Wow, wat een vondst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Naar deze schoonheidssalon zou ik zelfs mijn schoonmoeder niet sturen:
[ afbeelding ]
Zal wel een (douche)radio zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:29 schreef sobotta het volgende:
wat is dit witte, ronde ding? Een brandmelder, radio, babyfoon om te roepen dat het wc papier op is??
[ afbeelding ]
Wat zou er in godsnaam onder dat dekbed liggenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:52 schreef sobotta het volgende:
ik denk dat ze voor de rest wat ruimtetekort hadden qua kinderschare (goed gedrild in opruimen die kids btw!!)
Je zegt helemaal niets over dat jurkjequote:Op zondag 27 januari 2008 01:07 schreef hilliebillie het volgende:
te weinig oranje verf en ook bijna geen witte verf meer over.. dan maar zo
[ afbeelding ]
WTF!!quote:Op zondag 27 januari 2008 03:46 schreef sobotta het volgende:
en de trap waar de moord is gepleegd![]()
[ afbeelding ]
En op iedere tafel staat een fles drankquote:Op zondag 27 januari 2008 03:15 schreef sobotta het volgende:
gezellig, eet een hapje mee!!!!
[ afbeelding ]
je mag ook hier komen zitten!
[ afbeelding ]
het is geen hotel oid, waarom er dan toch zoveel tafels zijn???
Dat is die sluier van Steiner. (soort Lijkwade van Turijn)quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:09 schreef sobotta het volgende:
"de wanden zijn volgens de Rudolf Steiner antroposofie gesluierd geschilderd met een aantal sfeervolle wandschilderingen. ""
(is dat nou iets op die schoorsteen???)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |