Ja, dat dacht ik ook...maar downloaden kan ook gratisquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
iTunes is toch gratis? Aleen de muziek die je via iTunes koopt, daarvoor moet je betalen.
Maar sommige mensen zijn te lui om het internet af te struinen op zoek naar dat liedjequote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:02 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook...maar downloaden kan ook gratis
scheelt zeker.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:21 schreef Deansensitized het volgende:
Niks mis mee, maar ik begin er niet aan
Weten waar je moet zoeken scheelt ook [ afbeelding ]
Tjonge jonge, dat kan toch niet!quote:Op zondag 27 januari 2008 11:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
scheelt zeker.
Ik kijk meestal in de store voor wat leuke muziek. en haal het dan elders vandaan
Nostalgie!quote:Op zondag 27 januari 2008 11:50 schreef KaheemSaid het volgende:
Het mooiste blijft toch gewoon een album kopen dan thuis in de cd speler drukken. Dat album dan het liefst uit een winkel (of van een optreden) om het lekker ouderwets te maken.
LP's en cassettebandjes zijn pas nostalgie.. Vond laatst nog een Yabba Dabba Dance bandjequote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 11:50 schreef KaheemSaid het volgende:
Het mooiste blijft toch gewoon een album kopen dan thuis in de cd speler drukken. Dat album dan het liefst uit een winkel (of van een optreden) om het lekker ouderwets te maken.
Ja, batterij doet het 1 dag en loopt zo af en toe vast.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:25 schreef Thrilled het volgende:
Oh doet me eraan herinneren, zijn er toevallig mensen hier die ervaring hebben met de Nokia N95 8gb? Ik kan over een week een nieuwe telefoon uitzoeken voor mn abonnement dus ben een beetje aan het rond kijken..
http://www.nokia.nl/A4515075
suit supply ftw.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:36 schreef KaheemSaid het volgende:hehe, net de n73 dus
Ik woon tegenover een suit supply, maar wat zijn er veel mannen die daar window shoppenKom dan op een andere dag dan kun je zelfs naar binnen. Dacht dat mannen altijd wwel een beetje praktisch waren!
Wat voor laptop/quote:Op zondag 27 januari 2008 15:53 schreef Thrilled het volgende:
dat was inderdaad wel een minpuntje wat ik vaker hoor terug komen.. maar nu zag ik een aanbieding dat ik een laptop bij mn abo krijg, maar dan wel een iets mindere telefoon..verleidelijk.. ik ga maar eens een topic openen in DIG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |