abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56450454
Denk dat 'Oceanic six' gewoon staat voor aantal overlevers die naar het vaste land zijn gebracht.

Goede season premiere. Heb er weer helemaal zin in!
(charlie is er idd op vooruit gegaan met zijn dood )
hmmmm....WAT???
  vrijdag 1 februari 2008 @ 08:06:30 #155
4180 Hare
Come fly with me!
pi_56450778
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:28 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Hoeft niet in spoiler, is al uitgezonden .

Verder dacht ik hier vandaag ook aan. Maar als je kijkt zie je dat hij eigenlijk eerder de deur dichtdoet om Desmond buiten te houden, dan dat hij hem dicht houdt om zelf dood te gaan.
Sowieso moest die deur dicht om niet het hele station onder te laten lopen (en beiden dood). Als hij Desmond binnen had gelaten had hij wellicht zelf buiten kunnen gaan staan, maar dat wil hij Desmond niet aandoen. Dus is zelf de deur dicht doen de enige oplossing, waar hij jammerlijk zelf aan ten onder gaat.
Tuurlijk is het niet zo dat als hij de deur niet dicht doet het hele station dan onder loopt. Ja, op den duur wel, maar ze hadden echt nog wel ff tijd om via de weg hoe ze ook binnen zijn gekomen weer naar buiten te gaan. En Desmond hoeft dan toch ook niet naar binnen? Als ze gewoon beide lekker naar buiten gaan, voor mijn part ook nog ff de deur dicht doen en op hun dooie gemakje naar buiten zwemmen is er niets aan de hand.

Toch?
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 08:07:26 #156
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_56450786
Dus sommige mensen komen van het eiland en anderen niet. WHAAA LOST IS ER WEER!
opgezegd@fok.nl
pi_56450953
Overigens wat een premiere

Hurley was hartverscheurend. Charlie was inderdaad mooi schoongemaakt.

Die twee nieuwe kampen denk dat het daar om gaat draaien!!

[ Bericht 0% gewijzigd door peet1965 op 01-02-2008 08:51:39 ]
  vrijdag 1 februari 2008 @ 09:04:33 #158
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_56451290
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 08:06 schreef Hare het volgende:

[..]

Tuurlijk is het niet zo dat als hij de deur niet dicht doet het hele station dan onder loopt. Ja, op den duur wel, maar ze hadden echt nog wel ff tijd om via de weg hoe ze ook binnen zijn gekomen weer naar buiten te gaan. En Desmond hoeft dan toch ook niet naar binnen? Als ze gewoon beide lekker naar buiten gaan, voor mijn part ook nog ff de deur dicht doen en op hun dooie gemakje naar buiten zwemmen is er niets aan de hand.

Toch?
Nu ja, kijk als je die deur niet snel dichtgooit gaat het water aardig stromen en om dan nog de deur dicht te krijgen is vrij lastig. Plus dat Desmond duidelijk probeert om bij Penelope te komen, dus je moet eerst Desmond wegwerken (erg lastig) en dan nog de deur zien dicht te krijgen met een hoeveelheid water die er doorheen stroomt. Op zich is het niet heel gek wat Charlie doet, plus dat hij op deze manier zich aan de flash van Desmond houdt.

Anyways, LOST is back!

Oh, en hierrr is een samenvatting van Find815 voor degenen die niet het hele spel door willen spelen.
pi_56451522
tvp, straks kijken
pi_56452243
Hij wordt al binnen gehengeld.. 720p in x264

Eerst maar ff de recap kijken

[ Bericht 9% gewijzigd door DaFrenk op 01-02-2008 10:56:50 ]
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 10:16:44 #161
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_56452589
Wat een kutaflevering zeg.
A.F.C. Ajax
pi_56454913
Heerlijke aflevering . Alleen rot op met dat "hugo", hij heet al 3 seizoenen Hurley .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_56455167
Het is weer begonnen! Heerlijk ja
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_56455370
Mooi dat het weer begonnen is!

DaFrenk: Ik denk trouwens dat bij deze flashforward Jack nog redelijk blij is dat die terug is en dat de flashforward uit de vorige ep juist nog later is (vanwege het feit dat die in deze ep zei: I think I'm gonna grow a beard)
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
pi_56455415
Ja je hebt gelijk Rthls.. dat is goed mogelijk..
pi_56455416
Leuke aflevering. Niet zo goed als de vorige seizoensopeners imho, maar zeker niet slecht.
pi_56455417
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:55 schreef DaFrenk het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De flashback van Jack is later dan die van Hugo hoor, daarom ook: "Thinking of growing a beard"

edit, iemand was me al voor
pi_56455447
Ik moet hem nog kijken, maar moet ook heel erg nadenken waar we ook alweer gebleven waren
  vrijdag 1 februari 2008 @ 12:15:16 #169
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_56455620
Wat ik uit de flashforward kan halen, is dat er nog survivors op het eiland zitten. Dus daarom zitten de Oceanic six er mentaal mee in de knoop omdat ze terug moeten, maar niet mogen/kunnen.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  vrijdag 1 februari 2008 @ 12:18:59 #170
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56455700
Geniaal weer, de spanning wordt weer goed opgebouwd tuurlijk krijg je niet alle antwoorden in 1 keer. Maar zo met dit tempo gaat het lekker.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 1 februari 2008 @ 12:31:24 #171
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_56455960
Iemand die niet lui is, kan die ff caps maken van de dude in Jacob's huis?
En dat huis zat helemaal niet van plek te veranderen, Hugo hallucineert gewoon joh.
When all else fails, you always have delusion.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 12:38:04 #172
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56456092
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 12:31 schreef Mirel het volgende:
En dat huis zat helemaal niet van plek te veranderen, Hugo hallucineert gewoon joh.
Ik denk dat Locke dat was
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 1 februari 2008 @ 12:41:41 #173
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_56456163
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 12:38 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Ik denk dat Locke dat was
Dat dacht ik ook ja.
pi_56456333
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:55 schreef DaFrenk het volgende:

Toffe flashforwards van Hurley/Hugo zeg Het eiland wil ze terug? Waar in de vorige flashforward Jack niets anders wilde dan terug is hij op een of andere manier daarvan 'genezen'.

Vraag me af wat dat nu ook was met dat huisje van Jacob. Het leek van plek te wisselen en zelfs te verdwijnen. Beetje zoals Walt ook kan doen wat Hurley nu dus ook aan het flikken is. En wie was er nog meer in dat huisje naast Jacob? Sowieso Christian Shepard blijkbaar.. WTF!?
Waarom spoilertags?
Amen.
pi_56456389
Kekke season premiere trouwens.
Amen.
pi_56456441
ik schrok me dood toen lock voor dat raam verscheen!
verder lekkere opening. hoop dat we wat duidelijkheid krijgen, t is mij niet helemaal duidelijk meer wie aan welke kant staat en wie er nou bijelkaar horen
pi_56456561
Toen ik die rode camaro zag racen over de weg wist ik al meteen dat het hurley was, erg cool dat hij helemaal door het lint ging toen hij dacht Charlie te hebben gezien.

Ik ben erg benieuwd waarom hij zei dat hij niet met locke had mee moeten gaan. Zeker omdat Jack en Hurley allebei van het eiland af zijn gekomen. 3 van de 6 zijn zeker(hurley, jack, kate, nu nog de andere 3 van de terug gekeerde passagiers.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_56456937
Heerlijk dat Lost weer terug is, toen die eye opeens tevoorschijn kwam in jacobs huis toen sprong in echt uit mn stoel, jezus!

Heerlijke episode.
Enige wat ik niet leuk vond waren die flashforwards... Ze gaan toch niet het hele seizoen flasforwards doen he?
pi_56456984
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 12:31 schreef Mirel het volgende:

Dit lijkt me duidelijk Jacks vader te zijn, vooral als ik even terugdenk aan de laatste mobisode.

Is dit Locke? Ik denk het wel.
pi_56457030
Die gast in de chair lijkt verschrikkelijk veel op die vader van Jack? Die man zat ook in de opening credits.
pi_56457670
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 13:22 schreef Jnk18 het volgende:
Die gast in de chair lijkt verschrikkelijk veel op die vader van Jack? Die man zat ook in de opening credits.
Idd ja. Maar ik zie Harold Perrineau daar ook bij staan
  vrijdag 1 februari 2008 @ 13:48:47 #182
145319 robski18
Lost - PB \o/
pi_56457698
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 12:02 schreef rthls het volgende:
Mooi dat het weer begonnen is!

DaFrenk: Ik denk trouwens dat bij deze flashforward Jack nog redelijk blij is dat die terug is en dat de flashforward uit de vorige ep juist nog later is (vanwege het feit dat die in deze ep zei: I think I'm gonna grow a beard)
Zit wat in. Hurley zei daarna: "You'd look weird with a beard, dude." Dus daaruit kan je opmaken dat die flashforward van Jack later plaats vind. Aan de andere kant zegt Hurley: "Reporters leaving you alone?" En de vraag is of Hurley doelt op de reporters n.a.v. de crash, of zijn heldenactie op de brug.
pi_56457742
waarom zei jack niets tegen die helikopterpiloot op het einde ?
namaste
  vrijdag 1 februari 2008 @ 13:51:08 #184
145319 robski18
Lost - PB \o/
pi_56457757
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 13:50 schreef Dulk het volgende:
waarom zei jack niets tegen die helikopterpiloot op het einde ?
Omdat hij even verbaasd was? Omdat dit zo een mooie cliffhanger is?
pi_56458787
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 13:51 schreef robski18 het volgende:

[..]

Omdat hij even verbaasd was? Omdat dit zo een mooie cliffhanger is?
hoezo verbaasd, hij wist dat er hulp aan kwam, het leek of hij hem ergens van herkende, of ik zie spoken nu
namaste
  vrijdag 1 februari 2008 @ 14:45:19 #186
19242 yavanna
Results may vary.
pi_56458944
Mooie start, prima aflevering, ik zat er meteen weer helemaal 'in'. Al had het natuurlijk beter geweest als men had begonnen met een dubbel aflevering. Ik ben ook erg benieuwd waarom Hurley zei dat hij niet met Locke mee had moeten gaan en welke van de 6 weer thuis zijn. En natuurlijk wat Charlie Hurley wil vertellen. ( Wat Hurley zichzelf wil vertellen ).
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  vrijdag 1 februari 2008 @ 14:49:55 #187
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_56459038
Locke zit dus nog steeds op het eiland tijdens de flashforward. Ik vind die flashforwards wel tof, omdat de eilandbewoners elkaar nu juist kennen zorgt het voor NOG een grote verhaallijn, en niet al die kleine verhaallijntjes bij de flashbacks.

Vette aflevering

Charlie had dus weer wat op z'n hand geschreven tijdens dat moment in die verhoorkamer
SPOILER
pi_56459344
Ik vond het toch een beetje een teleurstelling. De flash forwards waren wel leuk, maar ik heb het idee dat er voor een season premiere gewoon bar weinig gebeurde. Ook jammer dat ze niet gewoon een dubbele ep deden...
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_56459545
Aardige episode, maar inderdaad weinig 'nieuw'. De hoogtepunten waren eigenlijk alleen 'oceanic six's' en de opdeling van de groep tussen naïeve en bedachtzame mensen.
Waarom ging de parachutiste niet dood toen Locke dat mes had gegooid. Ergens kan ik nog wel geloven dat ze de kracht had om weg te kruipen, maar seriously, hoeveel mensen stonden er daar Niemand die haar in de gaten hield? (behalve Benjamin, yeah.. dus...)

Ben benieuwd naar de volgende aflevering. Ze hebben nu officieel geen tijd meer om het op te rekken, of alles moet volgende keer uit flashbacks/flashforwards bestaan.
pi_56459966
Ik denk als die strike er niet was dat ze wel 2 h premiere hadden kunnen doen, mja nu krijg je 8 out of 16 eps ordered? Dus als ze nu al 2 zouden laten zien , heb je nog materiaal voor een dikke maand, dat werkt ook niet echt.
pi_56460370
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 15:31 schreef Jnk18 het volgende:
Ik denk als die strike er niet was dat ze wel 2 h premiere hadden kunnen doen, mja nu krijg je 8 out of 16 eps ordered? Dus als ze nu al 2 zouden laten zien , heb je nog materiaal voor een dikke maand, dat werkt ook niet echt.
Good point, dat was ik even vergeten.
pi_56460919
Super opening
  vrijdag 1 februari 2008 @ 16:15:58 #193
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_56461019
Oké, nu bezig aan een rewatch met de rest van de familie. En er is één punt waar ik echt graag een antwoord op wil.

Op een gegeven moment als Hurley Locke tegenkomt...

Hoe wist Locke dat Charlie dood was en dat hij 'not penny's boat' had gezegd?

Locke was er niet bij op het strand.

De enige verklaring ( ) is dat Jacob hem dat verteld heeft, hmpf, Lost
pi_56461320
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 14:49 schreef Haunter het volgende:
Charlie had dus weer wat op z'n hand geschreven tijdens dat moment in die verhoorkamer
SPOILER
Ah ..tof detail! Was me niet opgevallen.

Ik zit vanaf minuut één weer helemaal in Lost. Spannend wat de volgende ontwikkelingen zijn.
Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
pi_56461619
Flashforwards FTMFW! Verder een toffe ep. Zometeen nog 2 of 3 keer kijken.

Is dat past/present/future aflevering het waard te bekijken trouwens?
pi_56461670
Ik had het geduld niet om de recap te kijken na 20min maar afgezet en begonnen met kijken
  vrijdag 1 februari 2008 @ 16:46:49 #197
145319 robski18
Lost - PB \o/
pi_56461687
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 16:15 schreef Jovatov het volgende:
Oké, nu bezig aan een rewatch met de rest van de familie. En er is één punt waar ik echt graag een antwoord op wil.

Op een gegeven moment als Hurley Locke tegenkomt...

Hoe wist Locke dat Charlie dood was en dat hij 'not penny's boat' had gezegd?

Locke was er niet bij op het strand.

De enige verklaring ( ) is dat Jacob hem dat verteld heeft, hmpf, Lost
Er zit nogal een pauze tussen het moment dat ze elkaar zien, en dat locke over "not penny's boat" begint he Kortom: Hurley heeft het 'm zelf verteld.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 16:47:20 #198
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_56461698
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 15:03 schreef Richardfun het volgende:
Ik vond het toch een beetje een teleurstelling. De flash forwards waren wel leuk, maar ik heb het idee dat er voor een season premiere gewoon bar weinig gebeurde. Ook jammer dat ze niet gewoon een dubbele ep deden...
Er zijn door de staking maar 8 episodes geloof ik. Dus als ze nu gelijk alweer een dubbele deden, moest ABC weer wat anders verzinnen voor week 8.
"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
  vrijdag 1 februari 2008 @ 16:51:31 #199
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_56461781
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 16:46 schreef robski18 het volgende:

[..]

Er zit nogal een pauze tussen het moment dat ze elkaar zien, en dat locke over "not penny's boat" begint he Kortom: Hurley heeft het 'm zelf verteld.
Oké, mja, dat kan natuurlijk ook

Verder was de recap niet zo heel boeiend, het was trouwens vooral een recap van seizoen 3, en niet van 1-3.
pi_56461811
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 16:43 schreef JDizzle het volgende:
Flashforwards FTMFW! Verder een toffe ep. Zometeen nog 2 of 3 keer kijken.

Is dat past/present/future aflevering het waard te bekijken trouwens?
Heb dat past/present/future wel gedownload, maar het is gewoon een recap van de vorige seizoenen, met narration van 'Ben'.
pi_56462130
Het lijkt er dus op dat Lock's groep niet van het eiland afkomt en de groep met Jack wel (of een aantal ervan).

edit:

Hurley komt er ook vanaf en heeft het er nog over met Jack in zn flashforward!
  vrijdag 1 februari 2008 @ 17:28:07 #202
165802 Reki
no comment.
pi_56462518
Was weer een mooie episode
Wordt het voortaan op donderdag of vrijdag uitgezonden?
zie ondertitel :)
pi_56462665
Tja, een nogal nietszeggende aflevering als je het objectief bekijkt...

Enige wat we in feite te weten gekomen zijn is dat Hurley ook van het eiland gekomen is.
Nou wow, wat een seizoensopening...
I was an atheist until I realized I was God
pi_56463007
Oh nee, het grote zeiken om antwoorden is weer opnieuw gestart .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')