En Selen heeft geen zin om te koken ze heeft vandaag ook al gefrituurd.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda is vergeten de boodschappenlijst in te vullen.
Dat is idd schandalig.... gezien hij om 06.00 uur vertrokken is had er gewoon wat voor hem moeten zijn toen hij thuiskwam.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:17 schreef Copycat het volgende:
En ik vind het zielig dat Mikey niets te eten heeft, na zo'n lange dag werken.
Is een litteken.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:18 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Claire heeft lelijke putjes op haar wang.
Dat heeft Ton allemaal voor Mikey meegenomen, ook een thermoskan. Dit ligt toch echt aan Mikey. Het voorstel van Zeur is zo gek nog niet.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:18 schreef Leandra het volgende:
Het is toch gvd godsgeklaagd dat er niet eens een broodtrommel of wat anders voor Mike geregeld is??
De kans dat hij een riante bedrijfskantine tot zijn beschikking zou hebben was sowieso klein.
Nee, verbrand als baby onder de warmtelamp.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:21 schreef neo567 het volgende:
[..]
van een in het verleden cat-fightje
quote:Op maandag 28 januari 2008 19:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, verbrand als baby onder de warmtelamp.
of deze dan:quote:Op maandag 28 januari 2008 19:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
En wat dacht je van de zin: De twee dames hebben zijn eensgezind over de rol van Mikey in de Villa.
Ik blijf me verbazen.......
Kee, als dat er wel is dan is het goed, en ik snap ook wel dat het voorstel van Selène gewoon wel klopt maar waar ik me aan erger is dat niemand het er voor vandaag met hem over gehad heeft.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heeft Ton allemaal voor Mikey meegenomen, ook een thermoskan. Dit ligt toch echt aan Mikey. Het voorstel van Zeur is zo gek nog niet.
En dat had Lieke dus ook wel door en is er wijselijk maar niet op in gegaanquote:Op maandag 28 januari 2008 19:28 schreef Kinga het volgende:
Zie je wel, Huub had Lieke buiten de kooi nooit ten huwelijk gevraagd.
warmtelamp vd broedmachinequote:Op maandag 28 januari 2008 19:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, verbrand als baby onder de warmtelamp.
Ik luister niet, was het na 10 minuten al zat maar meelezen is net zo erg als meeluisteren, wat een kutwijf.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:28 schreef Leandra het volgende:
Het gesprek van Selène en Mike is inmiddels echt zum kotzen..... wat denkt dat omhooggevallen huppelkutje van amper 20 jaar wel niet?? "Het is heel makkelijk om op te geven"?? Je zou zelf nog geen dag op straat overleven huppelkut, en dan nu ff doen alsof je de wijsheid in pacht hebt
en in de kooi heeft hij Lieke een nep huwelijk voorgesteld voor tv.... Lieke wist dat het alleen om het tv-momentje ging en wilde daarom nietquote:Op maandag 28 januari 2008 19:28 schreef Kinga het volgende:
Zie je wel, Huub had Lieke buiten de kooi nooit ten huwelijk gevraagd.
lul geen BS.... dit is allemaal besproken tussen hun tweequote:Op maandag 28 januari 2008 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat had Lieke dus ook wel door en is er wijselijk maar niet op in gegaan
Je kan nu makkelijk achteraf zeggen dat je buiten de Kooi nooit met Lieke zou willen trouwenquote:Op maandag 28 januari 2008 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat had Lieke dus ook wel door en is er wijselijk maar niet op in gegaan
heyy..... Mikey is de queste van Brian... laat hem maar kokenquote:Op maandag 28 januari 2008 19:38 schreef coldstar het volgende:
Waarom hebben die drie niet mee gekookt voor Mickey ? Wat een klootzakken zeg
zie mijn post hierboven.... dit is allemaal besproken... en als je me niet gelooft, zal ik het filmpje erbij zoekenquote:Op maandag 28 januari 2008 19:37 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je kan nu makkelijk achteraf zeggen dat je buiten de Kooi nooit met Lieke zou willen trouwen, Huub kan het zo mooi vertellen en ze blijven hem nog geloven ook. Gelukkig had ze hem betijds door en is ze nu van alle ellende af.
Waarom zouden ze voor hem koken.Kan Brian toch doen,die is zijn mattie.Mikey lult alles door van Huub en Jaap.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:38 schreef coldstar het volgende:
Waarom hebben die drie niet mee gekookt voor Mickey ? Wat een klootzakken zeg
Wat een pretentiesquote:Op maandag 28 januari 2008 19:42 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft ooit auditie gedaan voor GTST en een keer gefigureerd. Zeur heeft ook auditie gedaan maar het figureren betaalde niet genoeg......sure Zeur.
Laat ie lekker Brian zelf uit z'n slaap houden dan.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:39 schreef Desii het volgende:
Huub mag niet Mike dronken voeren en uit zijn slaap houden.
Jammer, want daarmee kan tie wel Brian over de zeik krijgen.... als Mikey er in zou trappen
Ik dat toch wel 3 tosti's te hebben zien liggen . Maar of daar 1 voor Mike bij was weet ik niet?quote:Op maandag 28 januari 2008 19:45 schreef schatje het volgende:
Volgens mij heeft Mike alleen een biertje van Amanda gekregen. Het is kennelijk niet in haar opgekomen dat ie misschien wel honger heeft.
Ik zei datquote:Op maandag 28 januari 2008 19:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iemand zij vandaag dat ze een dikke kop heeft gekregen, oordeel zelf ....
[ afbeelding ]
Ik heb hem toch echt tosti zien eten...quote:Op maandag 28 januari 2008 19:45 schreef schatje het volgende:
Volgens mij heeft Mike alleen een biertje van Amanda gekregen. Het is kennelijk niet in haar opgekomen dat ie misschien wel honger heeft.
quote:Op maandag 28 januari 2008 19:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
En gezien Mike de enige is in die hele fucking kutvilla die wel wat doet, stel ik voor dat hij de MB krijgt.
Hij heeft zijn slaap en zijn rust nodig
Das niks bijzonders hoor, stamdaardprocedure. Denk aan Naad en Dennix, altijd samen op de tuinstoelen met een cameraman voor hun snufferd. Ze konden ook nooit hun lachen inhouden.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:49 schreef 2live het volgende:
Och de cameraman stond al klaar voor de preek van de dames!
Dan heb ik niet goed opgelet. In ieder gevalquote:Op maandag 28 januari 2008 19:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb hem toch echt tosti zien eten...
Hij mag ook nog neuken van Alex, rustig maar.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:52 schreef Copycat het volgende:
Dus... de komende weken mogen we van Brian enkel trainen, PSP-en en slapen verwachten?
Als je hetzelfde schema aanhoudt als Brian wel, als je wel gewoon 's nachts slaapt dan zie je hem alleen trainen en slapen... dan lijkt het net alsof hij zo hard traint dat hij er dag en nacht van moet slapenquote:Op maandag 28 januari 2008 19:52 schreef Copycat het volgende:
Dus... de komende weken mogen we van Brian enkel trainen, PSP-en en slapen verwachten?
zal wel weer niks worden..quote:Op maandag 28 januari 2008 19:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
FEBO, ik vind het wel een mooi moment voor de uitslag PoPoll ....
Brian heeft last van PSP-ogen: die zijn tot aan het ochtendgloren open (in combinatie met de wakkere PSP-duim) en in de loop van de middag vallen ze weer dicht....quote:Op maandag 28 januari 2008 19:54 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Is Brian ziek dat ie op bed ligt of heeft Brian Ballboa te weinig eitjes gekregen bij zn ontbijt en is een beetje uit balans ?
Dat heb ik verdrongen.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das niks bijzonders hoor, stamdaardprocedure. Denk aan Naad en Dennix, altijd samen op de tuinstoelen met een cameraman voor hun snufferd. Ze konden ook nooit hun lachen inhouden.
quote:Op maandag 28 januari 2008 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij mag ook nog neuken van Alex, rustig maar.
Anita heeft me beloofd dat deze traumatische beelden na verloop van tijd van mijn netvlies verdwijnen.quote:
OMG... jij hebt een zorgverzekering die kwakzalvers vergoedt??quote:Op maandag 28 januari 2008 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Anita heeft me beloofd dat deze traumatische beelden na verloop van tijd van mijn netvlies verdwijnen.
Daar hou ik me maar aan vast.
Ze kunnen geen eten bestellen omdat ze geen meerderheid van stemmen hebben. Iquote:Op maandag 28 januari 2008 20:04 schreef Kinga het volgende:
Heb alles gemute, maar wat heeft Brian weer te miauwen?
Ik ga er toch vanuit dat dit humoristisch bedoeld is... maar er wordt hier (in de COS) wel meer serieus genomen wat men buiten DGK (naar ik hoop) direct als geintje zou herkennen...quote:Op maandag 28 januari 2008 20:06 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap vraagt ' Claire, heb je ook een bonus gekregen omdat je sex hebt gehad met Huub?'
Claire (meteen): ' ja hoor! Als het goed is het al bijgeschreven!'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |