Er komt inderdaad eerst een Past, Present, Future episode met recap van S1-S3quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:55 schreef Karina het volgende:
Ik hoop dat er eerst nog een samenvatting komt, want ik ben de helft al weer vergeten onderhand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:32 schreef Jovatov het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:13 schreef Hare het volgende:
Heb net ff de laatste afleveringen van seizoen 3 gekeken en weer komt de vraag boven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:13 schreef Hare het volgende:
Heb net ff de laatste afleveringen van seizoen 3 gekeken en weer komt de vraag boven:Hoeft niet in spoiler, is al uitgezondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Verder dacht ik hier vandaag ook aan. Maar als je kijkt zie je dat hij eigenlijk eerder de deur dichtdoet om Desmond buiten te houden, dan dat hij hem dicht houdt om zelf dood te gaan.
Sowieso moest die deur dicht om niet het hele station onder te laten lopen (en beiden dood). Als hij Desmond binnen had gelaten had hij wellicht zelf buiten kunnen gaan staan, maar dat wil hij Desmond niet aandoen. Dus is zelf de deur dicht doen de enige oplossing, waar hij jammerlijk zelf aan ten onder gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Sun is pregnant.."quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:36 schreef Aventura het volgende:
Deze is ongetwijfeld voorbij gekomen maar ik post hem toch even. Echt briljant, alles is nu weer bovengekomen.
http://www.youtube.com/watch?v=QIuXZ37GQIs
Lost recap in 8 minutes 15 seconds.
Vreemd om alle gebeurtenissen in chronologische volgorde te zien! Maar draagt wel bij aan het overzicht tot nu toe.
op het eiland blijken vrouwen sneller zwanger te raken alleen de kinderen komen te overleiden voor dat ze geboren worden, tevens de moeder ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:09 schreef rgras het volgende:
[..]
"Sun is pregnant.."
"..but Jin is steril, what's up with that?"
Vervolgens zie je Hurley met een dikke grijns zijn duim op steken.![]()
[ afbeelding ]
Hell yes.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:55 schreef DaFrenk het volgende:
Bloody hell, het is weer zover! Morgen het x264 ripje maar weer afwachtenHD FTW!
quote:12 things that you need to remember about Lost in order to fully appreciate the premiere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |