ik denk dat we eerst te zien krijgen wat er met de rest van de groep gebeurd. En dat charlie nog buiten beeld blijft. Nog een aflevering of 2 voor je antwoord krijgt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:22 schreef CarOnline het volgende:
Joehoeeeee, wat heb ik er zin in
Ben zo benieuwd of Charlie écht dood is.
Dacht dat aflevering1 extra lang is, niet zeker ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik denk dat we eerst te zien krijgen wat er met de rest van de groep gebeurd. En dat charlie nog buiten beeld blijft. Nog een aflevering of 2 voor je antwoord krijgt.
Doen ze wel vaker in de serie. Dat de eerst volgende aflevering over iemand anders gaat. Net als toen lock neer geschoten werd door ben in die kuil. Duurde even voor we wisten of hij wel of niet dood was.
Of zit ik er nu helemaal naast. ik weet het niet meer zeker
Je hebt gelijk, of bijvoorbeeld toen Locke zijn vader uit de 'doos' tevoorschijn kwam. Sterker nog, van die gasten op Antartica hebben we nog steeds niet echt iets gezien.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik denk dat we eerst te zien krijgen wat er met de rest van de groep gebeurd. En dat charlie nog buiten beeld blijft. Nog een aflevering of 2 voor je antwoord krijgt.
Doen ze wel vaker in de serie. Dat de eerst volgende aflevering over iemand anders gaat. Net als toen lock neer geschoten werd door ben in die kuil. Duurde even voor we wisten of hij wel of niet dood was.
Of zit ik er nu helemaal naast. ik weet het niet meer zeker
ik weet niet of we nu ook met veel vooruitblikken gaan werken. Volgens mij wel toch.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dacht dat aflevering1 extra lang is, niet zeker ?
Denk dat we starten met het rare einde van S3
Het kost 2 weken om 1 aflevering te schrijven. In augustus zijn ze begonnen en begin november gingen ze staken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:02 schreef Skull-splitter het volgende:
8 episodes maar, ik dacht dat ze het script voor het hele seizoen (al ingedikt van 24 naar 16) klaar hadden?
Volgende week is het ook om 9 uur op donderdag, net als de weken erna.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:21 schreef Harajuku. het volgende:
Ehm, ik vroeg net een Amerikaan naar hoe laat het in NYC uitgezonden werd. Hierna vroeg ik "Dus volgende week 9pm?" Toen zei hij dat er over volgende week niets in stond.
Heb ik iets gemist?
Mooi gesprokenquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:31 schreef tokyo het volgende:
Ik hoop dat Claire en de baby doodgaan.
Mooi gesprokenquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:18 schreef tokyo het volgende:
[..]
ik meen het. en ik hoop dat iemand WALT neersteekt.
Achja, t moest een keer gebeuren. Anders kan Desmond aan de gang blijven met hem te helpen. En anders wisten ze niet zeker dat Claire met de baby gered zou worden. Want Desmond zag claire en de baby in zijn visioen gered worden, en in dat zelfde vision ging Charlie dood.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:04 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ben benieuwd naar Claire's reactie op de dood van Charlie.
Het viel me de laatste aflevering op dat Charlie op dat moment helemaal niet dood hoefde te gaan. Als je kijkt naar de grootte van de ruimte waar Charlie zich opsloot en de tijd die nodig was om die ruimte onder water te zetten, zou het meerdere minuten hebben geduurd voordat The Looking Glass helemaal onder water had komen te staan. In die tussentijd konden Desmond & Charlie met enkel een zuurstoffles, die ze tot hun beschikking hadden, via de "pool" naar boven kunnen zwemmen. Maar toch was Charlie moedig genoeg om er een einde aan te maken.
Lost.S04E01.HDTV.XviD-LOL stond er bij de aankondiging. Bleek dus EP 1 van Season 1 te zien.quote:Op donderdag 31 januari 2008 02:14 schreef Xurk het volgende:
Wat ben je aan het downloaden dan? Een recap-aflevering ofzo?
Jep, dus alle 4x01 die je tot mogenochtend 3 uur tegen komt zijn FAKE.quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:07 schreef FoXje het volgende:
Dus vanavond wordt ie uitgezonden in de US?
Die komt toch ook vanavond?quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:10 schreef Jovatov het volgende:
Verder dacht ik dat er gisteravond wel een herhaling van de S3 finale werd uitgezonden met extra feitjes. Maar die kan ik weer niet vinden, jammer, dan zometeen maar zelf de S3 finale nog eens kijken.
Dat zal dan wel ja, heb ik ook verkeerd gezien dan.quote:
Nee dankje. Heb nog een leven. Ik kijk wel ergens in de middag/avond.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:27 schreef Devano het volgende:
Dat wordt vroeg op staan voor LOST lievend Nederland morgen.
Dat klopte wel. De uitgebreide versie van de finale is gisteravond uitgezonden.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:16 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dat zal dan wel ja, heb ik ook verkeerd gezien dan.
Ah, dus tochquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:21 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat klopte wel. De uitgebreide versie van de finale is gisteravond uitgezonden.
Vanavond komt eerst de recap van seizoen 1-3, "Past, Present & Future", om 8 uur (2 uur onze tijd), dan 4x01 "The Beginning of the End" om 9 uur (3 uur onze tijd).
Nog een uur toch?quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:56 schreef appelsientje het volgende:
Goed .... nog 5 min.. en dan is find815 ook ten einde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
Nopequote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:18 schreef appelsientje het volgende:
The endSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is juist leuker om het zelf te doen.. zit je in het verhaalquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als iemand zin heeft om ff op te schrijven wat je mist indien je die spellen / mobisodes of hoe 't heet niet kijkt, je maakt vele mensen blij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |