Tuurlijk jongen die gaan even stunten in Eindhovenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:17 schreef De.Kromme het volgende:
Excelsior voor de derde keer tegen een topclub stunten, dat zou mooi zijn.
Let nog maar opquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen die gaan even stunten in Eindhoven
Leo is Coquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:28 schreef Damzkieee het volgende:
Nou hup PSV dan maar ... krijg het bijna mn bek niet uit
Leo is Co?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Leo is Co
Eredivisie live hebben is echt leuk.
helaas had ik vroeger nooit canal +
Nederlands commentaar is nooit leuk. (veel te rustigquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Leo is Co
Eredivisie live hebben is echt leuk.
helaas had ik vroeger nooit canal +
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:43 schreef LudoSanders het volgende:
Godverdomme Afellay, geschorst tegen Ajax. Debiel..
Ik denk niet dat PSV hem mist, dit is zijn derde wedstrijd op rij dat hij blundert. Dan moet iemand anders, een slimmer iemand, maar creatief zijn. Tot zover ook de basisplaats voor Afellay wat mij betreft..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:43 schreef LudoSanders het volgende:
Mooi!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:43 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:48 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat PSV hem mist, dit is zijn derde wedstrijd op rij dat hij blundert. Dan moet iemand anders, een slimmer iemand, maar creatief zijn. Tot zover ook de basisplaats voor Afellay wat mij betreft..
ernstig als het van 1 speler afhangtquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:44 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
![]()
Winkansen dus al meteen hard gedaald
Vorige week werd hij nog de hemel in geprezen door bijna alle voetbalanalitici. Toen blunderde hij toch niet?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:48 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat PSV hem mist, dit is zijn derde wedstrijd op rij dat hij blundert. Dan moet iemand anders, een slimmer iemand, maar creatief zijn. Tot zover ook de basisplaats voor Afellay wat mij betreft..
Als het hele elftal inclusief publiek naar je kijkt en dan blunder je, dan moet ie de gevolgen ook maar dragen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
![]()
Afellay is de slechtste man van het veld ja de afgelopen wedstrijden, tjongejonge
Hij drukte in de Kuip de wedstrijd "in alle vrijheid' niet in het slot, en miste in Venlo ook weer, pakte daar geen kaart. En dan vandaag bij 1-0 zo'n overtreding op zo'n plek. Tegen Ajax moet je geen schorsingen nemen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vorige week werd hij nog de hemel in geprezen door bijna alle voetbalanalitici. Toen blunderde hij toch niet?
Dat is een ding wat zeker is, maar omdat hij een buitenlander is gaan ze hem niet zo over het bolletje aaien als ze met 'Nederlands enig talent' Afellay doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:59 schreef DeTolk het volgende:
Doedelzak doet het goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |