Mjah, opzich welquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vind je dit mooier dan?
[ afbeelding ]
Lekker zo'n logge kast op/onder de tafel
Als ik een Apple had, zou ik ook gewoon iTunes gebruiken.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, ja, daar heb ik niks mee te maken -> geen windows
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vind je dit mooier dan?
[ afbeelding ]
Lekker zo'n logge kast op/onder de tafel
Het werk imo beter, ik heb in de tijd dat ik deze heb nog nooit echt problemen gehad met OSX neequote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mjah, opzich wel
En gewoon onder het buro in de hoek ja, zie er niet veel van.
Waar het me bij Apple omgaat is de functionaliteit en de kwaliteit van de apparatuur en de software enzo.
Windows werkt ook wel, maar het is vast niet zonder reden dat in zowat alle zichzelf respecterende studio's in de wereld Apple's staan te ronken.
Ja, maar of je nou 250 euro betaalt voor een iPod, of dat je die nou betaalt voor je telefoon waar een iPod op zitquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmm, nouja ik moet in augustus mijn contract verlengen, hoop dat die er dan is
Maar zul je alsnog wel dik moeten bijbetalen natuurlijk.
Best een mooi ding (zijn ook goed hoor ik) maar ik vind 'm qua ontwerp niet in de buurt komen van een macbook.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:46 schreef Houniet het volgende:
[..]!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoenjé (L) Sony Vaio [ afbeelding ]
Daarom. Waar Windows nogal eens wil crashen en hangen draait Apple altijd door volgens mij, aan de verhalen te horen...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:47 schreef eer-ik het volgende:
Het werk imo beter, ik heb in de tijd dat ik deze heb nog nooit echt problemen gehad met OSX nee
Daar heb je een punt!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:47 schreef eer-ik het volgende:
Ja, maar of je nou 250 euro betaalt voor een iPod, of dat je die nou betaalt voor je telefoon waar een iPod op zit
Langste uptime die ik had was iets van 6.5 maandquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Daarom. Waar Windows nogal eens wil crashen en hangen draait Apple altijd door volgens mij, aan de verhalen te horen...
Dat hij constant aan staat bedoel je daarmee? Netjes!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Langste uptime die ik had was iets van 6.5 maand
Tuurlijk!! Welkomquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:51 schreef Thrilled het volgende:
Is er hier nog een plekje voor mij?ik begin aanstaande maandag aan mijn stage, mijn 2e van de opleiding en tevens de laatste.. vorig jaar heb ik hier ook al rond zitten spammen
Thrilledquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:51 schreef Thrilled het volgende:
Is er hier nog een plekje voor mij?ik begin aanstaande maandag aan mijn stage, mijn 2e van de opleiding en tevens de laatste.. vorig jaar heb ik hier ook al rond zitten spammen
Ik zet 'm praktisch nooit uit, heel af en toe voor een updatequote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:52 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat hij constant aan staat bedoel je daarmee? Netjes!
heb je helemaal gelijk in eertje. maar deze vaio's zijn de beste notebooks die er zijn, en geloof me, ik kan het weten. wat ik allemaal te zien krijg op me werkquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Best een mooi ding (zijn ook goed hoor ik) maar ik vind 'm qua ontwerp niet in de buurt komen van een macbook.
Maar dat is mijn mening
Gisteren ook de nieuwe Vaio's zien staan, ik vond ze best mooi.. maar ja, als je dan in je linkerooghoek een 24 inch Mac ziet staanquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:46 schreef Houniet het volgende:
[..]!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoenjé (L) Sony Vaio [ afbeelding ]
Wellicht de beste notebooks die er zijn als je windows wilt gebruiken.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
heb je helemaal gelijk in eertje. maar deze vaio's zijn de beste notebooks die er zijn, en geloof me, ik kan het weten. wat ik allemaal te zien krijg op me werk
wat het fijne is aan deze laptops is het design en de kwaliteit van de behuizing. ze zijn zo ontzettend stevig
echt goede shit, de absolute topper in mijn ogen onder de notebooks
maar qua design is apple toch een stukje mooier
je vergeet de fotovraagquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Tuurlijk!! Welkom![]()
Wie ben je, wat doe je voor opleiding en waar ga je stage lopen?
Maar natuurlijk, welkomquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:51 schreef Thrilled het volgende:
Staat wel in zijn fotoboekquote:
Voor Dean, even uit het topic 325 gehaaldquote:
Ehm, gewoon effe warm houdenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Voor Dean, even uit het topic 325 gehaald
[ afbeelding ]
Dat is het meisje die graag met me wil 'corresponderen'
ziet eruit als een arrogante bitchquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Voor Dean, even uit het topic 325 gehaald
[ afbeelding ]
Dat is het meisje die graag met me wil 'corresponderen'
ik ga gewoon het spelletje meespelenquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ziet eruit als een arrogante bitch
Daar kan je prima een piemel insteken hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ziet eruit als een arrogante bitch
lijkt me toch fijner bij een meisje dat echt leuk isquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar kan je prima een piemel insteken hoor
Ach, voor zo tussendoor is het best primaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
lijkt me toch fijner bij een meisje dat echt leuk is
waar ga je heen danquote:
tussendoortjequote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ach, voor zo tussendoor is het best prima
en wie zegt dat zij niet heel aardig is?
minuten? kwartieren? uren? dagen? weken?quote:
Naar huis.quote:
Of gewoon geil.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:10 schreef Houniet het volgende:
arrogante vrouwen zijn onzeker [ afbeelding ]
3 nog.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
tussendoortje
ik zeg niet dat ze niet aardig kan zijn, ik zeg dat ze eruit ziet als een arrogante bitch. mijn ervaring is dat meisjes die er uitzien als een arrogante bitch, dat vaak ook zijn
[..]
minuten? kwartieren? uren? dagen? weken?
Was even vergeten dat het een SC topic isquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Tuurlijk!! Welkom![]()
Wie ben je, wat doe je voor opleiding en waar ga je stage lopen?
Help me even met het Arie en Silvester gedeelte?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:16 schreef Etcetera het volgende:
centralist<Arie en Silvester flashback>
anyway: welkom![]()
is dat brandweerman-in-opleiding wel te combineren met je opleiding?
ze hebben in 1 van hun shows een stuk waarin ze het publiek aanpakken, met cameramontages enzo. en dan hebben ze een centralist ertussen zitten, was erg grappigquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:22 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Help me even met het Arie en Silvester gedeelte?
wauw dat doe je goedquote:En het combineren gaat prima.. het theorie-gedeelte is al achter de rug (patsmode: twee maal een 9 voor de theorie examens/patsmode) en nu zijn we bezig met de praktijk, waarvan ik 4 juni een examen heb (ook nog in mn stage periode).
De brandweer is 2 avonden in de week, en het komende half jaar is het een half jaar lang stage + brandweer. Voorheen was dit school + bijbaan + brandweer. Ging iets lastiger maar zoals de examenresultaten al aangaven was dit verder geen probleem
Hallo Thrilled, weer een oude bekende die hier weer langskomt..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:13 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Was even vergeten dat het een SC topic isNja hier mijn info:
verhaal
Daar heb je sowieso een punt, maar voor het geld hoef je sowieso niet echt het brandweervak in te gaan hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:29 schreef KaheemSaid het volgende:
Thrilled, volgens mij is brandweerman vooral werk wat je aan het 'begin' van je carierre doet, aangezien er toch een lichamelijke en geestelijke fitheid mee gemoeid is (kan me vergissen, ben liever ana het fikkie stoken dan aan het blussen). Maar is het dan niet lekker dat je een HBO studie als achtergrond hebt. OOk voor doorgroeimogelijkheden later.
Natuurlijk is mooi snel geld verdienen ook leuk, maar als je later een opleiding er deeltijd naast wil doen dan valt het ook tegen!
thnxquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ze hebben in 1 van hun shows een stuk waarin ze het publiek aanpakken, met cameramontages enzo. en dan hebben ze een centralist ertussen zitten, was erg grappig
[..]
wauw dat doe je goed![]()
ik zou knettergek worden
dat magquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:35 schreef KaheemSaid het volgende:
Arie en Silvester, dat vind ik echt anti humor
Ik mag deze jongen wel! Maar zo slecht heb je het toch niet als profesioneel brandweerman?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:38 schreef Thrilled het volgende:
Daar heb je sowieso een punt, maar voor het geld hoef je sowieso niet echt het brandweervak in te gaan hoor
Sowieso mag je 'maar' 20 jaar in de repressieve dienst zitten (als beroeps dan, als vrijwilliger mag tot je niet meer kan zeg maar..) en daarna is de kans aanwezig dat je een kantoorbaantje krijgt. Instructeur of iets dergelijks lijkt me ook wel wat, op het trainingscentrum hier bijvoorbeeld, maar dat moet ik allemaal nog even uitzoeken.
Ik ben nog niet gestopt met school hequote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:48 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik mag deze jongen wel! Maar zo slecht heb je het toch niet als profesioneel brandweerman?
Als ik jou was had ik nog even door gegaan met school, het kan nu nog en als je over 4 jaar brandweer wordt dan heb je nog 20 jaar
Dat begrijp ik, maar ik bedoel aan te geven dat je beter nu je studies kan doen, voordat je met die 20 jaar begint!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:58 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik ben nog niet gestopt met school heIk zit nu alleen nog bij de vrijwillige brandweer, ik ben aan het overwegen of ik een overstap ga maken naar beroeps (en dan pas gaan de 20 jaar in).
Is ook heel moeilijk te beslissen, probeer iets leuks te vindne!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:12 schreef Thrilled het volgende:
Jup, maar ik weet nog niet welke studie
Ik weet precies wat je voelt/bedoelt!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:56 schreef HansU het volgende:
* tvp
* gaap
* zin om naar huis te gaan
* geen zin in verslag legging
* gaat koffie halen
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:26 schreef eer-ik het volgende:
Kuttopic, slotje.
Dat dacht ik ook.. en school is hier nooit komen kijken..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:07 schreef Deansensitized het volgende:
8 te klein? Lopen hier mensen stage bij een 2 of 3 mans zaak
Zelf ook wel gedaan, waren we in totaal met 5 man... moet toch kunnen?
Inderdaad, is ook mijn laatste stage maarjaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:11 schreef Deansensitized het volgende:
Ja inderdaad, dikke domper
Maar ja, je zal toch ergens stage moeten lopen...
Daar wil ik mijn stageperiode dan ook voor gebruikenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:54 schreef KaheemSaid het volgende:
Vraag de andere brandweermensen eens naar welke studie extra mogelijkheden biedt in deze sector, na dit werk? Of ga bij een decaan langs met deze vraag.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn collega's hebben voor me gezongen, door de telefoon.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn collega's hebben voor me gezongen, door de telefoon. [afbeelding]
tekenfilms? of iets anders, die hoogstaande middag programering tegenwoordigquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Woei, ik voel me een stuk beter
Wat wat nutteloos tv kijken toch voor je kan doen!
Dvd-recorderquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:58 schreef HansU het volgende:
[..]
tekenfilms? of iets anders, die hoogstaande middag programering tegenwoordig
slotje op je mond mag je van mij krijgen!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:26 schreef eer-ik het volgende:
Kuttopic, slotje.
Ik ga roadtrip naar Kroatie houdenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
slotje op je mond mag je van mij krijgen!![]()
![]()
ik heb alweer een tripje gepland!eind maart begin april road trip naar Rusland
ga ik zeker kijkenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:57 schreef Thrilled het volgende:
om 20.30 op sbs 6 Guido Weijers voor de liefhebbers
Luctor et Emergoquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ga ik zeker kijken
Goedenavond mensen
Ik heb vandaag voor het eerst deze week het idee dat ik daadwerkelijk iets gedaan heb op mijn werk
Zuid, woon jij hier ook dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:08 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Luctor et Emergoén nog uit Middelburg ook..
waar woon je ergens? Misschien dat ik nog een keer in actie moet komen bij jou in de buurt
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:24 schreef Thrilled het volgende:
Nope, in Vlissingen, in de wijk Westerzicht.. zit op de brandweerpost Stromenweg, je weet wel.. die tussen de koeien aan de nieuw vlissingse weg
dat is vlakbij mijn oude MBO schoolquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:24 schreef Thrilled het volgende:
Nope, in Vlissingen, in de wijk Westerzicht.. zit op de brandweerpost Stromenweg, je weet wel.. die tussen de koeien aan de nieuw vlissingse weg
ik welquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hey ReM
Nog gewonnen gisteren? Twente deed dat iig niet
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:40 schreef Thrilled het volgende:
Haha jahdat was wel even een "ooh ooh
" momentje
geweldige show
Gaat lekker met FC DSBquote:
net was dat?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:33 schreef KaheemSaid het volgende:
Kaheem werd net gebeld "Ja ik zit hier in de kroeg, maar iedereeen is weg. Heb je ook nog zin in een biertje of hoe zit het?" en dingen als "Je huisgenoot was hier net ook (toch als snel 8 uur terug) en die zei dat jij je wat liet kennen en vroeg op bed was gegaan"
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:35 schreef KaheemSaid het volgende:
5 minuten geleden.
Hij moet nog op bed dat scheelt wel enormquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet echt effe niet aan drank denken
mja..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:43 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hij moet nog op bed dat scheelt wel enorm
ik vind het gewoon zielig voor zequote:
www.bnn.nl en dan bij tv op nationale IQ test klikkenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:18 schreef Thrilled het volgende:
waar kan je die maken?
ik zat op 127, heb de test op internet gemaakt, tegelijk met de tv-uitzendig. was ook soms te laat met antwoorden en vond het niet een hele goede testquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik haalde een score van 123. Sommige vragen vind ik echt nutteloos. En daardoor weleens te laat![]()
Vooral die vragen met die studentepasjes en dat je dan hun naam moet weten. Ik weet niet wat dat met je IQ heeft te maken. Want ik ben zeer slecht met namen onthouden.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zat op 127, heb de test op internet gemaakt, tegelijk met de tv-uitzendig. was ook soms te laat met antwoorden en vond het niet een hele goede test
inderdaad, je resultaat hangt ook af van hoe goed de test je ligtquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vooral die vragen met die studentepasjes en dat je dan hun naam moet weten. Ik weet niet wat dat met je IQ heeft te maken. Want ik ben zeer slecht met namen onthouden.
precies. Daarom doe ik dit soort tests ook normaliter niet. Ik heb mijn hbo-diploma niet gekregen door het maken van IQ-tests.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
inderdaad, je resultaat hangt ook af van hoe goed de test je ligt
optreden?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:00 schreef Deansensitized het volgende:
Optreden gisteren ging goed trouwens!
Voor de ge-interresseerden
vetjesquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:40 schreef Deansensitized het volgende:
Ja Remco, gisteren ons eerste echte fatsoenlijke optreden gehad
Ja man, ging goed!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:40 schreef eer-ik het volgende:
Ging 't wat?
Jaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:30 schreef eer-ik het volgende:
Maar Nano gekocht dus toch?
Was het maar zo makkelijkquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
precies. Daarom doe ik dit soort tests ook normaliter niet. Ik heb mijn hbo-diploma niet gekregen door het maken van IQ-tests.![]()
iTunes is toch gratis? Aleen de muziek die je via iTunes koopt, daarvoor moet je betalen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:14 schreef Deansensitized het volgende:
Remco [ afbeelding ]
Waarom moet je betalen voor iTunes?
ik heb ook geen creditcard, maar wel gewoon een iTunes-account aan kunnen maken. Weet alleen niet meer hoe ik dat gedaan heb hoor. Is alweer tijd geleden. Ik heb iTunes de mogelijk gegeven om geld van mijn bankrekening af te halen, zodra ik muziek gekocht heb.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik probeer nu een account aan te maken voor iTunes, maar ik heb geen creditcard ofzo. Iemand een idee hoe ik dat kan omzeilen?
Ja, dat dacht ik ook...maar downloaden kan ook gratisquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
iTunes is toch gratis? Aleen de muziek die je via iTunes koopt, daarvoor moet je betalen.
Maar sommige mensen zijn te lui om het internet af te struinen op zoek naar dat liedjequote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:02 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook...maar downloaden kan ook gratis
scheelt zeker.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:21 schreef Deansensitized het volgende:
Niks mis mee, maar ik begin er niet aan
Weten waar je moet zoeken scheelt ook [ afbeelding ]
Tjonge jonge, dat kan toch niet!quote:Op zondag 27 januari 2008 11:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
scheelt zeker.
Ik kijk meestal in de store voor wat leuke muziek. en haal het dan elders vandaan
Nostalgie!quote:Op zondag 27 januari 2008 11:50 schreef KaheemSaid het volgende:
Het mooiste blijft toch gewoon een album kopen dan thuis in de cd speler drukken. Dat album dan het liefst uit een winkel (of van een optreden) om het lekker ouderwets te maken.
LP's en cassettebandjes zijn pas nostalgie.. Vond laatst nog een Yabba Dabba Dance bandjequote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 11:50 schreef KaheemSaid het volgende:
Het mooiste blijft toch gewoon een album kopen dan thuis in de cd speler drukken. Dat album dan het liefst uit een winkel (of van een optreden) om het lekker ouderwets te maken.
Ja, batterij doet het 1 dag en loopt zo af en toe vast.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:25 schreef Thrilled het volgende:
Oh doet me eraan herinneren, zijn er toevallig mensen hier die ervaring hebben met de Nokia N95 8gb? Ik kan over een week een nieuwe telefoon uitzoeken voor mn abonnement dus ben een beetje aan het rond kijken..
http://www.nokia.nl/A4515075
suit supply ftw.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:36 schreef KaheemSaid het volgende:hehe, net de n73 dus
Ik woon tegenover een suit supply, maar wat zijn er veel mannen die daar window shoppenKom dan op een andere dag dan kun je zelfs naar binnen. Dacht dat mannen altijd wwel een beetje praktisch waren!
Wat voor laptop/quote:Op zondag 27 januari 2008 15:53 schreef Thrilled het volgende:
dat was inderdaad wel een minpuntje wat ik vaker hoor terug komen.. maar nu zag ik een aanbieding dat ik een laptop bij mn abo krijg, maar dan wel een iets mindere telefoon..verleidelijk.. ik ga maar eens een topic openen in DIG
Kaheem heeft eens een 4 jaar oude sony gehad (toen erickson er nog niet bij was). Dat ding heb ik op Lowlands niet hoeven opladen (5 dagen) en iedereen maar zeuren over mijn brakke telefoonquote:Op zondag 27 januari 2008 15:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
suit supply ftw.
Goeie tent wel.
En telefoons waarvan batterij het maar 1 dag doet zijn echt zwaar ftl.
Ik wil toch zeker 5 dagen met m'n telefoon doen, liefst langer
Mijn samsung houdt het 6 dagen vol.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:57 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Kaheem heeft eens een 4 jaar oude sony gehad (toen erickson er nog niet bij was). Dat ding heb ik op Lowlands niet hoeven opladen (5 dagen) en iedereen maar zeuren over mijn brakke telefoon
Oke, smsjes meer dan 162 tekens kon die niet aan, dat was wel wat kut!
Verder ben ik nog nooit bij de suit supply geweest!
Ik hoop dat ik bij het volgende abbo voor een apple ding kan gaan, want de keren dat ik hem zag vond ik hem wel erg cool!quote:Op zondag 27 januari 2008 15:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mijn samsung houdt het 6 dagen vol.
D600 gewoon.
Prima telefoon.
Ik ook, maar ik wil er eerst even mee spelen.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:08 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik bij het volgende abbo voor een apple ding kan gaan, want de keren dat ik hem zag vond ik hem wel erg cool!
Nee, maar het hebben van een matige laptop + een matige telefoon overtreft niet het hebben van een goeie telefoon, en dan zelf laptop kopen.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:19 schreef Thrilled het volgende:
Nee geen acer, die zijn inderdaad kut
Upgrade 2 voor slechts ¤ 99:
HP530
* Intel® Celeron® M Processor 1.86GHz
* 80GB
* 1024MB Intern Geheugen
* Dual Layer DVD-brander
* Microsoft® Windows® Vista Home Basic;
* WiFi (802.11 b/g).
hallo ik ben een student hequote:Op zondag 27 januari 2008 16:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, maar het hebben van een matige laptop + een matige telefoon overtreft niet het hebben van een goeie telefoon, en dan zelf laptop kopen.
Hey, niks mis met Acer héquote:Op zondag 27 januari 2008 15:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat voor laptop/
Een Acer zeker.
Leuk, dan heb je na een half jaar geen laptop meer.
Je valt trouwens wel precies onder de catagorie mensen die ze aan willen spreken zie ik, reclame helpt [afbeelding]
Er loopt een N95 topic hoorquote:Op zondag 27 januari 2008 15:53 schreef Thrilled het volgende:
dat was inderdaad wel een minpuntje wat ik vaker hoor terug komen.. maar nu zag ik een aanbieding dat ik een laptop bij mn abo krijg, maar dan wel een iets mindere telefoon.. [afbeelding] verleidelijk.. ik ga maar eens een topic openen in DIG [afbeelding]
Je kan ook geen goeie kopen voor 500 euro nee, dat klopt.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:30 schreef Thrilled het volgende:
[..]
hallo ik ben een student hedaarvoor kijk ik naar dit soort aanbiedingen.. en als je een goede laptop wilt dan bedrief je jezelf zodra je er eentje koopt voor 500 euro.. ik heb wel wat verstand van systemen en voor een goede laptop leg je al gauw het drie-voudige neer..
Nee, het zal nietquote:Op zondag 27 januari 2008 16:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hey, niks mis met Acer hé [ afbeelding ]
Heb er toch echt geen problemen mee gehad hoorquote:
Nee?quote:Op zondag 27 januari 2008 17:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb er toch echt geen problemen mee gehad hoor [ afbeelding ]
Ik zal je geen ongelijk gevenquote:Op zondag 27 januari 2008 17:15 schreef Deansensitized het volgende:
Ja inderdaad... maar zolang deze het doet houd ik hem ook mooi
Ik heb ook nog geen problemen gehad met mijn Acer Laptop.. ik vind alleen de behuizing een beetje.. zwakjes.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee?
Ok, dan ben je een van de gelukkigen
Ik heb er zelf behoorlijk veel gezeik mee gehad, maar maten ook al
toch jammer.
Klein beetje maarquote:Op zondag 27 januari 2008 17:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen problemen gehad met mijn Acer Laptop.. ik vind alleen de behuizing een beetje.. zwakjes.
Dat is wel klote ja.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Klein beetje maar
Van kwaliteit is niet te spreken, m.b.t. de behuizing.
Slijt als een malle, verre van stevig.
Ik had zelf dat na een half jaar scherm niks meer deed.
Laten maken, gratis, terecht, en nét na de garantie (fucking convenient) ging het scherm weer kapot, en mobo deed niks meer
Binnen anderhalf jaar laptop naar z'n grootje.
Dat had ik nietquote:Op zondag 27 januari 2008 17:53 schreef Deansensitized het volgende:
Gebruik hem veel, dus kan niks zeggen over overmatige slijtage, ook omdat ik het niet kan vergelijken met andere laptops, dit is mijn eerste
Maar kwaliteit valt mee hoor, voelt wel lekker stevig enzo verder hoor
Ja, maar het is toch ook niet de bedoeling dat je auto allemaal brakke verkleuringen heeft enzo na verloop van tijdquote:Op zondag 27 januari 2008 18:02 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, die verkleuringen en slijtplekken heb ik ook wel... dacht dat dat normaal was
Zo niet, het stoort me ook niet verder hoor, is toch een gebruiksvoorwerp
Nooit roze auto's gezien, die toch echt rood horen te zijn en nooit gehoord dat je auto's uit moet zoeken met mooi weer!quote:Op zondag 27 januari 2008 18:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar het is toch ook niet de bedoeling dat je auto allemaal brakke verkleuringen heeft enzo na verloop van tijd
Je kan veel meer zelf bepalen wat je in je laptop wilt en wat je ermee wilt doen als je 'm zelf koopt.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:10 schreef KaheemSaid het volgende:
Trouwens, wanneer de garantie voorbij is betekent dat nog niet dat een fabrikant helemaal niks meer hoeft te doen. Garantie is eigenlijk meer om het een beetje stil te houden omdat je gewoon van een laptop kan verwachten dat ze (laten we zeggen) een paar jaar mee gaan. DIt is gerechtelijk geregeld en fabrikanten zijn verplicht hier aan te beantwoorden (als je er achter aan gaat).
Mijn apple is inderdaad ook een stuk degelijker dan mijn zusje haar acer.
Verder heeft een vriend van mij ook net een abbo met laptop af gesloten, wanneer de laptop binnen komt zal ik even oordelen hoe en wat het is
Verder zou ik ook liever gewoon zelf een laptop kopen. Ben ook student maar toch!
[..]
Nooit roze auto's gezien, die toch echt rood horen te zijn en nooit gehoord dat je auto's uit moet zoeken met mooi weer!
Dan is het toch raar dat deze het niet doet tochquote:Op zondag 27 januari 2008 18:14 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is een kwestie van goed poetsen Siebren. Roze auto betekend achteloze eigenaar [ afbeelding ]
En waarom niet Erik, je leunt constant op dezelfde plek, en icm met soms [wellicht] wat zweet en de zuurgraad van je huid... vind het eigenlijk best normaal dat het slijt...
Ja tuurlijk. Er is geen waslaag om de verf te beschremen tegen zon. Verder wil het ook helpen dat die altijd onder dak staat!quote:Op zondag 27 januari 2008 18:14 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is een kwestie van goed poetsen Siebren. Roze auto betekend achteloze eigenaar
Klopt, ik stap misschien in juni ook over op een sim only abbonement! Heb maar een jaar abbo en bijbetaald voor de telefoon! Is gewoon goedkoper dan een 2 jarig abbonement als je het geld hebt.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je kan veel meer zelf bepalen wat je in je laptop wilt en wat je ermee wilt doen als je 'm zelf koopt.
Verder hoef ik niet zo'n laptop, ook al is ie gratis, krijg liever korting op m'n abo.
Verder geloof ik nog steeds niet dat die dingen écht gratis zijn.
Tuurlijk, maar dat komt ook doordat je stiekem wél betaalt voor je telefoon, zelfs nog als je bijbetaald hebtquote:Op zondag 27 januari 2008 18:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Klopt, ik stap misschien in juni ook over op een sim only abbonement! Heb maar een jaar abbo en bijbetaald voor de telefoon! Is gewoon goedkoper dan een 2 jarig abbonement als je het geld hebt.
ok, nog een met gelukquote:Op zondag 27 januari 2008 18:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb ook een Acer laptop trouwensEn bevalt me prima.
Bookmarkt!quote:Op zondag 27 januari 2008 18:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb ook een Acer laptop trouwensEn bevalt me prima.
Weet ikquote:Op zondag 27 januari 2008 18:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat komt ook doordat je stiekem wél betaalt voor je telefoon, zelfs nog als je bijbetaald hebt
Dát is de 'korting' die je krijgt als je simonly hebt.
uiteindelijk betaal je d'r dus niet meer voorquote:Op zondag 27 januari 2008 18:44 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Weet ikMaarja om nu nog meer voor mijn telefoon neer te leggen!
Misschien neem ik ook wel een abo met een nieuwe telefoon, heb ik ook 1 op reserve!
Dat is echt weinigquote:Op zondag 27 januari 2008 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het gaat hier over laptops en gsm's.laptop heb ik niet, ik zou ook niet weten, waar ik er één voor nodig heb. En over mijn mobiele telefoon valt ook niet veel te vertellen.
Hij werkt. De batterij is na zo'n 3 à 4 dagen leeg. ik waardeer eens in de twee, drie of vier maanden met ¤ 30,- op.
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zondag 27 januari 2008 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het gaat hier over laptops en gsm's.laptop heb ik niet, ik zou ook niet weten, waar ik er één voor nodig heb. En over mijn mobiele telefoon valt ook niet veel te vertellen.
Hij werkt. De batterij is na zo'n 3 à 4 dagen leeg. ik waardeer eens in de twee, drie of vier maanden met ¤ 30,- op.
stelselmatig over je abbo heen gaan en het niet verhogen. Zo slecht toch gebeurd het heel vaak denk ikquote:Op zondag 27 januari 2008 19:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar
Als je geen nut ziet in het kopen van een laptop zou ik dat ook zeker niet doen.
Maar dat bellen
Ik heb een abonnement van 34 euro in de maand, ging daar eerst altijd ruim overheen, maar zit nu op ongeveer dat bedrag.
En dan niet tevreden?quote:
Nee niet uitlachen, zo ben ik nietquote:Op zondag 27 januari 2008 18:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hoezo, zodat je me straks kunt uitlachen als ik zeg dat die stuk is?
ik bel nooit tot zelden. Dus dan kost het ook nietsquote:Op zondag 27 januari 2008 19:05 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat is echt weinigVerbel maandelijks voor meer!
Ik vind een laptop wel erg handig, straks ook weer mooi aantekeningen maken op de laptop ipv in mijn collegeblokken.
Mja, ik zit nu al een half jaar elke maand op 95% van bundel (wat ik nog tegoed heb dus)quote:Op zondag 27 januari 2008 19:17 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
stelselmatig over je abbo heen gaan en het niet verhogen. Zo slecht toch gebeurd het heel vaak denk ik
Geen chick?quote:Op zondag 27 januari 2008 19:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik bel nooit tot zelden. Dus dan kost het ook nietsEnige wat ik doe is zo nu en dan een smsje. Maar daar raakt het tegoed ook niet snel van op
Dat is wel pas sinds de macbook hoor.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:28 schreef KaheemSaid het volgende:
De 2 sterkste dingen aan de apple hebben trouwens beide te maken met uhh magnetisme.
Dat er geen schuifje op zit om het beeldscherm dicht te houden, maar magneten is nummer 1. Nummer 2 is de stroomtoevoer, waarbij geen diep ingeplugde stekker wordt gebruikt, maar een heel ondiepe magnetische, zodat je de stroom zo los kan trekken (of dat je er perongeluk tegen aan loopt hij los schiet!)
Nee, natuurlijk nietquote:Op zondag 27 januari 2008 19:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee niet uitlachen, zo ben ik niet.
Jij bent een student werkloze met een zwembad zoals het hoort.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is wel pas sinds de macbook hoor.
Mijn Powerbook heeft wel een magnetische sluiting of iets dergelijks, daar komt een haakje uit, als ie bijna dicht is, lijkt magnetisch te werken.
En mijn stroomtoevoer is wel 'in' de laptop, stekker vind het ook niet leuk als je eraan trekt
Ohja, en wat wel grappig is,
Als je op blote voeten looopt in de tuin ofzo, en net zwembad uitkomt, en je raakt deze laptop aan als ie aan stroom hangt, krijg je gewoon allemaal schokken
Ik heb zelf geen zwembad in de tuin hoor, heb niet eens een tuinquote:Op zondag 27 januari 2008 19:33 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Jij bent een student werkloze met een zwembad zoals het hoort.
Ik weet ook niet wat voor telefoon je moet nemen.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:37 schreef Thrilled het volgende:
lastig allemaal, weet nu ook totaal niet welke telefoon ik moet kiezenen de laptop blijft me aanspreken (noem me koppig
)
quote:Op zondag 27 januari 2008 19:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen zwembad in de tuin hoor, heb niet eens een tuin
Maar in de zomer hebben ouders wel zwembad in de tuin.
Ok, daar woon ik niet aan, maar wel in de buurtquote:Op zondag 27 januari 2008 19:38 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Oke, wij wonen aan open vaar water waar iedereen gewoon in zwemt! Lekker tussen de huurboten , de keutels van dikke duitsers en de nodige vissen.
nope geen chick. En als ik chick zou hebben, zou die mij wel bellenquote:
De prijs en het feit dat ik denk dat ik in augustus toch een iphone neemquote:Op zondag 27 januari 2008 19:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
HE KIWI, WAT HEEFT NOU GEMAAKT DAT JE VOOR EEN NANO GEKOZEN HEBT IPV EEN CLASSIC?
Ik meen hetquote:
omdat jij geen beltegoed hebtquote:Op zondag 27 januari 2008 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nope geen chick. En als ik chick zou hebben, zou die mij wel bellen
Mijn ervaring is dat chicks altijd een godsvermogen kosten aan smsjes.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nope geen chick. En als ik chick zou hebben, zou die mij wel bellen
Ok, fair enoughquote:Op zondag 27 januari 2008 19:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
De prijs en het feit dat ik denk dat ik in augustus toch een iphone neem
stond op de vorige paginaquote:Op zondag 27 januari 2008 19:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat voor telefoon je moet nemen.
Wat voor opties heb je (icm die laptop)
Kaviaar noemen ze dat toch??quote:Op zondag 27 januari 2008 19:38 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
[afbeelding] Oke, wij wonen aan open vaar water waar iedereen gewoon in zwemt! Lekker tussen de huurboten , de keutels van dikke duitsers en de nodige vissen.
ik heb heul wel beltegoed.quote:
meisjes zijn een jaar 12quote:Op zondag 27 januari 2008 19:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hoe toch eens op met dat chicks gedoe.
Wat is er mis met meisjes/vrouwen of iets!
ik sms soms ook wel eens af en aan met een chick.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat chicks altijd een godsvermogen kosten aan smsjes.
Vooral in het beginstadium.
Zodra de relatie wat langer volhoudt, wordt het ook exponentieel minder bijna
Maar goed, dan wordt er weer meer gebeld.
Ik doel niet op die laptopquote:Op zondag 27 januari 2008 19:52 schreef Thrilled het volgende:
[..]
stond op de vorige pagina
HP530
* Intel® Celeron® M Processor 1.86GHz
* 80GB
* 1024MB Intern Geheugen
* Dual Layer DVD-brander
* Microsoft® Windows® Vista Home Basic;
* WiFi (802.11 b/g).
Deze laptop + een motorola , maar die simkaart zou ik dan in mn huidige telefoon (sony ericson w800i) kunnen doen
Ik sms nu ook met een chick vrouwelijk persoon.. maar zij wil haar spullen terug.. en ik wil haar spullen kwijt..quote:Op zondag 27 januari 2008 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik sms soms ook wel eens af en aan met een chick.
Ik ook!quote:Op zondag 27 januari 2008 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nu Boer zoekt vrouw kijken
nee hoor, ik noem ze ook meisje, dame of vrouwquote:Op zondag 27 januari 2008 20:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ben hier echt zwaar in de minderheid!
Ik weet niet, ik weiger het te kijkenquote:Op zondag 27 januari 2008 20:44 schreef Deansensitized het volgende:
Wat is er nu zo leuk aan boer zoekt vrouw?
Ja, nouja, Yvon Jaspers is dan wel cute, maar verder....quote:Op zondag 27 januari 2008 20:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik weiger het te kijken
Whehe.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, nouja, Yvon Jaspers is dan wel cute, maar verder....
Kunnen ze beter een Dean zoekt vrouw uitzenden... kijkcijferkanon!
gmta thoughquote:Op zondag 27 januari 2008 20:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik weiger het te kijken
Haha, echt een heel programma eraan wijden dat chicks boeren latenquote:Op zondag 27 januari 2008 20:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
gmta though
Vrouw laat Boer is leuker
Wel aan gedacht jaquote:Op zondag 27 januari 2008 20:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe.
Moet je boer worden en opgeven [afbeelding]
Achteraf met haar d'r vandoor gaanquote:Op zondag 27 januari 2008 20:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wel aan gedacht ja [ afbeelding ]
En dan gewoon telkens flirten met Yvon
Ik vraag het me wel eens af. Ik heb nog nooit een hele aflevering gezien, maar wat ik gezien heb vond ik maar niks.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:44 schreef Deansensitized het volgende:
Wat is er nu zo leuk aan boer zoekt vrouw?
quote:Op zondag 27 januari 2008 20:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Achteraf met haar d'r vandoor gaan [afbeelding]
Nou, eindelijk iemand met opvoedingquote:Op zondag 27 januari 2008 20:21 schreef Thrilled het volgende:
[..]
nee hoor, ik noem ze ook meisje, dame of vrouw
Nou Siebren, daar gaat je imago he!quote:Op zondag 27 januari 2008 22:12 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik heb ook boer zoekt vrouw gezien, sorry jongens :$
quote:Op maandag 28 januari 2008 08:55 schreef Etcetera het volgende:
heu
quote:Op maandag 28 januari 2008 08:59 schreef Etcetera het volgende:
ja. migraine. stomme mail van stomme mevrouw die niet snapt wat ik wil hebben terwijl dat in het mailtje stond.
*schoptquote:Op maandag 28 januari 2008 09:02 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Vrouwen altijd te zeuren!
Hoofdpijn is inderdaad nooit leuk, dus succes Etc.![]()
Wanneer je zo reageert op mijn goed bedoelde reactie, verdien je ook niet dat het over gaat.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
*schopt
hard
god dit gaat gezellig worden vandaag
oh ja mijn stagebegeleider is in m'n stamkroeg geweest vrijdagop uitnodiging
edit: edit te laat gezienhoofdpijn gaat niet meer over vandaag is mijn voorspelling, toch bedankt
Vrijdagavond heb ik dan heel even met je mee gedaan (een hele dag alleen koffie en bier drinken is blijkbaar niet goed). Maar wel lastig.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:07 schreef Etcetera het volgende:
hoofdpijn is vrijdagmiddag/avond begonnen
Beetje startproblemen vanochten, excuses.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:53 schreef KaheemSaid het volgende:
Ben je weer aan de late kant Dean!
Yoghurt in de ochtend? Is dat lekker?quote:Op maandag 28 januari 2008 09:12 schreef Etcetera het volgende:
het is verrot. oh en migraine denk ik, want ik word echt heel erg blij van harde geluiden en licht in m'n ogen. zelfs het schoonlepelen van m'n kom yoghurt vanochtend was misselijkmakend. oh goodie.
nou ja, gaat wel weer over. uiteindelijk
Veel te veel gedronken?quote:Op maandag 28 januari 2008 09:15 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Beetje startproblemen vanochten, excuses.
Ben nog steeds lang niet fit
quote:Op maandag 28 januari 2008 09:21 schreef Deansensitized het volgende:
Stagecontract van mijn collega is net beëindigt
Mag nu dus terug naar school
De sukkel, krijg je er van als je niks doet
Nee hoor, gisteren 1 biertje gehadquote:Op maandag 28 januari 2008 09:21 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Veel te veel gedronken?
Ik was vanmorgen ook 45 minuten later dan geplanned (8:10 ipv 7:25). Liep het huis uit en er kwam geen bus aan, toen heb ik de hoop opgegeven en ben ik maar weer naar binnen gegaan. Was wat aan de late kant!
Nee, nee, je zit alleen maar intressant te doen. Je wil gewoon een heleboel aandacht van ons hebben. Is je vriend afgelopen weekend aan het verzaken geweest?quote:Op maandag 28 januari 2008 09:20 schreef Etcetera het volgende:
en ik zeg zelf meestal ook hoofdpijnmaar er is wel degelijk een verschil tussen migraine en spanningshoofdpijn (ik heb beide regelmatig) vandaar dat ik migraine erbij zeg
maar om het eenvoudig te houden (waar je gelijk in hebt) ik heb hoofdpijn
jahoor kaheem wat jij wilquote:Op maandag 28 januari 2008 09:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Nee, nee, je zit alleen maar intressant te doen. Je wil gewoon een heleboel aandacht van ons hebben. Is je vriend afgelopen weekend aan het verzaken geweest?
Klote joh, heb je ook een idee waar het van komt of worden we nu te persoonlijk?quote:Op maandag 28 januari 2008 09:23 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee hoor, gisteren 1 biertje gehad
Nog steeds last van dat langslepende gedoe, slecht slapen, verminderd concentratievermogen, die dingen.
Ging heel even wat beter, maar zakt nu weer wat in.
Nu mag hij op school zijn opleiding afmaken. Hij heeft nu zijn stage hier dus niet gehaald, en ik hoop dat ze hem hem over laten doen ergens anders, maar het was een 'bonus stage' om in het bedrijf waar ik nu zit mooi alles af te kunnen ronden, dus ik denk niet dat ze er verder consequenties aan verbinden. Hoop het wel, maar denk het niet.quote:
Je weet ook niet wat zo'n jongen wil hé. Ik heb ook wel eens gouden kansen verkloot danwel afgewezen volgens anderen!quote:Op maandag 28 januari 2008 09:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hij had hier een gouden kans, maar heeftie zelf compleet verkloot![]()
Denk gedeeltelijk wat stress. Niet veel hoor, maar zit wat met verschillende dingen, zowel school als persoonlijke dingen, die zich niet echt makkelijk op laten lossen.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:26 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Klote joh, heb je ook een idee waar het van komt of worden we nu te persoonlijk?
Ik heb gister wel een paar drankjes meer gehad en dat merk ik nu toch wel een beetje. Door een wat onaangename verassing was het ook wel even nodig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |