Ze kunnen geen eten bestellen omdat ze geen meerderheid van stemmen hebben. Iquote:Op maandag 28 januari 2008 20:04 schreef Kinga het volgende:
Heb alles gemute, maar wat heeft Brian weer te miauwen?
Ik ga er toch vanuit dat dit humoristisch bedoeld is... maar er wordt hier (in de COS) wel meer serieus genomen wat men buiten DGK (naar ik hoop) direct als geintje zou herkennen...quote:Op maandag 28 januari 2008 20:06 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap vraagt ' Claire, heb je ook een bonus gekregen omdat je sex hebt gehad met Huub?'
Claire (meteen): ' ja hoor! Als het goed is het al bijgeschreven!'
Echt zo'n "wat moet jij nou in ons huis?" blikquote:Op maandag 28 januari 2008 20:13 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk Huub en Claire nu vuil naar Mike kijken !
Dat slaat inderdaad nergens op. Brian was toch zijn coach, steun ende toeverlaat?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoezo kan hij zelf niet koken? En hij speelt tegen H,C en J dus waarom krijgen hun dan de schuld?
Mwah.. ik waarschijnlijk niet (en de Brandweer Eemnes zou me dankbaar zijn) maar een flinke rijsttafel is zo besteld natuurlijk...quote:Op maandag 28 januari 2008 20:14 schreef PeterNB het volgende:
Als ik daar in die kooi zat stond ik dus nu achter het fornuis he![]()
Wanneer denk jij dat die jongen voor het laatst een pan heeft aangeraakt ?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoezo kan hij zelf niet koken?
Hij heeft wel een punt...als Brian en Amanda los gaan op Claire doet Michel wel mee ..quote:Op maandag 28 januari 2008 20:14 schreef coldstar het volgende:
O,o Huub voelt zich weer zo goed....wat een viese gore stink kabouter.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |