Ik ook.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vind Lieke een topwijf, en ben niet de enige, dus niet charcheren aub
Wan kutwijf.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:42 schreef coldstar het volgende:
Selene zegt tegen Mickey, je hebt toch net een tostie op. En heb je vanmiddag niet gegeten. Wat een dombo..
So what. Dus dan moet Mikey maar pijpbewegingen naar Claire gaan maken? Lekker ordinair en respectvol.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:40 schreef coldstar het volgende:
[..]
Maar wat hij nou roep was wel waar. Huub ontkent het dat heeft hij gezegd ook, ik zal het blijven ontkennen. Hij heeft wel degelijk gezegd dat Claire gepijpt heeft, dat heeft hij tot nu toe over alle die meiden gezegd die hij gepakt heeft in DGK. Ik ben de tel inmiddels al kwijt.
Hebben ze trouwens al verteld tegen Huub en Claire dat hun sex open en bloot op internet te zien was.
De spijker op zijn kop....quote:Op maandag 28 januari 2008 20:30 schreef neehe het volgende:
Claire zei net als Lieke dat ze Huub buiten de kooi ook niet zou zien staan.
Ze lag wel erg snel bij Huub in bed, ze pijpt en neukt hem voor dekking in het spel..
Dat maakt haar een pijpslet en hoer.
Dat vond men hier van Lieke ook, maar bij Claire is het natuurlijk anders.
Totdat ze Huub laat vallen, dan is het opeens wel een hoer.
Die link heb ik steeds proberen te leggen toen Lieke een hoer werd genoemd. Maar oke we wachten weer af.....Ik ga de namen eens noteren, kijken wie er straks weer veranderdquote:Op maandag 28 januari 2008 20:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
Volgens de Dikke..:
hoer (dev; hoeren)
1 prostituee
pros·ti·tu·ee (dev; prostituees)
1 vrouw die tegen betaling seksuele handelingen verricht
ehm hoe moet ik met bovenstaande de link leggen naar Claire?
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian? Als er al iemand neerbuigend doet is het Brian. Hij behandelt Mikey als een zwakzinnige kleuter.
Dan maar liever mensen die hard zijn, maar Mike wel behandelen als een volwassene.
Ik vind het zo infantiel, Claire een pijpslet en hoer noemen omdat ze sex heeft? Zijn julllie echt volwassen mensen?quote:
Doe dat, leuke hobby lijkt mij.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:44 schreef coldstar het volgende:
Die link heb ik steeds proberen te leggen toen Lieke een hoer werd genoemd. Maar oke we wachten weer af.....Ik ga de namen eens noteren, kijken wie er straks weer veranderd![]()
Ik ook. Die verdeling vind ik schandalig. En dat duurt maar voort.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:23 schreef Disana het volgende:
Ik vind het echt de spuigaten uit lopen, zoveel activiteiten en mensen er voor Brian zijn. Het is totaal niet meer in verhouding tot wat enig andere miljonair krijgt.
En het probleem met pijpen is?? Mag het niet ofzo? Heeft god het verboden??quote:Op maandag 28 januari 2008 20:40 schreef coldstar het volgende:
[..]
Maar wat hij nou roep was wel waar. Huub ontkent het dat heeft hij gezegd ook, ik zal het blijven ontkennen. Hij heeft wel degelijk gezegd dat Claire gepijpt heeft, dat heeft hij tot nu toe over alle die meiden gezegd die hij gepakt heeft in DGK. Ik ben de tel inmiddels al kwijt.
Hebben ze trouwens al verteld tegen Huub en Claire dat hun sex open en bloot op internet te zien was.
Maar waarom was Lieke dan geen hoer en Claire wel?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:44 schreef coldstar het volgende:
[..]
Die link heb ik steeds proberen te leggen toen Lieke een hoer werd genoemd. Maar oke we wachten weer af.....Ik ga de namen eens noteren, kijken wie er straks weer veranderd![]()
Pas maar op, voor je het weet ben je "voor Huub"..........quote:Op maandag 28 januari 2008 20:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
En het probleem met pijpen is?? Mag het niet ofzo? Heeft god het verboden??
Ik snap de ophef niet.... en ik zie het verschil ook niet tussen "ik heb haar geneukt" en "ze heeft me gepijpt"
Hij had er natuurlijk sowieso z'n kop over moeten houden maar is het ene lager of hoger dan het andere??
Of je bent zomaar 'Leandra, de vuige pijpslet van FOK!'quote:Op maandag 28 januari 2008 20:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet ben je "voor Huub"..........
Ze lult shit en dat weet ze zelf ook..quote:Op maandag 28 januari 2008 20:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar waarom was Lieke dan geen hoer en Claire wel?
En Claire ?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe dat, leuke hobby lijkt mij.![]()
Ik spreek voor mezelf en zeg dat Lieke zich dat hok ingeneukt heeft, maar dat maakt haar nog geen hoer en Claire al helemaal niet.
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet ben je "voor Huub"..........
Kutkikker, daar weet jij nix van met je cloacaquote:Op maandag 28 januari 2008 20:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Of je bent zomaar 'Leandra, de vuige pijpslet van FOK!'
Je moet het eens omdraaien. weet je wel hoe vaak Amanda voor slet en hoer uitgemaakt is. Als die sex hebben zijn het konijnen en als huub sex heeft is het ineens gezond. Dan kom je toch ook niet meer serieus over.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze lag net zo snel bij Huub in bed als Amanda bij Brian (die nog een relatie had). Waarom is Amanda dan geen pijpslet en een hoer?
Ik vond Lieke overigens echt geen hoer toen ze iets met Huub kreeg.
volgens mij denken sommige hier dat als je seks hebt een hoer bent.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het zo infantiel, Claire een pijpslet en hoer noemen omdat ze sex heeft? Zijn julllie echt volwassen mensen?
Begrijpend lezen is ook een kunst.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:51 schreef neehe het volgende:
[..]
En Claire ?
Dat is zeker echte liefde ??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |