Wat zou er in godsnaam onder dat dekbed liggenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:52 schreef sobotta het volgende:
ik denk dat ze voor de rest wat ruimtetekort hadden qua kinderschare (goed gedrild in opruimen die kids btw!!)
Je zegt helemaal niets over dat jurkjequote:Op zondag 27 januari 2008 01:07 schreef hilliebillie het volgende:
te weinig oranje verf en ook bijna geen witte verf meer over.. dan maar zo
[ afbeelding ]
WTF!!quote:Op zondag 27 januari 2008 03:46 schreef sobotta het volgende:
en de trap waar de moord is gepleegd![]()
[ afbeelding ]
En op iedere tafel staat een fles drankquote:Op zondag 27 januari 2008 03:15 schreef sobotta het volgende:
gezellig, eet een hapje mee!!!!
[ afbeelding ]
je mag ook hier komen zitten!
[ afbeelding ]
het is geen hotel oid, waarom er dan toch zoveel tafels zijn???
Dat is die sluier van Steiner. (soort Lijkwade van Turijn)quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:09 schreef sobotta het volgende:
"de wanden zijn volgens de Rudolf Steiner antroposofie gesluierd geschilderd met een aantal sfeervolle wandschilderingen. ""
(is dat nou iets op die schoorsteen???)
[ afbeelding ]
Zeur niet, ik vind ze grappigquote:Op zondag 27 januari 2008 06:13 schreef Puntenjager het volgende:
De foto's en kritieken in de achtste vervolgtopic zijn wel een beetje vergezocht... Om niet te zeggen misplaatst. Ik beng bang dat de gemiddelde fokker nauwelijks beter woont namelijk.
Iets met spijkers en laag water.....
En als je een hekel hebt aan je kinderen doe je de schuifdeur dicht. Zien ze toch niet en ze zijn mooi een nachtje van huis in het ziekenhuisquote:Op zondag 27 januari 2008 11:09 schreef DaMart het volgende:
Handig geplaatste glijbaan... als je de vloer in de was hebt gezet, glijden de kids zo hun bed in!
[ afbeelding ]
maar het ligt er ook aan wat voor keuzes mensen maken om van hun huis te laten zien, die trap bv met dat slordig gesneden stuk vloerbedekking... zou jij dat op funda zetten? Nee toch? Dan ben je toch raar???? En waarom maak je een foto van je bierkrattenverzameling?????quote:Op zondag 27 januari 2008 06:13 schreef Puntenjager het volgende:
De foto's en kritieken in de achtste vervolgtopic zijn wel een beetje vergezocht... Om niet te zeggen misplaatst. Ik beng bang dat de gemiddelde fokker nauwelijks beter woont namelijk.
Iets met spijkers en laag water.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |