Juist om haar eigen positie te versterken, pfffff sorry maar wat heb jij een vertekend beeld naar Huub toe zeg.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:57 schreef riri het volgende:
Huub zet Claire in als loopjongetje...hij doet alles om een driemansteam te hebben...hij gebruikt haar gewoon
hij adviseert haar een emotionele band op te bouwen met Jaap
Zei hij dat of denk jij dat?quote:Op maandag 28 januari 2008 14:00 schreef riri het volgende:
Jaap zei gisteren tegen Huub dat hij niets met Claire heeft..hij vindt haar niets...
Huub probeert te voorkomen dat Jaap niet op een gegeven moment van Claire af wil
Dat zie je toch echt verkeerd, hij probeert haar te motiveren het spel actiever te spelen. Claire doet echt niks alleen om Huub heen hangen, daar kom je natuurlijk niet ver mee, dat ziet Huub ook wel.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:57 schreef riri het volgende:
Huub zet Claire in als loopjongetje...hij doet alles om een driemansteam te hebben...hij gebruikt haar gewoon
hij adviseert haar een emotionele band op te bouwen met Jaap
denk je nou echt dat ie haar voor haar bestwil erin wil houden????quote:Op maandag 28 januari 2008 13:59 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Juist om haar eigen positie te versterken, pfffff sorry maar wat heb jij een vertekend beeld naar Huub toe zeg.
en wat is daarop tegen dan?quote:Op maandag 28 januari 2008 14:03 schreef riri het volgende:
[..]
denk je nou echt dat ie haar voor haar bestwil erin wil houden????
is alleen maar om zijn team te versterken..als Jaap afvalt en Claire is er niet meer dan hangt ie...
heeft ie gisteren ook uitgesproken tegen Luc...."Als Jaap wegvalt sta ik dan heel slecht dus ik moet wel"
Je lijkt echt besmet met het HOS virus, je ziet echt alles anders dan de meeste mensen hier.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:03 schreef riri het volgende:
[..]
is alleen maar om zijn team te versterken..als Jaap afvalt en Claire is er niet meer dan hangt ie...
heeft ie gisteren ook uitgesproken tegen Luc...."Als Jaap wegvalt sta ik dan heel slecht dus ik moet wel"
Ja dat denk ik, het was een free advise van Huub zoals hij zelf zei en als Claire goed met Jaap kan dan is het een win win voor Huub.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:03 schreef riri het volgende:
[..]
ze is heel traag,hangerig en initiatiefloos...quote:Op maandag 28 januari 2008 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zie je toch echt verkeerd, hij probeert haar te motiveren het spel actiever te spelen. Claire doet echt niks alleen om Huub heen hangen, daar kom je natuurlijk niet ver mee, dat ziet Huub ook wel.
HIj probeert haar te motiveren, in het geval dat de toneelhaak dreigt. HIj stuurt haar richting actiever spel, en raar he dat hij daar ook bij aan eigen gewin denkt!quote:Op maandag 28 januari 2008 14:09 schreef riri het volgende:
[..]
ze is heel traag,hangerig en initiatiefloos...
Huub wil drie man in zijn team....dan staat ie sterker tegenover Brian en Amanda...zijn eigen woorden....
hij instrueert haar niet voor niets.
Hij zegt ook net tegen Claire dat Palma Claire stil vindt....drie maal raden waarom ie dat allemaal zegt...hij wil dat ze zijn team niet afzwakt en zich een beetje aktiever gaat opstellen
Maar Huub snapt niet dat je uit een levenloze zandzak nou eenmaal niet veel leven kan halen...kan je instrueren wat je will maar dat helpt niet
Dat zeg ik, ik gebruik alleen minder woorden.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:09 schreef riri het volgende:
Precies jij houdt Huub erbuiten!! En hou je alleen bij Claire. Dus minder uitgebreidt en komt wat oprechter over.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik gebruik alleen minder woorden.
Ik dacht al waar blijf je nou!quote:Op maandag 28 januari 2008 14:15 schreef diedirk het volgende:
Hoeven ze geen aktieve houding meer aan te nemen?
Claire is nog passiever dan Dennis...wie doet daar de casting of moet 0 r echt per se een Huub groupie in?
...Ja dus...
mja veel meer keus heeftie niet...alle tijdelijke randdebielen zijn op de hand van het kindje van Godquote:Op maandag 28 januari 2008 14:09 schreef riri het volgende:
[..]
Huub wil drie man in zijn team....dan staat ie sterker tegenover Brian en Amanda...zijn eigen woorden....
hij instrueert haar niet voor niets.
Hij zegt ook net tegen Claire dat Palma Claire stil vindt....drie maal raden waarom ie dat allemaal zegt...hij wil dat ze zijn team niet afzwakt en zich een beetje aktiever gaat opstellen
Maar Huub snapt niet dat je uit een levenloze zandzak nou eenmaal niet veel leven kan halen...kan je instrueren wat je will maar dat helpt niet
tuurlijk, is toch ook logisch dat huub hun team wilt versterken?quote:Op maandag 28 januari 2008 14:03 schreef riri het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook en Jaap heeft ook uitgesproken al vlak nadat Claire kwam om liever met 3 te spelen dan met 2, wat dat met loopjongen te maken heeft snap ik dus niet.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:12 schreef petraa het volgende:
[..]
HIj probeert haar te motiveren, in het geval dat de toneelhaak dreigt. HIj stuurt haar richting actiever spel, en raar he dat hij daar ook bij aan eigen gewin denkt!
Tuurlijk zit je beter met 3 dan met 2. Het is een spel weet je nog!
Lijkt me heel goed...quote:Op maandag 28 januari 2008 14:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Je lijkt echt besmet met het HOS virus, je ziet echt alles anders dan de meeste mensen hier.
Hij praat over zijn pianospel en zijn *studie*, hij hemelt zichzelf niet op en praat al helemaal niets goed. Daarnet hadden ze het over Claire!quote:Op maandag 28 januari 2008 14:18 schreef diedirk het volgende:
Werkelijk ongelofelijk hoe Huub echt dag en nacht alleen maar over zichzelf kan praten.
Hij zal nooit eens iets over Claire vragen ofzo..alleen maar zichzelf ophemelen en goedpraten
quote:Op maandag 28 januari 2008 14:18 schreef Copycat het volgende:
Zie je wel dat Brian stiekem zit te FOK!Ken:
ren weg lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |