Ja hoor omdat het Huub is heeft hij wel een punt.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt...als Brian en Amanda los gaan op Claire doet Michel wel mee ..
hij kan zich niet verschuilen als hij zegt..het floept zomaar uit mijn mond.
Met alle respect, maar hij heeft een IQ van een gemiddelde vuilniszak. Je kunt het hem niet kwalijk nemen als hij het spel niet snapt en zomaar wat roept..quote:Op maandag 28 januari 2008 20:19 schreef 2live het volgende:
Mike zit wel of niet in het spel wanneer het hem uitkomt.
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:20 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja hoor omdat het Huub is heeft hij wel een punt.![]()
Leg mij nou eens uit waarom jij Claire elke dag voor hoer en slet uitmaakt. Omdat ze sex heeft?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:19 schreef coldstar het volgende:
Ja, Claire helaas, je bent echt de hoer van DGK....sorry
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:19 schreef coldstar het volgende:
Kun je deze even toelichten? Of is het omdat Brian haar pijpslet noemt?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:19 schreef coldstar het volgende:
Waarom doet Huub zo neerbuigend over Mickey. Misselijke lui bah.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt...als Brian en Amanda los gaan op Claire doet Michel wel mee ..
hij kan zich niet verschuilen als hij zegt..het floept zomaar uit mijn mond.
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:23 schreef Disana het volgende:
Ik vind het echt de spuigaten uit lopen, zoveel activiteiten en mensen er voor Brian zijn. Het is totaal niet meer in verhouding tot wat enig andere miljonair krijgt.
Heej DOMBO.. waarom denk je dat Brian zo aardig doet?? Voor eigen gewin SUKKEL..quote:Op maandag 28 januari 2008 20:26 schreef coldstar het volgende:
[..]
Waarom doet Huub zo neerbuigend over Mickey. Misselijke lui bah.
Laat Brain dan maar een slijmerd zijn, maar hij is aardiger voor Mikey als Jaap en Huub. Claire noem ik niet eens, die lult alleen maar mee. Zwakkelingen.
Wat? Door Mikey als een mongool te behandelen, is minder neerbuigend?? Kom op zeg, hij is een volwassen vent die niet zo slim is en door zijn drugsverslaving niet slimmer is geworden... Door hem als een kind te blijven behandelen helpt hem niet verder.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:26 schreef coldstar het volgende:
[..]
Laat Brain dan maar een slijmerd zijn, maar hij is aardiger voor Mikey als Jaap en Huub. Claire noem ik niet eens, die lult alleen maar mee. Zwakkelingen.
Brian? Als er al iemand neerbuigend doet is het Brian. Hij behandelt Mikey als een zwakzinnige kleuter.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:26 schreef coldstar het volgende:
[..]
Maar ze wisselen het af met Amanda, die is straks weer aan de beurt.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:23 schreef Disana het volgende:
Ik vind het echt de spuigaten uit lopen, zoveel activiteiten en mensen er voor Brian zijn. Het is totaal niet meer in verhouding tot wat enig andere miljonair krijgt.
Ja Brian is zo aardig dat hij niks te vreten heeft gemaakt voor Mikey, hij lag liever op zijn nest te stinken. Brian doet aardig als het hem uitkomt.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:26 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat!quote:Op maandag 28 januari 2008 20:29 schreef mootie het volgende:
Brian? Als er al iemand neerbuigend doet is het Brian. Hij behandelt Mikey als een zwakzinnige kleuter.
Dan maar liever mensen die hard zijn, maar Mike wel behandelen als een volwassene.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |