Die kans schat ik groter in dan dat Nederland Europees kampioen wordt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ghana .. afrikaans kampioen...
geloof je hetzelf? :p
Ik zie het niet gebeuren, Excelsior uit en thuis is een wereld van verschil, en daar werd al met 4-1 gewonnen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vayrinen en Da Costa bij de selectie. Lekker punten laten liggen tegen Excelsior.
Ach jah.. het was een verkapte tvp.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:32 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Die kans schat ik groter in dan dat Nederland Europees kampioen wordt.
dat zou heerlijk zijn, dan is de druk tegen Ajax ook iets minder groot..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:50 schreef rubbereend het volgende:
het zou best geinig zijn als we na dit weekend nog iets meer los staan.
Jaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ghana .. afrikaans kampioen...
geloof je hetzelf? :p
Vitesse presteert ook wisselvallig. Het wordt zo: óf wel Ajax dendert over de Arnhemmers heen, óf wel Vitesse droogt Ajax met minimaal 2-0 af.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
Eerlijk gezegd verwacht ik niet dat Ajax nog punten verliest tegen Vitesse.
Al is niks uitgesloten deze competitie.
Verwacht toch wel een 1-2.
PSV word 3 of 4-0.
Helaas verliest PSV haast nooit punten tegen kleintjes. Een keertje misschien, maar bijna nooit meerdere keren per seizoen. Past wel mooi in de trend van VVV en Excelsior tegen de top drie clubs, als het zou gebeuren.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vayrinen en Da Costa bij de selectie. Lekker punten laten liggen tegen Excelsior.
wow jij mod? Vanaf wanneer?quote:
Met een beetje pech kan dat zo gebeuren, dit PSV kan tegen elke club punten laten liggen, (dit Feyenoord, Ajax en AZ ookquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
AZ is weer goed op weg in ieder geval.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met een beetje pech kan dat zo gebeuren, dit PSV kan tegen elke club punten laten liggen, (dit Feyenoord, Ajax en AZ ook) .
AZ hoeven we niet eens meer naar te kijken.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met een beetje pech kan dat zo gebeuren, dit PSV kan tegen elke club punten laten liggen, (dit Feyenoord, Ajax en AZ ook) .
nog zo'n middag overleef ik denk ik nietquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:30 schreef the_legend_killer het volgende:
doelsaldo hopelijk opkrikken
Als we weer met 1 doelpunt verschil kampioen kunnen worden
Omdat je het een lekker ding vindt?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:49 schreef dndiek het volgende:
Vayrynen in de selectie
Waarom heb ik een zwak voor die speler?
quote:
wow meen je dat? wist ik nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Scout voor De Graafschap toch nu?
Is ook niet waar hoor. Maar hij heeft veel van Steef geleerd en woont in die regio, dus wie weet....quote:
Ik verwacht ook gewoon een overwinning hoor maar als het een beetje tegenzit (tegenstander die op voorsprong komt bijvoorbeeld) kan het zomaar gebeuren. Dit PSV heeft gewoon niet de klasse om "met een tandje erbij" zwakke tegenstanders weg te tikken.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:44 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
AZ hoeven we niet eens meer naar te kijken.
Maar goed, thuis heb ik dat gevoel niet, dat er voor elke tegenstander wat te halen valt. Met 8 overwinningen, 1 gelijkspel en 1 nederlaag onderstrepen die gevoelens dat wel.
Eensch!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 08:45 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik denk omdat het een speler is die een mooie techiek heeft en nog nooit echt een kans heeft gehad...
Hij zal toch niet veel slechter zijn dan Mendez?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:37 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Eensch!Altijd een leuke speler gevonden, en misschien net niet goed genoeg met wat we hebben / hadden staan.
Wederom mee eens! Na het doelpunt van Mendez in zn eerste wedstrijd hebk em eigenlijk niet echt meer gezienquote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij zal toch niet veel slechter zijn dan Mendez?
Het werd uiteindelijk een mooie dag en dan al die huilie's om je heenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nog zo'n middag overleef ik denk ik niet
Tegen Arsenalquote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:45 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Wederom mee eens! Na het doelpunt van Mendez in zn eerste wedstrijd hebk em eigenlijk niet echt meer gezien
Voor mij niet, wereld was te kleinquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het werd uiteindelijk een mooie dag en dan al die huilie's om je heen
Dat is een beetje het hele verhaal Mendez: maakt eens in de zoveel tijd een mooi/belangrijk doelpunt en is dan weer 6 wedstrijden onzichtbaar of gewoon volkomen onder de maat.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:46 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Tegen Arsenal
Maar verder: Eensch!
daar heb je vaker last van tochquote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hm, ik heb er eigenlijk een slecht gevoel over vanavond....
Tegen VVV voor het laatstquote:
In principe niet, gelukkig zit mijn gevoel er nogal eens naast.quote:Maar dit mag geen groot probleem zijn voor PSV.
Laten we het hopen danquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
In principe niet, gelukkig zit mijn gevoel er nogal eens naast.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:01 schreef Houniet het volgende:
[..]al drie maanden ofzo, goedemorgen
Lucky Ajax.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:46 schreef mcyodogg het volgende:
Toch verdomme niet te geloven. Ik was er al de hele week bang voor en ja hoor: Afellay mist Ajax.
Wat deed hij?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:47 schreef jorienvdherik het volgende:
en op de domste manier ooit
Die voorspellingen van jouquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Oja voor vanavond voorspel ik een 4-0.
Nee, dan die Grutter: "PSV moet thuis eigenlijk gewoon met 6, 7-0 winnen".quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die voorspellingen van jou! En dan klagen over arrogantie bij Ajacieden.
Win je met 2-1, terwijl je met 1-2 had kunnen verliezen..
Overtreding dus van Affelay waar hij niet door floot en even daarna scoorde psv dusquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:23 schreef jorienvdherik het volgende:
wat was er gebeurd bij 2-1 ?
hevige protesten aan excelsior kant ?
woensdag weer bankiequote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:24 schreef du_ke het volgende:
Toch wel een goede aankoop die koevermans.
ja dat zag ik wel jaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:25 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Overtreding dus van Affelay waar hij niet door floot en even daarna scoorde psv dus
Ja, 5 minuten erna ofzo werd er gescoordquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:25 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Overtreding dus van Affelay waar hij niet door floot en even daarna scoorde psv dus
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:14 schreef Tallie1982 het volgende:
Excelsior gaat echt niet stunten in eindhoven . 3 of 4-0. Wordt een makkie
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen die gaan even stunten in Eindhoven
Ja en PSV speelde o zo briljant en ze wouden al de gehele 2e helft vol voor de 2-0 gaan jaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:26 schreef djnospinzone het volgende:
Leo Driessen, bah.. wat een amsterdamse partizaanse lul.. 'PSV verdient niet meer dan 1 punt', blablablabla, Excelsior heeft 1 schot op doel gehad zak hooi
Gewoon in de aanval erna hoor. Bal naar Salcido, kopbal, rebound Koevermans.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:26 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, 5 minuten erna ofzo werd er gescoord
Mischien moet je eerst kijken voordat je reageerdquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:26 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, 5 minuten erna ofzo werd er gescoord
jullie waren overtuigend,quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:26 schreef djnospinzone het volgende:
Leo Driessen, bah.. wat een amsterdamse partizaanse lul.. 'PSV verdient niet meer dan 1 punt', blablablabla, Excelsior heeft 1 schot op doel gehad zak hooi
Blinde vink, ik zeg toch niet dat PSV briljant speelde, maar ze waren wel AANZIENLIJK beter dan Excelsior en voor de duidelijkheid, al voor de 1-1 speelde PSV met vier aanvallers.. dus hoepel lekker op naar je eigen speeltuin en ga daar de boel onderschijtenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja en PSV speelde o zo briljant en ze wouden vol voor de 2-0 gaan jaNOT.
Hebben wij eens geluk.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Jezus wat komen jullie toch goed weg zeg. Een absoluut onverdiende nederlaag voor Excelsior daar waar ze nog recht hadden op een vrije trap in de extra tijd. En dan zie je dat PSV hieruit de 2-1 scoort, hoe erg ben je dan bestolen.
KNBB![]()
DANKJEWEL, wat ben jij een fijn rationeel mensquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:31 schreef RayMania het volgende:
Je kan er lang en kort over praten, maar de overwinning was natuurlijk - over de hele wedstrijd gezien - terecht. Dat de 2-1 valt in blessuretijd is zuur voor de concurrenten, maar gestolen is de winst absoluut niet, objectief gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |