ik sms soms ook wel eens af en aan met een chick.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat chicks altijd een godsvermogen kosten aan smsjes.
Vooral in het beginstadium.
Zodra de relatie wat langer volhoudt, wordt het ook exponentieel minder bijna
Maar goed, dan wordt er weer meer gebeld.
Ik doel niet op die laptopquote:Op zondag 27 januari 2008 19:52 schreef Thrilled het volgende:
[..]
stond op de vorige pagina
HP530
* Intel® Celeron® M Processor 1.86GHz
* 80GB
* 1024MB Intern Geheugen
* Dual Layer DVD-brander
* Microsoft® Windows® Vista Home Basic;
* WiFi (802.11 b/g).
Deze laptop + een motorola , maar die simkaart zou ik dan in mn huidige telefoon (sony ericson w800i) kunnen doen
Ik sms nu ook met een chick vrouwelijk persoon.. maar zij wil haar spullen terug.. en ik wil haar spullen kwijt..quote:Op zondag 27 januari 2008 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik sms soms ook wel eens af en aan met een chick.
Ik ook!quote:Op zondag 27 januari 2008 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nu Boer zoekt vrouw kijken
nee hoor, ik noem ze ook meisje, dame of vrouwquote:Op zondag 27 januari 2008 20:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ben hier echt zwaar in de minderheid!
Ik weet niet, ik weiger het te kijkenquote:Op zondag 27 januari 2008 20:44 schreef Deansensitized het volgende:
Wat is er nu zo leuk aan boer zoekt vrouw?
Ja, nouja, Yvon Jaspers is dan wel cute, maar verder....quote:Op zondag 27 januari 2008 20:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik weiger het te kijken
Whehe.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, nouja, Yvon Jaspers is dan wel cute, maar verder....
Kunnen ze beter een Dean zoekt vrouw uitzenden... kijkcijferkanon!
gmta thoughquote:Op zondag 27 januari 2008 20:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik weiger het te kijken
Haha, echt een heel programma eraan wijden dat chicks boeren latenquote:Op zondag 27 januari 2008 20:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
gmta though
Vrouw laat Boer is leuker
Wel aan gedacht jaquote:Op zondag 27 januari 2008 20:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe.
Moet je boer worden en opgeven [afbeelding]
Achteraf met haar d'r vandoor gaanquote:Op zondag 27 januari 2008 20:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wel aan gedacht ja [ afbeelding ]
En dan gewoon telkens flirten met Yvon
Ik vraag het me wel eens af. Ik heb nog nooit een hele aflevering gezien, maar wat ik gezien heb vond ik maar niks.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:44 schreef Deansensitized het volgende:
Wat is er nu zo leuk aan boer zoekt vrouw?
quote:Op zondag 27 januari 2008 20:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Achteraf met haar d'r vandoor gaan [afbeelding]
Nou, eindelijk iemand met opvoedingquote:Op zondag 27 januari 2008 20:21 schreef Thrilled het volgende:
[..]
nee hoor, ik noem ze ook meisje, dame of vrouw
Nou Siebren, daar gaat je imago he!quote:Op zondag 27 januari 2008 22:12 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik heb ook boer zoekt vrouw gezien, sorry jongens :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |