Wie begint hier nou over strontboeren? Precies, Cyberia12. Bekijk het maar, snotjoch.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is dat het enige wat jullie (stront)boeren over praten? Schijt en poep?
Zeker vandaag niet gekeken?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mooi zoUitgerekend hun gevaarlijkste man is woensdag niet van de partij.
Ik zou zeggen.. kijk eens naar de statistieken. Excelsior heeft in de hele wedstrijd twee kansen gehad: de goal van Van Ouden en de kopbal van Guldener, that's it. EEN schot op doel in de hele wedstrijd. Klets niet man.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:43 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Jonge op basis waarvan vond je ze beter? Door de stand van de maan of het aantal toeschouwers? Tweede helft geen kans gehad behalve de goal van Koevermans. Excelsior heeft er tweede helft 2-3 gehad. En in de eerste helft was het ook totaal geen prijsschieten aan psv kans.
Als PSV woensdag goed doorkomt, lijken de kansen voor Feyenoord en Ajax verkeken.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:53 schreef LudoSanders het volgende:
Als je slechte wedstrijden wint wordt je kampioen. PSV lijkt er patent op te hebben. Zowel op slechte wedstrijden als de titel.
Wat een afgunst... heerlijkquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is dat het enige wat jullie (stront)boeren over praten? Schijt en poep?
Gaat zeker spannend worden woensdag.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:07 schreef Bos81 het volgende:
Was weer veel te zwak vandaag. Onnodig dat het zo spannend wordt. Misschien was het beter geweest als het 1-1 was gebleven.
Hopelijk wel. Maar ik verwacht echt niet de gemakzucht bij PSV van de afgelopen 2 thuiswedstrijden, want dan ga je gewoon met een 5-0 nederlaag terug naar Eindhoven.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gaat zeker spannend worden woensdag.
jonhy de jong vanmiddag op psv tvquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wie was die pannenkoek die ook alweer zei dat psvers hun eigen spelers nooit uitfloten?
Of was dat net om blijk van vreugde te uiten?.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:28 schreef BOYS1985 het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=YgemkqLRing
DANNYYYYYYYYYYYYYYYYYY
DANNNYYYYYYYYYYYYYYYYYY
KOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEF!
Was deze nog afloop nog te horen ?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:28 schreef BOYS1985 het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=YgemkqLRing
DANNYYYYYYYYYYYYYYYYYY
DANNNYYYYYYYYYYYYYYYYYY
KOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEF!
Ik vermoed dat we volgend seizoen nog maar 1 Rotterdamse club hebben op het hoogste niveau.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:56 schreef mcyodogg het volgende:
18 punten tegen de Rotterdamse clubs, dat is ook wel eens anders geweest.
Snap ik, goed speelde ze niet zegquote:Op zondag 27 januari 2008 00:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik knijp hem best wel voor woensdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |