Groot gelijk alleen lachen om Nederlanders! Van Belgen en Engelsen kijk je er niet raar van op. Die zijn gewoon zo.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:46 schreef Zitzak het volgende:
Ik ga even zeiken, maar foto's van Immoweb, da's niet Nederland en dan vind ik 't toch minder leuk.... Wat ik doe is via Funda op makelaarskantoors komen (huizen die dus wél op Funda te koop staan, maar de overzichtfoto's niet) en daar vind je ook een hoop moois
dat kan niet als het eerder een zwembad is geweest? Het is nu dus idd als bios in gebruik, maar ik herken duidelijk zwembadlijnen in deze zitkuil..... Er zitten zelfs tegels aan de bovenrand.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:25 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Er hangt een beamer aan het plafond..
Ah check. Indien dat zo is, wel erg zonde om je duur inpandige zwembad om te toveren tot iets anders.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:33 schreef sobotta het volgende:
dat kan niet als het eerder een zwembad is geweest? Het is nu dus idd als bios in gebruik, maar ik herken duidelijk zwembadlijnen in deze zitkuil..... Er zitten zelfs tegels aan de bovenrand.
Is dat dat huis met dat gestutte plafond? Lijkt me op een dakterras.... vreemdquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:01 schreef MadameEnglish het volgende:
Huis met zwembad of nee, huis met vijver of,........hè wat was het nu?
[ afbeelding ]
Mogelijkheid voor dubbele bewoning, staat in de omschrijving. Er zijn twee woonkamers, twee keukens, twee badkamers, etc.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:53 schreef sobotta het volgende:
dit zijn foto's uit hetzelfde huis, ...... heel vreemd![]()
strakke keuken met stylish verantwoorde verschillende stoelen
[ afbeelding ]
strakke woonkamer met paaldansmogelijkheidmaar zonder tv kastje
[ afbeelding ]
huh? waar komt dit vandaan???
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik lees in de omschrijving niets over aparte woonunits oid, maar er zijn wel twee woonkamers op verschillende verdiepingen. Misschien een inwonende opa oid?
Openhaard.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:18 schreef sobotta het volgende:
ohw het staat gewoon open, maar er staat wel een enorme kinderkookketel naast (WTF is dat voor monster???)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |