Die groene gordijnen vind ik wel übertofquote:Op maandag 28 januari 2008 01:23 schreef Zitzak het volgende:
Ging toch ook nog even kijken en dat was niet zonder resultaat. Wat een pláátje!
[ afbeelding ]
WTFquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zelfs een groothoeklens kan deze keuken niet breder doen lijken:
Ga je mond NU spoelen met water en zeepquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:21 schreef Theroin. het volgende:
[..]
Die groene gordijnen vind ik wel übertof.
Maar je vergeet nooit de planten water te geven!quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:10 schreef Zitzak het volgende:
Als je doucht, ben je er tenminste zeker van dat je handdoek én wc-papier kleddernat worden
[ afbeelding ]
Zo kan je zelfs al douchend naar het toilet!quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:10 schreef Zitzak het volgende:
Als je doucht, ben je er tenminste zeker van dat je handdoek én wc-papier kleddernat worden
[ afbeelding ]
In het groot dacht ik dat ook......quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:38 schreef Theroin. het volgende:
[ afbeelding ]
Mwhehe. Toen ik dit in het klein zag dacht ik wel even:
.
HELP!!!quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:16 schreef Rewimo het volgende:
Migrainekleuren in de slaapkamer
[ afbeelding ]
Dat zijn kinder-eieren! Te koop bij het blauw-gele woonwarenhuis!quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:53 schreef hilliebillie het volgende:
wat voor vogels zouden uit deze eieren zijn gekomen..
[ afbeelding ]
Daar woont volgens mij een apotheker ofzo...quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:03 schreef Lief-visje het volgende:
Schat, welk boek zocht je ook al weer?
[ afbeelding ]
Da's nieuwegein of nietquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:16 schreef Rewimo het volgende:
Ook een goeie reclame: de gevelbeplating bevat asbesthoudende materialen
[ afbeelding ]
Even de keuken promoten (waar zou dat schrootjesgeval voor gediend hebben?)
[ afbeelding ]
Migrainekleuren in de slaapkamer
[ afbeelding ]
En de zonnige tuin op het oosten
[ afbeelding ]
Nieuwegein inderdaadquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:12 schreef ivetje het volgende:
Da's nieuwegein of nietBen zelf aan het kijken voor een huis en kwam dit juweeltje tegen
Het wordt em niet...hihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |