Kone 2 dus.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Lazovic heeft altijd veel dreiging maar hij mist zijn kansen
En waar gaan Farfan en Dzudszak dan spelen?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee hoor, laat je Lazovic vanaf de zijkant komen
Kan Farfan banken.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee hoor, laat je Lazovic vanaf de zijkant komen
Als ik Sef was zou ik Farfan lekker even bank laten zitten.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:05 schreef ErikT het volgende:
[..]
En waar gaan Farfan en Dzudszak dan spelen?
dat lijkt me wat te aanvallend, Aissati ipv van Simons daarquote:Op zondag 27 januari 2008 23:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kan Farfan banken.
Derksen noemde Simons een saaie Belg
Ik zou Simons in de defensie zetten en dan maak je zo plek voor Aissati
Idd en Farfan gaat waarschijnlijk toch in de zomer weg.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als ik Sef was zou ik Farfan lekker even bank laten zitten.
Heeft dit seizoen niets klaargemaakt.
PSV heeft dan wel mee voetbal in huis.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat lijkt me wat te aanvallend, Aissati ipv van Simons daar
Waarom gaat Farfan weg? Hij speelt dit seizoen niet goed, wie wil hem hebben? En waarom moet hij weg?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Idd en Farfan gaat waarschijnlijk toch in de zomer weg.
Ik vind Lazovic en Koevermans ook een beter koppel.
als je Simons door laat schuiven moet je je backs achter houden anders hou je 1 erdediger over. Dat kan, dat is een keuze alleen speelt PSV zelden zo en dat is nogal een omschakelingquote:Op zondag 27 januari 2008 23:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
PSV heeft dan wel mee voetbal in huis.
Simons kan dan altijd nog doorschuiven
Er is in het verleden al wat belangstelling voor hem geweest.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:10 schreef ErikT het volgende:
[..]
Waarom gaat Farfan weg? Hij speelt dit seizoen niet goed, wie wil hem hebben? En waarom moet hij weg?
Hij kan er ook voor kiezen Bakkal op de positie van Afellay te zetten natuurlijk. Ik denk niet dat Aissati een basisplaats krijgt woensdag, zeker omdat hij geblesseerd is/was.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:21 schreef mcyodogg het volgende:
Ik denk geen Culina, want dat zou Sef's systeem door de war gooien. Hij speelt tot nu toe met 2 controlerende en 3 aanvallers daar vlak voor/naast.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Bij Afellay is het toch vaak aannemen kappen kijken en dan gebeurt er pas ietsquote:Op zondag 27 januari 2008 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
Toch ben ik wel benieuwd naar hoe Aissati het op de plek van Afellay zou doen. Ik zie in potentie meer een nummer 10 in Aissati dan in Afellay. Ik denk dat Aissati in staat is het tempo omhoog te gooien door zijn één keer raken in plaats van Afellay die vanaf eigen helft het veld over dribbelt naar het vijandelijke doelgebied.
Als hij zo blijft spelen komt hij niet hogerop (in de zin van AC Milan, Real Madrid, Barcelona, Chelsea, Arsenal ed.)quote:Op zondag 27 januari 2008 23:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Er is in het verleden al wat belangstelling voor hem geweest.
En hij heeft dalijk nog maar een 2 jarig contract.
Hij zou ook wel hogerop willen
Qua salaris kan je ook hogerop komen hequote:Op zondag 27 januari 2008 23:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als hij zo blijft spelen komt hij niet hogerop (in de zin van AC Milan, Real Madrid, Barcelona, Chelsea, Arsenal ed.)
Misschien een Engelse middenmoter, maar of dat hogerop is?
Idd het zijn prima jongens voor de toekomstquote:Op maandag 28 januari 2008 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
En als we toch het gehele seizoen met een spits spelen kunnen we een Reis of Zeefuik ook wel verhuren. Denk dat er genoeg clubs zijn die interesse in een van de twee heeft.
Dat is inderdaad ook een optie. Alleen weet ik niet of je met Culina op die plek hetzelfde effect hebt als met Bakkal. Bakkal zelf kan natuurlijk zelf prima uit de voeten achter de spitsen.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij kan er ook voor kiezen Bakkal op de positie van Afellay te zetten natuurlijk. Ik denk niet dat Aissati een basisplaats krijgt woensdag, zeker omdat hij geblesseerd is/was.
Toch ben ik wel benieuwd naar hoe Aissati het op de plek van Afellay zou doen. Ik zie in potentie meer een nummer 10 in Aissati dan in Afellay. Ik denk dat Aissati in staat is het tempo omhoog te gooien door zijn één keer raken in plaats van Afellay die vanaf eigen helft het veld over dribbelt naar het vijandelijke doelgebied.
Lazovic vanaf rechts, de positie van Farfán lijkt me betere optie dan.quote:Op maandag 28 januari 2008 02:15 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook een optie. Alleen weet ik niet of je met Culina op die plek hetzelfde effect hebt als met Bakkal. Bakkal zelf kan natuurlijk zelf prima uit de voeten achter de spitsen.
Misschien kan je Lazovic of Afellay's positie neerzetten en dan Koevermans in de spits, of gaat dat niet werken?
Lazovic snel verpatsen, Amrabat kopen en die op de rechtsbuiten zetten.. dat lijkt mij eigenlijk nog de beste optie..quote:Op maandag 28 januari 2008 09:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lazovic vanaf rechts, de positie van Farfán lijkt me betere optie dan.
Als ik de snor moet geloven gaat die samen met Wetzel naar Heerenveen komende zomer.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:09 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Lazovic snel verpatsen, Amrabat kopen en die op de rechtsbuiten zetten.. dat lijkt mij eigenlijk nog de beste optie..
Zo lang hij daar nog niet zit, kan je em nog contracteren lijkt me..quote:Op maandag 28 januari 2008 10:25 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Als ik de snor moet geloven gaat die samen met Wetzel naar Heerenveen komende zomer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |