Ik dat toch wel 3 tosti's te hebben zien liggen . Maar of daar 1 voor Mike bij was weet ik niet?quote:Op maandag 28 januari 2008 19:45 schreef schatje het volgende:
Volgens mij heeft Mike alleen een biertje van Amanda gekregen. Het is kennelijk niet in haar opgekomen dat ie misschien wel honger heeft.
Ik zei datquote:Op maandag 28 januari 2008 19:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iemand zij vandaag dat ze een dikke kop heeft gekregen, oordeel zelf ....
[ afbeelding ]
Ik heb hem toch echt tosti zien eten...quote:Op maandag 28 januari 2008 19:45 schreef schatje het volgende:
Volgens mij heeft Mike alleen een biertje van Amanda gekregen. Het is kennelijk niet in haar opgekomen dat ie misschien wel honger heeft.
quote:Op maandag 28 januari 2008 19:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
En gezien Mike de enige is in die hele fucking kutvilla die wel wat doet, stel ik voor dat hij de MB krijgt.
Hij heeft zijn slaap en zijn rust nodig
Das niks bijzonders hoor, stamdaardprocedure. Denk aan Naad en Dennix, altijd samen op de tuinstoelen met een cameraman voor hun snufferd. Ze konden ook nooit hun lachen inhouden.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:49 schreef 2live het volgende:
Och de cameraman stond al klaar voor de preek van de dames!
Dan heb ik niet goed opgelet. In ieder gevalquote:Op maandag 28 januari 2008 19:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb hem toch echt tosti zien eten...
Hij mag ook nog neuken van Alex, rustig maar.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:52 schreef Copycat het volgende:
Dus... de komende weken mogen we van Brian enkel trainen, PSP-en en slapen verwachten?
Als je hetzelfde schema aanhoudt als Brian wel, als je wel gewoon 's nachts slaapt dan zie je hem alleen trainen en slapen... dan lijkt het net alsof hij zo hard traint dat hij er dag en nacht van moet slapenquote:Op maandag 28 januari 2008 19:52 schreef Copycat het volgende:
Dus... de komende weken mogen we van Brian enkel trainen, PSP-en en slapen verwachten?
zal wel weer niks worden..quote:Op maandag 28 januari 2008 19:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
FEBO, ik vind het wel een mooi moment voor de uitslag PoPoll ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |