Precies, die staan vandaag [zondag] op scherp.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Het is natuurlijk ook afwachten of Suarez en Huntelaar dan gewoon van de partij zijn.
Precies kan die eens een keer laten zien wat ie kan..quote:Op zondag 27 januari 2008 02:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Lucky PSV mag ook wel eens
Aissati moet Afellay vervangen..
Ik weet nog in 2003quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:53 schreef LudoSanders het volgende:
Als je slechte wedstrijden wint wordt je kampioen. PSV lijkt er patent op te hebben. Zowel op slechte wedstrijden als de titel.
Ik dacht daar ook aan. Zo vaak komt het niet voor dat PSV in de laatste minuut de winnende maakt, en die was die eerste die me te binnenschoot.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik weet nog in 2003
Robben tegen Heerenveen in de laatste minuut.
Verslaggever riep meteen:' zo wordt je kampioen'
Of deze, ik heb er speciaal dat uitshirt voor gekocht toen:quote:Op zondag 27 januari 2008 04:16 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik dacht daar ook aan. Zo vaak komt het niet voor dat PSV in de laatste minuut de winnende maakt, en die was die eerste die me te binnenschoot.
Inderdaad Bakkal en Isi waren geblesseerd gisteren. Daarom speelde Culina en zat Vayrinen bij de selectie. Ik hoop dat Isi fit is woensdag en dan eens laat zien wat voor talent hij is op de positie centraal op het middenveld.quote:
En wat Ajax mist, nu die transfer er niet is gekomen.quote:Op zondag 27 januari 2008 08:45 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Inderdaad Bakkal en Isi waren geblesseerd gisteren. Daarom speelde Culina en zat Vayrinen bij de selectie. Ik hoop dat Isi fit is woensdag en dan eens laat zien wat voor talent hij is op de positie centraal op het middenveld.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2008 11:54 schreef KELDER het volgende:
wat een ongelooflijk kutte pot gister, die 10 mins tussen de 1-1 en de 2-1 heb ik echt alles lopen vervloeken wat er bestond.
ik kwam Bakkal en Aissati trouwens vrijdagavond nog tegen tijdens t uitgaan
nee, in hilversum in een semi hippe tent waar veel te jonge meisjes komenquote:
En wat doe jij daar danquote:Op zondag 27 januari 2008 12:31 schreef KELDER het volgende:
[..]
nee, in hilversum in een semi hippe tent waar veel te jonge meisjes komen
Huntelaar.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:31 schreef Morrigun99 het volgende:
En wie staat er bij Ajax vandaag eigenlijk op scherp?
Nieuw?quote:Op zondag 27 januari 2008 13:45 schreef Hung-05 het volgende:
Ik heb de nieuwe goaltune van PSV al gevonden: ( bij 48 sec)![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=VipW6d8yKAg&feature=related
Niemand geschorst tegen jullie.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:31 schreef Morrigun99 het volgende:
Wel SUPER kut dat Afellay er woensdag niet bij zal zijn. Is Ibi nog geblesseerd (had toch last van z'n knie)?
En wie staat er bij Ajax vandaag eigenlijk op scherp? Want Davids heeft inmiddels geel; zou mooi zijn als Ajax ook een paar spelers zou missen.
http://www.youtube.com/watch?v=z9d2Ah2d3nwquote:Op zondag 27 januari 2008 07:46 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Of deze, ik heb er speciaal dat uitshirt voor gekocht toen:
"Mirakel van Utrecht
Nog maar twee wedstrijden te gaan in een buitengewoon spannende jaargang in de Vaderlandse voetbalcompetitie. In het seizoen 1998-1999 wist PSV in en tegen Utrecht hun seizoen te redden. Dankzij een doelpunt van Arnold Bruggink won PSV met 2-3 in de wedstrijd die de boeken ingaat als 'het mirakel van Utrecht.'
Het seizoen leek volledig verloren voor het PSV van Sir Bobby Robson. Op de laatste speeldag moest er gewonnen worden in Utrecht tegen de plaatselijke FC voor plaatsing in de Champions League. Daarnaast waren de Eindhovenaren nog afhankelijk van de resultaten van Vitesse en Roda JC.
Bij de rust zag het er somber uit voor PSV. Door doelpunten van Michael Mols en John de Jong leed de thuisploeg met 2-0. Na de rust kantelde de wedstrijd. Van Nistelrooy scoorde vanaf elf meter de verdiende 2-1. Gakokidze scoorde tien minuten voor het einde de gelijkmaker na een assist van Khoklov. In de allerlaatste minuut maakte Arnold Bruggink zijn belangrijkste doelpunt voor PSV. Als invaller kopte hij de 2-3 binnen. "
bron: http://psv.blog.nl/histor(...)7/wonder-van-utrecht
Wat een middag was datquote:Op zondag 27 januari 2008 14:47 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=z9d2Ah2d3nw
Heerlijke kutgoals
best een lelijk team eigenlijk wel met Fuchs, Skerla, Xavierquote:
Absoluut by farquote:Op zondag 27 januari 2008 14:59 schreef the_legend_killer het volgende:
die middag van 2007 is nog altijd de beste
Idd een om nooit te vergetenquote:Op zondag 27 januari 2008 14:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Het was zenuwslopend, ik kon niet stilzitten die middagquote:Op zondag 27 januari 2008 14:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat gaat nog een lastige klus worden\quote:Op zondag 27 januari 2008 15:08 schreef LudoSanders het volgende:
Woensdag winnen en je doet hele goede zaken!
Heerenveen heeft gisteren gewonnen en Groningen staat voor hoorquote:Op zondag 27 januari 2008 15:11 schreef rubbereend het volgende:
nou vraag niet hoe, maar met een beetje geluk komen we dit weekend verder los van de concurenten
quote:ajaxholi - zaterdag, 26 januari om 21:27
altijd weer dat psv gelukje,, ni de laaste minuten langs excelsior,, lucky psv
quote:Mutu - zaterdag, 26 januari om 21:27
AHHHH DAT BESTAAT NIET!!! lucky psv maar man
robvan - zaterdag, 26 januari om 21:27
heel erg geluk maarja psv is altijd lucky in de laatste minten
quote:Roowtje19 - zaterdag, 26 januari om 21:28
Onterecht excelsior verdienden een gelijkspel.
quote:stefkeB1 - zaterdag, 26 januari om 21:28
jonge jonge altijd hetzelfde he
quote:Dikkiedik - zaterdag, 26 januari om 21:30
Misschien dat mensen nu eens kunnen ophouden met te melden dat Lucky Ajax altijd lucky is. Deze ploeg uit Eindhoven kan deze bijnaam ook heel goed gebruiken.
quote:kuyt4ever - zaterdag, 26 januari om 21:30
had ook nooit mogen gebeuren, twee meter hoog been van affalay scheids laat doorspelen. bal gaat uit exelsior speler staat weer op en vraagt waarom hij geen vrije trap krijgt.spel gaat door en psv scoort 2 sec later.
quote:Renssie - zaterdag, 26 januari om 21:30
Eigenlijk moest het gewoon 1-1 zijn.
Gingen absoluut gelijk op.
Lucky PSV.
Dit is egt wel geluk.
Laatste minuut scoord nog ff die Koevermans.
Sjonge wat een geluk
quote:robvan - zaterdag, 26 januari om 21:30
hier en je weet zelf ook da di echt LUCKY-PSV was
quote:zuidje5314 - zaterdag, 26 januari om 21:30
sjonge jonge jonge psv heeft zoveel geluk ze verdienden het echt niet de arbiters van nederland zijn weer eens dramatisch
quote:djstoffel - zaterdag, 26 januari om 21:31
en weer met dank aan wiedemeijer die door laat spelen bij een overduidelijke overtreding tegen een excelsior speler........wat een drama die scheidsrechters in nederland. SCHANDALIGE vertoning weer.
royafca - zaterdag, 26 januari om 21:31
het zal is niet zo zijn!!!!!!!!!!!
quote:015Afca410 - zaterdag, 26 januari om 21:31
Zielig niet terug spelen maarja ze hebben de 3 punten laat ze er blij mee zijn.
Je lacht je toch ziekquote:ajaxsander - zaterdag, 26 januari om 21:32
Waardeloze wedstrijd, excelsior verdiende een gelijkspel. Bedankt scheids:S Lucky psv.
Is dit echt waar? Zou toch te belachelijk voor woorden zijnquote:FR23 - zaterdag, 26 januari om 21:35
Op de radio zeggen ze allemaal dat het onverdiend was dat PSV won......Ik vind het heel sneu voor Excelsior....
Dat heb je overal over iedereen.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:29 schreef leolinedance het volgende:
-knip-
Het is wel typisch, die oogkleppen. Ik heb de wedstrijd van Ajax niet gezien dus ik houd mijn mond er maar over. Deze mensen/kinderen hebben een oordeel klaar terwijl ze er blijkbaar niks vanaf weten.quote:
Haha ja dat was echt schandalig van de commentator ja..quote:Op zondag 27 januari 2008 15:59 schreef Frey het volgende:
Het commentaar is soms echt waardeloos.
Moet je hier eens luisteren
Dat mag die verslaggever wel een lesje Nederlands krijgenquote:Op zondag 27 januari 2008 02:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik weet nog in 2003
Robben tegen Heerenveen in de laatste minuut.
Verslaggever riep meteen:' zo wordt je kampioen'
Geen idee, vanavond eens opletten. In ieder geval vond ik hem beter bij die fantastische goal van Cocu tegen NAC in 2006quote:Op zondag 27 januari 2008 16:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Haha ja dat was echt schandalig van de commentator ja..Hoe heet deze persoon?
voetbalzonequote:Op zondag 27 januari 2008 15:29 schreef leolinedance het volgende:
Opzich wel lucky in de laatste minuut. Maar natuurlijk was PSV de veel beter spelende partij. We hadden het nooit zo ver moeten laten komen.
Weet je wat trouwens grappig is, die reacties op voetbalzone![]()
![]()
[..]
Je lacht je toch ziekDan denk ik echt van "zeg je nu iets omdat je de eindstand op teletekst hebt gezien?". Natuurlijk heeft PSV verdiend gewonnen. Als iemand de overwinning verdiende was het PSV. Excelsior speelde naar het kunnen maar had eigenlijk niks in te brengen.
edit: En Ajax was natuurlijk veel beter bij het gelijke spel tegen Vitesse![]()
edit 2: Ik lees nu een reactie:
[..]
Is dit echt waar? Zou toch te belachelijk voor woorden zijn![]()
Hoezo niet? Heb je de statestieken van de wedstrijd gezien? Als iemand het verdiende om te winnen was het PSV wel. Excelsior was praktisch alleen maar aan het verdedigen.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:21 schreef Messenga het volgende:
Het was wel lucky, PSV verdiende het niet. Maar op deze manier wordt je wel kampioen.
Zondag tegen Feyenoord? Dan loop je al 8 punten achter hoor..quote:Op zondag 27 januari 2008 16:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Zondag MOETEN we dus winnen willen we nog enig kans maken op de titel.
hehequote:Op zondag 27 januari 2008 16:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zondag tegen Feyenoord? Dan loop je al 8 punten achter hoor..
Ik bedoel BEIDE duels volgende week.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op zondag 27 januari 2008 16:48 schreef ErikT het volgende:
Weer zo'n weekend
Bagger spelen, en toch uitlopen.
Ajax
Feyenoord
PSV wordt dit jaar kampioen met het slechtste voetbal ooit. Is PSV een keer een seizoen slecht, blijken de anderen nog slechter.
Ik moet het nog zien. Ajax en Feyenoord hebben zich dit weekend toch aardig versterkt. En als je ziet hoe PSV zich achtereenvolgens tegen VVV, Sparta en Excelsior compleet voor lul zet en er geen versterkingen in het vooruitzicht zijn...quote:Op zondag 27 januari 2008 16:48 schreef ErikT het volgende:
Weer zo'n weekend
Bagger spelen, en toch uitlopen.
Ajax
Feyenoord
PSV wordt dit jaar kampioen met het slechtste voetbal ooit. Is PSV een keer een seizoen slecht, blijken de anderen nog slechter.
weet niet of jij hele wedstrijden kijkt, maar volgens mij speelt Alcides de laatste wedstrijden heel behoorlijkquote:Op zondag 27 januari 2008 17:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien. Ajax en Feyenoord hebben zich dit weekend toch aardig versterkt. En als je ziet hoe PSV zich achtereenvolgens tegen VVV, Sparta en Excelsior compleet voor lul zet en er geen versterkingen in het vooruitzicht zijn...
We hebben vorig jaar al gezwijnd, we hebben dit seizoen al weer flink gezwijnd, op een gegeven moment valt het dubbeltje toch echt weer een keer de verkeerde kant op voor ons.
Het Vergoossen effect lijkt al weer uitgewerkt te zijn. Ondanks alle mooie praat speelde PSV gisteren duidelijk "om niet te verliezen" ipv "om te winnen". Niet zo vreemd als je steevast je topscorer op de bank houdt en zelfs tegen de kelder van de eredivisie kiest voor Alcides op de linkerflank, een man die totaal geen voetbal brengt terwijl je daar een linkspoot met een prima trap voor op de bank hebt zitten.
En dan zeggen dat Ajacieden arrogant zijn..quote:Op zondag 27 januari 2008 16:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En Alcides speelt toch best aardig de laatste tijd? Dacht dat we het daar allemaal wel over eens waren..quote:Op zondag 27 januari 2008 17:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien. Ajax en Feyenoord hebben zich dit weekend toch aardig versterkt. En als je ziet hoe PSV zich achtereenvolgens tegen VVV, Sparta en Excelsior compleet voor lul zet en er geen versterkingen in het vooruitzicht zijn...
We hebben vorig jaar al gedeeltelijk gezwijnd, we hebben dit seizoen al gedeeltelijkweer flink gezwijnd, op een gegeven moment valt het dubbeltje toch echt weer een keer de verkeerde kant op voor ons.
Het Vergoossen effect lijkt al weer uitgewerkt te zijn. Ondanks alle mooie praat speelde PSV gisteren duidelijk "om niet te verliezen" ipv "om te winnen". Niet zo vreemd als je steevast je topscorer op de bank houdt en zelfs tegen de kelder van de eredivisie kiest voor Alcides op de linkerflank, een man die totaal geen voetbal brengt terwijl je daar een linkspoot met een prima trap voor op de bank hebt zitten.
volgens mij was dat redelijk ironisch maar okequote:Op zondag 27 januari 2008 17:30 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
En dan zeggen dat Ajacieden arrogant zijn..
We zien het wel wie woensdag wint, het zal lekker spannend worden dat wel.
Ga er nog ff serieus op in, ik wijs hem er enkel op dat zondag die belangrijke wedstrijd achter de rug is.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:30 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
En dan zeggen dat Ajacieden arrogant zijn..
We zien het wel wie woensdag wint, het zal lekker spannend worden dat wel.
En ga jij je voorspellingen ff voor je houden aub.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
volgens mij was dat redelijk ironisch maar oke
scheelde niet veelquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jullie waren overtuigend,
behalve die grote fout van pique, niks weggegeven
en dan zal je zien loopt psv 3 punten uit op feyenoord,ajax omdat ze morgen beide verliezen
Why?quote:Op zondag 27 januari 2008 17:59 schreef the_undertaker het volgende:
Mocht PSV kampioen worden op maar 2 pt verschil dan is het kampioenschap mede mogelijk gemaakt door....
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |