Ga je mond NU spoelen met water en zeepquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:21 schreef Theroin. het volgende:
[..]
Die groene gordijnen vind ik wel übertof.
Maar je vergeet nooit de planten water te geven!quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:10 schreef Zitzak het volgende:
Als je doucht, ben je er tenminste zeker van dat je handdoek én wc-papier kleddernat worden
[ afbeelding ]
Zo kan je zelfs al douchend naar het toilet!quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:10 schreef Zitzak het volgende:
Als je doucht, ben je er tenminste zeker van dat je handdoek én wc-papier kleddernat worden
[ afbeelding ]
In het groot dacht ik dat ook......quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:38 schreef Theroin. het volgende:
[ afbeelding ]
Mwhehe. Toen ik dit in het klein zag dacht ik wel even:
.
HELP!!!quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:16 schreef Rewimo het volgende:
Migrainekleuren in de slaapkamer
[ afbeelding ]
Dat zijn kinder-eieren! Te koop bij het blauw-gele woonwarenhuis!quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:53 schreef hilliebillie het volgende:
wat voor vogels zouden uit deze eieren zijn gekomen..
[ afbeelding ]
Daar woont volgens mij een apotheker ofzo...quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:03 schreef Lief-visje het volgende:
Schat, welk boek zocht je ook al weer?
[ afbeelding ]
Da's nieuwegein of nietquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:16 schreef Rewimo het volgende:
Ook een goeie reclame: de gevelbeplating bevat asbesthoudende materialen
[ afbeelding ]
Even de keuken promoten (waar zou dat schrootjesgeval voor gediend hebben?)
[ afbeelding ]
Migrainekleuren in de slaapkamer
[ afbeelding ]
En de zonnige tuin op het oosten
[ afbeelding ]
Nieuwegein inderdaadquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:12 schreef ivetje het volgende:
Da's nieuwegein of nietBen zelf aan het kijken voor een huis en kwam dit juweeltje tegen
Het wordt em niet...hihi
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:10 schreef semd het volgende:
Ruime, kindvriendelijke woonkamer:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=fa84e9cb-7855-4f28-943d-ca204e61fb73&objecttype=DetailKoopObjectquote:
Joh, hij staat voor het hek.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:20 schreef semd het volgende:
Auto in de tuin geparkeerd: hoe komt ie er nu weer uit? [ afbeelding ]
Die lamp! Dat zijn volgens mij van die kleine slagroomflesjes van 1/4 ltr.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:21 schreef Lief-visje het volgende:
[KINP]
Schat, heb jij mijn spijkerbroek gezien?
[ afbeelding ]
En kijk eens boven de deur! De waslijnen!quote:Op maandag 28 januari 2008 11:08 schreef Rewimo het volgende:
[KNIP}En - heel belangrijk - de ideale plek voor uw wasmand!
[ afbeelding ]
Hey, daar werk ik!!!!!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:59 schreef Bjoro het volgende:
Dit is de enige foto van deze woning............
[ afbeelding ]
quote:
Toch is er met die ruimte wel wat leuks te doen en de omliggende tuin ziet er wel mooi uit.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:39 schreef semd het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=fa84e9cb-7855-4f28-943d-ca204e61fb73&objecttype=DetailKoopObject
Is laatst nog op tv makelaar geweest...
Dat huis is een keer op tv geweest. Het was de oude gymzaal van het dorp. Ik vind het overigens wel een lek huis! Lekker appartquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:10 schreef semd het volgende:
Ruime, kindvriendelijke woonkamer:
[ afbeelding ]
ehm, hier wilde ik dus op reageren....... qua belgie enzoquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:40 schreef pamsterdam het volgende:
Sinds ik de ene na de andere hilarisch slechte foto tegenkom in het Belgische woningaanbod valt alles op Funda een beetje tegen.
Toch vond ik dit uitzicht in Amsterdam-West wel een aardige publiekstrekker.
[ afbeelding ]
In TV Makelaar leek dat huis veel mooierquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:39 schreef semd het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=fa84e9cb-7855-4f28-943d-ca204e61fb73&objecttype=DetailKoopObject
Is laatst nog op tv makelaar geweest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |