemaal niet op een boot zat. Daarom schreef hij op: "Not Penny's boat". Hij gaf gewoon door wat hij wist voordat hij dood ging.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:49 schreef Jivis het volgende:
[..]
En waarom zou Charlie een nutteloze boodschap op z'n hand schrijven, wat zou het dan voor betekenis hebben behalve een waarschuwing?
Ze kiezen voor Locke, omdat Locke zegt dat hij naar een schuilplaats gaat omdat ze alleen daar veilig zijn. De "Lockers" stemmen daar mee in, zij vinden kennelijk ook dat het anders niet veilig is. Maar de enige die ooit heeft gezegd dat het niet veilig zou zijn, is Locke. En waarom het daar dan wel veilig is, en in de jungle of op het strand niet, daar vragen ze niet naar.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:50 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ze geloofden hem ook niet, ze geloofden Desmond en Charlie. Locke wist van die boodschap van Charlie af en gaf het door aan de anderen.
En die boodschap werd waarschijnlijk zo opgevat door wat ik eerder al zei: ze zijn niet meer zo goed van vertrouwen. Denk maar na hoe vaak ze al bedrogen zijn de voorgaande seizoenen. Als ik meegemaakt had wat de survivors meegemaakt hadden en die boodschap van Charlie zou zien zou ik hem waarschijnlijk ook eerder slecht opvatten dan goed. Omdat nou eenmaal is gebleken dat niemand te vertrouwen valt.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat impliceert het. In de context waarin het gebracht wordt, doet men alsof ze kwaadaardig zijn omdat ze niet denken wie ze zijn. Is toch ook vrij duidelijk, aangezien ongeveer 1/3 van de groep het geloofwaardig genoeg vindt om niet aan de reddingsactie mee te doen.
[..]
Het enige wat Charlie wist, is dat Penny helemaal niet op een boot zat. Daarom schreef hij op: "Not Penny's boat". Hij gaf gewoon door wat hij wist voordat hij dood ging.
Wat jij zegt klopt enigszins, maarrrrrrrr, het enige wat Charlie zei is "not Penny's boat", en dit is nooit aan de groep verteld. De groep denkt alleen maar 'they are not who we think they are', dat dat is wat Charlie heeft gezegd, dat maakt nogal een verschil. De vraag die er bij de groep heerst: klopt het dat ze slecht zijn? Klopt het wat Charlie zei? Ze doen alsof Charlie heeft gezegd dat het foute boel is, terwijl dat helemaal niet zo is.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:56 schreef Jivis het volgende:
[..]
En die boodschap werd waarschijnlijk zo opgevat door wat ik eerder al zei: ze zijn niet meer zo goed van vertrouwen. Denk maar na hoe vaak ze al bedrogen zijn de voorgaande seizoenen. Als ik meegemaakt had wat de survivors meegemaakt hadden en die boodschap van Charlie zou zien zou ik hem waarschijnlijk ook eerder slecht opvatten dan goed. Omdat nou eenmaal is gebleken dat niemand te vertrouwen valt.
En wat lul je nou dat IEDEREEN er vanuit gaat? Het grootste gedeelte van de survivors wil toch gewoon met Jack mee, die boot op
Nee, het is niet waar dat de groep dat denkt. Alleen de groep op de beach, die het het gedoe met Charlie van Desmond hebben vernomen heeft dat idee. En wie gingen er met Locke mee? Juist, Saywer, Hurley etc, allemaal mensen die op het strand waren. Claire nam waarschijnlijk ook deel aan de groep door haar band met Hurley/Charlie.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat jij zegt klopt enigszins, maarrrrrrrr, het enige wat Charlie zei is "not Penny's boat", en dit is nooit aan de groep verteld. De groep denkt alleen maar 'they are not who we think they are', dat dat is wat Charlie heeft gezegd, dat maakt nogal een verschil. De vraag die er bij de groep heerst: klopt het dat ze slecht zijn? Klopt het wat Charlie zei? Ze doen alsof Charlie heeft gezegd dat het foute boel is, terwijl dat helemaal niet zo is.
Zonder het te verklappen denk ik van wel.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:04 schreef jorienvdherik het volgende:
maar zonder te verklappen ofzo,
denken jullie dat het los gaat als dat schip komt
De groep denkt dat wel, aangezien die waarschuwing wel is doorgegeven. Men gaat er vanuit dat Charlie ze heeft geprobeerd te waarschuwen, maar de enige groep neemt die waarschuwing wel serieus en de andere niet. Er wordt duideijk gekozen tussen Locke en Jack, en waarom men wel of niet voor Locke kiest lijkt mij duidelijk, maar iedereen gaat er wel vanuit dat Charlie's waarschuwing betekent dat er kwaad op komst is, de vraag is alleen hoe serieus men deze waarschuwing neemt. Wel (Locke) of niet (Jack).quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:07 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nee, het is niet waar dat de groep dat denkt. Alleen de groep op de beach, die het het gedoe met Charlie van Desmond hebben vernomen heeft dat idee. En wie gingen er met Locke mee? Juist, Saywer, Hurley etc, allemaal mensen die op het strand. Claire nam waarschijnlijk ook deel aan de groep door haar band met Hurley/Charlie.
De andere groep echter bekijkt het vanuit een hele andere hoek, omdat die verder niks hebben meegekregen van Desmond's dramatische aankomst, maar vooral met Naomie zijn omgegaan. Zij zien op een gegeven moment Locke aankomen die zomaar Naomi (hun potentiele redder)) een mes in de rug pwnt en hebben dus logischerwijs niet zoveel vertrouwen meer in de beste man. Vandaar ook dat deze mensen allemaal de kant van Jack kiezen.
Ik vind dus helemaal niet dat er vaag wordt gedaan, de mensen vragen Locke gewoon niks omdat ze denken dat die knettergek is. En terecht.
Die waarschuwing is doorgegeven, de groep hoeft er dan toch niet meteen vanuit te gaan dat Locke de waarheid spreekt. Waar haal jij uit dat ze dat denken?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zonder het te verklappen denk ik van wel.
[..]
De groep denkt dat wel, aangezien die waarschuwing wel is doorgegeven. Men gaat er vanuit dat Charlie ze heeft geprobeerd te waarschuwen, maar de enige groep neemt die waarschuwing wel serieus en de andere niet. Er wordt duideijk gekozen tussen Locke en Jack, en waarom men wel of niet voor Locke kiest lijkt mij duidelijk, maar iedereen gaat er wel vanuit dat Charlie's waarschuwing betekent dat er kwaad op komst is, de vraag is alleen hoe serieus men deze waarschuwing neemt. Wel (Locke) of niet (Jack).
Omdat ze met hem meegaan naar de schuilplaats die hij voorstelt? Als je je beseft dat er een grote kans is dat je eindelijk van het eiland af komt, moet je wel een groot vertrouwen en geloof in iemand hebben om van die mogelijkheid af te zien.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:16 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die waarschuwing is doorgegeven, de groep hoeft er dan toch niet meteen vanuit te gaan dat Locke de waarheid spreekt. Waar haal jij uit dat ze dat denken?
Onzin, er gaan maar een paar mensen mee met Locke naar die schuilplaats. De rest blijft gewoon bij het vliegtuigwrak staan.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat ze met hem meegaan naar de schuilplaats die hij voorstelt? Als je je beseft dat er een grote kans is dat je eindelijk van het eiland af komt, moet je wel een groot vertrouwen en geloof in iemand hebben om van die mogelijkheid af te zien.
Ja, de mensen die met hem meegaan geloven hem dus.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:22 schreef Jivis het volgende:
[..]
Onzin, er gaan maar een paar mensen mee met Locke naar die schuilplaats. De rest blijft gewoon bij het vliegtuigwrak staan.
Vliegdekschip waarschijnlijk?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:24 schreef golfer het volgende:
En afgezien van die boot, waar kwam opeens die helicopter vandaan en waarom heeft niemand het daarover?
En dat is maar een gering aantal, de meesten ook mensen die op de beach waren toen Desmond daar aankwam.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, de mensen die met hem meegaan geloven hem dus.
Die helicopter kan best van die boot afkomen. Maar waarom is Hurley van het eiland af als hij met Locke meeging?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:24 schreef golfer het volgende:
En afgezien van die boot, waar kwam opeens die helicopter vandaan en waarom heeft niemand het daarover?
De opening van S1 is gewoon briljant, S2 begint in de hatch (omgwtf er zijn nog meer mensen op het eiland), S3 begint in Otherville (omgwtf, de Others hebben een heel eigen kamp), S4 begint in de toekomst, maar dat hadden we in feite al in de finale van S3 gezien.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:32 schreef Jivis het volgende:
Hoor iedereen over de vorige seizoensopeners, waren die zo ontzettend briljant dan? Vond de eerste afleveringen van seizoen 3 nou ook niet echt bepaald boeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |