Volgens de Dikke..:quote:Op maandag 28 januari 2008 20:19 schreef coldstar het volgende:
Ja, Claire helaas, je bent echt de hoer van DGK....sorry
Huub is de enige die scheldt inderdaad.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:30 schreef riri het volgende:
En Mikey zou scheldwoorden gebruiken volgens Huub.....
Huub?....Wie geeft hem hiervan het grote voorbeeld dan?
Sorry hoor, maarquote:Op maandag 28 januari 2008 20:30 schreef riri het volgende:
En Mikey zou scheldwoorden gebruiken volgens Huub.....
Huub?....Wie geeft hem hiervan het grote voorbeeld dan?
offuh kutschmoelquote:Op maandag 28 januari 2008 20:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub is de enige die scheldt inderdaad.![]()
Hint: Pijpslet
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:30 schreef neehe het volgende:
Claire zei net als Lieke dat ze Huub buiten de kooi ook niet zou zien staan.
Ze lag wel erg snel bij Huub in bed, ze pijpt en neukt hem voor dekking in het spel..
Dat maakt haar een pijpslet en hoer.
Dat vond men hier van Lieke ook, maar bij Claire is het natuurlijk anders.
Totdat ze Huub laat vallen, dan is het opeens wel een hoer.
Ze lag net zo snel bij Huub in bed als Amanda bij Brian (die nog een relatie had). Waarom is Amanda dan geen pijpslet en een hoer?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:30 schreef neehe het volgende:
Ze lag wel erg snel bij Huub in bed, ze pijpt en neukt hem voor dekking in het spel..
Aan de andere kant weet je natuurlijk ook nooit wat Mike "achter" te horen heeft gekregen... plannetjes als "Mike dronken voeren en/of wakkerhouden" om Brian dwars te zitten zijn natuurlijk ook te min voor woorden...quote:Op maandag 28 januari 2008 20:28 schreef Marieke_B het volgende:
Huub zegt dat Mike Claire niet belachelijk hoeft te maken. Claire heeft hem nooit iets gedaan.
Als hij zich stoer voor wil doen voor Brian en met hem wil spelen over de rug van Claire heen...heeftie mazzel dat de DGKredactie het goed met hem voor heeft.
Als het aan Huub lag, ging hij eruit.
Jaap vraagt Mike warom hij Claire loopt te dissen aan tafel. Iets over een groete negerin van 260 kilo en grote borsten en dan thuiskomen en ???
Ik weet niet wie jij allemaal onder 'men hier' schaart, maar ik vond Lieke toen geen hoer en vind Claire nu geen hoer.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:30 schreef neehe het volgende:
Die siliconesnol lag al op Brian te rijden toen ze nog een relaassie met Rog had..quote:Op maandag 28 januari 2008 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze lag net zo snel bij Huub in bed als Amanda bij Brian (die nog een relatie had). Waarom is Amanda dan geen pijpslet een een hoer?
Ik vond Lieke overigens echt geen hoer toen ze iets met Huub kreeg.
Voor tv, alles voor tv.... Tja, ik kan me er ook verschrikkelijk aan ergeren maar ja, alles is beter dan... nou ja, dingussenquote:Op maandag 28 januari 2008 20:33 schreef rooie3 het volgende:
Maar Huub en Jaap bestellen nu wel mooi eten voor hem.
Dat lijkt me duidelijk: Claire had last van humor en gaf Jaap lekker snel en adrem een leuk antwoord toen hij vroeg of ze een bonus had gekregen voor het neuken met Huub: ze zei dat ze er vanuitging dat het al bijgeschreven was...quote:Op maandag 28 januari 2008 20:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
Volgens de Dikke..:
hoer (dev; hoeren)
1 prostituee
pros·ti·tu·ee (dev; prostituees)
1 vrouw die tegen betaling seksuele handelingen verricht
ehm hoe moet ik met bovenstaande de link leggen naar Claire?
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk: Claire had last van humor en gaf Jaap lekker snel en adrem een leuk antwoord toen hij vroeg of ze een bonus had gekregen voor het neuken met Huub: ze zei dat ze er vanuitging dat het al bijgeschreven was...
In de beleving van de gemiddelde humorloze COSser ben je dan al snel een betaald neukertje
Degenen die zich aangesproken voelen. ( sommigen )quote:Op maandag 28 januari 2008 20:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet niet wie jij allemaal onder 'men hier' schaart, maar ik vond Lieke toen geen hoer en vind Claire nu geen hoer.
Nadia!quote:Op maandag 28 januari 2008 20:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet niet wie jij allemaal onder 'men hier' schaart, maar ik vond Lieke toen geen hoer en vind Claire nu geen hoer.
Maar wat hij nou roep was wel waar. Huub ontkent het dat heeft hij gezegd ook, ik zal het blijven ontkennen. Hij heeft wel degelijk gezegd dat Claire gepijpt heeft, dat heeft hij tot nu toe over alle die meiden gezegd die hij gepakt heeft in DGK. Ik ben de tel inmiddels al kwijt.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar hij heeft een IQ van een gemiddelde vuilniszak. Je kunt het hem niet kwalijk nemen als hij het spel niet snapt en zomaar wat roept..
+1quote:Op maandag 28 januari 2008 20:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |