ehm, hier wilde ik dus op reageren....... qua belgie enzoquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:40 schreef pamsterdam het volgende:
Sinds ik de ene na de andere hilarisch slechte foto tegenkom in het Belgische woningaanbod valt alles op Funda een beetje tegen.
Toch vond ik dit uitzicht in Amsterdam-West wel een aardige publiekstrekker.
[ afbeelding ]
In TV Makelaar leek dat huis veel mooierquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:39 schreef semd het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=fa84e9cb-7855-4f28-943d-ca204e61fb73&objecttype=DetailKoopObject
Is laatst nog op tv makelaar geweest...
ik heb dat dekbedovertrek!! In de aanbieding bij de hema gekocht voor 15 euro.....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:38 schreef Zitzak het volgende:
Kneiterrrrrrrrrrrgezellig
[ afbeelding ]
misschien was het wel de badkamer wat je zag.. met heeeeel veeeel plek voor je deo en tandpasta ipv zo'n lullig rekje boven je wastafel waar alles steeds afdonderdquote:
Eigenaar: Marc Dutroux?quote:Op maandag 4 februari 2008 09:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
De kinderkamer:
[ afbeelding ]
klik
quote:Op maandag 4 februari 2008 11:50 schreef k_man het volgende:
[..]
"Schat, ik ga ff de aardappels afgieten hoor, wheheheh."
Zukke foto's doen mij vermoedendat er iets ERNSTIG mis is als je het huis van dichtbij bekijkt!quote:Op maandag 4 februari 2008 15:39 schreef zoeperzazke het volgende:
DEZE is het!
[ afbeelding ]
Deze dus he! Dat daar geen verwarring over ontstaat!
[ afbeelding ]
Ze maken toch alleen goed duidelijk dat het een zes onder een kap huis is?quote:Op maandag 4 februari 2008 16:26 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Zukke foto's doen mij vermoedendat er iets ERNSTIG mis is als je het huis van dichtbij bekijkt!
Je zal het huis kopen, het kastje blijkt niet open te gaan en de makelaar zegt: "Stond toch ook niet op de foto ?"quote:Op maandag 4 februari 2008 21:46 schreef semd het volgende:
Kastdeurtjes dichtdoen voor de foto? nee mevrouw, dat zit niet bij de courtage inbegrepen: [ afbeelding ]
lekker dan, zo'n badkamer met een raam op die hoogte aan de straatkantquote:Op maandag 4 februari 2008 21:56 schreef semd het volgende:
Badkamer dient nog afgewerkt te worden: [ afbeelding ]
Neh, dat zie je verkeerd: is gewoon gemakkelijk om het bier onder handbereik te houdenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:43 schreef ol3 het volgende:
ben eigenlijk meer nieuwsgierig naar de keuken van bovenstaand huis want de koelkast staat in de woonkamer!
Het ruimtelijke effect hebben we gecreeerd dmv extra opslag voor de rest van de zithoekquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:33 schreef Jelief het volgende:
We showen even de zithoek...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je al een indruk?
We doen er nog een paar...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |