abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56361577
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:57 schreef riri het volgende:
Huub zet Claire in als loopjongetje...hij doet alles om een driemansteam te hebben...hij gebruikt haar gewoon

hij adviseert haar een emotionele band op te bouwen met Jaap
Juist om haar eigen positie te versterken, pfffff sorry maar wat heb jij een vertekend beeld naar Huub toe zeg.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_56361593
Jaap zei gisteren tegen Huub dat hij niets met Claire heeft..hij vindt haar niets...
Huub probeert te voorkomen dat Jaap niet op een gegeven moment van Claire af wil
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_56361626
quote:
Op maandag 28 januari 2008 14:00 schreef riri het volgende:
Jaap zei gisteren tegen Huub dat hij niets met Claire heeft..hij vindt haar niets...
Huub probeert te voorkomen dat Jaap niet op een gegeven moment van Claire af wil
Zei hij dat of denk jij dat?
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  † In Memoriam † maandag 28 januari 2008 @ 14:02:44 #279
135305 beequeen
Lost.
pi_56361637
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:57 schreef riri het volgende:
Huub zet Claire in als loopjongetje...hij doet alles om een driemansteam te hebben...hij gebruikt haar gewoon

hij adviseert haar een emotionele band op te bouwen met Jaap
Dat zie je toch echt verkeerd, hij probeert haar te motiveren het spel actiever te spelen. Claire doet echt niks alleen om Huub heen hangen, daar kom je natuurlijk niet ver mee, dat ziet Huub ook wel.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_56361653
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:59 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Juist om haar eigen positie te versterken, pfffff sorry maar wat heb jij een vertekend beeld naar Huub toe zeg.
denk je nou echt dat ie haar voor haar bestwil erin wil houden????
is alleen maar om zijn team te versterken..als Jaap afvalt en Claire is er niet meer dan hangt ie...

heeft ie gisteren ook uitgesproken tegen Luc...."Als Jaap wegvalt sta ik dan heel slecht dus ik moet wel"
  maandag 28 januari 2008 @ 14:05:55 #281
111260 Charmian
a little joy
pi_56361699
quote:
Op maandag 28 januari 2008 14:03 schreef riri het volgende:

[..]

is alleen maar om zijn team te versterken..als Jaap afvalt en Claire is er niet meer dan hangt ie...

heeft ie gisteren ook uitgesproken tegen Luc...."Als Jaap wegvalt sta ik dan heel slecht dus ik moet wel"
en wat is daarop tegen dan?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_56361747
quote:

[..]

Je lijkt echt besmet met het HOS virus, je ziet echt alles anders dan de meeste mensen hier.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_56361757
quote:

[..]

Ja dat denk ik, het was een free advise van Huub zoals hij zelf zei en als Claire goed met Jaap kan dan is het een win win voor Huub.
pi_56361774
Huub hoopt dat hij iig nog 30% haalt bij de popoll
pi_56361785
quote:
Op maandag 28 januari 2008 14:02 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat zie je toch echt verkeerd, hij probeert haar te motiveren het spel actiever te spelen. Claire doet echt niks alleen om Huub heen hangen, daar kom je natuurlijk niet ver mee, dat ziet Huub ook wel.
ze is heel traag,hangerig en initiatiefloos...
Huub wil drie man in zijn team....dan staat ie sterker tegenover Brian en Amanda...zijn eigen woorden....
hij instrueert haar niet voor niets.
Hij zegt ook net tegen Claire dat Palma Claire stil vindt....drie maal raden waarom ie dat allemaal zegt...hij wil dat ze zijn team niet afzwakt en zich een beetje aktiever gaat opstellen
Maar Huub snapt niet dat je uit een levenloze zandzak nou eenmaal niet veel leven kan halen...kan je instrueren wat je will maar dat helpt niet
  † In Memoriam † maandag 28 januari 2008 @ 14:12:10 #286
135305 beequeen
Lost.
pi_56361842
Hang Claire.

― Mark Twain
pi_56361849
quote:
Op maandag 28 januari 2008 14:09 schreef riri het volgende:

[..]

Huub wil drie man in zijn team....dan staat ie sterker tegenover Brian en Amanda...zijn eigen woorden....
Hij zegt ook net tegen Claire dat Palma Claire stil vindt....drie maal raden waarom ie dat allemaal zegt...hij wil dat ze zijn team niet afzwakt en zich een beetje aktiever gaat opstellen
Maar Huub snapt niet dat je uit een levenloze zandzak nou eenmaal niet veel leven kan halen...kan je instrueren wat je will maar dat helpt niet
HIj probeert haar te motiveren, in het geval dat de toneelhaak dreigt. HIj stuurt haar richting actiever spel, en raar he dat hij daar ook bij aan eigen gewin denkt!
Tuurlijk zit je beter met 3 dan met 2. Het is een spel weet je nog!
  † In Memoriam † maandag 28 januari 2008 @ 14:13:09 #288
135305 beequeen
Lost.
pi_56361855
quote:

Dat zeg ik, ik gebruik alleen minder woorden.
― Mark Twain
pi_56361885
quote:
Op maandag 28 januari 2008 14:13 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat zeg ik, ik gebruik alleen minder woorden.
Precies jij houdt Huub erbuiten!! En hou je alleen bij Claire. Dus minder uitgebreidt en komt wat oprechter over.
pi_56361893
Hoeven ze geen aktieve houding meer aan te nemen?
Claire is nog passiever dan Dennis...wie doet daar de casting of moet 0 r echt per se een Huub groupie in?
...Ja dus...
pi_56361917
quote:
Op maandag 28 januari 2008 14:15 schreef diedirk het volgende:
Hoeven ze geen aktieve houding meer aan te nemen?
Claire is nog passiever dan Dennis...wie doet daar de casting of moet 0 r echt per se een Huub groupie in?
...Ja dus...
Ik dacht al waar blijf je nou!

Ach er zitten 2 gastspelers in die Brian groupie zijn, dus wat maakt het uit!
  maandag 28 januari 2008 @ 14:16:28 #292
111260 Charmian
a little joy
pi_56361925
quote:

[..]

mja veel meer keus heeftie niet...alle tijdelijke randdebielen zijn op de hand van het kindje van God
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_56361928
quote:

[..]

tuurlijk, is toch ook logisch dat huub hun team wilt versterken?
gisteren zei jaap zelf dat hij en clair weinig praate samen,
en zich dus ook niet geroepen voelde het af en toe voor clair op te nemen
in een discussie, en haar bij te staan, toen huub dit aan hem vroeg.
ik vind het alleen maar mooi dat huub haar daar een beetje bewust van maakt
dat het ook goed voor haar positie is als zij wat meer contact zoekt met jaap.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_56361937
quote:
Op maandag 28 januari 2008 14:12 schreef petraa het volgende:

[..]

HIj probeert haar te motiveren, in het geval dat de toneelhaak dreigt. HIj stuurt haar richting actiever spel, en raar he dat hij daar ook bij aan eigen gewin denkt!
Tuurlijk zit je beter met 3 dan met 2. Het is een spel weet je nog!
Zo zie ik het ook en Jaap heeft ook uitgesproken al vlak nadat Claire kwam om liever met 3 te spelen dan met 2, wat dat met loopjongen te maken heeft snap ik dus niet.
pi_56361954
quote:
Op maandag 28 januari 2008 14:07 schreef petraa het volgende:

[..]

Je lijkt echt besmet met het HOS virus, je ziet echt alles anders dan de meeste mensen hier.
Lijkt me heel goed...
Zijn hier maar een beperkt aantal mensen die posten en voor het grootste aantal allemaal Huub aanhangers....er zitten ook nog andere mensen in die villa..
en er zijn er ook die niet meer posten alleen al omdat ze hier veel gescheld over zich heen krijgen omdat ze een andere mening hebben.
Het is hier niet een Huub forum maar een COS.
Dus ontopic graag...iedereen ziet het zoals hij of zij het ziet...respecteer dat
l
pi_56361961
Werkelijk ongelofelijk hoe Huub echt dag en nacht alleen maar over zichzelf kan praten.
Hij zal nooit eens iets over Claire vragen ofzo..alleen maar zichzelf ophemelen en goedpraten
pi_56361965
YEssssssssssssssssss Luc gaat echt weg vandaag!
  maandag 28 januari 2008 @ 14:18:30 #298
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56361968
Zie je wel dat Brian stiekem zit te FOK!Ken:
ren weg lief
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_56361990
quote:
Op maandag 28 januari 2008 14:18 schreef diedirk het volgende:
Werkelijk ongelofelijk hoe Huub echt dag en nacht alleen maar over zichzelf kan praten.
Hij zal nooit eens iets over Claire vragen ofzo..alleen maar zichzelf ophemelen en goedpraten
Hij praat over zijn pianospel en zijn *studie*, hij hemelt zichzelf niet op en praat al helemaal niets goed. Daarnet hadden ze het over Claire!

Nu gaat het over Joris en Honkbal!
pi_56362006
quote:
Op maandag 28 januari 2008 14:18 schreef Copycat het volgende:
Zie je wel dat Brian stiekem zit te FOK!Ken:
ren weg lief
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')