Vind het (roze) wel watquote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:29 schreef Rewimo het volgende:
Roze! Aparte douchewand trouwens
[ afbeelding ]
Nee, een paar komen van Amerikaanse sites en nog een paar andere.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:43 schreef Q. het volgende:
Zo te zien komen alle foto's hier van Funda hoor.
Dank je.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:23 schreef ToT het volgende:
De open haard was zeker te lelijk om rechtstreeks te fotograferen?
Trouwens; mooie foto's maak jij man!
De vlek ligt verderop en is inmiddels geverfdquote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:42 schreef k_man het volgende:
Er zat een vlek in het kleed, maar je ziet er niks meer van.
[ afbeelding ]
o, het is vast een heel duur kleed, ontworpen door een bekende kunstenaar, maar het ziet er wat vreemd uit
je ziet toch dat rest van het kleed (of anderes de rest van het blauwe vriendje van het kleed) verderop ligt?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:42 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
o, het is vast een heel duur kleed, ontworpen door een bekende kunstenaar, maar het ziet er wat vreemd uit
daar móet een vrouw wonenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:33 schreef k_man het volgende:
Potjes, tubes, flesjes...
[ afbeelding ]
Deze staat al sinds het begin in de top-lijst!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:00 schreef Cheiron het volgende:
[ afbeelding ]
What the hell. Ziet er uit alsof dak plafond naar beneden komt zonder deze constructie.. "Nou, laat ik eens een huis kopen dat op instorten staat"
Joehoe, kijk nou eens nou elkaars foto's! Die trap komt nét voorbij!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:13 schreef ursel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zijn dan wel weer grappig..
[ afbeelding ]
Da's ook een manier om je magnetron kwijt te geraken...![]()
Ik reageer dan ook specifiek op deze foto's..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:42 schreef Zitzak het volgende:
[..]
Joehoe, kijk nou eens nou elkaars foto's! Die trap komt nét voorbij!
Oeps, sorry!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:51 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik reageer dan ook specifiek op deze foto's..
In plaats van de quote leek het mij juist duidelijker de foto's zelf in mijn post te stoppen zodat men niet telkens terug hoeft te klikken om te kijken op welke foto ik reageer.. Denk dat dat ook geldt voor Cheiron ..
Eens.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:46 schreef Zitzak het volgende:
Ik ga even zeiken, maar foto's van Immoweb, da's niet Nederland en dan vind ik 't toch minder leuk....
Zo was het nou ook weer niet bedoeld hè?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:36 schreef MadameEnglish het volgende:
Dat begrijp ik ook wel, maar de foto's op dit topic lijken zo veel op elkaar, of je nu naar nummer 1, 2, 3, 4 etc. kijkt. Bovendien wonen er Nederlanders in België. Die mogen toch ook op dit topic komen? Luik is maar 15 minuten van Maastricht. Maar goed, ik zal er mee ophouden............ gaan jullie maar lekker door met dezelfde foto's, géén probleem voor mij.......
Groot gelijk alleen lachen om Nederlanders! Van Belgen en Engelsen kijk je er niet raar van op. Die zijn gewoon zo.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:46 schreef Zitzak het volgende:
Ik ga even zeiken, maar foto's van Immoweb, da's niet Nederland en dan vind ik 't toch minder leuk.... Wat ik doe is via Funda op makelaarskantoors komen (huizen die dus wél op Funda te koop staan, maar de overzichtfoto's niet) en daar vind je ook een hoop moois
dat kan niet als het eerder een zwembad is geweest? Het is nu dus idd als bios in gebruik, maar ik herken duidelijk zwembadlijnen in deze zitkuil..... Er zitten zelfs tegels aan de bovenrand.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:25 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Er hangt een beamer aan het plafond..
Ah check. Indien dat zo is, wel erg zonde om je duur inpandige zwembad om te toveren tot iets anders.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:33 schreef sobotta het volgende:
dat kan niet als het eerder een zwembad is geweest? Het is nu dus idd als bios in gebruik, maar ik herken duidelijk zwembadlijnen in deze zitkuil..... Er zitten zelfs tegels aan de bovenrand.
Is dat dat huis met dat gestutte plafond? Lijkt me op een dakterras.... vreemdquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:01 schreef MadameEnglish het volgende:
Huis met zwembad of nee, huis met vijver of,........hè wat was het nu?
[ afbeelding ]
Mogelijkheid voor dubbele bewoning, staat in de omschrijving. Er zijn twee woonkamers, twee keukens, twee badkamers, etc.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:53 schreef sobotta het volgende:
dit zijn foto's uit hetzelfde huis, ...... heel vreemd![]()
strakke keuken met stylish verantwoorde verschillende stoelen
[ afbeelding ]
strakke woonkamer met paaldansmogelijkheidmaar zonder tv kastje
[ afbeelding ]
huh? waar komt dit vandaan???
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik lees in de omschrijving niets over aparte woonunits oid, maar er zijn wel twee woonkamers op verschillende verdiepingen. Misschien een inwonende opa oid?
Openhaard.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:18 schreef sobotta het volgende:
ohw het staat gewoon open, maar er staat wel een enorme kinderkookketel naast (WTF is dat voor monster???)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
Wow, wat een vondst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Naar deze schoonheidssalon zou ik zelfs mijn schoonmoeder niet sturen:
[ afbeelding ]
Zal wel een (douche)radio zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:29 schreef sobotta het volgende:
wat is dit witte, ronde ding? Een brandmelder, radio, babyfoon om te roepen dat het wc papier op is??
[ afbeelding ]
Wat zou er in godsnaam onder dat dekbed liggenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:52 schreef sobotta het volgende:
ik denk dat ze voor de rest wat ruimtetekort hadden qua kinderschare (goed gedrild in opruimen die kids btw!!)
Je zegt helemaal niets over dat jurkjequote:Op zondag 27 januari 2008 01:07 schreef hilliebillie het volgende:
te weinig oranje verf en ook bijna geen witte verf meer over.. dan maar zo
[ afbeelding ]
WTF!!quote:Op zondag 27 januari 2008 03:46 schreef sobotta het volgende:
en de trap waar de moord is gepleegd![]()
[ afbeelding ]
En op iedere tafel staat een fles drankquote:Op zondag 27 januari 2008 03:15 schreef sobotta het volgende:
gezellig, eet een hapje mee!!!!
[ afbeelding ]
je mag ook hier komen zitten!
[ afbeelding ]
het is geen hotel oid, waarom er dan toch zoveel tafels zijn???
Dat is die sluier van Steiner. (soort Lijkwade van Turijn)quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:09 schreef sobotta het volgende:
"de wanden zijn volgens de Rudolf Steiner antroposofie gesluierd geschilderd met een aantal sfeervolle wandschilderingen. ""
(is dat nou iets op die schoorsteen???)
[ afbeelding ]
Zeur niet, ik vind ze grappigquote:Op zondag 27 januari 2008 06:13 schreef Puntenjager het volgende:
De foto's en kritieken in de achtste vervolgtopic zijn wel een beetje vergezocht... Om niet te zeggen misplaatst. Ik beng bang dat de gemiddelde fokker nauwelijks beter woont namelijk.
Iets met spijkers en laag water.....
En als je een hekel hebt aan je kinderen doe je de schuifdeur dicht. Zien ze toch niet en ze zijn mooi een nachtje van huis in het ziekenhuisquote:Op zondag 27 januari 2008 11:09 schreef DaMart het volgende:
Handig geplaatste glijbaan... als je de vloer in de was hebt gezet, glijden de kids zo hun bed in!
[ afbeelding ]
maar het ligt er ook aan wat voor keuzes mensen maken om van hun huis te laten zien, die trap bv met dat slordig gesneden stuk vloerbedekking... zou jij dat op funda zetten? Nee toch? Dan ben je toch raar???? En waarom maak je een foto van je bierkrattenverzameling?????quote:Op zondag 27 januari 2008 06:13 schreef Puntenjager het volgende:
De foto's en kritieken in de achtste vervolgtopic zijn wel een beetje vergezocht... Om niet te zeggen misplaatst. Ik beng bang dat de gemiddelde fokker nauwelijks beter woont namelijk.
Iets met spijkers en laag water.....
ben het volledig met je eensquote:Op zondag 27 januari 2008 13:29 schreef sobotta het volgende:
Het is toch de eerste indruk die je geeft van je huis zo op funda, je kunt beter je best doen om die zo goed mogelijk te maken.....
ik zit met tranen biggelend over mijn wangen te kijken......zegt genoeg tochquote:Op zondag 27 januari 2008 14:13 schreef sobotta het volgende:
hoe dan, dit topic bewijst wel dat niet iedereen dit simpele principe snapt!
quote:Op zondag 27 januari 2008 20:44 schreef misterDre het volgende:
Ze konden geen afscheid nemen van oma![]()
[ afbeelding ]
Verboden te roken![]()
[ afbeelding ]
Het is wel zo dat er een hoop hetzelfde langskomt. Sobotta, je bent heel actief, heel leuk, maar check nog even de eerste seriesquote:
Had 't even druk met andere dingen, maar ik geloof dat de eerste lol er wel een beetje vanaf is, wat jij?quote:Op zondag 27 januari 2008 20:21 schreef Cootjecarton het volgende:
He ZITZAK heb je er ook zo geen zin meer in! Mooi geweest
Lekker hoog struikelgevaar.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:42 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat deze mensen aan uiterst kinky sex doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:29 schreef sobotta het volgende:
geen raam te zien, maar wel een vieze wcborstel???![]()
[ afbeelding ]
Ja kan er ook niet meer om lachen Jammer het voelde zo lekker, maar ja mischien komt er opeens wel weer een leuk ander topic.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:26 schreef Zitzak het volgende:
[..]
Had 't even druk met andere dingen, maar ik geloof dat de eerste lol er wel een beetje vanaf is, wat jij?
225 voor zukke shit??!!quote:Op maandag 28 januari 2008 14:10 schreef k_man het volgende:
Schat? Hallo? Schat, slaap je al? Hallo, schatje? Ik moet nog even naar de wc lieverd...
[ afbeelding ]
Efficiën ingerichte badkamert; scheren, tandenpoetsen, douchen... het kan (moet) allemaal tegelijk:
[ afbeelding ]
Leuke tuin:
[ afbeelding ]
Deze ruime woning (55 m2) is voor u voor slechts 225.000 euro.
Dit is: een wit ligbad op de voorgrond, met op ongeveer 1.5 a 2 tegels afstand (dus achter het ligbad) een glazenwand die net niet tot aan het plafond loopt. De glazenwand loopt vanaf het muurtje in het midden tot aan het midden van de 2 spotjes in het plafond.quote:
Dank! ik zie het nu. Zat aan iets spiegelends te denken maar ja, de fotograaf was niet in beeld.....quote:Op maandag 28 januari 2008 21:37 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Dit is: een wit ligbad op de voorgrond, met op ongeveer 1.5 a 2 tegels afstand (dus achter het ligbad) een glazenwand die net niet tot aan het plafond loopt. De glazenwand loopt vanaf het muurtje in het midden tot aan het midden van de 2 spotjes in het plafond.
Achter de glazenwand is een grote inloop douche.
Het ligbad weerspiegelt in zowel de glazenwand als de achterwand waardoor het lijkt alsof er een tweede ligbad in het zwart achter staat.
LOL! Die zag ik gisteraaf voorbijkomen in mijn zoektochtquote:Op zondag 27 januari 2008 14:05 schreef CoolWilly het volgende:
Heerlijke reeks dit, dus laat ik ook maar eens wat neergooien.
Dit alles komt uit één huis (appartement eigenlijk).
Lijkt wel een schip?
[ afbeelding ]
In de categorie "Senseo", de bijpassende Senseo, dat zie je toch niet vaak:
(alleen jammer dat het keukenblok dan weer wél wit is...)
[ afbeelding ]
In de categorie "Dood dier op de grond", ehm... een koe ofzo?:
[ afbeelding ]
En in de categorie "Wáárom doe je dat op je muur", creatief met kurk:
[ afbeelding ]
Verder overigens een erg net huisje, het is alleen niet mijn stijl
Dat is heel normaal hoor, mensen met een kunstheup, of die slecht ter been zijn, krijgen van de thuiszorg zo'n ding. Da's echt geen neukstoel hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:38 schreef Qebbel het volgende:]
Riante badkamer met douche en zitplank, voor het ultieme genot..(iew!)
[ afbeelding ]
Nee, dat snap ik ook wel. Maar je mag er toch wel een klein beetje de humor van inzien?? Al is het alleen al waarom mensen dat uberhaupt zo op de foto zetten, wanneer ze de boel willen verkopen!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:33 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Dat is heel normaal hoor, mensen met een kunstheup, of die slecht ter been zijn, krijgen van de thuiszorg zo'n ding. Da's echt geen neukstoel hoor.
en zo'n keukenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:04 schreef Qebbel het volgende:
Ik vind dit hilarisch!
Whaaaaaha! U wordt ridderlijk verwelkomd!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
(ze hebben trouwens wel een bioscoop... the ultimate dream)
Anaaldouche?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:36 schreef barman het volgende:
Nog eentje:
Wat doet die kraan boven de wc? Is dit een nieuwe vorm van bidet?
[ afbeelding ]
Haarvet.quote:
Da's hoog!quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:53 schreef Geqxon het volgende:
Anaaldouche?
Die groene gordijnen vind ik wel übertofquote:Op maandag 28 januari 2008 01:23 schreef Zitzak het volgende:
Ging toch ook nog even kijken en dat was niet zonder resultaat. Wat een pláátje!
[ afbeelding ]
WTFquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zelfs een groothoeklens kan deze keuken niet breder doen lijken:
Ga je mond NU spoelen met water en zeepquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:21 schreef Theroin. het volgende:
[..]
Die groene gordijnen vind ik wel übertof.
Maar je vergeet nooit de planten water te geven!quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:10 schreef Zitzak het volgende:
Als je doucht, ben je er tenminste zeker van dat je handdoek én wc-papier kleddernat worden
[ afbeelding ]
Zo kan je zelfs al douchend naar het toilet!quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:10 schreef Zitzak het volgende:
Als je doucht, ben je er tenminste zeker van dat je handdoek én wc-papier kleddernat worden
[ afbeelding ]
In het groot dacht ik dat ook......quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:38 schreef Theroin. het volgende:
[ afbeelding ]
Mwhehe. Toen ik dit in het klein zag dacht ik wel even:
.
HELP!!!quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:16 schreef Rewimo het volgende:
Migrainekleuren in de slaapkamer
[ afbeelding ]
Dat zijn kinder-eieren! Te koop bij het blauw-gele woonwarenhuis!quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:53 schreef hilliebillie het volgende:
wat voor vogels zouden uit deze eieren zijn gekomen..
[ afbeelding ]
Daar woont volgens mij een apotheker ofzo...quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:03 schreef Lief-visje het volgende:
Schat, welk boek zocht je ook al weer?
[ afbeelding ]
Da's nieuwegein of nietquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:16 schreef Rewimo het volgende:
Ook een goeie reclame: de gevelbeplating bevat asbesthoudende materialen
[ afbeelding ]
Even de keuken promoten (waar zou dat schrootjesgeval voor gediend hebben?)
[ afbeelding ]
Migrainekleuren in de slaapkamer
[ afbeelding ]
En de zonnige tuin op het oosten
[ afbeelding ]
Nieuwegein inderdaadquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:12 schreef ivetje het volgende:
Da's nieuwegein of nietBen zelf aan het kijken voor een huis en kwam dit juweeltje tegen
Het wordt em niet...hihi
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:10 schreef semd het volgende:
Ruime, kindvriendelijke woonkamer:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=fa84e9cb-7855-4f28-943d-ca204e61fb73&objecttype=DetailKoopObjectquote:
Joh, hij staat voor het hek.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:20 schreef semd het volgende:
Auto in de tuin geparkeerd: hoe komt ie er nu weer uit? [ afbeelding ]
Die lamp! Dat zijn volgens mij van die kleine slagroomflesjes van 1/4 ltr.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:21 schreef Lief-visje het volgende:
[KINP]
Schat, heb jij mijn spijkerbroek gezien?
[ afbeelding ]
En kijk eens boven de deur! De waslijnen!quote:Op maandag 28 januari 2008 11:08 schreef Rewimo het volgende:
[KNIP}En - heel belangrijk - de ideale plek voor uw wasmand!
[ afbeelding ]
Hey, daar werk ik!!!!!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:59 schreef Bjoro het volgende:
Dit is de enige foto van deze woning............
[ afbeelding ]
quote:
Toch is er met die ruimte wel wat leuks te doen en de omliggende tuin ziet er wel mooi uit.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:39 schreef semd het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=fa84e9cb-7855-4f28-943d-ca204e61fb73&objecttype=DetailKoopObject
Is laatst nog op tv makelaar geweest...
Dat huis is een keer op tv geweest. Het was de oude gymzaal van het dorp. Ik vind het overigens wel een lek huis! Lekker appartquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:10 schreef semd het volgende:
Ruime, kindvriendelijke woonkamer:
[ afbeelding ]
ehm, hier wilde ik dus op reageren....... qua belgie enzoquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:40 schreef pamsterdam het volgende:
Sinds ik de ene na de andere hilarisch slechte foto tegenkom in het Belgische woningaanbod valt alles op Funda een beetje tegen.
Toch vond ik dit uitzicht in Amsterdam-West wel een aardige publiekstrekker.
[ afbeelding ]
In TV Makelaar leek dat huis veel mooierquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:39 schreef semd het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=fa84e9cb-7855-4f28-943d-ca204e61fb73&objecttype=DetailKoopObject
Is laatst nog op tv makelaar geweest...
ik heb dat dekbedovertrek!! In de aanbieding bij de hema gekocht voor 15 euro.....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:38 schreef Zitzak het volgende:
Kneiterrrrrrrrrrrgezellig
[ afbeelding ]
misschien was het wel de badkamer wat je zag.. met heeeeel veeeel plek voor je deo en tandpasta ipv zo'n lullig rekje boven je wastafel waar alles steeds afdonderdquote:
Eigenaar: Marc Dutroux?quote:Op maandag 4 februari 2008 09:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
De kinderkamer:
[ afbeelding ]
klik
quote:Op maandag 4 februari 2008 11:50 schreef k_man het volgende:
[..]
"Schat, ik ga ff de aardappels afgieten hoor, wheheheh."
Zukke foto's doen mij vermoedendat er iets ERNSTIG mis is als je het huis van dichtbij bekijkt!quote:Op maandag 4 februari 2008 15:39 schreef zoeperzazke het volgende:
DEZE is het!
[ afbeelding ]
Deze dus he! Dat daar geen verwarring over ontstaat!
[ afbeelding ]
Ze maken toch alleen goed duidelijk dat het een zes onder een kap huis is?quote:Op maandag 4 februari 2008 16:26 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Zukke foto's doen mij vermoedendat er iets ERNSTIG mis is als je het huis van dichtbij bekijkt!
Je zal het huis kopen, het kastje blijkt niet open te gaan en de makelaar zegt: "Stond toch ook niet op de foto ?"quote:Op maandag 4 februari 2008 21:46 schreef semd het volgende:
Kastdeurtjes dichtdoen voor de foto? nee mevrouw, dat zit niet bij de courtage inbegrepen: [ afbeelding ]
lekker dan, zo'n badkamer met een raam op die hoogte aan de straatkantquote:Op maandag 4 februari 2008 21:56 schreef semd het volgende:
Badkamer dient nog afgewerkt te worden: [ afbeelding ]
Neh, dat zie je verkeerd: is gewoon gemakkelijk om het bier onder handbereik te houdenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:43 schreef ol3 het volgende:
ben eigenlijk meer nieuwsgierig naar de keuken van bovenstaand huis want de koelkast staat in de woonkamer!
Het ruimtelijke effect hebben we gecreeerd dmv extra opslag voor de rest van de zithoekquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:33 schreef Jelief het volgende:
We showen even de zithoek...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je al een indruk?
We doen er nog een paar...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |