Je bent in de war.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:19 schreef Pheno het volgende:
Ik raak nooit in de war.
And proud of itquote:
Ik kom hier geregeld, maar om nou te zeggen dat het hier druk is geweest afgelopen week, nee.quote:
Ja maar dat komt omdat iedereen volgens mij nogal druk is/wasquote:Op zondag 27 januari 2008 17:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kom hier geregeld, maar om nou te zeggen dat het hier druk is geweest afgelopen week, nee.
Ben de hele week vrij geweest, en heb de elke dag zitten F5en bwvs maar 't mocht niet baten
Ach, ik bok toch op vanaf morgen.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:39 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat iedereen volgens mij nogal druk is/was
Komt vanzelf weer verandering in dat weet ik zeker
Ik moet vanaf morgen ook weer werkenquote:
Ik ook.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik moet vanaf morgen ook weer werken
Ik zit op een warm kantoor met allemaal vrouwen om me heen en meer salaris dan ik om vroeg.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook.
Opzich wel chill werkwerkwekr.
Beetje rondrijden gewoon weer
Dat is ook best primaquote:Op zondag 27 januari 2008 17:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zit op een warm kantoor met allemaal vrouwen om me heen en meer salaris dan ik om vroeg.
Chicksquote:Op zondag 27 januari 2008 18:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is ook best prima
Maar ik heb geen baas die me op m'n vingers kijkt
En veel chicks in de zomer, korte rokjes enzo overal op straat
Tip: gooi er niet teveel zout op... ik had aardappels die naar drooggelegde zoutvlakte smaaktenquote:
m'n opa en oma:quote:Op zondag 27 januari 2008 18:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tip: gooi er niet teveel zout op... ik had aardappels die naar drooggelegde zoutvlakte smaakten![]()
![]()
.
quote:
quote:
Eet zequote:
LEUGENS!quote:
HAat ik ook intens.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tip: gooi er niet teveel zout op... ik had aardappels die naar drooggelegde zoutvlakte smaakten![]()
![]()
.
quote:
Op zich lust ik best zout... alleen heb ik er denk ik iets teveel opg edaan vandaagquote:Op zondag 27 januari 2008 18:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
HAat ik ook intens.
Eet dat spul niet.
Net als hele zoute chips
Ik haat zout ook niet, maar veel mensen doen er teveel op imo.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op zich lust ik best zout... alleen heb ik er denk ik iets teveel opg edaan vandaag.
quote:Op zondag 27 januari 2008 18:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
OH NOES
HIDE MR BIG WIGGER IS MAD
HE HAS LIONS ON HIS FEETS
Zit geen smaak aanquote:Op zondag 27 januari 2008 18:58 schreef Pheno het volgende:
Ongezouten pindas ftw
Dat kun je zelf doen, beter dan die zoutige troepquote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 @ 17:14 door DaMart:
Topictitel: "[KSC #693] Even een SC kapen...." -> "[KSC #693] Even een SC-TT kapen...."
Op zondag 27 januari 2008 @ 17:15 door DaMart:
Topictitel: "[KSC #693] Even een SC-TT kapen...." -> "[KSC #693][R&P SC] [R&P SC] Worden gestalkt door koffie"
Op zondag 27 januari 2008 @ 17:16 door DaMart:
Topictitel: "[KSC #693][R&P SC] [R&P SC] Worden gestalkt door koffie" -> "[KSC #693][R&P SC] Worden gestalkt door koffie"
FOK! was even traag toen ik hem opende en ik wilde de KSC'ers niet te lang laten wachten op nieuwe topic, dus had even tijdelijke TT... an daarna evolueerde hij een beetjequote:
Hij weet ook niet wat ie wil zeg!quote:
Zo consequent ben ik dan ook wel weer!quote:Op zondag 27 januari 2008 19:28 schreef Pheno het volgende:
Wel netjes om de minuut.
Daarom.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo consequent ben ik dan ook wel weer!
!quote:Op zondag 27 januari 2008 19:50 schreef JortK het volgende:
?
Immer.quote:
Met wie?quote:
Soms doet ie het hier wel fatsoenlijk.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:54 schreef Pheno het volgende:
Altijd.
Met die vent van vanmiddag.quote:
Je bent in de war, he?quote:Op zondag 27 januari 2008 21:25 schreef Pheno het volgende:
Verdomd, nu je het zegt!
Waar?quote:Op zondag 27 januari 2008 21:44 schreef eer-ik het volgende:
goed topic
Niet hier!!quote:
WAZZUP!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Trage zondagen!quote:Op zondag 27 januari 2008 22:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, 't is wat traag hier.
Nou is het wel zondag, maar toch
zondagen ftl.quote:
Stijve tepels ftw.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zondagen ftl.
Zeker in winter.
in zomer -> chicks kijken op terras en bier drinken.
Korte rokjes
Maar winter ftl.
Maar zondagen ftw!quote:Op zondag 27 januari 2008 22:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zondagen ftl.
Zeker in winter.
in zomer -> chicks kijken op terras en bier drinken.
Korte rokjes
Maar winter ftl.
van chicks wel jaquote:
Ik kan me voorstellen dat als je werkt, de zondag wel ftw is.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:10 schreef OA het volgende:
[..]
Maar zondagen ftw!![]()
Zomer, terras, rokjes en chicks ook ftw!
Volgens mij heb je niks gemistquote:
Zo'n 693 delen al niet?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niks gemist
Neuh, een hoop slap gezwets en een foto van je sneakerzkaartjequote:Op zondag 27 januari 2008 22:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niks gemist
Ruim 200.000 posts!quote:
Hoho, de meeste topics staan vol zinnige posts. Vooral die van mij, maar vandaag is het zondag.quote:
Heb ik het toch niet voor niets gepostquote:Op zondag 27 januari 2008 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Neuh, een hoop slap gezwets en een foto van je sneakerzkaartje
Tuurlijkquote:Op zondag 27 januari 2008 22:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoho, de meeste topics staan vol zinnige posts. Vooral die van mij, maar vandaag is het zondag.
[..]
Heb ik het toch niet voor niets gepost![]()
Teruglezen ftw
Wat een onzin eigenlijk ook hequote:
Sukkels zijn het, liever een ongeluk dan even naar rechtsquote:Op zondag 27 januari 2008 22:32 schreef eer-ik het volgende:
Of je dat nou wel of niet doet, doet er eigenlijk niet toe
Wel mooi om deze 'methoden' te lezen van mensen bij wie er gekleefd wordt.
bumperklevers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |