abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 januari 2008 @ 19:14:03 #101
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_56440478
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:55 schreef Karina het volgende:
Ik hoop dat er eerst nog een samenvatting komt, want ik ben de helft al weer vergeten onderhand.
Er komt inderdaad eerst een Past, Present, Future episode met recap van S1-S3
  donderdag 31 januari 2008 @ 19:19:18 #102
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_56440571
Ik ga vanavond weer beginnen met S1 DVD1

Dus ik ga vanavond niet kijken dus kom voorlopig niet in dit topic
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  donderdag 31 januari 2008 @ 19:35:18 #103
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_56440929
Ik ga dit topic ook maar even volgen. Ik hoop dat ik morgen tijd heb om te kijken, anders wordt het waarschijnlijk pas zondag
"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
pi_56440931
Kan je niet ergens op ineternet live abc kijken???
pi_56441193
Voor degene die niet kunnen wachten, hieronder alvast wat Sneak Peeks uit seizoen 4
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
pi_56441605
Zo, dat was find815 .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_56442202
Zo zeg, ik heb er weer zin in!
Na al die tijd wachten..

Bij deze alvast even een tvp'tje
pi_56443469
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:32 schreef Jovatov het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_56443948
Ik heb een tijdje op een theorie zitten broeden, wat vinden jullie hiervan:
Ze zitten in purgatory..

De uitleg:
SPOILER
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 31 januari 2008 @ 22:13:29 #110
4180 Hare
Come fly with me!
pi_56444811
Heb net ff de laatste afleveringen van seizoen 3 gekeken en weer komt de vraag boven:
SPOILER
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  donderdag 31 januari 2008 @ 22:25:16 #111
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_56445122
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:13 schreef Hare het volgende:
Heb net ff de laatste afleveringen van seizoen 3 gekeken en weer komt de vraag boven:
SPOILER
SPOILER
"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
  donderdag 31 januari 2008 @ 22:28:33 #112
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_56445222
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:13 schreef Hare het volgende:
SPOILER
Hoeft niet in spoiler, is al uitgezonden .

Verder dacht ik hier vandaag ook aan. Maar als je kijkt zie je dat hij eigenlijk eerder de deur dichtdoet om Desmond buiten te houden, dan dat hij hem dicht houdt om zelf dood te gaan.
Sowieso moest die deur dicht om niet het hele station onder te laten lopen (en beiden dood). Als hij Desmond binnen had gelaten had hij wellicht zelf buiten kunnen gaan staan, maar dat wil hij Desmond niet aandoen. Dus is zelf de deur dicht doen de enige oplossing, waar hij jammerlijk zelf aan ten onder gaat.
pi_56445333
Charlie wist al dat de schrijvers gingen staken en besloot daarom om te stoppen en er dus maar een einde aan te maken..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_56445787
SPOILER
pi_56445879
Moet haast wel ja...ik heb alleen besloten om eerst seizoen 3 nog een keer te kijken om er weer helemaal in te komen. Mij kennende duurt dat ongeveer een weekje dus dan heb ik er volgende week mooi 2 (en 4 topics gemist denk ik). Heb vandaag de boel op dvd binnengekregen en tentamens zijn na morgen voorbij
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56447167
vanavond 8pm pacific time

moet eigenlijk om 9.30 weg, ben bang dat ik tot het einde van het 2e uur blijf zitten
hmmmm....WAT???
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:36:38 #117
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56447227
Deze is ongetwijfeld voorbij gekomen maar ik post hem toch even. Echt briljant, alles is nu weer bovengekomen.
http://www.youtube.com/watch?v=QIuXZ37GQIs

Lost recap in 8 minutes 15 seconds.

Vreemd om alle gebeurtenissen in chronologische volgorde te zien! Maar draagt wel bij aan het overzicht tot nu toe.
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:50:41 #118
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_56447579
hoe laat is het hier als ze hem gaan uitzenden.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_56447717
Bloody hell, het is weer zover! Morgen het x264 ripje maar weer afwachten HD FTW!
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_56448014
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:36 schreef Aventura het volgende:
Deze is ongetwijfeld voorbij gekomen maar ik post hem toch even. Echt briljant, alles is nu weer bovengekomen.
http://www.youtube.com/watch?v=QIuXZ37GQIs

Lost recap in 8 minutes 15 seconds.

Vreemd om alle gebeurtenissen in chronologische volgorde te zien! Maar draagt wel bij aan het overzicht tot nu toe.
"Sun is pregnant.."
"..but Jin is steril, what's up with that?"

Vervolgens zie je Hurley met een dikke grijns zijn duim op steken.

vrijdag 1 februari 2008 @ 00:12:42 #121
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_56448106
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 00:09 schreef rgras het volgende:

[..]

"Sun is pregnant.."
"..but Jin is steril, what's up with that?"

Vervolgens zie je Hurley met een dikke grijns zijn duim op steken.

[ afbeelding ]
op het eiland blijken vrouwen sneller zwanger te raken alleen de kinderen komen te overleiden voor dat ze geboren worden, tevens de moeder ook.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_56448141
Dat weet ik ook wel, ik zat maar wat te dollen.
pi_56448491
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:55 schreef DaFrenk het volgende:
Bloody hell, het is weer zover! Morgen het x264 ripje maar weer afwachten HD FTW!
Hell yes.
Morgen 4 tussenuren op de HHS, dat wordt wat
  vrijdag 1 februari 2008 @ 00:33:01 #124
148174 Kantar
TV junkie.
pi_56448609
Iedereen alvast heel veel plezier met seizoen 4! Nog maar een paar uurtjes...
pi_56449261
Allemaal, voordat jullie kijken, hier nog even:
http://www.ew.com/ew/article/0,,20174762,00.html
Lezen !!!
quote:
12 things that you need to remember about Lost in order to fully appreciate the premiere
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')