Die kans schat ik groter in dan dat Nederland Europees kampioen wordt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ghana .. afrikaans kampioen...
geloof je hetzelf? :p
Ik zie het niet gebeuren, Excelsior uit en thuis is een wereld van verschil, en daar werd al met 4-1 gewonnen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vayrinen en Da Costa bij de selectie. Lekker punten laten liggen tegen Excelsior.
Ach jah.. het was een verkapte tvp.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:32 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Die kans schat ik groter in dan dat Nederland Europees kampioen wordt.
dat zou heerlijk zijn, dan is de druk tegen Ajax ook iets minder groot..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:50 schreef rubbereend het volgende:
het zou best geinig zijn als we na dit weekend nog iets meer los staan.
Jaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ghana .. afrikaans kampioen...
geloof je hetzelf? :p
Vitesse presteert ook wisselvallig. Het wordt zo: óf wel Ajax dendert over de Arnhemmers heen, óf wel Vitesse droogt Ajax met minimaal 2-0 af.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
Eerlijk gezegd verwacht ik niet dat Ajax nog punten verliest tegen Vitesse.
Al is niks uitgesloten deze competitie.
Verwacht toch wel een 1-2.
PSV word 3 of 4-0.
Helaas verliest PSV haast nooit punten tegen kleintjes. Een keertje misschien, maar bijna nooit meerdere keren per seizoen. Past wel mooi in de trend van VVV en Excelsior tegen de top drie clubs, als het zou gebeuren.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vayrinen en Da Costa bij de selectie. Lekker punten laten liggen tegen Excelsior.
wow jij mod? Vanaf wanneer?quote:
Met een beetje pech kan dat zo gebeuren, dit PSV kan tegen elke club punten laten liggen, (dit Feyenoord, Ajax en AZ ookquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
AZ is weer goed op weg in ieder geval.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met een beetje pech kan dat zo gebeuren, dit PSV kan tegen elke club punten laten liggen, (dit Feyenoord, Ajax en AZ ook) .
AZ hoeven we niet eens meer naar te kijken.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met een beetje pech kan dat zo gebeuren, dit PSV kan tegen elke club punten laten liggen, (dit Feyenoord, Ajax en AZ ook) .
nog zo'n middag overleef ik denk ik nietquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:30 schreef the_legend_killer het volgende:
doelsaldo hopelijk opkrikken
Als we weer met 1 doelpunt verschil kampioen kunnen worden
Omdat je het een lekker ding vindt?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:49 schreef dndiek het volgende:
Vayrynen in de selectie
Waarom heb ik een zwak voor die speler?
quote:
wow meen je dat? wist ik nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Scout voor De Graafschap toch nu?
Is ook niet waar hoor. Maar hij heeft veel van Steef geleerd en woont in die regio, dus wie weet....quote:
Ik verwacht ook gewoon een overwinning hoor maar als het een beetje tegenzit (tegenstander die op voorsprong komt bijvoorbeeld) kan het zomaar gebeuren. Dit PSV heeft gewoon niet de klasse om "met een tandje erbij" zwakke tegenstanders weg te tikken.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:44 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
AZ hoeven we niet eens meer naar te kijken.
Maar goed, thuis heb ik dat gevoel niet, dat er voor elke tegenstander wat te halen valt. Met 8 overwinningen, 1 gelijkspel en 1 nederlaag onderstrepen die gevoelens dat wel.
Eensch!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 08:45 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik denk omdat het een speler is die een mooie techiek heeft en nog nooit echt een kans heeft gehad...
Hij zal toch niet veel slechter zijn dan Mendez?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:37 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Eensch!Altijd een leuke speler gevonden, en misschien net niet goed genoeg met wat we hebben / hadden staan.
Wederom mee eens! Na het doelpunt van Mendez in zn eerste wedstrijd hebk em eigenlijk niet echt meer gezienquote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij zal toch niet veel slechter zijn dan Mendez?
Het werd uiteindelijk een mooie dag en dan al die huilie's om je heenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nog zo'n middag overleef ik denk ik niet
Tegen Arsenalquote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:45 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Wederom mee eens! Na het doelpunt van Mendez in zn eerste wedstrijd hebk em eigenlijk niet echt meer gezien
Voor mij niet, wereld was te kleinquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het werd uiteindelijk een mooie dag en dan al die huilie's om je heen
Dat is een beetje het hele verhaal Mendez: maakt eens in de zoveel tijd een mooi/belangrijk doelpunt en is dan weer 6 wedstrijden onzichtbaar of gewoon volkomen onder de maat.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:46 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Tegen Arsenal
Maar verder: Eensch!
daar heb je vaker last van tochquote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hm, ik heb er eigenlijk een slecht gevoel over vanavond....
Tegen VVV voor het laatstquote:
In principe niet, gelukkig zit mijn gevoel er nogal eens naast.quote:Maar dit mag geen groot probleem zijn voor PSV.
Laten we het hopen danquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
In principe niet, gelukkig zit mijn gevoel er nogal eens naast.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:01 schreef Houniet het volgende:
[..]al drie maanden ofzo, goedemorgen
Lucky Ajax.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:46 schreef mcyodogg het volgende:
Toch verdomme niet te geloven. Ik was er al de hele week bang voor en ja hoor: Afellay mist Ajax.
Wat deed hij?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:47 schreef jorienvdherik het volgende:
en op de domste manier ooit
Die voorspellingen van jouquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Oja voor vanavond voorspel ik een 4-0.
Nee, dan die Grutter: "PSV moet thuis eigenlijk gewoon met 6, 7-0 winnen".quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die voorspellingen van jou! En dan klagen over arrogantie bij Ajacieden.
Win je met 2-1, terwijl je met 1-2 had kunnen verliezen..
Overtreding dus van Affelay waar hij niet door floot en even daarna scoorde psv dusquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:23 schreef jorienvdherik het volgende:
wat was er gebeurd bij 2-1 ?
hevige protesten aan excelsior kant ?
woensdag weer bankiequote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:24 schreef du_ke het volgende:
Toch wel een goede aankoop die koevermans.
ja dat zag ik wel jaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:25 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Overtreding dus van Affelay waar hij niet door floot en even daarna scoorde psv dus
Ja, 5 minuten erna ofzo werd er gescoordquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:25 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Overtreding dus van Affelay waar hij niet door floot en even daarna scoorde psv dus
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:14 schreef Tallie1982 het volgende:
Excelsior gaat echt niet stunten in eindhoven . 3 of 4-0. Wordt een makkie
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen die gaan even stunten in Eindhoven
Ja en PSV speelde o zo briljant en ze wouden al de gehele 2e helft vol voor de 2-0 gaan jaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:26 schreef djnospinzone het volgende:
Leo Driessen, bah.. wat een amsterdamse partizaanse lul.. 'PSV verdient niet meer dan 1 punt', blablablabla, Excelsior heeft 1 schot op doel gehad zak hooi
Gewoon in de aanval erna hoor. Bal naar Salcido, kopbal, rebound Koevermans.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:26 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, 5 minuten erna ofzo werd er gescoord
Mischien moet je eerst kijken voordat je reageerdquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:26 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, 5 minuten erna ofzo werd er gescoord
jullie waren overtuigend,quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:26 schreef djnospinzone het volgende:
Leo Driessen, bah.. wat een amsterdamse partizaanse lul.. 'PSV verdient niet meer dan 1 punt', blablablabla, Excelsior heeft 1 schot op doel gehad zak hooi
Blinde vink, ik zeg toch niet dat PSV briljant speelde, maar ze waren wel AANZIENLIJK beter dan Excelsior en voor de duidelijkheid, al voor de 1-1 speelde PSV met vier aanvallers.. dus hoepel lekker op naar je eigen speeltuin en ga daar de boel onderschijtenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja en PSV speelde o zo briljant en ze wouden vol voor de 2-0 gaan jaNOT.
Hebben wij eens geluk.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Jezus wat komen jullie toch goed weg zeg. Een absoluut onverdiende nederlaag voor Excelsior daar waar ze nog recht hadden op een vrije trap in de extra tijd. En dan zie je dat PSV hieruit de 2-1 scoort, hoe erg ben je dan bestolen.
KNBB![]()
DANKJEWEL, wat ben jij een fijn rationeel mensquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:31 schreef RayMania het volgende:
Je kan er lang en kort over praten, maar de overwinning was natuurlijk - over de hele wedstrijd gezien - terecht. Dat de 2-1 valt in blessuretijd is zuur voor de concurrenten, maar gestolen is de winst absoluut niet, objectief gezien.
Ik proef je frustratie..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:29 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Zo, dus die Biedemayer staat dus ook bij Philips op de loonlijst, net als de rest van dat corrupte zooitje.
Schandelijke thuisfluiter.
Dus zo wil PSV opnieuw kampioen worden.
Corrupte zooi.
Psv heeft 2 uitgespeelde kansen gehad ofzo.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:32 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een onzin. PSV onterecht gewonnen ? Echt niet. Psv was bijna de hele wedstrijd beter. Alleen de laatste 10 min niet. Waren ze gewoon slordig
Daarom werden ze ook zo uitgefloten aan het eind van de wedstrijdquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:32 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een onzin. PSV onterecht gewonnen ? Echt niet. Psv was bijna de hele wedstrijd beter. Alleen de laatste 10 min niet. Waren ze gewoon slordig
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV wint een keer in blessuretijd en meteen iedereen lucky PSV roepen
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen die gaan even stunten in Eindhoven
NIEMAND zegt dat ze goed speelden.. maar ze waren wel BETER. en DAAR gaat het om als je gaat zeiken dat het onverdiend is.. godsamme stelletje naaktslakkenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:35 schreef Irrem het volgende:
[..]
Daarom werden ze ook zo uitgefloten aan het eind van de wedstrijd
Het is gewoon met de hakken over de sloot. In de 2e helft creëerde PSV weinig tot niks. Dat het lange tijd 1-0 bleef was ook de verdienste van Exclelsior aangezien ze weinig in gevaar kwamen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:29 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Blinde vink, ik zeg toch niet dat PSV briljant speelde, maar ze waren wel AANZIENLIJK beter dan Excelsior en voor de duidelijkheid, al voor de 1-1 speelde PSV met vier aanvallers.. dus hoepel lekker op naar je eigen speeltuin en ga daar de boel onderschijten
Was wel erg close, werd hier al gegooid met 4-0 / 5-0...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:39 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook niet gestunt?
Gast jij bent echt te dom om te poepen. Ik zal het nog een keer uitleggen voor de langzame kindertjes. PSV was niet goed, was niet topclub-waardig, werd terecht uitgefloten, maar PSV was wel beter dan Excelsior, en daarom is dit gewoon een verdiende overwinning.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:38 schreef Wooldoor het volgende:
Vergoossen vind het ook logisch dat ze fluiten, maar blijf vooral volhouden djspinzone
Heb ik gedaan. Ik had alleen een ander moment in mijn hoofd. Dat van Afellay net vond ik niet eens een overtreding. Gewoon fair duel.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:29 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Mischien moet je eerst kijken voordat je reageerd
Ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Trouwens had Affely Kristalsuiker zijn 5e gele kaart te pakken?
Is dat het enige wat jullie (stront)boeren over praten? Schijt en poep?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:40 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Gast jij bent echt te dom om te poepen.
Jonge op basis waarvan vond je ze beter? Door de stand van de maan of het aantal toeschouwers? Tweede helft geen kans gehad behalve de goal van Koevermans. Excelsior heeft er tweede helft 2-3 gehad. En in de eerste helft was het ook totaal geen prijsschieten aan psv kans.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:40 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Gast jij bent echt te dom om te poepen. Ik zal het nog een keer uitleggen voor de langzame kindertjes. PSV was niet goed, was niet topclub-waardig, werd terecht uitgefloten, maar PSV was wel beter dan Excelsior, en daarom is dit gewoon een verdiende overwinning.
Stoer hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is dat het enige wat jullie (stront)boeren over praten? Schijt en poep?
Wie begint hier nou over strontboeren? Precies, Cyberia12. Bekijk het maar, snotjoch.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeker vandaag niet gekeken?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mooi zoUitgerekend hun gevaarlijkste man is woensdag niet van de partij.
Ik zou zeggen.. kijk eens naar de statistieken. Excelsior heeft in de hele wedstrijd twee kansen gehad: de goal van Van Ouden en de kopbal van Guldener, that's it. EEN schot op doel in de hele wedstrijd. Klets niet man.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:43 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Jonge op basis waarvan vond je ze beter? Door de stand van de maan of het aantal toeschouwers? Tweede helft geen kans gehad behalve de goal van Koevermans. Excelsior heeft er tweede helft 2-3 gehad. En in de eerste helft was het ook totaal geen prijsschieten aan psv kans.
Als PSV woensdag goed doorkomt, lijken de kansen voor Feyenoord en Ajax verkeken.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:53 schreef LudoSanders het volgende:
Als je slechte wedstrijden wint wordt je kampioen. PSV lijkt er patent op te hebben. Zowel op slechte wedstrijden als de titel.
Wat een afgunst... heerlijkquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gaat zeker spannend worden woensdag.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:07 schreef Bos81 het volgende:
Was weer veel te zwak vandaag. Onnodig dat het zo spannend wordt. Misschien was het beter geweest als het 1-1 was gebleven.
Hopelijk wel. Maar ik verwacht echt niet de gemakzucht bij PSV van de afgelopen 2 thuiswedstrijden, want dan ga je gewoon met een 5-0 nederlaag terug naar Eindhoven.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gaat zeker spannend worden woensdag.
jonhy de jong vanmiddag op psv tvquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wie was die pannenkoek die ook alweer zei dat psvers hun eigen spelers nooit uitfloten?
Of was dat net om blijk van vreugde te uiten?.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:28 schreef BOYS1985 het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=YgemkqLRing
DANNYYYYYYYYYYYYYYYYYY
DANNNYYYYYYYYYYYYYYYYYY
KOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEF!
Was deze nog afloop nog te horen ?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:28 schreef BOYS1985 het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=YgemkqLRing
DANNYYYYYYYYYYYYYYYYYY
DANNNYYYYYYYYYYYYYYYYYY
KOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEF!
Ik vermoed dat we volgend seizoen nog maar 1 Rotterdamse club hebben op het hoogste niveau.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:56 schreef mcyodogg het volgende:
18 punten tegen de Rotterdamse clubs, dat is ook wel eens anders geweest.
Snap ik, goed speelde ze niet zegquote:Op zondag 27 januari 2008 00:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik knijp hem best wel voor woensdag.
Precies, die staan vandaag [zondag] op scherp.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Het is natuurlijk ook afwachten of Suarez en Huntelaar dan gewoon van de partij zijn.
Precies kan die eens een keer laten zien wat ie kan..quote:Op zondag 27 januari 2008 02:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Lucky PSV mag ook wel eens
Aissati moet Afellay vervangen..
Ik weet nog in 2003quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:53 schreef LudoSanders het volgende:
Als je slechte wedstrijden wint wordt je kampioen. PSV lijkt er patent op te hebben. Zowel op slechte wedstrijden als de titel.
Ik dacht daar ook aan. Zo vaak komt het niet voor dat PSV in de laatste minuut de winnende maakt, en die was die eerste die me te binnenschoot.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik weet nog in 2003
Robben tegen Heerenveen in de laatste minuut.
Verslaggever riep meteen:' zo wordt je kampioen'
Of deze, ik heb er speciaal dat uitshirt voor gekocht toen:quote:Op zondag 27 januari 2008 04:16 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik dacht daar ook aan. Zo vaak komt het niet voor dat PSV in de laatste minuut de winnende maakt, en die was die eerste die me te binnenschoot.
Inderdaad Bakkal en Isi waren geblesseerd gisteren. Daarom speelde Culina en zat Vayrinen bij de selectie. Ik hoop dat Isi fit is woensdag en dan eens laat zien wat voor talent hij is op de positie centraal op het middenveld.quote:
En wat Ajax mist, nu die transfer er niet is gekomen.quote:Op zondag 27 januari 2008 08:45 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Inderdaad Bakkal en Isi waren geblesseerd gisteren. Daarom speelde Culina en zat Vayrinen bij de selectie. Ik hoop dat Isi fit is woensdag en dan eens laat zien wat voor talent hij is op de positie centraal op het middenveld.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2008 11:54 schreef KELDER het volgende:
wat een ongelooflijk kutte pot gister, die 10 mins tussen de 1-1 en de 2-1 heb ik echt alles lopen vervloeken wat er bestond.
ik kwam Bakkal en Aissati trouwens vrijdagavond nog tegen tijdens t uitgaan
nee, in hilversum in een semi hippe tent waar veel te jonge meisjes komenquote:
En wat doe jij daar danquote:Op zondag 27 januari 2008 12:31 schreef KELDER het volgende:
[..]
nee, in hilversum in een semi hippe tent waar veel te jonge meisjes komen
Huntelaar.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:31 schreef Morrigun99 het volgende:
En wie staat er bij Ajax vandaag eigenlijk op scherp?
Nieuw?quote:Op zondag 27 januari 2008 13:45 schreef Hung-05 het volgende:
Ik heb de nieuwe goaltune van PSV al gevonden: ( bij 48 sec)![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=VipW6d8yKAg&feature=related
Niemand geschorst tegen jullie.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:31 schreef Morrigun99 het volgende:
Wel SUPER kut dat Afellay er woensdag niet bij zal zijn. Is Ibi nog geblesseerd (had toch last van z'n knie)?
En wie staat er bij Ajax vandaag eigenlijk op scherp? Want Davids heeft inmiddels geel; zou mooi zijn als Ajax ook een paar spelers zou missen.
http://www.youtube.com/watch?v=z9d2Ah2d3nwquote:Op zondag 27 januari 2008 07:46 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Of deze, ik heb er speciaal dat uitshirt voor gekocht toen:
"Mirakel van Utrecht
Nog maar twee wedstrijden te gaan in een buitengewoon spannende jaargang in de Vaderlandse voetbalcompetitie. In het seizoen 1998-1999 wist PSV in en tegen Utrecht hun seizoen te redden. Dankzij een doelpunt van Arnold Bruggink won PSV met 2-3 in de wedstrijd die de boeken ingaat als 'het mirakel van Utrecht.'
Het seizoen leek volledig verloren voor het PSV van Sir Bobby Robson. Op de laatste speeldag moest er gewonnen worden in Utrecht tegen de plaatselijke FC voor plaatsing in de Champions League. Daarnaast waren de Eindhovenaren nog afhankelijk van de resultaten van Vitesse en Roda JC.
Bij de rust zag het er somber uit voor PSV. Door doelpunten van Michael Mols en John de Jong leed de thuisploeg met 2-0. Na de rust kantelde de wedstrijd. Van Nistelrooy scoorde vanaf elf meter de verdiende 2-1. Gakokidze scoorde tien minuten voor het einde de gelijkmaker na een assist van Khoklov. In de allerlaatste minuut maakte Arnold Bruggink zijn belangrijkste doelpunt voor PSV. Als invaller kopte hij de 2-3 binnen. "
bron: http://psv.blog.nl/histor(...)7/wonder-van-utrecht
Wat een middag was datquote:Op zondag 27 januari 2008 14:47 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=z9d2Ah2d3nw
Heerlijke kutgoals
best een lelijk team eigenlijk wel met Fuchs, Skerla, Xavierquote:
Absoluut by farquote:Op zondag 27 januari 2008 14:59 schreef the_legend_killer het volgende:
die middag van 2007 is nog altijd de beste
Idd een om nooit te vergetenquote:Op zondag 27 januari 2008 14:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Het was zenuwslopend, ik kon niet stilzitten die middagquote:Op zondag 27 januari 2008 14:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat gaat nog een lastige klus worden\quote:Op zondag 27 januari 2008 15:08 schreef LudoSanders het volgende:
Woensdag winnen en je doet hele goede zaken!
Heerenveen heeft gisteren gewonnen en Groningen staat voor hoorquote:Op zondag 27 januari 2008 15:11 schreef rubbereend het volgende:
nou vraag niet hoe, maar met een beetje geluk komen we dit weekend verder los van de concurenten
quote:ajaxholi - zaterdag, 26 januari om 21:27
altijd weer dat psv gelukje,, ni de laaste minuten langs excelsior,, lucky psv
quote:Mutu - zaterdag, 26 januari om 21:27
AHHHH DAT BESTAAT NIET!!! lucky psv maar man
robvan - zaterdag, 26 januari om 21:27
heel erg geluk maarja psv is altijd lucky in de laatste minten
quote:Roowtje19 - zaterdag, 26 januari om 21:28
Onterecht excelsior verdienden een gelijkspel.
quote:stefkeB1 - zaterdag, 26 januari om 21:28
jonge jonge altijd hetzelfde he
quote:Dikkiedik - zaterdag, 26 januari om 21:30
Misschien dat mensen nu eens kunnen ophouden met te melden dat Lucky Ajax altijd lucky is. Deze ploeg uit Eindhoven kan deze bijnaam ook heel goed gebruiken.
quote:kuyt4ever - zaterdag, 26 januari om 21:30
had ook nooit mogen gebeuren, twee meter hoog been van affalay scheids laat doorspelen. bal gaat uit exelsior speler staat weer op en vraagt waarom hij geen vrije trap krijgt.spel gaat door en psv scoort 2 sec later.
quote:Renssie - zaterdag, 26 januari om 21:30
Eigenlijk moest het gewoon 1-1 zijn.
Gingen absoluut gelijk op.
Lucky PSV.
Dit is egt wel geluk.
Laatste minuut scoord nog ff die Koevermans.
Sjonge wat een geluk
quote:robvan - zaterdag, 26 januari om 21:30
hier en je weet zelf ook da di echt LUCKY-PSV was
quote:zuidje5314 - zaterdag, 26 januari om 21:30
sjonge jonge jonge psv heeft zoveel geluk ze verdienden het echt niet de arbiters van nederland zijn weer eens dramatisch
quote:djstoffel - zaterdag, 26 januari om 21:31
en weer met dank aan wiedemeijer die door laat spelen bij een overduidelijke overtreding tegen een excelsior speler........wat een drama die scheidsrechters in nederland. SCHANDALIGE vertoning weer.
royafca - zaterdag, 26 januari om 21:31
het zal is niet zo zijn!!!!!!!!!!!
quote:015Afca410 - zaterdag, 26 januari om 21:31
Zielig niet terug spelen maarja ze hebben de 3 punten laat ze er blij mee zijn.
Je lacht je toch ziekquote:ajaxsander - zaterdag, 26 januari om 21:32
Waardeloze wedstrijd, excelsior verdiende een gelijkspel. Bedankt scheids:S Lucky psv.
Is dit echt waar? Zou toch te belachelijk voor woorden zijnquote:FR23 - zaterdag, 26 januari om 21:35
Op de radio zeggen ze allemaal dat het onverdiend was dat PSV won......Ik vind het heel sneu voor Excelsior....
Dat heb je overal over iedereen.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:29 schreef leolinedance het volgende:
-knip-
Het is wel typisch, die oogkleppen. Ik heb de wedstrijd van Ajax niet gezien dus ik houd mijn mond er maar over. Deze mensen/kinderen hebben een oordeel klaar terwijl ze er blijkbaar niks vanaf weten.quote:
Haha ja dat was echt schandalig van de commentator ja..quote:Op zondag 27 januari 2008 15:59 schreef Frey het volgende:
Het commentaar is soms echt waardeloos.
Moet je hier eens luisteren
Dat mag die verslaggever wel een lesje Nederlands krijgenquote:Op zondag 27 januari 2008 02:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik weet nog in 2003
Robben tegen Heerenveen in de laatste minuut.
Verslaggever riep meteen:' zo wordt je kampioen'
Geen idee, vanavond eens opletten. In ieder geval vond ik hem beter bij die fantastische goal van Cocu tegen NAC in 2006quote:Op zondag 27 januari 2008 16:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Haha ja dat was echt schandalig van de commentator ja..Hoe heet deze persoon?
voetbalzonequote:Op zondag 27 januari 2008 15:29 schreef leolinedance het volgende:
Opzich wel lucky in de laatste minuut. Maar natuurlijk was PSV de veel beter spelende partij. We hadden het nooit zo ver moeten laten komen.
Weet je wat trouwens grappig is, die reacties op voetbalzone![]()
![]()
[..]
Je lacht je toch ziekDan denk ik echt van "zeg je nu iets omdat je de eindstand op teletekst hebt gezien?". Natuurlijk heeft PSV verdiend gewonnen. Als iemand de overwinning verdiende was het PSV. Excelsior speelde naar het kunnen maar had eigenlijk niks in te brengen.
edit: En Ajax was natuurlijk veel beter bij het gelijke spel tegen Vitesse![]()
edit 2: Ik lees nu een reactie:
[..]
Is dit echt waar? Zou toch te belachelijk voor woorden zijn![]()
Hoezo niet? Heb je de statestieken van de wedstrijd gezien? Als iemand het verdiende om te winnen was het PSV wel. Excelsior was praktisch alleen maar aan het verdedigen.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:21 schreef Messenga het volgende:
Het was wel lucky, PSV verdiende het niet. Maar op deze manier wordt je wel kampioen.
Zondag tegen Feyenoord? Dan loop je al 8 punten achter hoor..quote:Op zondag 27 januari 2008 16:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Zondag MOETEN we dus winnen willen we nog enig kans maken op de titel.
hehequote:Op zondag 27 januari 2008 16:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zondag tegen Feyenoord? Dan loop je al 8 punten achter hoor..
Ik bedoel BEIDE duels volgende week.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op zondag 27 januari 2008 16:48 schreef ErikT het volgende:
Weer zo'n weekend
Bagger spelen, en toch uitlopen.
Ajax
Feyenoord
PSV wordt dit jaar kampioen met het slechtste voetbal ooit. Is PSV een keer een seizoen slecht, blijken de anderen nog slechter.
Ik moet het nog zien. Ajax en Feyenoord hebben zich dit weekend toch aardig versterkt. En als je ziet hoe PSV zich achtereenvolgens tegen VVV, Sparta en Excelsior compleet voor lul zet en er geen versterkingen in het vooruitzicht zijn...quote:Op zondag 27 januari 2008 16:48 schreef ErikT het volgende:
Weer zo'n weekend
Ajax
Feyenoord
PSV wordt dit jaar kampioen met het slechtste voetbal ooit. Is PSV een keer een seizoen slecht, blijken de anderen nog slechter.
weet niet of jij hele wedstrijden kijkt, maar volgens mij speelt Alcides de laatste wedstrijden heel behoorlijkquote:Op zondag 27 januari 2008 17:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien. Ajax en Feyenoord hebben zich dit weekend toch aardig versterkt. En als je ziet hoe PSV zich achtereenvolgens tegen VVV, Sparta en Excelsior compleet voor lul zet en er geen versterkingen in het vooruitzicht zijn...
We hebben vorig jaar al gezwijnd, we hebben dit seizoen al weer flink gezwijnd, op een gegeven moment valt het dubbeltje toch echt weer een keer de verkeerde kant op voor ons.
Het Vergoossen effect lijkt al weer uitgewerkt te zijn. Ondanks alle mooie praat speelde PSV gisteren duidelijk "om niet te verliezen" ipv "om te winnen". Niet zo vreemd als je steevast je topscorer op de bank houdt en zelfs tegen de kelder van de eredivisie kiest voor Alcides op de linkerflank, een man die totaal geen voetbal brengt terwijl je daar een linkspoot met een prima trap voor op de bank hebt zitten.
En dan zeggen dat Ajacieden arrogant zijn..quote:Op zondag 27 januari 2008 16:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En Alcides speelt toch best aardig de laatste tijd? Dacht dat we het daar allemaal wel over eens waren..quote:Op zondag 27 januari 2008 17:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien. Ajax en Feyenoord hebben zich dit weekend toch aardig versterkt. En als je ziet hoe PSV zich achtereenvolgens tegen VVV, Sparta en Excelsior compleet voor lul zet en er geen versterkingen in het vooruitzicht zijn...
We hebben vorig jaar al gedeeltelijk gezwijnd, we hebben dit seizoen al gedeeltelijkweer flink gezwijnd, op een gegeven moment valt het dubbeltje toch echt weer een keer de verkeerde kant op voor ons.
Het Vergoossen effect lijkt al weer uitgewerkt te zijn. Ondanks alle mooie praat speelde PSV gisteren duidelijk "om niet te verliezen" ipv "om te winnen". Niet zo vreemd als je steevast je topscorer op de bank houdt en zelfs tegen de kelder van de eredivisie kiest voor Alcides op de linkerflank, een man die totaal geen voetbal brengt terwijl je daar een linkspoot met een prima trap voor op de bank hebt zitten.
volgens mij was dat redelijk ironisch maar okequote:Op zondag 27 januari 2008 17:30 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
En dan zeggen dat Ajacieden arrogant zijn..
We zien het wel wie woensdag wint, het zal lekker spannend worden dat wel.
Ga er nog ff serieus op in, ik wijs hem er enkel op dat zondag die belangrijke wedstrijd achter de rug is.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:30 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
En dan zeggen dat Ajacieden arrogant zijn..
We zien het wel wie woensdag wint, het zal lekker spannend worden dat wel.
En ga jij je voorspellingen ff voor je houden aub.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
volgens mij was dat redelijk ironisch maar oke
scheelde niet veelquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jullie waren overtuigend,
behalve die grote fout van pique, niks weggegeven
en dan zal je zien loopt psv 3 punten uit op feyenoord,ajax omdat ze morgen beide verliezen
Why?quote:Op zondag 27 januari 2008 17:59 schreef the_undertaker het volgende:
Mocht PSV kampioen worden op maar 2 pt verschil dan is het kampioenschap mede mogelijk gemaakt door....
[ afbeelding ]
Niet fluiten voor een duidelijke overtreding van Afellay waarop PSV in blessuretijd de 2-1 kan scoren tegen Excelsior. En waarom? Wiedemeijer had geen zin in het gefluit van het publiekquote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 17:59 schreef the_undertaker het volgende:
Mocht PSV kampioen worden op maar 2 pt verschil dan is het kampioenschap mede mogelijk gemaakt door....
[ afbeelding ]
Ik weet zeker dat ik ook wel een overtreding van Excelsior aan kan wijzen waar hij niet voor gefloten heeft. Niet zo zeuren dus.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:02 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Niet fluiten voor een duidelijke overtreding van Afellay waarop PSV in blessuretijd de 2-1 kan scoren tegen Excelsior. En waarom? Wiedemeijer had geen zin in het gefluit van het publiek
quote:Op zondag 27 januari 2008 17:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
weet niet of jij hele wedstrijden kijkt, maar volgens mij speelt Alcides de laatste wedstrijden heel behoorlijk
Tegen Sparta en Excelsior kon ik hem toch echt niet betrappen op enig voetbal. Gisteren zat hij er ook verdedigend een paar keer goed naast.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En Alcides speelt toch best aardig de laatste tijd? Dacht dat we het daar allemaal wel over eens waren..
Eens,quote:Op zondag 27 januari 2008 17:59 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
zijn de deuren nog heel?quote:Op zondag 27 januari 2008 18:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Eens,
walgelijk, ben er nog ziek van
quote:Op zondag 27 januari 2008 17:59 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahahahaquote:Op zondag 27 januari 2008 17:59 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Koeman maakt van Valencia een degradatie kandidaatquote:Op zondag 27 januari 2008 18:59 schreef Frey het volgende:
Koeman heeft voor de verandering weer eens verloren
Balázs Dzsudzsák dus.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Onze Hongaar gaat scoren tegen Ajax
quote:Op zondag 27 januari 2008 16:48 schreef ErikT het volgende:
Weer zo'n weekend
Ajax
Feyenoord
Die moeilijke namen... leren leren leren. Want ik ben nooit goed geweest in moeilijke namen onthouden.quote:
was een mooi subtiel overzichtje van de gemiste kansen van Lazovic bij RTLquote:Op zondag 27 januari 2008 21:08 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Man ik heb me toch geergerd aan de kansen die we verprutsen.
En KOEVERMANS MOET TEGEN AJAX IN DE BASIS!
Begrijp dat nou eens Sef
[..]
Die moeilijke namen... leren leren leren. Want ik ben nooit goed geweest in moeilijke namen onthouden.
Ik vind het allemaal gezeik. Zowel bij het eerste als het tweede doelpunt had Lazovic een grote bijdrage.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was een mooi subtiel overzichtje van de gemiste kansen van Lazovic bij RTL
dan moet je hem niet inzetten als diepe spits, maar hem naast een diepe spits zetten zodat hij daaromheen kan spelen. Dan denk ik dat je doelpuntenrendement hoger is.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:48 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal gezeik. Zowel bij het eerste als het tweede doelpunt had Lazovic een grote bijdrage.
Huiliequote:Op zondag 27 januari 2008 18:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Eens,
walgelijk, ben er nog ziek van
Dan moet heel het systeem om.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan moet je hem niet inzetten als diepe spits, maar hem naast een diepe spits zetten zodat hij daaromheen kan spelen. Dan denk ik dat je doelpuntenrendement hoger is.
nee hoor, laat je Lazovic vanaf de zijkant komenquote:
Kone 2 dus.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Lazovic heeft altijd veel dreiging maar hij mist zijn kansen
En waar gaan Farfan en Dzudszak dan spelen?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee hoor, laat je Lazovic vanaf de zijkant komen
Kan Farfan banken.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee hoor, laat je Lazovic vanaf de zijkant komen
Als ik Sef was zou ik Farfan lekker even bank laten zitten.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:05 schreef ErikT het volgende:
[..]
En waar gaan Farfan en Dzudszak dan spelen?
dat lijkt me wat te aanvallend, Aissati ipv van Simons daarquote:Op zondag 27 januari 2008 23:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kan Farfan banken.
Derksen noemde Simons een saaie Belg
Ik zou Simons in de defensie zetten en dan maak je zo plek voor Aissati
Idd en Farfan gaat waarschijnlijk toch in de zomer weg.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als ik Sef was zou ik Farfan lekker even bank laten zitten.
Heeft dit seizoen niets klaargemaakt.
PSV heeft dan wel mee voetbal in huis.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat lijkt me wat te aanvallend, Aissati ipv van Simons daar
Waarom gaat Farfan weg? Hij speelt dit seizoen niet goed, wie wil hem hebben? En waarom moet hij weg?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Idd en Farfan gaat waarschijnlijk toch in de zomer weg.
Ik vind Lazovic en Koevermans ook een beter koppel.
als je Simons door laat schuiven moet je je backs achter houden anders hou je 1 erdediger over. Dat kan, dat is een keuze alleen speelt PSV zelden zo en dat is nogal een omschakelingquote:Op zondag 27 januari 2008 23:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
PSV heeft dan wel mee voetbal in huis.
Simons kan dan altijd nog doorschuiven
Er is in het verleden al wat belangstelling voor hem geweest.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:10 schreef ErikT het volgende:
[..]
Waarom gaat Farfan weg? Hij speelt dit seizoen niet goed, wie wil hem hebben? En waarom moet hij weg?
Hij kan er ook voor kiezen Bakkal op de positie van Afellay te zetten natuurlijk. Ik denk niet dat Aissati een basisplaats krijgt woensdag, zeker omdat hij geblesseerd is/was.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:21 schreef mcyodogg het volgende:
Ik denk geen Culina, want dat zou Sef's systeem door de war gooien. Hij speelt tot nu toe met 2 controlerende en 3 aanvallers daar vlak voor/naast.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Bij Afellay is het toch vaak aannemen kappen kijken en dan gebeurt er pas ietsquote:Op zondag 27 januari 2008 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
Toch ben ik wel benieuwd naar hoe Aissati het op de plek van Afellay zou doen. Ik zie in potentie meer een nummer 10 in Aissati dan in Afellay. Ik denk dat Aissati in staat is het tempo omhoog te gooien door zijn één keer raken in plaats van Afellay die vanaf eigen helft het veld over dribbelt naar het vijandelijke doelgebied.
Als hij zo blijft spelen komt hij niet hogerop (in de zin van AC Milan, Real Madrid, Barcelona, Chelsea, Arsenal ed.)quote:Op zondag 27 januari 2008 23:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Er is in het verleden al wat belangstelling voor hem geweest.
En hij heeft dalijk nog maar een 2 jarig contract.
Hij zou ook wel hogerop willen
Qua salaris kan je ook hogerop komen hequote:Op zondag 27 januari 2008 23:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als hij zo blijft spelen komt hij niet hogerop (in de zin van AC Milan, Real Madrid, Barcelona, Chelsea, Arsenal ed.)
Misschien een Engelse middenmoter, maar of dat hogerop is?
Idd het zijn prima jongens voor de toekomstquote:Op maandag 28 januari 2008 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
En als we toch het gehele seizoen met een spits spelen kunnen we een Reis of Zeefuik ook wel verhuren. Denk dat er genoeg clubs zijn die interesse in een van de twee heeft.
Dat is inderdaad ook een optie. Alleen weet ik niet of je met Culina op die plek hetzelfde effect hebt als met Bakkal. Bakkal zelf kan natuurlijk zelf prima uit de voeten achter de spitsen.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij kan er ook voor kiezen Bakkal op de positie van Afellay te zetten natuurlijk. Ik denk niet dat Aissati een basisplaats krijgt woensdag, zeker omdat hij geblesseerd is/was.
Toch ben ik wel benieuwd naar hoe Aissati het op de plek van Afellay zou doen. Ik zie in potentie meer een nummer 10 in Aissati dan in Afellay. Ik denk dat Aissati in staat is het tempo omhoog te gooien door zijn één keer raken in plaats van Afellay die vanaf eigen helft het veld over dribbelt naar het vijandelijke doelgebied.
Lazovic vanaf rechts, de positie van Farfán lijkt me betere optie dan.quote:Op maandag 28 januari 2008 02:15 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook een optie. Alleen weet ik niet of je met Culina op die plek hetzelfde effect hebt als met Bakkal. Bakkal zelf kan natuurlijk zelf prima uit de voeten achter de spitsen.
Misschien kan je Lazovic of Afellay's positie neerzetten en dan Koevermans in de spits, of gaat dat niet werken?
Lazovic snel verpatsen, Amrabat kopen en die op de rechtsbuiten zetten.. dat lijkt mij eigenlijk nog de beste optie..quote:Op maandag 28 januari 2008 09:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lazovic vanaf rechts, de positie van Farfán lijkt me betere optie dan.
Als ik de snor moet geloven gaat die samen met Wetzel naar Heerenveen komende zomer.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:09 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Lazovic snel verpatsen, Amrabat kopen en die op de rechtsbuiten zetten.. dat lijkt mij eigenlijk nog de beste optie..
Zo lang hij daar nog niet zit, kan je em nog contracteren lijkt me..quote:Op maandag 28 januari 2008 10:25 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Als ik de snor moet geloven gaat die samen met Wetzel naar Heerenveen komende zomer.
quote:Op maandag 28 januari 2008 10:09 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Lazovic snel verpatsen, Amrabat kopen en die op de rechtsbuiten zetten.. dat lijkt mij eigenlijk nog de beste optie..
Mja om vervolgens voor de goal op het moment dat ie er moet staan de kansen te verprutsen.. Dan zie ik liever een wat statische spits die de kansen tenminste wel afmaakt.. daar is PSV op dit moment denk ik ook meer bij gebaat, gezien de moeite die ze hebben om te scoren..quote:Op maandag 28 januari 2008 15:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Lazovic is dan misschien niet teveel scorend maar zijn activiteit houdt elke verdediger van de tegenpartij bezig.
Vind dat mensen wel wat positiever over hem mogen zijn......
Dat is onze Ruud natuurlijkquote:Op maandag 28 januari 2008 18:25 schreef LudoSanders het volgende:
Dit filmpje van PSV.tv eindigt wel heel vreemd, wie is dat?
Ik was het niet hoor.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is onze Ruud natuurlijk![]()
I wish
waarom die cliffhangerquote:Op maandag 28 januari 2008 18:25 schreef LudoSanders het volgende:
Dat zou dan echt aan anti climax zijnquote:Op maandag 28 januari 2008 19:05 schreef Ruudt het volgende:
Gaat gewoon over de nieuwe nike schoen..
WTF!quote:Op maandag 28 januari 2008 18:25 schreef LudoSanders het volgende:
Ja las het ook, wat een dooddoener en absoluut niet vermeldenswaardig.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:05 schreef Ruudt het volgende:
Gaat gewoon over de nieuwe nike schoen..
Ik hoop stiekem dat Farfán in de spits staat woensdag en Lazo vanaf rechts.
filmpje over Koevermans en wie er op de plek van Afellay gaat spelen, met op het einde een paar schoenen die heen en weer rennen, zonder dat bekend is wie er op die "wondersloffen" (zoals ze het noemen) loopt. Het klinkt dus een beetje alsof er een nieuwe speler is, maar het gaat (blijkbaar) over nieuwe nikes.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik kan die filmpjes niet zien op PSV.tv.
Tell me what is going on
Wat dat betreft dus gewoon de nieuwe Kone.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:24 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Mja om vervolgens voor de goal op het moment dat ie er moet staan de kansen te verprutsen.. Dan zie ik liever een wat statische spits die de kansen tenminste wel afmaakt.. daar is PSV op dit moment denk ik ook meer bij gebaat, gezien de moeite die ze hebben om te scoren..
alleen dan 3 miljoen goedkoperquote:Op maandag 28 januari 2008 21:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wat dat betreft dus gewoon de nieuwe Kone.
quote:Op maandag 28 januari 2008 22:17 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb al zin in woensdag
Laat maar komen dat FC Groningen
Kent iemand die spelert?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:10 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Balasz Dzsudzsak kan mogelijk rekenen op een nieuwe landgenoot in de selectie van PSV. Volgens het Engelse BBC zijn de Eindhovenaren namelijk bezig om een volgende Hongaar naar Nederland te halen. Het gaat om de Hongaarse aanvaller Tamas Priskin die momenteel speelt bij het Engelse Watford.
Volgens het Engelse medium heeft Watford een bieding van 400.000 dollar van PSV geaccepteerd. PSV wil de speler graag om zijn aanvallende voetbalkwaliteiten, maar ook om de ontwikkeling van Balasz Dzsudzsak zo spoedig mogelijk te laten verlopen. De jeugdinternational van Hongarije zal, als alles naar wens verloopt, dinsdag de medische keuring doorlopen.
Bron: http://www.soccernews.nl/news/40506
Ik weet niet of het geloofwaardig is maar als het echt is is het voor de prijs is het wel het proberen waard.
Mja nou ja ze zullen wel weten wat ze halen lijkt me..quote:Op maandag 28 januari 2008 22:50 schreef mcyodogg het volgende:
Ja vaag van vorig seizoen. Niet echt een doelpuntenmachine, en hij schijnt niet eens eerste keus te zijn bij Watford momenteel.
Vergoossen heeft vorige week gezegd dat hij niet wilde dat er nog iemand weg zou gaan, dus dit is geheel nieuw voor mijquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:46 schreef ZIOPPA het volgende:
volgens Italiaanse media is Fiorentina rond met Da Costa. Zou om 4,5 miljoen gaan. Zijn er geluiden vanuit Eindhoven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |