Hij is gewoon te beschaafdquote:Op maandag 28 januari 2008 18:48 schreef Kinga het volgende:
Wáárom doet hij dit zichzelf aan.... hij moet gewoon weglopen
Amanda weet met 1 gesprek het hele weldoeners imago van Brian en haar weer onderuit te halen.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:47 schreef Kinga het volgende:
Gad-ver-damme. Ik word onpasselijk van dat gepreek.
quote:Op maandag 28 januari 2008 18:49 schreef Disana het volgende:
Mag Michel zelf ook nog wat zeggen?
En als Amanda dan ook weer bij haar zelf blijft door weer terug achter de ramen te gaanquote:Op maandag 28 januari 2008 18:47 schreef noekje het volgende:
Mickey voelt zich niet lekker daar sinds carnaval.
Amanda: blijf vooral jezelf maar geen D&G zonnebril en geen playstationspel.
Oh bah!!
Ik ga er meer op wachtenquote:Op maandag 28 januari 2008 18:53 schreef Kinga het volgende:
Gaat Selene nog vertellen dat ze die 500 euro niet geeft?
Boodschappenlijkt Mikeyquote:Op maandag 28 januari 2008 18:54 schreef T-lex het volgende:
Mickey moet geen onzin dingen op de boodschappenlijst zetten. PSP spelletjes en een D&G zonnebril boeien niet als je je leven aan het opbouwen bent. Volgens Amanda moet hij eerst dingen voor mekaar krijgen die belangrijk zijn. Zoals z'n rijbewijs, werk, een huisje en een auto.![]()
Als ik Mickey was nam ik dit advies ten harte....zet gewoon een Audi R8 op de booschappenlijst Mickey!
Amanda is, als het even kan, om de dag zat.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:57 schreef Kinga het volgende:
Ik kan heel slecht tegen die moraalridders in de kooi die meteen gaan zeiken over een alcoholverslaving als iemand 1 keertje zat is. Jesus.
Vast wel, het zijn praktische dingenquote:Op maandag 28 januari 2008 18:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Boodschappenlijkt Mikey
- appartement
- auto
- rijbewijs
- verzekeringen
- meubilair voor de woning
Zou Amanda dat wel goed vinden?
Als het even kan iedere dag, het gevolg is altijd een ochtendgriepje.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:58 schreef mootie het volgende:
Amanda is, als het even kan, om de dag zat.
Mike is echt wanhopig!quote:Op maandag 28 januari 2008 19:01 schreef Kinga het volgende:
Nu word ik helemaal niet goed.Natasia, Nadia.
Er staat *Huub voorlezen...wat moet Huub voorlezen?quote:Op maandag 28 januari 2008 19:03 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat schaft de pot? En wie kookt er straks voor Mike?
Ik dacht dat ze zei: Dan kan Brian lekker uitslapen, kan me vergissen hoor.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:04 schreef Leandra het volgende:
Amanda d'r 8 uur is waarschijnlijk op 16 februari omdat haar moeder er dan weer is...
Mike: de dag voor Brian z'n wedstrijd heeft??
Amanda: ja.. dan ben ik 2 dagen achter elkaar de villa uit, dan kunnen jullie uitslapen!!
En zijn voorman wil met Claire in de jaccuzi, zonder zwembroek.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:04 schreef noekje het volgende:
Mickey wil anders wel de Polen laten strippen voor Amanda haar jaardag.
Holy shit, ik hoop dat mevr. Voorman niet streamt.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:06 schreef Varen het volgende:
De voorman van Mike heeft een vriendin en die valt ook op vrouwen, De voorman heeft er veel vriendinnen bij, een vrije relatieLeuk om op streams te horen van jezelf
"ik heb alleen Brian initiatief zien nemen met het zoeken van een baan"quote:18:48 - Twee moeders van Mike
Het gezellige samenzijn bij Amanda en Selène heeft andere wending genomen. De twee dames hebben zijn eensgezind over de rol van Mike in de Villa. Ze vinden de zwerver erg lui. “Ik heb jou nooit zelf initiatief zien nemen, ik heb alleen Brian initiatief zien nemen met het zoeken van een baan”, zegt Selène tegen Mike. “Je kon wel initiatief nemen toen het ging om je playstationspelletje”, tiert Amanda er tussendoor, voordat Mike nog kon reageren op Claire. Zou Mike er wat mee doen?
Dat zou ik ook wel graag willen weten? Voor hetzelfde geld is het al een hele oude brief , aangezien er nu toch steeds slechter opgeruimd wordt ik dat huis....quote:Op maandag 28 januari 2008 19:05 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Er staat *Huub voorlezen...wat moet Huub voorlezen?
heeft andere wending genomen. Hebben zijn eensgezind. Om te janken.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:08 schreef Guuskeee het volgende:
op VV
"ik heb alleen Brian initiatief zien nemen met het zoeken van een baan"![]()
![]()
![]()
Je kon wel initiatief nemen toen het ging om je playstationspelletje![]()
![]()
En wat dacht je van de zin: De twee dames hebben zijn eensgezind over de rol van Mikey in de Villa.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:08 schreef Guuskeee het volgende:
op VV:
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2008 19:08 schreef Guuskeee het volgende:
op VV
.
[..]
![]()
![]()
![]()
rustig... CC ... pas op je bloeddruk, het is maar een spel-letjequote:Op maandag 28 januari 2008 19:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
heeft andere wending genomen. Hebben zijn eensgezind. Om te janken.
Leer godverdomme toch eens schrijven. Of lees die domme teksten door voordat je ze op het net knalt. Of besef eens een keer dat schrijven een vak is.
Sorry.
Je hebt gelijk. Ik adem in ... en adem weer uit. Maar het is toch godsgeklaagd dat na anderhalf jaar de foutloze berichten nog steeds op één hand te tellen zijn?quote:Op maandag 28 januari 2008 19:13 schreef Desii het volgende:
rustig... CC ... pas op je bloeddruk, het is maar een spel-letje
Amanda is vergeten de boodschappenlijst in te vullen.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:09 schreef Leandra het volgende:
Mike vraagt zich af wat ze vanavond eten, Amanda zegt het niet te weten, ze zijn kennelijk met een kok bezig maar ze weet niet of het vandaag al is...
Gelukkig heeft ze echt het beste met de harde werker voor: "Anders maken we iets"
Idd Amanda.. hij was vanmorgen om 06.00 uur de deur al uit, heeft waarschijnlijk de hele dag hard (fysiek) werk verricht en jij beweert heel vrolijk om 19.00 uur dat jullie eventueel wel iets maken... Geweldig meid...
En Selen heeft geen zin om te koken ze heeft vandaag ook al gefrituurd.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda is vergeten de boodschappenlijst in te vullen.
Dat is idd schandalig.... gezien hij om 06.00 uur vertrokken is had er gewoon wat voor hem moeten zijn toen hij thuiskwam.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:17 schreef Copycat het volgende:
En ik vind het zielig dat Mikey niets te eten heeft, na zo'n lange dag werken.
Is een litteken.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:18 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Claire heeft lelijke putjes op haar wang.
Dat heeft Ton allemaal voor Mikey meegenomen, ook een thermoskan. Dit ligt toch echt aan Mikey. Het voorstel van Zeur is zo gek nog niet.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:18 schreef Leandra het volgende:
Het is toch gvd godsgeklaagd dat er niet eens een broodtrommel of wat anders voor Mike geregeld is??
De kans dat hij een riante bedrijfskantine tot zijn beschikking zou hebben was sowieso klein.
Nee, verbrand als baby onder de warmtelamp.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:21 schreef neo567 het volgende:
[..]
van een in het verleden cat-fightje
quote:Op maandag 28 januari 2008 19:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, verbrand als baby onder de warmtelamp.
of deze dan:quote:Op maandag 28 januari 2008 19:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
En wat dacht je van de zin: De twee dames hebben zijn eensgezind over de rol van Mikey in de Villa.
Ik blijf me verbazen.......
Kee, als dat er wel is dan is het goed, en ik snap ook wel dat het voorstel van Selène gewoon wel klopt maar waar ik me aan erger is dat niemand het er voor vandaag met hem over gehad heeft.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heeft Ton allemaal voor Mikey meegenomen, ook een thermoskan. Dit ligt toch echt aan Mikey. Het voorstel van Zeur is zo gek nog niet.
En dat had Lieke dus ook wel door en is er wijselijk maar niet op in gegaanquote:Op maandag 28 januari 2008 19:28 schreef Kinga het volgende:
Zie je wel, Huub had Lieke buiten de kooi nooit ten huwelijk gevraagd.
warmtelamp vd broedmachinequote:Op maandag 28 januari 2008 19:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, verbrand als baby onder de warmtelamp.
Ik luister niet, was het na 10 minuten al zat maar meelezen is net zo erg als meeluisteren, wat een kutwijf.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:28 schreef Leandra het volgende:
Het gesprek van Selène en Mike is inmiddels echt zum kotzen..... wat denkt dat omhooggevallen huppelkutje van amper 20 jaar wel niet?? "Het is heel makkelijk om op te geven"?? Je zou zelf nog geen dag op straat overleven huppelkut, en dan nu ff doen alsof je de wijsheid in pacht hebt
en in de kooi heeft hij Lieke een nep huwelijk voorgesteld voor tv.... Lieke wist dat het alleen om het tv-momentje ging en wilde daarom nietquote:Op maandag 28 januari 2008 19:28 schreef Kinga het volgende:
Zie je wel, Huub had Lieke buiten de kooi nooit ten huwelijk gevraagd.
lul geen BS.... dit is allemaal besproken tussen hun tweequote:Op maandag 28 januari 2008 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat had Lieke dus ook wel door en is er wijselijk maar niet op in gegaan
Je kan nu makkelijk achteraf zeggen dat je buiten de Kooi nooit met Lieke zou willen trouwenquote:Op maandag 28 januari 2008 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat had Lieke dus ook wel door en is er wijselijk maar niet op in gegaan
heyy..... Mikey is de queste van Brian... laat hem maar kokenquote:Op maandag 28 januari 2008 19:38 schreef coldstar het volgende:
Waarom hebben die drie niet mee gekookt voor Mickey ? Wat een klootzakken zeg
zie mijn post hierboven.... dit is allemaal besproken... en als je me niet gelooft, zal ik het filmpje erbij zoekenquote:Op maandag 28 januari 2008 19:37 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je kan nu makkelijk achteraf zeggen dat je buiten de Kooi nooit met Lieke zou willen trouwen, Huub kan het zo mooi vertellen en ze blijven hem nog geloven ook. Gelukkig had ze hem betijds door en is ze nu van alle ellende af.
Waarom zouden ze voor hem koken.Kan Brian toch doen,die is zijn mattie.Mikey lult alles door van Huub en Jaap.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:38 schreef coldstar het volgende:
Waarom hebben die drie niet mee gekookt voor Mickey ? Wat een klootzakken zeg
Wat een pretentiesquote:Op maandag 28 januari 2008 19:42 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft ooit auditie gedaan voor GTST en een keer gefigureerd. Zeur heeft ook auditie gedaan maar het figureren betaalde niet genoeg......sure Zeur.
Laat ie lekker Brian zelf uit z'n slaap houden dan.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:39 schreef Desii het volgende:
Huub mag niet Mike dronken voeren en uit zijn slaap houden.
Jammer, want daarmee kan tie wel Brian over de zeik krijgen.... als Mikey er in zou trappen
Ik dat toch wel 3 tosti's te hebben zien liggen . Maar of daar 1 voor Mike bij was weet ik niet?quote:Op maandag 28 januari 2008 19:45 schreef schatje het volgende:
Volgens mij heeft Mike alleen een biertje van Amanda gekregen. Het is kennelijk niet in haar opgekomen dat ie misschien wel honger heeft.
Ik zei datquote:Op maandag 28 januari 2008 19:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iemand zij vandaag dat ze een dikke kop heeft gekregen, oordeel zelf ....
[ afbeelding ]
Ik heb hem toch echt tosti zien eten...quote:Op maandag 28 januari 2008 19:45 schreef schatje het volgende:
Volgens mij heeft Mike alleen een biertje van Amanda gekregen. Het is kennelijk niet in haar opgekomen dat ie misschien wel honger heeft.
quote:Op maandag 28 januari 2008 19:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
En gezien Mike de enige is in die hele fucking kutvilla die wel wat doet, stel ik voor dat hij de MB krijgt.
Hij heeft zijn slaap en zijn rust nodig
Das niks bijzonders hoor, stamdaardprocedure. Denk aan Naad en Dennix, altijd samen op de tuinstoelen met een cameraman voor hun snufferd. Ze konden ook nooit hun lachen inhouden.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:49 schreef 2live het volgende:
Och de cameraman stond al klaar voor de preek van de dames!
Dan heb ik niet goed opgelet. In ieder gevalquote:Op maandag 28 januari 2008 19:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb hem toch echt tosti zien eten...
Hij mag ook nog neuken van Alex, rustig maar.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:52 schreef Copycat het volgende:
Dus... de komende weken mogen we van Brian enkel trainen, PSP-en en slapen verwachten?
Als je hetzelfde schema aanhoudt als Brian wel, als je wel gewoon 's nachts slaapt dan zie je hem alleen trainen en slapen... dan lijkt het net alsof hij zo hard traint dat hij er dag en nacht van moet slapenquote:Op maandag 28 januari 2008 19:52 schreef Copycat het volgende:
Dus... de komende weken mogen we van Brian enkel trainen, PSP-en en slapen verwachten?
zal wel weer niks worden..quote:Op maandag 28 januari 2008 19:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
FEBO, ik vind het wel een mooi moment voor de uitslag PoPoll ....
Brian heeft last van PSP-ogen: die zijn tot aan het ochtendgloren open (in combinatie met de wakkere PSP-duim) en in de loop van de middag vallen ze weer dicht....quote:Op maandag 28 januari 2008 19:54 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Is Brian ziek dat ie op bed ligt of heeft Brian Ballboa te weinig eitjes gekregen bij zn ontbijt en is een beetje uit balans ?
Dat heb ik verdrongen.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das niks bijzonders hoor, stamdaardprocedure. Denk aan Naad en Dennix, altijd samen op de tuinstoelen met een cameraman voor hun snufferd. Ze konden ook nooit hun lachen inhouden.
quote:Op maandag 28 januari 2008 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij mag ook nog neuken van Alex, rustig maar.
Anita heeft me beloofd dat deze traumatische beelden na verloop van tijd van mijn netvlies verdwijnen.quote:
OMG... jij hebt een zorgverzekering die kwakzalvers vergoedt??quote:Op maandag 28 januari 2008 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Anita heeft me beloofd dat deze traumatische beelden na verloop van tijd van mijn netvlies verdwijnen.
Daar hou ik me maar aan vast.
Ze kunnen geen eten bestellen omdat ze geen meerderheid van stemmen hebben. Iquote:Op maandag 28 januari 2008 20:04 schreef Kinga het volgende:
Heb alles gemute, maar wat heeft Brian weer te miauwen?
Ik ga er toch vanuit dat dit humoristisch bedoeld is... maar er wordt hier (in de COS) wel meer serieus genomen wat men buiten DGK (naar ik hoop) direct als geintje zou herkennen...quote:Op maandag 28 januari 2008 20:06 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap vraagt ' Claire, heb je ook een bonus gekregen omdat je sex hebt gehad met Huub?'
Claire (meteen): ' ja hoor! Als het goed is het al bijgeschreven!'
Echt zo'n "wat moet jij nou in ons huis?" blikquote:Op maandag 28 januari 2008 20:13 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk Huub en Claire nu vuil naar Mike kijken !
Dat slaat inderdaad nergens op. Brian was toch zijn coach, steun ende toeverlaat?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoezo kan hij zelf niet koken? En hij speelt tegen H,C en J dus waarom krijgen hun dan de schuld?
Mwah.. ik waarschijnlijk niet (en de Brandweer Eemnes zou me dankbaar zijn) maar een flinke rijsttafel is zo besteld natuurlijk...quote:Op maandag 28 januari 2008 20:14 schreef PeterNB het volgende:
Als ik daar in die kooi zat stond ik dus nu achter het fornuis he![]()
Wanneer denk jij dat die jongen voor het laatst een pan heeft aangeraakt ?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoezo kan hij zelf niet koken?
Hij heeft wel een punt...als Brian en Amanda los gaan op Claire doet Michel wel mee ..quote:Op maandag 28 januari 2008 20:14 schreef coldstar het volgende:
O,o Huub voelt zich weer zo goed....wat een viese gore stink kabouter.....
Het plan is om Brian para te maken en so far so good.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:15 schreef Copycat het volgende:
Dat slaat inderdaad nergens op. Brian was toch zijn coach, steun ende toeverlaat?
Alhoewel ik het niet zou kunnen, hoor. Zelf eten en iemand die de hele dag als een dolle gewerkt heeft met een lege maag laten staan.
suske en wiske fan?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat slaat inderdaad nergens op. Brian was toch zijn coach, steun ende toeverlaat?
Alhoewel ik het niet zou kunnen, hoor. Zelf eten en iemand die de hele dag als een dolle gewerkt heeft met een lege maag laten staan.
Dat had dus idd sowieso geregeld moeten worden...... en het interesseert me geen bal door welke bewoner of redactielid. Het is godsgeklaagd dat Mike nog niets te eten heeft gekregen van zijn "gastheren"quote:Op maandag 28 januari 2008 20:16 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wanneer denk jij dat die jongen voor het laatst een pan heeft aangeraakt ?
En al KON die koken, als ik daar de hele dag nix zat te doen en Mikey kwam terug
na zijn eerste werkdag stond er een KONINGSmaal voor die jongen klaar !!!!!!!
Ja hoor omdat het Huub is heeft hij wel een punt.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt...als Brian en Amanda los gaan op Claire doet Michel wel mee ..
hij kan zich niet verschuilen als hij zegt..het floept zomaar uit mijn mond.
Met alle respect, maar hij heeft een IQ van een gemiddelde vuilniszak. Je kunt het hem niet kwalijk nemen als hij het spel niet snapt en zomaar wat roept..quote:Op maandag 28 januari 2008 20:19 schreef 2live het volgende:
Mike zit wel of niet in het spel wanneer het hem uitkomt.
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:20 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja hoor omdat het Huub is heeft hij wel een punt.![]()
Leg mij nou eens uit waarom jij Claire elke dag voor hoer en slet uitmaakt. Omdat ze sex heeft?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:19 schreef coldstar het volgende:
Ja, Claire helaas, je bent echt de hoer van DGK....sorry
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:19 schreef coldstar het volgende:
Kun je deze even toelichten? Of is het omdat Brian haar pijpslet noemt?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:19 schreef coldstar het volgende:
Waarom doet Huub zo neerbuigend over Mickey. Misselijke lui bah.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt...als Brian en Amanda los gaan op Claire doet Michel wel mee ..
hij kan zich niet verschuilen als hij zegt..het floept zomaar uit mijn mond.
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:23 schreef Disana het volgende:
Ik vind het echt de spuigaten uit lopen, zoveel activiteiten en mensen er voor Brian zijn. Het is totaal niet meer in verhouding tot wat enig andere miljonair krijgt.
Heej DOMBO.. waarom denk je dat Brian zo aardig doet?? Voor eigen gewin SUKKEL..quote:Op maandag 28 januari 2008 20:26 schreef coldstar het volgende:
[..]
Waarom doet Huub zo neerbuigend over Mickey. Misselijke lui bah.
Laat Brain dan maar een slijmerd zijn, maar hij is aardiger voor Mikey als Jaap en Huub. Claire noem ik niet eens, die lult alleen maar mee. Zwakkelingen.
Wat? Door Mikey als een mongool te behandelen, is minder neerbuigend?? Kom op zeg, hij is een volwassen vent die niet zo slim is en door zijn drugsverslaving niet slimmer is geworden... Door hem als een kind te blijven behandelen helpt hem niet verder.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:26 schreef coldstar het volgende:
[..]
Laat Brain dan maar een slijmerd zijn, maar hij is aardiger voor Mikey als Jaap en Huub. Claire noem ik niet eens, die lult alleen maar mee. Zwakkelingen.
Brian? Als er al iemand neerbuigend doet is het Brian. Hij behandelt Mikey als een zwakzinnige kleuter.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:26 schreef coldstar het volgende:
[..]
Maar ze wisselen het af met Amanda, die is straks weer aan de beurt.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:23 schreef Disana het volgende:
Ik vind het echt de spuigaten uit lopen, zoveel activiteiten en mensen er voor Brian zijn. Het is totaal niet meer in verhouding tot wat enig andere miljonair krijgt.
Ja Brian is zo aardig dat hij niks te vreten heeft gemaakt voor Mikey, hij lag liever op zijn nest te stinken. Brian doet aardig als het hem uitkomt.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:26 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat!quote:Op maandag 28 januari 2008 20:29 schreef mootie het volgende:
Brian? Als er al iemand neerbuigend doet is het Brian. Hij behandelt Mikey als een zwakzinnige kleuter.
Dan maar liever mensen die hard zijn, maar Mike wel behandelen als een volwassene.
Volgens de Dikke..:quote:Op maandag 28 januari 2008 20:19 schreef coldstar het volgende:
Huub is de enige die scheldt inderdaad.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:30 schreef riri het volgende:
En Mikey zou scheldwoorden gebruiken volgens Huub.....
Huub?....Wie geeft hem hiervan het grote voorbeeld dan?
Sorry hoor, maarquote:Op maandag 28 januari 2008 20:30 schreef riri het volgende:
En Mikey zou scheldwoorden gebruiken volgens Huub.....
Huub?....Wie geeft hem hiervan het grote voorbeeld dan?
offuh kutschmoelquote:Op maandag 28 januari 2008 20:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub is de enige die scheldt inderdaad.![]()
Hint: Pijpslet
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:30 schreef neehe het volgende:
Claire zei net als Lieke dat ze Huub buiten de kooi ook niet zou zien staan.
Ze lag wel erg snel bij Huub in bed, ze pijpt en neukt hem voor dekking in het spel..
Dat maakt haar een pijpslet en hoer.
Dat vond men hier van Lieke ook, maar bij Claire is het natuurlijk anders.
Totdat ze Huub laat vallen, dan is het opeens wel een hoer.
Ze lag net zo snel bij Huub in bed als Amanda bij Brian (die nog een relatie had). Waarom is Amanda dan geen pijpslet en een hoer?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:30 schreef neehe het volgende:
Ze lag wel erg snel bij Huub in bed, ze pijpt en neukt hem voor dekking in het spel..
Aan de andere kant weet je natuurlijk ook nooit wat Mike "achter" te horen heeft gekregen... plannetjes als "Mike dronken voeren en/of wakkerhouden" om Brian dwars te zitten zijn natuurlijk ook te min voor woorden...quote:Op maandag 28 januari 2008 20:28 schreef Marieke_B het volgende:
Huub zegt dat Mike Claire niet belachelijk hoeft te maken. Claire heeft hem nooit iets gedaan.
Als hij zich stoer voor wil doen voor Brian en met hem wil spelen over de rug van Claire heen...heeftie mazzel dat de DGKredactie het goed met hem voor heeft.
Als het aan Huub lag, ging hij eruit.
Jaap vraagt Mike warom hij Claire loopt te dissen aan tafel. Iets over een groete negerin van 260 kilo en grote borsten en dan thuiskomen en ???
Ik weet niet wie jij allemaal onder 'men hier' schaart, maar ik vond Lieke toen geen hoer en vind Claire nu geen hoer.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:30 schreef neehe het volgende:
Die siliconesnol lag al op Brian te rijden toen ze nog een relaassie met Rog had..quote:Op maandag 28 januari 2008 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze lag net zo snel bij Huub in bed als Amanda bij Brian (die nog een relatie had). Waarom is Amanda dan geen pijpslet een een hoer?
Ik vond Lieke overigens echt geen hoer toen ze iets met Huub kreeg.
Voor tv, alles voor tv.... Tja, ik kan me er ook verschrikkelijk aan ergeren maar ja, alles is beter dan... nou ja, dingussenquote:Op maandag 28 januari 2008 20:33 schreef rooie3 het volgende:
Maar Huub en Jaap bestellen nu wel mooi eten voor hem.
Dat lijkt me duidelijk: Claire had last van humor en gaf Jaap lekker snel en adrem een leuk antwoord toen hij vroeg of ze een bonus had gekregen voor het neuken met Huub: ze zei dat ze er vanuitging dat het al bijgeschreven was...quote:Op maandag 28 januari 2008 20:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
Volgens de Dikke..:
hoer (dev; hoeren)
1 prostituee
pros·ti·tu·ee (dev; prostituees)
1 vrouw die tegen betaling seksuele handelingen verricht
ehm hoe moet ik met bovenstaande de link leggen naar Claire?
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk: Claire had last van humor en gaf Jaap lekker snel en adrem een leuk antwoord toen hij vroeg of ze een bonus had gekregen voor het neuken met Huub: ze zei dat ze er vanuitging dat het al bijgeschreven was...
In de beleving van de gemiddelde humorloze COSser ben je dan al snel een betaald neukertje
Degenen die zich aangesproken voelen. ( sommigen )quote:Op maandag 28 januari 2008 20:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet niet wie jij allemaal onder 'men hier' schaart, maar ik vond Lieke toen geen hoer en vind Claire nu geen hoer.
Nadia!quote:Op maandag 28 januari 2008 20:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet niet wie jij allemaal onder 'men hier' schaart, maar ik vond Lieke toen geen hoer en vind Claire nu geen hoer.
Maar wat hij nou roep was wel waar. Huub ontkent het dat heeft hij gezegd ook, ik zal het blijven ontkennen. Hij heeft wel degelijk gezegd dat Claire gepijpt heeft, dat heeft hij tot nu toe over alle die meiden gezegd die hij gepakt heeft in DGK. Ik ben de tel inmiddels al kwijt.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar hij heeft een IQ van een gemiddelde vuilniszak. Je kunt het hem niet kwalijk nemen als hij het spel niet snapt en zomaar wat roept..
+1quote:Op maandag 28 januari 2008 20:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vind Lieke een topwijf, en ben niet de enige, dus niet charcheren aub
Wan kutwijf.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:42 schreef coldstar het volgende:
Selene zegt tegen Mickey, je hebt toch net een tostie op. En heb je vanmiddag niet gegeten. Wat een dombo..
So what. Dus dan moet Mikey maar pijpbewegingen naar Claire gaan maken? Lekker ordinair en respectvol.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:40 schreef coldstar het volgende:
[..]
Maar wat hij nou roep was wel waar. Huub ontkent het dat heeft hij gezegd ook, ik zal het blijven ontkennen. Hij heeft wel degelijk gezegd dat Claire gepijpt heeft, dat heeft hij tot nu toe over alle die meiden gezegd die hij gepakt heeft in DGK. Ik ben de tel inmiddels al kwijt.
Hebben ze trouwens al verteld tegen Huub en Claire dat hun sex open en bloot op internet te zien was.
De spijker op zijn kop....quote:Op maandag 28 januari 2008 20:30 schreef neehe het volgende:
Die link heb ik steeds proberen te leggen toen Lieke een hoer werd genoemd. Maar oke we wachten weer af.....Ik ga de namen eens noteren, kijken wie er straks weer veranderdquote:Op maandag 28 januari 2008 20:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
Volgens de Dikke..:
hoer (dev; hoeren)
1 prostituee
pros·ti·tu·ee (dev; prostituees)
1 vrouw die tegen betaling seksuele handelingen verricht
ehm hoe moet ik met bovenstaande de link leggen naar Claire?
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian? Als er al iemand neerbuigend doet is het Brian. Hij behandelt Mikey als een zwakzinnige kleuter.
Dan maar liever mensen die hard zijn, maar Mike wel behandelen als een volwassene.
Ik vind het zo infantiel, Claire een pijpslet en hoer noemen omdat ze sex heeft? Zijn julllie echt volwassen mensen?quote:
Doe dat, leuke hobby lijkt mij.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:44 schreef coldstar het volgende:
Die link heb ik steeds proberen te leggen toen Lieke een hoer werd genoemd. Maar oke we wachten weer af.....Ik ga de namen eens noteren, kijken wie er straks weer veranderd![]()
Ik ook. Die verdeling vind ik schandalig. En dat duurt maar voort.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:23 schreef Disana het volgende:
En het probleem met pijpen is?? Mag het niet ofzo? Heeft god het verboden??quote:Op maandag 28 januari 2008 20:40 schreef coldstar het volgende:
[..]
Maar wat hij nou roep was wel waar. Huub ontkent het dat heeft hij gezegd ook, ik zal het blijven ontkennen. Hij heeft wel degelijk gezegd dat Claire gepijpt heeft, dat heeft hij tot nu toe over alle die meiden gezegd die hij gepakt heeft in DGK. Ik ben de tel inmiddels al kwijt.
Hebben ze trouwens al verteld tegen Huub en Claire dat hun sex open en bloot op internet te zien was.
Maar waarom was Lieke dan geen hoer en Claire wel?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:44 schreef coldstar het volgende:
[..]
Die link heb ik steeds proberen te leggen toen Lieke een hoer werd genoemd. Maar oke we wachten weer af.....Ik ga de namen eens noteren, kijken wie er straks weer veranderd![]()
Pas maar op, voor je het weet ben je "voor Huub"..........quote:Op maandag 28 januari 2008 20:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
En het probleem met pijpen is?? Mag het niet ofzo? Heeft god het verboden??
Ik snap de ophef niet.... en ik zie het verschil ook niet tussen "ik heb haar geneukt" en "ze heeft me gepijpt"
Hij had er natuurlijk sowieso z'n kop over moeten houden maar is het ene lager of hoger dan het andere??
Of je bent zomaar 'Leandra, de vuige pijpslet van FOK!'quote:Op maandag 28 januari 2008 20:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet ben je "voor Huub"..........
Ze lult shit en dat weet ze zelf ook..quote:Op maandag 28 januari 2008 20:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar waarom was Lieke dan geen hoer en Claire wel?
En Claire ?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe dat, leuke hobby lijkt mij.![]()
Ik spreek voor mezelf en zeg dat Lieke zich dat hok ingeneukt heeft, maar dat maakt haar nog geen hoer en Claire al helemaal niet.
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet ben je "voor Huub"..........
Kutkikker, daar weet jij nix van met je cloacaquote:Op maandag 28 januari 2008 20:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Of je bent zomaar 'Leandra, de vuige pijpslet van FOK!'
Je moet het eens omdraaien. weet je wel hoe vaak Amanda voor slet en hoer uitgemaakt is. Als die sex hebben zijn het konijnen en als huub sex heeft is het ineens gezond. Dan kom je toch ook niet meer serieus over.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze lag net zo snel bij Huub in bed als Amanda bij Brian (die nog een relatie had). Waarom is Amanda dan geen pijpslet en een hoer?
Ik vond Lieke overigens echt geen hoer toen ze iets met Huub kreeg.
volgens mij denken sommige hier dat als je seks hebt een hoer bent.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het zo infantiel, Claire een pijpslet en hoer noemen omdat ze sex heeft? Zijn julllie echt volwassen mensen?
Begrijpend lezen is ook een kunst.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:51 schreef neehe het volgende:
[..]
En Claire ?
Dat is zeker echte liefde ??![]()
Ach, Huub heeft pianoles, voorlopig geen motorrijles en WAAR BLIJFT DE POPO?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:46 schreef tipsch het volgende:
Ik ook. Die verdeling vind ik schandalig. En dat duurt maar voort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |