Ik proef je frustratie..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:29 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Zo, dus die Biedemayer staat dus ook bij Philips op de loonlijst, net als de rest van dat corrupte zooitje.
Schandelijke thuisfluiter.
Dus zo wil PSV opnieuw kampioen worden.
Corrupte zooi.
Psv heeft 2 uitgespeelde kansen gehad ofzo.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:32 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een onzin. PSV onterecht gewonnen ? Echt niet. Psv was bijna de hele wedstrijd beter. Alleen de laatste 10 min niet. Waren ze gewoon slordig
Daarom werden ze ook zo uitgefloten aan het eind van de wedstrijdquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:32 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een onzin. PSV onterecht gewonnen ? Echt niet. Psv was bijna de hele wedstrijd beter. Alleen de laatste 10 min niet. Waren ze gewoon slordig
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV wint een keer in blessuretijd en meteen iedereen lucky PSV roepen
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen die gaan even stunten in Eindhoven
NIEMAND zegt dat ze goed speelden.. maar ze waren wel BETER. en DAAR gaat het om als je gaat zeiken dat het onverdiend is.. godsamme stelletje naaktslakkenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:35 schreef Irrem het volgende:
[..]
Daarom werden ze ook zo uitgefloten aan het eind van de wedstrijd
Het is gewoon met de hakken over de sloot. In de 2e helft creëerde PSV weinig tot niks. Dat het lange tijd 1-0 bleef was ook de verdienste van Exclelsior aangezien ze weinig in gevaar kwamen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:29 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Blinde vink, ik zeg toch niet dat PSV briljant speelde, maar ze waren wel AANZIENLIJK beter dan Excelsior en voor de duidelijkheid, al voor de 1-1 speelde PSV met vier aanvallers.. dus hoepel lekker op naar je eigen speeltuin en ga daar de boel onderschijten
Was wel erg close, werd hier al gegooid met 4-0 / 5-0...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:39 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook niet gestunt?
Gast jij bent echt te dom om te poepen. Ik zal het nog een keer uitleggen voor de langzame kindertjes. PSV was niet goed, was niet topclub-waardig, werd terecht uitgefloten, maar PSV was wel beter dan Excelsior, en daarom is dit gewoon een verdiende overwinning.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:38 schreef Wooldoor het volgende:
Vergoossen vind het ook logisch dat ze fluiten, maar blijf vooral volhouden djspinzone
Heb ik gedaan. Ik had alleen een ander moment in mijn hoofd. Dat van Afellay net vond ik niet eens een overtreding. Gewoon fair duel.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:29 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Mischien moet je eerst kijken voordat je reageerd
Ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Trouwens had Affely Kristalsuiker zijn 5e gele kaart te pakken?
Is dat het enige wat jullie (stront)boeren over praten? Schijt en poep?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:40 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Gast jij bent echt te dom om te poepen.
Jonge op basis waarvan vond je ze beter? Door de stand van de maan of het aantal toeschouwers? Tweede helft geen kans gehad behalve de goal van Koevermans. Excelsior heeft er tweede helft 2-3 gehad. En in de eerste helft was het ook totaal geen prijsschieten aan psv kans.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:40 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Gast jij bent echt te dom om te poepen. Ik zal het nog een keer uitleggen voor de langzame kindertjes. PSV was niet goed, was niet topclub-waardig, werd terecht uitgefloten, maar PSV was wel beter dan Excelsior, en daarom is dit gewoon een verdiende overwinning.
Stoer hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is dat het enige wat jullie (stront)boeren over praten? Schijt en poep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |