Je bent in de war.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:19 schreef Pheno het volgende:
Ik raak nooit in de war.
And proud of itquote:
Ik kom hier geregeld, maar om nou te zeggen dat het hier druk is geweest afgelopen week, nee.quote:
Ja maar dat komt omdat iedereen volgens mij nogal druk is/wasquote:Op zondag 27 januari 2008 17:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kom hier geregeld, maar om nou te zeggen dat het hier druk is geweest afgelopen week, nee.
Ben de hele week vrij geweest, en heb de elke dag zitten F5en bwvs maar 't mocht niet baten
Ach, ik bok toch op vanaf morgen.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:39 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat iedereen volgens mij nogal druk is/was
Komt vanzelf weer verandering in dat weet ik zeker
Ik moet vanaf morgen ook weer werkenquote:
Ik ook.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik moet vanaf morgen ook weer werken
Ik zit op een warm kantoor met allemaal vrouwen om me heen en meer salaris dan ik om vroeg.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook.
Opzich wel chill werkwerkwekr.
Beetje rondrijden gewoon weer
Dat is ook best primaquote:Op zondag 27 januari 2008 17:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zit op een warm kantoor met allemaal vrouwen om me heen en meer salaris dan ik om vroeg.
Chicksquote:Op zondag 27 januari 2008 18:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is ook best prima
Maar ik heb geen baas die me op m'n vingers kijkt
En veel chicks in de zomer, korte rokjes enzo overal op straat
Tip: gooi er niet teveel zout op... ik had aardappels die naar drooggelegde zoutvlakte smaaktenquote:
m'n opa en oma:quote:Op zondag 27 januari 2008 18:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tip: gooi er niet teveel zout op... ik had aardappels die naar drooggelegde zoutvlakte smaakten![]()
![]()
.
quote:
quote:
Eet zequote:
LEUGENS!quote:
HAat ik ook intens.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tip: gooi er niet teveel zout op... ik had aardappels die naar drooggelegde zoutvlakte smaakten![]()
![]()
.
quote:
Op zich lust ik best zout... alleen heb ik er denk ik iets teveel opg edaan vandaagquote:Op zondag 27 januari 2008 18:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
HAat ik ook intens.
Eet dat spul niet.
Net als hele zoute chips
Ik haat zout ook niet, maar veel mensen doen er teveel op imo.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op zich lust ik best zout... alleen heb ik er denk ik iets teveel opg edaan vandaag.
quote:Op zondag 27 januari 2008 18:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
OH NOES
HIDE MR BIG WIGGER IS MAD
HE HAS LIONS ON HIS FEETS
Zit geen smaak aanquote:Op zondag 27 januari 2008 18:58 schreef Pheno het volgende:
Ongezouten pindas ftw
Dat kun je zelf doen, beter dan die zoutige troepquote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 @ 17:14 door DaMart:
Topictitel: "[KSC #693] Even een SC kapen...." -> "[KSC #693] Even een SC-TT kapen...."
Op zondag 27 januari 2008 @ 17:15 door DaMart:
Topictitel: "[KSC #693] Even een SC-TT kapen...." -> "[KSC #693][R&P SC] [R&P SC] Worden gestalkt door koffie"
Op zondag 27 januari 2008 @ 17:16 door DaMart:
Topictitel: "[KSC #693][R&P SC] [R&P SC] Worden gestalkt door koffie" -> "[KSC #693][R&P SC] Worden gestalkt door koffie"
FOK! was even traag toen ik hem opende en ik wilde de KSC'ers niet te lang laten wachten op nieuwe topic, dus had even tijdelijke TT... an daarna evolueerde hij een beetjequote:
Hij weet ook niet wat ie wil zeg!quote:
Zo consequent ben ik dan ook wel weer!quote:Op zondag 27 januari 2008 19:28 schreef Pheno het volgende:
Wel netjes om de minuut.
Daarom.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo consequent ben ik dan ook wel weer!
!quote:Op zondag 27 januari 2008 19:50 schreef JortK het volgende:
?
Immer.quote:
Met wie?quote:
Soms doet ie het hier wel fatsoenlijk.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:54 schreef Pheno het volgende:
Altijd.
Met die vent van vanmiddag.quote:
Je bent in de war, he?quote:Op zondag 27 januari 2008 21:25 schreef Pheno het volgende:
Verdomd, nu je het zegt!
Waar?quote:Op zondag 27 januari 2008 21:44 schreef eer-ik het volgende:
goed topic
Niet hier!!quote:
WAZZUP!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Trage zondagen!quote:Op zondag 27 januari 2008 22:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, 't is wat traag hier.
Nou is het wel zondag, maar toch
zondagen ftl.quote:
Stijve tepels ftw.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zondagen ftl.
Zeker in winter.
in zomer -> chicks kijken op terras en bier drinken.
Korte rokjes
Maar winter ftl.
Maar zondagen ftw!quote:Op zondag 27 januari 2008 22:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zondagen ftl.
Zeker in winter.
in zomer -> chicks kijken op terras en bier drinken.
Korte rokjes
Maar winter ftl.
van chicks wel jaquote:
Ik kan me voorstellen dat als je werkt, de zondag wel ftw is.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:10 schreef OA het volgende:
[..]
Maar zondagen ftw!![]()
Zomer, terras, rokjes en chicks ook ftw!
Volgens mij heb je niks gemistquote:
Zo'n 693 delen al niet?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niks gemist
Neuh, een hoop slap gezwets en een foto van je sneakerzkaartjequote:Op zondag 27 januari 2008 22:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niks gemist
Ruim 200.000 posts!quote:
Hoho, de meeste topics staan vol zinnige posts. Vooral die van mij, maar vandaag is het zondag.quote:
Heb ik het toch niet voor niets gepostquote:Op zondag 27 januari 2008 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Neuh, een hoop slap gezwets en een foto van je sneakerzkaartje
Tuurlijkquote:Op zondag 27 januari 2008 22:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoho, de meeste topics staan vol zinnige posts. Vooral die van mij, maar vandaag is het zondag.
[..]
Heb ik het toch niet voor niets gepost![]()
Teruglezen ftw
Wat een onzin eigenlijk ook hequote:
Sukkels zijn het, liever een ongeluk dan even naar rechtsquote:Op zondag 27 januari 2008 22:32 schreef eer-ik het volgende:
Of je dat nou wel of niet doet, doet er eigenlijk niet toe
Wel mooi om deze 'methoden' te lezen van mensen bij wie er gekleefd wordt.
bumperklevers!
QUALITARIA!quote:Op zondag 27 januari 2008 22:39 schreef Houniet het volgende:
HONGER
Iddquote:Op zondag 27 januari 2008 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sukkels zijn het, liever een ongeluk dan even naar rechts
Dan mot je etenquote:Op zondag 27 januari 2008 22:39 schreef Houniet het volgende:
HONGER
ETENquote:Op zondag 27 januari 2008 22:39 schreef Houniet het volgende:
HONGER
Jij piept 'm er tussenuit?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:44 schreef OA het volgende:
Zo. Morgenochtend ben ik weer van de partij
Jaja, rookverbod, cafeïne vrije koffie. Nog even en werken is niet leuk meerquote:Op zondag 27 januari 2008 22:46 schreef Inner-Eye het volgende:
Op mijn werk is sinds kort alleen nog maar van die gore cafeine vrije koffie. Ik ben redelijk woest en heb een grote, opzichtige thermosfles aangeschaft waaruit ik hele sterke koffie drink!!!!
.... het spijt me mensen maar het zit me hoog
Thuis. Net.quote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:44 schreef OA het volgende:
Zo. Morgenochtend ben ik weer van de partij
Welterusten herenquote:
Misschien in de trein?quote:
Dit schreeuwt om opstand, om revolutie!!!quote:Op zondag 27 januari 2008 22:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jaja, rookverbod, cafeïne vrije koffie. Nog even en werken is niet leuk meer
Niet dat ik weet. Hoezo?quote:
Stuur dr anders een PMquote:Op zondag 27 januari 2008 23:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Wilde dr iets vragen(lush gerelateerd, maar volgens mij heeft t geen zin ook
)
Klopt!quote:
truste O.quote:
Wat heb jij vaak vragen over Lush.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Vraag t wel; als ik dr hier weer zie
Ook goedquote:Op zondag 27 januari 2008 23:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Vraag t wel; als ik dr hier weer zie
Het heeft wel toffere namen dan de standaardzooi! Zeg nou zelf: 'Whoosh' of 'Sonic Death Monkey' klinkt toch toffer dan 'Andrelon antiroos-shampoo'?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat heb jij vaak vragen over Lush.
Wat maakt dat spul nou beter dan andere zooi?
Zeep de hele dag ruiken is nou echt iets waar ik niet op zit te wachtenquote:Op zondag 27 januari 2008 23:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Het is best duur ja en ja das het wel waardje ruikt het bijna de hele dag bijv.
maar goed bedtijd
het ruikt dan ook niet naar zeepquote:Op zondag 27 januari 2008 23:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zeep de hele dag ruiken is nou echt iets waar ik niet op zit te wachten
Maar goed, welteruste
Ook aan de rest btw
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het ruikt dan ook niet naar zeep
iddquote:
Ik moet toch wel 2 hele dagenquote:
quote:
Gemak dient de mens...quote:Op maandag 28 januari 2008 06:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En geeneens mijn tikfout verbetert
Woeiquote:Op maandag 28 januari 2008 06:43 schreef OA het volgende:
3 verjaardagen en 2 etentjes... beetje druk dus...
quote:Op maandag 28 januari 2008 06:59 schreef Sjowhan het volgende:
En nu even journaal loeren, en dan weer op de weg maar.
Toedelz
Vervelend...quote:Op maandag 28 januari 2008 07:51 schreef marcb1974 het volgende:
Op mijn werk, aan het eind van de dag de halve week gehad meteen
quote:Op maandag 28 januari 2008 08:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[afbeelding]!
Ik was op het verkeerde been gezet door die TT! [afbeelding]
En dat is tof!quote:Op maandag 28 januari 2008 07:51 schreef marcb1974 het volgende:
Op mijn werk, aan het eind van de dag de halve week gehad meteen [afbeelding]
quote:Op maandag 28 januari 2008 08:07 schreef Jo0Lz het volgende:!
Ik was op het verkeerde been gezet door die TT!
Whehehe, ik moet nog wel wat dingen doen en donderdag 10 minuten presenteren. Dat is het wel.quote:
Gat-ver-damme.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo weekend.
Jij ook al.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:10 schreef BrandX het volgende:
Drie daagjes vrijdan twee daagjes werken
en dan weekend!
Hebben al die TT-aanpassingen dus toch zin gehad!quote:Op maandag 28 januari 2008 08:07 schreef Jo0Lz het volgende:!
Ik was op het verkeerde been gezet door die TT!
Vochtig is het hier ook vaak...quote:Op maandag 28 januari 2008 08:42 schreef indahnesia.com het volgende:
Even wat te drinken scoren. Warm en vochtig is het hier.
Ja, het evenwicht mist hier ook vaakquote:Op maandag 28 januari 2008 08:48 schreef OA het volgende:
Er is wat evenwicht nodig...
Ik werk gewoon 5 dagen deze week en op vrijdag om 17:00 uur begint het weekend [afbeelding]
Ben jij niet in rauwquote:Op maandag 28 januari 2008 08:42 schreef indahnesia.com het volgende:
Even wat te drinken scoren. Warm en vochtig is het hier.
Ik ookquote:Op maandag 28 januari 2008 08:48 schreef OA het volgende:
Ik werk gewoon 5 dagen deze week en op vrijdag om 17:00 uur begint het weekend [afbeelding]
quote:Op maandag 28 januari 2008 08:48 schreef OA het volgende:
Ik werk gewoon 5 dagen deze week en op vrijdag om 15:00 uur begint het weekend
Omdat ik meerdere nummers hebquote:Op maandag 28 januari 2008 09:42 schreef OA het volgende:
Waarom wil je een andere telefoon als je de huidige gewoon houdt?
Ben je zo belangrijk?quote:Op maandag 28 januari 2008 09:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Omdat ik meerdere nummers heb
Het schijntquote:
het blijft een idee voor als 1 leeg raakt, dan heb je altijd het andere nr nogquote:
Dat dusquote:Op maandag 28 januari 2008 09:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het blijft een idee voor als 1 leeg raakt, dan heb je altijd het andere nr nog
Het kan ook zijn dat het 1 voor werk is en het andere voor thuis ? prive?
quote:Op maandag 28 januari 2008 09:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Keuzes, keuzes
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Ja ik lees nu voornamelijk de pagina's op tweakers. Maart verloopt mijn abbo dus heb nog evenquote:Op maandag 28 januari 2008 09:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
maak een topic erover
en vraag andere mensen om te helpen met vergelijking![]()
Jij werkt!quote:
Ik heb zelfs een bedrijf.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2008 09:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Omdat ik meerdere nummers heb
en ik om mn 1e vaker bij me te hebbenquote:Op maandag 28 januari 2008 09:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik zit ook al een tijdje te overwegen om een tweede nummer te nemen.
Muziekagenda.nlquote:
quote:
Wil ik ook wel weten!quote:
Zie bovenstaande.quote:
Pff pittig hoor! Wel gaafquote:Op maandag 28 januari 2008 10:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Muziekagenda.nl
Online kaartverkoop voor bepaalde poppodia die ticketservice vermijden vanwege hoge kosten en dus een alternatief willen. Daarnaast regelen we bepaalde zaken voor Scorpion in Duitsland, o.a. organisator van Hurricane & Area4. Daarna een report sectie, online agenda, etc.
[afbeelding]
Voornamelijk erg lastig om goede vrijwilligers te krijgen, iedereen wilt wel gratis naar concerten en festivals maar voornamelijk alleen om daar een beetje rond te hangen en te relaxen. Een reportage ho maar. Tevens het nieuws updaten si voor veel mensen lastig omdat ze niet direct iets zien waar ze profijt van hebben. Daarnaast nog alle financiële aspecten om daar nog maar niet over te sprekenquote:
Als ik een beetje leuke verhaaltjes zou kunnen schrijven zou ik 't wel willen doenquote:Op maandag 28 januari 2008 10:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Voornamelijk erg lastig om goede vrijwilligers te krijgen, iedereen wilt wel gratis naar concerten en festivals maar voornamelijk alleen om daar een beetje rond te hangen en te relaxen. Een reportage ho maar. Tevens het nieuws updaten si voor veel mensen lastig omdat ze niet direct iets zien waar ze profijt van hebben. Daarnaast nog alle financiële aspecten om daar nog maar niet over te spreken
Ah, nieuwe pagina...quote:
Nieuwsberichten zijn simpel genoegquote:Op maandag 28 januari 2008 10:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als ik een beetje leuke verhaaltjes zou kunnen schrijven zou ik 't wel willen doen
Helaas ben ik niet zo'n spannende schrijver
Maar wat heeft dat met naar gratis concerten gaan te maken?quote:Op maandag 28 januari 2008 10:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nieuwsberichten zijn simpel genoeg
We zijn festival en concert geörienteerd. Het festival seizoen begint er weer aan te komen dus elk nieuwtje wat je oppikt kan je plaatsen. We kunnen altijd aanbieden aan iemand die het goed doet om mee te gaan naar concerten en festivals. Voor wat hoort wat hè.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met naar gratis concerten gaan te maken?
Ik neem aan dat je voor nieuwsberichten schrijven gewoon geregeld de sites van bekende artiesten in de gaten moet houden?
Ja, dat snap ik.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We zijn festival en concert geörienteerd. Het festival seizoen begint er weer aan te komen dus elk nieuwtje wat je oppikt kan je plaatsen. We kunnen altijd aanbieden aan iemand die het goed doet om mee te gaan naar concerten en festivals. Voor wat hoort wat hè.
Klinkt leuk, maar zoals Sjowhan zegt ook wel pittigquote:Op maandag 28 januari 2008 10:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Muziekagenda.nl
Online kaartverkoop voor bepaalde poppodia die ticketservice vermijden vanwege hoge kosten en dus een alternatief willen. Daarnaast regelen we bepaalde zaken voor Scorpion in Duitsland, o.a. organisator van Hurricane & Area4. Daarna een report sectie, online agenda, etc.
Ik hoef het niet alleen te doen en toen ik weer ben gaan studeren heb ik een groot gedeelte op iemand anders zijn schouders geworpen. Het is nu alleen maar sturende en de rest looptquote:Op maandag 28 januari 2008 10:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar zoals Sjowhan zegt ook wel pittig.
Delegeren is altijd goed, zeker als dat betekent dat jij tijd aan andere nuttige zaken kunt bestedenquote:Op maandag 28 januari 2008 10:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik hoef het niet alleen te doen en toen ik weer ben gaan studeren heb ik een groot gedeelte op iemand anders zijn schouders geworpen. Het is nu alleen maar sturende en de rest looptIk zoek nog wel een webdesigner.
Student zijn.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Delegeren is altijd goed, zeker als dat betekent dat jij tijd aan andere nuttige zaken kunt besteden.
Ik ben er een jaar uit geweest en in die tijd is het balletje gaan rollen inderdaad.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar je hebt dat dus opgericht in de tijd voordat je studeerde?
Relaxedquote:Op maandag 28 januari 2008 10:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ben er een jaar uit geweest en in die tijd is het balletje gaan rollen inderdaad.
quote:Op maandag 28 januari 2008 10:48 schreef OA het volgende:
Dag lid crossover.
Haiquote:
Ook relaxedquote:Op maandag 28 januari 2008 11:01 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Hai
Ben meteen weer weg, werd opgebeld of ik niet kon komen werken. Tot een uur of 8
quote:Op maandag 28 januari 2008 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zondag 27 januari 2008 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
002. 164 Houniet
005. 110 Pheno
007. 108 eer-ik
014. 089 Surveillance-Fiets
022. 079 Dark_Angelus
029. 071 Papierversnipperaar
033. 067 marcb1974
059. 048 JortK
070. 044 DaMart
072. 043 Memento-Mori
213. 022 OA
Schiet ook niet op zeg...quote:Op maandag 28 januari 2008 11:28 schreef buzzer het volgende:
Pffffff het is echt week 1 maandag (nieuwe roosters zijn ingegaan)
De hele dag jankzakken helpdesken dus
Spammer!!11``oneonequote:Op maandag 28 januari 2008 11:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zit bijna op mijn 60.000ste post![]()
![]()
Rustig dagje weer gisterenquote:
Heb je hem uitgeprint dan?quote:Op maandag 28 januari 2008 11:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zit bijna op mijn 60.000ste post![]()
![]()
Hoi Muck!quote:
Goedemorgen Phenoquote:Op maandag 28 januari 2008 11:53 schreef Pheno het volgende:
.
Als de tijd daar is wie weetquote:Op maandag 28 januari 2008 11:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je hem uitgeprint dan?
Ik heb er bijna 25.000 pas
[
ja, hij was toch overquote:Op maandag 28 januari 2008 11:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ah, je hebt de c aan mij toebedeeld
goed puntquote:Op maandag 28 januari 2008 11:53 schreef Pheno het volgende:
.
Kutnewbiequote:Op maandag 28 januari 2008 11:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zit bijna op mijn 60.000ste post [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dat sowieso.quote:
ja, ik was er niet hequote:
ik ben over de 25000 heenquote:[..]
Heb je hem uitgeprint dan?
Ik heb er bijna 25.000 pas
[..]
martquote:Hoi Muck! [ afbeelding ]
[..]
Jij bent ingehaald door OAquote:Op maandag 28 januari 2008 12:01 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, ik was er niet he
[..]
ik ben over de 25000 heen
[..]
mart![]()
ik doe mijn bestquote:Op maandag 28 januari 2008 12:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon flink doorposten, haal je hem weer in.
Als je ff 1 dag goed doorpost, haal je hem wel weer inquote:
ik ben met het kookboek bezig, dus dan post ik niet zoveelquote:Op maandag 28 januari 2008 12:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als je ff 1 dag goed doorpost, haal je hem wel weer in
Je staat slechts 150 posts achter ofzo.
Pauze is altijd heel lekkerquote:Op maandag 28 januari 2008 12:32 schreef cablegunmaster het volgende:
heerlijk toch?
4 krentenbolletjes open zo maar even wat straling over me heen wat proefjes uitvoeren en alles komt goed
Even wachten tot OA weer op vakantie gaat danquote:Op maandag 28 januari 2008 12:31 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben met het kookboek bezig, dus dan post ik niet zoveel
quote:Op maandag 28 januari 2008 12:34 schreef OA het volgende:
Net een onaangekondigde meeting achter de rug....
bahquote:Op maandag 28 januari 2008 12:34 schreef OA het volgende:
En was 't een slechte meeting of viel dat wel mee?quote:Op maandag 28 januari 2008 12:34 schreef OA het volgende:
Vanaf 12 april ben ik 2 weken weg.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:40 schreef eer-ik het volgende:
E
[..]
Even wachten tot OA weer op vakantie gaat dan
Dat viel heel erg mee.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En was 't een slechte meeting of viel dat wel mee?
quote:Op maandag 28 januari 2008 12:40 schreef eer-ik het volgende:
E
[..]
Even wachten tot OA weer op vakantie gaat dan
Dan heeft muck alle tijd om jou weer ver voorbij te baggerenquote:
Zit wat in...quote:Op maandag 28 januari 2008 12:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan heeft muck alle tijd om jou weer ver voorbij te baggeren
Maar goed, het blijft een inhaalrace dan denk ik, als zij weer wat rustige dagen heeft, bagger jij gewoon weer volgas op je werk
Ik ookquote:Op maandag 28 januari 2008 09:23 schreef Kuukske het volgende:
Ik adviseer de K800i.
ik ook nietquote:Op maandag 28 januari 2008 13:00 schreef OA het volgende:
[..]
Zit wat in...![]()
Verder ben ik in de weekeinden ook niet altijd even actief...
Bah, TMF staat hier ook aanquote:Op maandag 28 januari 2008 12:19 schreef Muck het volgende:
[..]
ik doe mijn best
teh horror
10 keer rihanna op TMF
Moet jij niet lerenquote:Op maandag 28 januari 2008 12:31 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben met het kookboek bezig, dus dan post ik niet zoveel
Formule 1 begint in maart weer...quote:
TMFquote:
Dan doet Muckie net zo hard meequote:Op maandag 28 januari 2008 13:09 schreef OA het volgende:
[..]
Formule 1 begint in maart weer...
Als ik dan even actief meepost in SPT heb ik zo 100+ posts in 2 uur...![]()
En wie weet wordt het hier binnenkort weer heel druk en dan post ik ook een stuk minder...
Ik luister weer naar Radio drilboor... ze zijn nu het balkon van de bovenburen aan het slopen.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2008 13:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan post ik wel even door en ga ik jullie gewoon voorbij....
Goed plan. Eerst papierknipper even UNnen en dan op naar de 25kquote:Op maandag 28 januari 2008 13:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan post ik wel even door en ga ik jullie gewoon voorbij....
hier niet meerquote:
niet 24/7quote:
ja dat dusquote:Op maandag 28 januari 2008 13:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan doet Muckie net zo hard mee
Die volgt de F1 ook
Maar ik schrok er heel erg van!quote:Op maandag 28 januari 2008 13:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat? Ik stelde gewoon een compromis voor.
Het verschil is maar 700 posts of zo... maar ja, dan moet ik niet zo productief met werk bezig blijven natuurlijkquote:Op maandag 28 januari 2008 13:15 schreef OA het volgende:
[..]
Maar ik schrok er heel erg van!![]()
Ik aanvaard het compromis. D.w.z. dat je het mag proberen...
En terecht. Kan het hier niet uitzettenquote:
Nee, heb er al 4 uur op zitten, nu pauze en vanmiddag sommetjes makenquote:[..]
niet 24/7
ben druk aan het solliciteren
moet jíj niet leren?
Awww... gewoon gaan doen om OA voor te blijvenquote:[..]
ja dat dus
alleen post ik niet ik SPO
als je maar wiltquote:Op maandag 28 januari 2008 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
En terecht. Kan het hier niet uitzetten
nou, vooruit danquote:[..]
Nee, heb er al 4 uur op zitten, nu pauze en vanmiddag sommetjes maken
[..]
whehehequote:Awww... gewoon gaan doen om OA voor te blijven
Voor te blijven?quote:Op maandag 28 januari 2008 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Awww... gewoon gaan doen om OA voor te blijven
Mja...quote:
quote:[..]
nou, vooruit dan
quote:[..]
whehehe
Ze gaat je vandaag inhalenquote:Op maandag 28 januari 2008 13:26 schreef OA het volgende:
[..]
Voor te blijven?
Ik sta inmiddels al een klein stukje voor hoor....
Eerst zien, dan geloven!quote:
Whehe, die Mart toch...quote:Op maandag 28 januari 2008 13:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag het achter de schermen ja...
Hihiquote:Op maandag 28 januari 2008 13:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag het achter de schermen ja...
wel sneaky, dat verzoekje van Muck
Wat Mart zegtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |