Denk dat dat eerder betrekking heeft op jezelf danquote:Op maandag 28 januari 2008 14:20 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
volgens mij is ze een officiele errorist.
PRECIES, riri.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:17 schreef riri het volgende:
[..]
Lijkt me heel goed...
Zijn hier maar een beperkt aantal mensen die posten en voor het grootste aantal allemaal Huub aanhangers....er zitten ook nog andere mensen in die villa..
en er zijn er ook die niet meer posten alleen al omdat ze hier veel gescheld over zich heen krijgen omdat ze een andere mening hebben.
Het is hier niet een Huub forum maar een COS.
Dus ontopic graag...iedereen ziet het zoals hij of zij het ziet...respecteer dat
l
Als jij een mening post Riri dan mag ik daar op reageren, je zei zelf ooit eens geen roze bril op te hebben en noemde anderen niet objectief tov Huub.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:17 schreef riri het volgende:
[..]
Lijkt me heel goed...
Zijn hier maar een beperkt aantal mensen die posten en voor het grootste aantal allemaal Huub aanhangers....er zitten ook nog andere mensen in die villa..en er zijn er ook die niet meer posten alleen al omdat ze hier veel gescheld over zich heen krijgen omdat ze een andere mening hebben.
Het is hier niet een Huub forum maar een COS.
Dus ontopic graag...iedereen ziet het zoals hij of zij het ziet...respecteer dat
l
kan me herrineren dat toen guuske (volgens mij) een keer een foto van een lelijk oud vrouwtjequote:Op maandag 28 januari 2008 14:30 schreef riri het volgende:
[..]
Denk dat dat eerder betrekking heeft op jezelf dan
Er was ons gewezen niet op elkaar te reageren en een ander aan te vallen maar het ontopic te houden...over de streams dus en dat wat zich daar afspeelt.
Misschien dat we ons daaraan zouden kunnen houden?
Ik reageer dus ook niet meer op aanvallen op de persoon en stuur het wel door aan de moderator
Mooie OP Petraquote:Op maandag 28 januari 2008 14:39 schreef petraa het volgende:
Gezellig hiero. OP is klaar
Mooie OP.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:39 schreef petraa het volgende:
en wat was ie snelquote:Op maandag 28 januari 2008 14:39 schreef petraa het volgende:
quote:Op maandag 28 januari 2008 14:39 schreef petraa het volgende:
Ik gok in het kantoor.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:45 schreef miesy het volgende:
waar is jaap nu weer, trouwens?
weet iemand dat?
Opzich zou Jaap gewoon dagen naar huis kunnen...ff chillen bij Cora. We missen hem toch niet...quote:Op maandag 28 januari 2008 14:45 schreef miesy het volgende:
waar is jaap nu weer, trouwens?
weet iemand dat?
het zou me idd niet eens verbazen, lol!quote:Op maandag 28 januari 2008 14:54 schreef T-lex het volgende:
[..]
Opzich zou Jaap gewoon dagen naar huis kunnen...ff chillen bij Cora. We missen hem toch niet...![]()
We gaan er zelfs al vanuit dat hij braaf in kantoor zit als we hem een dag nie top de streams hebben gezien.
Luc mocht 1 week als gastspelers voor de derde keer terug komen,quote:Op maandag 28 januari 2008 14:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
het zou goed nieuws zijn als LL oprot.
Denk dat hij afgelopen zaterdag zijn eigen graf heeft gegraven ......
Dat ze dat eens verboden. Als er iets passieve non-beelden oplevert is het wel zo'n sukkel die aan z'n PSP zit vastgeroest.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:02 schreef Lady-night het volgende:
En jawel hoor Brian weer met de PSP
Is wel 3 minuten tv hoorquote:Op maandag 28 januari 2008 15:07 schreef Copycat het volgende:
Sowieso, waarom ligt die nitwit in bed? Omdat ie een training heeft gehad?
Ik zie het nu al voor me...quote:Op maandag 28 januari 2008 15:05 schreef beequeen het volgende:
De pimp is weer druk met zijn HO's.
[ afbeelding ]
Ik voorzie eerder: "Mickey, bro. Het leven is hard daar buiten, weet je. Daarom zal ik zo goed zijn om op je PSP te passen, hier binnen."quote:Op maandag 28 januari 2008 15:09 schreef T-lex het volgende:
Ik zie het nu al voor me...
Het vertrek van Mikey uit de villa...met z'n alle op het bordes en dan de mooie woorden van Brian: "Mickey Brother, ik zal je PSP missen..boks"![]()
Ik geloof er ook geen ruk van dat de redactie zou accepteren dat Huub zich uren per dag, met een koptelefoon op, aan de groep zou onttrekken.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ze dat eens verboden. Als er iets passieve non-beelden oplevert is het wel zo'n sukkel die aan z'n PSP zit vastgeroest.
ach, misschien doen alle kickboksers dat wel meteen na de trainingquote:Op maandag 28 januari 2008 15:07 schreef Copycat het volgende:
Sowieso, waarom ligt die nitwit in bed? Omdat ie een training heeft gehad?
das een verkapte teeveepeequote:
Huub ligt al heel de dag met Claire in de Chill...weinig verschil dus.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen ruk van dat de redactie zou accepteren dat Huub zich uren per dag, met een koptelefoon op, aan de groep zou onttrekken.
En hij moet ook nog zijn haren kort, vind Amanda niet leuk.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Mikey mag als gast-speler 30 minuten op zijn eigen PSP2 per dag.
En Brian? iets langer, om wat afleiding te hebben of is het een box-game?
Over 19 dagen is de boks-wedstrijd, trainen, uitrusten, PSP-en.....vanaf 1 februari geen sex,
als dat maar niet gaat ophopen in zijn rug , zoals toen met Nena.
30 minuten???quote:Op maandag 28 januari 2008 15:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Over 19 dagen is de boks-wedstrijd, trainen, uitrusten, PSP-en.....vanaf 1 februari geen sex,
als dat maar niet gaat ophopen in zijn rug , zoals toen met Nena.
Dat zou het kunnen zijn, of omdat hij eindelijk bij Huub door de mand is gevallen ....quote:Op maandag 28 januari 2008 15:13 schreef tipsch het volgende:
Gaat Laffe Lul moven, omdat hij niet tégen Brian wil worden ingezet?
Groot verschil, die heeft een gesprek.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:18 schreef T-lex het volgende:
[..]
Huub ligt al heel de dag met Claire in de Chill...weinig verschil dus.
als dat zo is dan mag er dus een ander in die daar niet zoveel moeite mee heeftquote:Op maandag 28 januari 2008 15:13 schreef tipsch het volgende:
Gaat Laffe Lul moven, omdat hij niet tégen Brian wil worden ingezet?
Net of je die blubber kan gebruiken voor in de uitzending.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Groot verschil, die heeft een gesprek.
wat belachelijkquote:Op maandag 28 januari 2008 15:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Nee, maar er zijn vast wel mensen die dat soort gesprekken leuk vinden om te volgen op de streams.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:22 schreef T-lex het volgende:
[..]
Net of je die blubber kan gebruiken voor in de uitzending.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |