Zeur niet, ik vind ze grappigquote:Op zondag 27 januari 2008 06:13 schreef Puntenjager het volgende:
De foto's en kritieken in de achtste vervolgtopic zijn wel een beetje vergezocht... Om niet te zeggen misplaatst. Ik beng bang dat de gemiddelde fokker nauwelijks beter woont namelijk.
Iets met spijkers en laag water.....
En als je een hekel hebt aan je kinderen doe je de schuifdeur dicht. Zien ze toch niet en ze zijn mooi een nachtje van huis in het ziekenhuisquote:Op zondag 27 januari 2008 11:09 schreef DaMart het volgende:
Handig geplaatste glijbaan... als je de vloer in de was hebt gezet, glijden de kids zo hun bed in!
[ afbeelding ]
maar het ligt er ook aan wat voor keuzes mensen maken om van hun huis te laten zien, die trap bv met dat slordig gesneden stuk vloerbedekking... zou jij dat op funda zetten? Nee toch? Dan ben je toch raar???? En waarom maak je een foto van je bierkrattenverzameling?????quote:Op zondag 27 januari 2008 06:13 schreef Puntenjager het volgende:
De foto's en kritieken in de achtste vervolgtopic zijn wel een beetje vergezocht... Om niet te zeggen misplaatst. Ik beng bang dat de gemiddelde fokker nauwelijks beter woont namelijk.
Iets met spijkers en laag water.....
ben het volledig met je eensquote:Op zondag 27 januari 2008 13:29 schreef sobotta het volgende:
Het is toch de eerste indruk die je geeft van je huis zo op funda, je kunt beter je best doen om die zo goed mogelijk te maken.....
ik zit met tranen biggelend over mijn wangen te kijken......zegt genoeg tochquote:Op zondag 27 januari 2008 14:13 schreef sobotta het volgende:
hoe dan, dit topic bewijst wel dat niet iedereen dit simpele principe snapt!
quote:Op zondag 27 januari 2008 20:44 schreef misterDre het volgende:
Ze konden geen afscheid nemen van oma![]()
[ afbeelding ]
Verboden te roken![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |