Muziekagenda.nlquote:
quote:
Wil ik ook wel weten!quote:
Zie bovenstaande.quote:
Pff pittig hoor! Wel gaafquote:Op maandag 28 januari 2008 10:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Muziekagenda.nl
Online kaartverkoop voor bepaalde poppodia die ticketservice vermijden vanwege hoge kosten en dus een alternatief willen. Daarnaast regelen we bepaalde zaken voor Scorpion in Duitsland, o.a. organisator van Hurricane & Area4. Daarna een report sectie, online agenda, etc.
[afbeelding]
Voornamelijk erg lastig om goede vrijwilligers te krijgen, iedereen wilt wel gratis naar concerten en festivals maar voornamelijk alleen om daar een beetje rond te hangen en te relaxen. Een reportage ho maar. Tevens het nieuws updaten si voor veel mensen lastig omdat ze niet direct iets zien waar ze profijt van hebben. Daarnaast nog alle financiële aspecten om daar nog maar niet over te sprekenquote:
Als ik een beetje leuke verhaaltjes zou kunnen schrijven zou ik 't wel willen doenquote:Op maandag 28 januari 2008 10:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Voornamelijk erg lastig om goede vrijwilligers te krijgen, iedereen wilt wel gratis naar concerten en festivals maar voornamelijk alleen om daar een beetje rond te hangen en te relaxen. Een reportage ho maar. Tevens het nieuws updaten si voor veel mensen lastig omdat ze niet direct iets zien waar ze profijt van hebben. Daarnaast nog alle financiële aspecten om daar nog maar niet over te spreken
Ah, nieuwe pagina...quote:
Nieuwsberichten zijn simpel genoegquote:Op maandag 28 januari 2008 10:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als ik een beetje leuke verhaaltjes zou kunnen schrijven zou ik 't wel willen doen
Helaas ben ik niet zo'n spannende schrijver
Maar wat heeft dat met naar gratis concerten gaan te maken?quote:Op maandag 28 januari 2008 10:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nieuwsberichten zijn simpel genoeg
We zijn festival en concert geörienteerd. Het festival seizoen begint er weer aan te komen dus elk nieuwtje wat je oppikt kan je plaatsen. We kunnen altijd aanbieden aan iemand die het goed doet om mee te gaan naar concerten en festivals. Voor wat hoort wat hè.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met naar gratis concerten gaan te maken?
Ik neem aan dat je voor nieuwsberichten schrijven gewoon geregeld de sites van bekende artiesten in de gaten moet houden?
Ja, dat snap ik.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We zijn festival en concert geörienteerd. Het festival seizoen begint er weer aan te komen dus elk nieuwtje wat je oppikt kan je plaatsen. We kunnen altijd aanbieden aan iemand die het goed doet om mee te gaan naar concerten en festivals. Voor wat hoort wat hè.
Klinkt leuk, maar zoals Sjowhan zegt ook wel pittigquote:Op maandag 28 januari 2008 10:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Muziekagenda.nl
Online kaartverkoop voor bepaalde poppodia die ticketservice vermijden vanwege hoge kosten en dus een alternatief willen. Daarnaast regelen we bepaalde zaken voor Scorpion in Duitsland, o.a. organisator van Hurricane & Area4. Daarna een report sectie, online agenda, etc.
Ik hoef het niet alleen te doen en toen ik weer ben gaan studeren heb ik een groot gedeelte op iemand anders zijn schouders geworpen. Het is nu alleen maar sturende en de rest looptquote:Op maandag 28 januari 2008 10:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar zoals Sjowhan zegt ook wel pittig.
Delegeren is altijd goed, zeker als dat betekent dat jij tijd aan andere nuttige zaken kunt bestedenquote:Op maandag 28 januari 2008 10:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik hoef het niet alleen te doen en toen ik weer ben gaan studeren heb ik een groot gedeelte op iemand anders zijn schouders geworpen. Het is nu alleen maar sturende en de rest looptIk zoek nog wel een webdesigner.
Student zijn.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Delegeren is altijd goed, zeker als dat betekent dat jij tijd aan andere nuttige zaken kunt besteden.
Ik ben er een jaar uit geweest en in die tijd is het balletje gaan rollen inderdaad.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar je hebt dat dus opgericht in de tijd voordat je studeerde?
Relaxedquote:Op maandag 28 januari 2008 10:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ben er een jaar uit geweest en in die tijd is het balletje gaan rollen inderdaad.
quote:Op maandag 28 januari 2008 10:48 schreef OA het volgende:
Dag lid crossover.
Haiquote:
Ook relaxedquote:Op maandag 28 januari 2008 11:01 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Hai
Ben meteen weer weg, werd opgebeld of ik niet kon komen werken. Tot een uur of 8
quote:Op maandag 28 januari 2008 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zondag 27 januari 2008 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
002. 164 Houniet
005. 110 Pheno
007. 108 eer-ik
014. 089 Surveillance-Fiets
022. 079 Dark_Angelus
029. 071 Papierversnipperaar
033. 067 marcb1974
059. 048 JortK
070. 044 DaMart
072. 043 Memento-Mori
213. 022 OA
Schiet ook niet op zeg...quote:Op maandag 28 januari 2008 11:28 schreef buzzer het volgende:
Pffffff het is echt week 1 maandag (nieuwe roosters zijn ingegaan)
De hele dag jankzakken helpdesken dus
Spammer!!11``oneonequote:Op maandag 28 januari 2008 11:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zit bijna op mijn 60.000ste post![]()
![]()
Rustig dagje weer gisterenquote:
Heb je hem uitgeprint dan?quote:Op maandag 28 januari 2008 11:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zit bijna op mijn 60.000ste post![]()
![]()
Hoi Muck!quote:
Goedemorgen Phenoquote:Op maandag 28 januari 2008 11:53 schreef Pheno het volgende:
.
Als de tijd daar is wie weetquote:Op maandag 28 januari 2008 11:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je hem uitgeprint dan?
Ik heb er bijna 25.000 pas
[
ja, hij was toch overquote:Op maandag 28 januari 2008 11:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ah, je hebt de c aan mij toebedeeld
goed puntquote:Op maandag 28 januari 2008 11:53 schreef Pheno het volgende:
.
Kutnewbiequote:Op maandag 28 januari 2008 11:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zit bijna op mijn 60.000ste post [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dat sowieso.quote:
ja, ik was er niet hequote:
ik ben over de 25000 heenquote:[..]
Heb je hem uitgeprint dan?
Ik heb er bijna 25.000 pas
[..]
martquote:Hoi Muck! [ afbeelding ]
[..]
Jij bent ingehaald door OAquote:Op maandag 28 januari 2008 12:01 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, ik was er niet he
[..]
ik ben over de 25000 heen
[..]
mart![]()
ik doe mijn bestquote:Op maandag 28 januari 2008 12:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon flink doorposten, haal je hem weer in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |