Denk dat dat eerder betrekking heeft op jezelf danquote:Op maandag 28 januari 2008 14:20 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
volgens mij is ze een officiele errorist.
PRECIES, riri.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:17 schreef riri het volgende:
[..]
Lijkt me heel goed...
Zijn hier maar een beperkt aantal mensen die posten en voor het grootste aantal allemaal Huub aanhangers....er zitten ook nog andere mensen in die villa..
en er zijn er ook die niet meer posten alleen al omdat ze hier veel gescheld over zich heen krijgen omdat ze een andere mening hebben.
Het is hier niet een Huub forum maar een COS.
Dus ontopic graag...iedereen ziet het zoals hij of zij het ziet...respecteer dat
l
Als jij een mening post Riri dan mag ik daar op reageren, je zei zelf ooit eens geen roze bril op te hebben en noemde anderen niet objectief tov Huub.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:17 schreef riri het volgende:
[..]
Lijkt me heel goed...
Zijn hier maar een beperkt aantal mensen die posten en voor het grootste aantal allemaal Huub aanhangers....er zitten ook nog andere mensen in die villa..en er zijn er ook die niet meer posten alleen al omdat ze hier veel gescheld over zich heen krijgen omdat ze een andere mening hebben.
Het is hier niet een Huub forum maar een COS.
Dus ontopic graag...iedereen ziet het zoals hij of zij het ziet...respecteer dat
l
kan me herrineren dat toen guuske (volgens mij) een keer een foto van een lelijk oud vrouwtjequote:Op maandag 28 januari 2008 14:30 schreef riri het volgende:
[..]
Denk dat dat eerder betrekking heeft op jezelf dan
Er was ons gewezen niet op elkaar te reageren en een ander aan te vallen maar het ontopic te houden...over de streams dus en dat wat zich daar afspeelt.
Misschien dat we ons daaraan zouden kunnen houden?
Ik reageer dus ook niet meer op aanvallen op de persoon en stuur het wel door aan de moderator
Mooie OP Petraquote:Op maandag 28 januari 2008 14:39 schreef petraa het volgende:
Gezellig hiero. OP is klaar
Mooie OP.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:39 schreef petraa het volgende:
en wat was ie snelquote:Op maandag 28 januari 2008 14:39 schreef petraa het volgende:
quote:Op maandag 28 januari 2008 14:39 schreef petraa het volgende:
Ik gok in het kantoor.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:45 schreef miesy het volgende:
waar is jaap nu weer, trouwens?
weet iemand dat?
Opzich zou Jaap gewoon dagen naar huis kunnen...ff chillen bij Cora. We missen hem toch niet...quote:Op maandag 28 januari 2008 14:45 schreef miesy het volgende:
waar is jaap nu weer, trouwens?
weet iemand dat?
het zou me idd niet eens verbazen, lol!quote:Op maandag 28 januari 2008 14:54 schreef T-lex het volgende:
[..]
Opzich zou Jaap gewoon dagen naar huis kunnen...ff chillen bij Cora. We missen hem toch niet...![]()
We gaan er zelfs al vanuit dat hij braaf in kantoor zit als we hem een dag nie top de streams hebben gezien.
Luc mocht 1 week als gastspelers voor de derde keer terug komen,quote:Op maandag 28 januari 2008 14:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
het zou goed nieuws zijn als LL oprot.
Denk dat hij afgelopen zaterdag zijn eigen graf heeft gegraven ......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |