En Selen heeft geen zin om te koken ze heeft vandaag ook al gefrituurd.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda is vergeten de boodschappenlijst in te vullen.
Dat is idd schandalig.... gezien hij om 06.00 uur vertrokken is had er gewoon wat voor hem moeten zijn toen hij thuiskwam.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:17 schreef Copycat het volgende:
En ik vind het zielig dat Mikey niets te eten heeft, na zo'n lange dag werken.
Is een litteken.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:18 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Claire heeft lelijke putjes op haar wang.
Dat heeft Ton allemaal voor Mikey meegenomen, ook een thermoskan. Dit ligt toch echt aan Mikey. Het voorstel van Zeur is zo gek nog niet.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:18 schreef Leandra het volgende:
Het is toch gvd godsgeklaagd dat er niet eens een broodtrommel of wat anders voor Mike geregeld is??
De kans dat hij een riante bedrijfskantine tot zijn beschikking zou hebben was sowieso klein.
Nee, verbrand als baby onder de warmtelamp.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:21 schreef neo567 het volgende:
[..]
van een in het verleden cat-fightje
quote:Op maandag 28 januari 2008 19:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, verbrand als baby onder de warmtelamp.
of deze dan:quote:Op maandag 28 januari 2008 19:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
En wat dacht je van de zin: De twee dames hebben zijn eensgezind over de rol van Mikey in de Villa.
Ik blijf me verbazen.......
Kee, als dat er wel is dan is het goed, en ik snap ook wel dat het voorstel van Selène gewoon wel klopt maar waar ik me aan erger is dat niemand het er voor vandaag met hem over gehad heeft.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heeft Ton allemaal voor Mikey meegenomen, ook een thermoskan. Dit ligt toch echt aan Mikey. Het voorstel van Zeur is zo gek nog niet.
En dat had Lieke dus ook wel door en is er wijselijk maar niet op in gegaanquote:Op maandag 28 januari 2008 19:28 schreef Kinga het volgende:
Zie je wel, Huub had Lieke buiten de kooi nooit ten huwelijk gevraagd.
warmtelamp vd broedmachinequote:Op maandag 28 januari 2008 19:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, verbrand als baby onder de warmtelamp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |