Hij is gewoon te beschaafdquote:Op maandag 28 januari 2008 18:48 schreef Kinga het volgende:
Wáárom doet hij dit zichzelf aan.... hij moet gewoon weglopen
Amanda weet met 1 gesprek het hele weldoeners imago van Brian en haar weer onderuit te halen.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:47 schreef Kinga het volgende:
Gad-ver-damme. Ik word onpasselijk van dat gepreek.
quote:Op maandag 28 januari 2008 18:49 schreef Disana het volgende:
Mag Michel zelf ook nog wat zeggen?
En als Amanda dan ook weer bij haar zelf blijft door weer terug achter de ramen te gaanquote:Op maandag 28 januari 2008 18:47 schreef noekje het volgende:
Mickey voelt zich niet lekker daar sinds carnaval.
Amanda: blijf vooral jezelf maar geen D&G zonnebril en geen playstationspel.
Oh bah!!
Ik ga er meer op wachtenquote:Op maandag 28 januari 2008 18:53 schreef Kinga het volgende:
Gaat Selene nog vertellen dat ze die 500 euro niet geeft?
Boodschappenlijkt Mikeyquote:Op maandag 28 januari 2008 18:54 schreef T-lex het volgende:
Mickey moet geen onzin dingen op de boodschappenlijst zetten. PSP spelletjes en een D&G zonnebril boeien niet als je je leven aan het opbouwen bent. Volgens Amanda moet hij eerst dingen voor mekaar krijgen die belangrijk zijn. Zoals z'n rijbewijs, werk, een huisje en een auto.![]()
Als ik Mickey was nam ik dit advies ten harte....zet gewoon een Audi R8 op de booschappenlijst Mickey!
Amanda is, als het even kan, om de dag zat.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:57 schreef Kinga het volgende:
Ik kan heel slecht tegen die moraalridders in de kooi die meteen gaan zeiken over een alcoholverslaving als iemand 1 keertje zat is. Jesus.
Vast wel, het zijn praktische dingenquote:Op maandag 28 januari 2008 18:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Boodschappenlijkt Mikey
- appartement
- auto
- rijbewijs
- verzekeringen
- meubilair voor de woning
Zou Amanda dat wel goed vinden?
Als het even kan iedere dag, het gevolg is altijd een ochtendgriepje.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:58 schreef mootie het volgende:
Amanda is, als het even kan, om de dag zat.
Mike is echt wanhopig!quote:Op maandag 28 januari 2008 19:01 schreef Kinga het volgende:
Nu word ik helemaal niet goed.Natasia, Nadia.
Er staat *Huub voorlezen...wat moet Huub voorlezen?quote:Op maandag 28 januari 2008 19:03 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat schaft de pot? En wie kookt er straks voor Mike?
Ik dacht dat ze zei: Dan kan Brian lekker uitslapen, kan me vergissen hoor.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:04 schreef Leandra het volgende:
Amanda d'r 8 uur is waarschijnlijk op 16 februari omdat haar moeder er dan weer is...
Mike: de dag voor Brian z'n wedstrijd heeft??
Amanda: ja.. dan ben ik 2 dagen achter elkaar de villa uit, dan kunnen jullie uitslapen!!
En zijn voorman wil met Claire in de jaccuzi, zonder zwembroek.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:04 schreef noekje het volgende:
Mickey wil anders wel de Polen laten strippen voor Amanda haar jaardag.
Holy shit, ik hoop dat mevr. Voorman niet streamt.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:06 schreef Varen het volgende:
De voorman van Mike heeft een vriendin en die valt ook op vrouwen, De voorman heeft er veel vriendinnen bij, een vrije relatieLeuk om op streams te horen van jezelf
"ik heb alleen Brian initiatief zien nemen met het zoeken van een baan"quote:18:48 - Twee moeders van Mike
Het gezellige samenzijn bij Amanda en Selène heeft andere wending genomen. De twee dames hebben zijn eensgezind over de rol van Mike in de Villa. Ze vinden de zwerver erg lui. “Ik heb jou nooit zelf initiatief zien nemen, ik heb alleen Brian initiatief zien nemen met het zoeken van een baan”, zegt Selène tegen Mike. “Je kon wel initiatief nemen toen het ging om je playstationspelletje”, tiert Amanda er tussendoor, voordat Mike nog kon reageren op Claire. Zou Mike er wat mee doen?
Dat zou ik ook wel graag willen weten? Voor hetzelfde geld is het al een hele oude brief , aangezien er nu toch steeds slechter opgeruimd wordt ik dat huis....quote:Op maandag 28 januari 2008 19:05 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Er staat *Huub voorlezen...wat moet Huub voorlezen?
heeft andere wending genomen. Hebben zijn eensgezind. Om te janken.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:08 schreef Guuskeee het volgende:
op VV
"ik heb alleen Brian initiatief zien nemen met het zoeken van een baan"![]()
![]()
![]()
Je kon wel initiatief nemen toen het ging om je playstationspelletje![]()
![]()
En wat dacht je van de zin: De twee dames hebben zijn eensgezind over de rol van Mikey in de Villa.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:08 schreef Guuskeee het volgende:
op VV:
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2008 19:08 schreef Guuskeee het volgende:
op VV
.
[..]
![]()
![]()
![]()
rustig... CC ... pas op je bloeddruk, het is maar een spel-letjequote:Op maandag 28 januari 2008 19:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
heeft andere wending genomen. Hebben zijn eensgezind. Om te janken.
Leer godverdomme toch eens schrijven. Of lees die domme teksten door voordat je ze op het net knalt. Of besef eens een keer dat schrijven een vak is.
Sorry.
Je hebt gelijk. Ik adem in ... en adem weer uit. Maar het is toch godsgeklaagd dat na anderhalf jaar de foutloze berichten nog steeds op één hand te tellen zijn?quote:Op maandag 28 januari 2008 19:13 schreef Desii het volgende:
rustig... CC ... pas op je bloeddruk, het is maar een spel-letje
Amanda is vergeten de boodschappenlijst in te vullen.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:09 schreef Leandra het volgende:
Mike vraagt zich af wat ze vanavond eten, Amanda zegt het niet te weten, ze zijn kennelijk met een kok bezig maar ze weet niet of het vandaag al is...
Gelukkig heeft ze echt het beste met de harde werker voor: "Anders maken we iets"
Idd Amanda.. hij was vanmorgen om 06.00 uur de deur al uit, heeft waarschijnlijk de hele dag hard (fysiek) werk verricht en jij beweert heel vrolijk om 19.00 uur dat jullie eventueel wel iets maken... Geweldig meid...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |