Nooit roze auto's gezien, die toch echt rood horen te zijn en nooit gehoord dat je auto's uit moet zoeken met mooi weer!quote:Op zondag 27 januari 2008 18:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar het is toch ook niet de bedoeling dat je auto allemaal brakke verkleuringen heeft enzo na verloop van tijd
Je kan veel meer zelf bepalen wat je in je laptop wilt en wat je ermee wilt doen als je 'm zelf koopt.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:10 schreef KaheemSaid het volgende:
Trouwens, wanneer de garantie voorbij is betekent dat nog niet dat een fabrikant helemaal niks meer hoeft te doen. Garantie is eigenlijk meer om het een beetje stil te houden omdat je gewoon van een laptop kan verwachten dat ze (laten we zeggen) een paar jaar mee gaan. DIt is gerechtelijk geregeld en fabrikanten zijn verplicht hier aan te beantwoorden (als je er achter aan gaat).
Mijn apple is inderdaad ook een stuk degelijker dan mijn zusje haar acer.
Verder heeft een vriend van mij ook net een abbo met laptop af gesloten, wanneer de laptop binnen komt zal ik even oordelen hoe en wat het is
Verder zou ik ook liever gewoon zelf een laptop kopen. Ben ook student maar toch!
[..]
Nooit roze auto's gezien, die toch echt rood horen te zijn en nooit gehoord dat je auto's uit moet zoeken met mooi weer!
Dan is het toch raar dat deze het niet doet tochquote:Op zondag 27 januari 2008 18:14 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is een kwestie van goed poetsen Siebren. Roze auto betekend achteloze eigenaar [ afbeelding ]
En waarom niet Erik, je leunt constant op dezelfde plek, en icm met soms [wellicht] wat zweet en de zuurgraad van je huid... vind het eigenlijk best normaal dat het slijt...
Ja tuurlijk. Er is geen waslaag om de verf te beschremen tegen zon. Verder wil het ook helpen dat die altijd onder dak staat!quote:Op zondag 27 januari 2008 18:14 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is een kwestie van goed poetsen Siebren. Roze auto betekend achteloze eigenaar
Klopt, ik stap misschien in juni ook over op een sim only abbonement! Heb maar een jaar abbo en bijbetaald voor de telefoon! Is gewoon goedkoper dan een 2 jarig abbonement als je het geld hebt.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je kan veel meer zelf bepalen wat je in je laptop wilt en wat je ermee wilt doen als je 'm zelf koopt.
Verder hoef ik niet zo'n laptop, ook al is ie gratis, krijg liever korting op m'n abo.
Verder geloof ik nog steeds niet dat die dingen écht gratis zijn.
Tuurlijk, maar dat komt ook doordat je stiekem wél betaalt voor je telefoon, zelfs nog als je bijbetaald hebtquote:Op zondag 27 januari 2008 18:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Klopt, ik stap misschien in juni ook over op een sim only abbonement! Heb maar een jaar abbo en bijbetaald voor de telefoon! Is gewoon goedkoper dan een 2 jarig abbonement als je het geld hebt.
ok, nog een met gelukquote:Op zondag 27 januari 2008 18:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb ook een Acer laptop trouwensEn bevalt me prima.
Bookmarkt!quote:Op zondag 27 januari 2008 18:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb ook een Acer laptop trouwensEn bevalt me prima.
Weet ikquote:Op zondag 27 januari 2008 18:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat komt ook doordat je stiekem wél betaalt voor je telefoon, zelfs nog als je bijbetaald hebt
Dát is de 'korting' die je krijgt als je simonly hebt.
uiteindelijk betaal je d'r dus niet meer voorquote:Op zondag 27 januari 2008 18:44 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Weet ikMaarja om nu nog meer voor mijn telefoon neer te leggen!
Misschien neem ik ook wel een abo met een nieuwe telefoon, heb ik ook 1 op reserve!
Dat is echt weinigquote:Op zondag 27 januari 2008 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het gaat hier over laptops en gsm's.laptop heb ik niet, ik zou ook niet weten, waar ik er één voor nodig heb. En over mijn mobiele telefoon valt ook niet veel te vertellen.
Hij werkt. De batterij is na zo'n 3 à 4 dagen leeg. ik waardeer eens in de twee, drie of vier maanden met ¤ 30,- op.
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zondag 27 januari 2008 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het gaat hier over laptops en gsm's.laptop heb ik niet, ik zou ook niet weten, waar ik er één voor nodig heb. En over mijn mobiele telefoon valt ook niet veel te vertellen.
Hij werkt. De batterij is na zo'n 3 à 4 dagen leeg. ik waardeer eens in de twee, drie of vier maanden met ¤ 30,- op.
stelselmatig over je abbo heen gaan en het niet verhogen. Zo slecht toch gebeurd het heel vaak denk ikquote:Op zondag 27 januari 2008 19:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar
Als je geen nut ziet in het kopen van een laptop zou ik dat ook zeker niet doen.
Maar dat bellen
Ik heb een abonnement van 34 euro in de maand, ging daar eerst altijd ruim overheen, maar zit nu op ongeveer dat bedrag.
En dan niet tevreden?quote:
Nee niet uitlachen, zo ben ik nietquote:Op zondag 27 januari 2008 18:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hoezo, zodat je me straks kunt uitlachen als ik zeg dat die stuk is?
ik bel nooit tot zelden. Dus dan kost het ook nietsquote:Op zondag 27 januari 2008 19:05 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat is echt weinigVerbel maandelijks voor meer!
Ik vind een laptop wel erg handig, straks ook weer mooi aantekeningen maken op de laptop ipv in mijn collegeblokken.
Mja, ik zit nu al een half jaar elke maand op 95% van bundel (wat ik nog tegoed heb dus)quote:Op zondag 27 januari 2008 19:17 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
stelselmatig over je abbo heen gaan en het niet verhogen. Zo slecht toch gebeurd het heel vaak denk ik
Geen chick?quote:Op zondag 27 januari 2008 19:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik bel nooit tot zelden. Dus dan kost het ook nietsEnige wat ik doe is zo nu en dan een smsje. Maar daar raakt het tegoed ook niet snel van op
Dat is wel pas sinds de macbook hoor.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:28 schreef KaheemSaid het volgende:
De 2 sterkste dingen aan de apple hebben trouwens beide te maken met uhh magnetisme.
Dat er geen schuifje op zit om het beeldscherm dicht te houden, maar magneten is nummer 1. Nummer 2 is de stroomtoevoer, waarbij geen diep ingeplugde stekker wordt gebruikt, maar een heel ondiepe magnetische, zodat je de stroom zo los kan trekken (of dat je er perongeluk tegen aan loopt hij los schiet!)
Nee, natuurlijk nietquote:Op zondag 27 januari 2008 19:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee niet uitlachen, zo ben ik niet.
Jij bent een student werkloze met een zwembad zoals het hoort.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is wel pas sinds de macbook hoor.
Mijn Powerbook heeft wel een magnetische sluiting of iets dergelijks, daar komt een haakje uit, als ie bijna dicht is, lijkt magnetisch te werken.
En mijn stroomtoevoer is wel 'in' de laptop, stekker vind het ook niet leuk als je eraan trekt
Ohja, en wat wel grappig is,
Als je op blote voeten looopt in de tuin ofzo, en net zwembad uitkomt, en je raakt deze laptop aan als ie aan stroom hangt, krijg je gewoon allemaal schokken
Ik heb zelf geen zwembad in de tuin hoor, heb niet eens een tuinquote:Op zondag 27 januari 2008 19:33 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Jij bent een student werkloze met een zwembad zoals het hoort.
Ik weet ook niet wat voor telefoon je moet nemen.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:37 schreef Thrilled het volgende:
lastig allemaal, weet nu ook totaal niet welke telefoon ik moet kiezenen de laptop blijft me aanspreken (noem me koppig
)
quote:Op zondag 27 januari 2008 19:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen zwembad in de tuin hoor, heb niet eens een tuin
Maar in de zomer hebben ouders wel zwembad in de tuin.
Ok, daar woon ik niet aan, maar wel in de buurtquote:Op zondag 27 januari 2008 19:38 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Oke, wij wonen aan open vaar water waar iedereen gewoon in zwemt! Lekker tussen de huurboten , de keutels van dikke duitsers en de nodige vissen.
nope geen chick. En als ik chick zou hebben, zou die mij wel bellenquote:
De prijs en het feit dat ik denk dat ik in augustus toch een iphone neemquote:Op zondag 27 januari 2008 19:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
HE KIWI, WAT HEEFT NOU GEMAAKT DAT JE VOOR EEN NANO GEKOZEN HEBT IPV EEN CLASSIC?
Ik meen hetquote:
omdat jij geen beltegoed hebtquote:Op zondag 27 januari 2008 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nope geen chick. En als ik chick zou hebben, zou die mij wel bellen
Mijn ervaring is dat chicks altijd een godsvermogen kosten aan smsjes.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nope geen chick. En als ik chick zou hebben, zou die mij wel bellen
Ok, fair enoughquote:Op zondag 27 januari 2008 19:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
De prijs en het feit dat ik denk dat ik in augustus toch een iphone neem
stond op de vorige paginaquote:Op zondag 27 januari 2008 19:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat voor telefoon je moet nemen.
Wat voor opties heb je (icm die laptop)
Kaviaar noemen ze dat toch??quote:Op zondag 27 januari 2008 19:38 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
[afbeelding] Oke, wij wonen aan open vaar water waar iedereen gewoon in zwemt! Lekker tussen de huurboten , de keutels van dikke duitsers en de nodige vissen.
ik heb heul wel beltegoed.quote:
meisjes zijn een jaar 12quote:Op zondag 27 januari 2008 19:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hoe toch eens op met dat chicks gedoe.
Wat is er mis met meisjes/vrouwen of iets!
ik sms soms ook wel eens af en aan met een chick.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat chicks altijd een godsvermogen kosten aan smsjes.
Vooral in het beginstadium.
Zodra de relatie wat langer volhoudt, wordt het ook exponentieel minder bijna
Maar goed, dan wordt er weer meer gebeld.
Ik doel niet op die laptopquote:Op zondag 27 januari 2008 19:52 schreef Thrilled het volgende:
[..]
stond op de vorige pagina
HP530
* Intel® Celeron® M Processor 1.86GHz
* 80GB
* 1024MB Intern Geheugen
* Dual Layer DVD-brander
* Microsoft® Windows® Vista Home Basic;
* WiFi (802.11 b/g).
Deze laptop + een motorola , maar die simkaart zou ik dan in mn huidige telefoon (sony ericson w800i) kunnen doen
Ik sms nu ook met een chick vrouwelijk persoon.. maar zij wil haar spullen terug.. en ik wil haar spullen kwijt..quote:Op zondag 27 januari 2008 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik sms soms ook wel eens af en aan met een chick.
Ik ook!quote:Op zondag 27 januari 2008 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nu Boer zoekt vrouw kijken
nee hoor, ik noem ze ook meisje, dame of vrouwquote:Op zondag 27 januari 2008 20:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ben hier echt zwaar in de minderheid!
Ik weet niet, ik weiger het te kijkenquote:Op zondag 27 januari 2008 20:44 schreef Deansensitized het volgende:
Wat is er nu zo leuk aan boer zoekt vrouw?
Ja, nouja, Yvon Jaspers is dan wel cute, maar verder....quote:Op zondag 27 januari 2008 20:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik weiger het te kijken
Whehe.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, nouja, Yvon Jaspers is dan wel cute, maar verder....
Kunnen ze beter een Dean zoekt vrouw uitzenden... kijkcijferkanon!
gmta thoughquote:Op zondag 27 januari 2008 20:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik weiger het te kijken
Haha, echt een heel programma eraan wijden dat chicks boeren latenquote:Op zondag 27 januari 2008 20:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
gmta though
Vrouw laat Boer is leuker
Wel aan gedacht jaquote:Op zondag 27 januari 2008 20:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe.
Moet je boer worden en opgeven [afbeelding]
Achteraf met haar d'r vandoor gaanquote:Op zondag 27 januari 2008 20:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wel aan gedacht ja [ afbeelding ]
En dan gewoon telkens flirten met Yvon
Ik vraag het me wel eens af. Ik heb nog nooit een hele aflevering gezien, maar wat ik gezien heb vond ik maar niks.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:44 schreef Deansensitized het volgende:
Wat is er nu zo leuk aan boer zoekt vrouw?
quote:Op zondag 27 januari 2008 20:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Achteraf met haar d'r vandoor gaan [afbeelding]
Nou, eindelijk iemand met opvoedingquote:Op zondag 27 januari 2008 20:21 schreef Thrilled het volgende:
[..]
nee hoor, ik noem ze ook meisje, dame of vrouw
Nou Siebren, daar gaat je imago he!quote:Op zondag 27 januari 2008 22:12 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik heb ook boer zoekt vrouw gezien, sorry jongens :$
quote:Op maandag 28 januari 2008 08:55 schreef Etcetera het volgende:
heu
quote:Op maandag 28 januari 2008 08:59 schreef Etcetera het volgende:
ja. migraine. stomme mail van stomme mevrouw die niet snapt wat ik wil hebben terwijl dat in het mailtje stond.
*schoptquote:Op maandag 28 januari 2008 09:02 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Vrouwen altijd te zeuren!
Hoofdpijn is inderdaad nooit leuk, dus succes Etc.![]()
Wanneer je zo reageert op mijn goed bedoelde reactie, verdien je ook niet dat het over gaat.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
*schopt
hard
god dit gaat gezellig worden vandaag
oh ja mijn stagebegeleider is in m'n stamkroeg geweest vrijdagop uitnodiging
edit: edit te laat gezienhoofdpijn gaat niet meer over vandaag is mijn voorspelling, toch bedankt
Vrijdagavond heb ik dan heel even met je mee gedaan (een hele dag alleen koffie en bier drinken is blijkbaar niet goed). Maar wel lastig.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:07 schreef Etcetera het volgende:
hoofdpijn is vrijdagmiddag/avond begonnen
Beetje startproblemen vanochten, excuses.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:53 schreef KaheemSaid het volgende:
Ben je weer aan de late kant Dean!
Yoghurt in de ochtend? Is dat lekker?quote:Op maandag 28 januari 2008 09:12 schreef Etcetera het volgende:
het is verrot. oh en migraine denk ik, want ik word echt heel erg blij van harde geluiden en licht in m'n ogen. zelfs het schoonlepelen van m'n kom yoghurt vanochtend was misselijkmakend. oh goodie.
nou ja, gaat wel weer over. uiteindelijk
Veel te veel gedronken?quote:Op maandag 28 januari 2008 09:15 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Beetje startproblemen vanochten, excuses.
Ben nog steeds lang niet fit
quote:Op maandag 28 januari 2008 09:21 schreef Deansensitized het volgende:
Stagecontract van mijn collega is net beëindigt
Mag nu dus terug naar school
De sukkel, krijg je er van als je niks doet
Nee hoor, gisteren 1 biertje gehadquote:Op maandag 28 januari 2008 09:21 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Veel te veel gedronken?
Ik was vanmorgen ook 45 minuten later dan geplanned (8:10 ipv 7:25). Liep het huis uit en er kwam geen bus aan, toen heb ik de hoop opgegeven en ben ik maar weer naar binnen gegaan. Was wat aan de late kant!
Nee, nee, je zit alleen maar intressant te doen. Je wil gewoon een heleboel aandacht van ons hebben. Is je vriend afgelopen weekend aan het verzaken geweest?quote:Op maandag 28 januari 2008 09:20 schreef Etcetera het volgende:
en ik zeg zelf meestal ook hoofdpijnmaar er is wel degelijk een verschil tussen migraine en spanningshoofdpijn (ik heb beide regelmatig) vandaar dat ik migraine erbij zeg
maar om het eenvoudig te houden (waar je gelijk in hebt) ik heb hoofdpijn
jahoor kaheem wat jij wilquote:Op maandag 28 januari 2008 09:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Nee, nee, je zit alleen maar intressant te doen. Je wil gewoon een heleboel aandacht van ons hebben. Is je vriend afgelopen weekend aan het verzaken geweest?
Klote joh, heb je ook een idee waar het van komt of worden we nu te persoonlijk?quote:Op maandag 28 januari 2008 09:23 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee hoor, gisteren 1 biertje gehad
Nog steeds last van dat langslepende gedoe, slecht slapen, verminderd concentratievermogen, die dingen.
Ging heel even wat beter, maar zakt nu weer wat in.
Nu mag hij op school zijn opleiding afmaken. Hij heeft nu zijn stage hier dus niet gehaald, en ik hoop dat ze hem hem over laten doen ergens anders, maar het was een 'bonus stage' om in het bedrijf waar ik nu zit mooi alles af te kunnen ronden, dus ik denk niet dat ze er verder consequenties aan verbinden. Hoop het wel, maar denk het niet.quote:
Je weet ook niet wat zo'n jongen wil hé. Ik heb ook wel eens gouden kansen verkloot danwel afgewezen volgens anderen!quote:Op maandag 28 januari 2008 09:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hij had hier een gouden kans, maar heeftie zelf compleet verkloot![]()
Denk gedeeltelijk wat stress. Niet veel hoor, maar zit wat met verschillende dingen, zowel school als persoonlijke dingen, die zich niet echt makkelijk op laten lossen.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:26 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Klote joh, heb je ook een idee waar het van komt of worden we nu te persoonlijk?
Ik heb gister wel een paar drankjes meer gehad en dat merk ik nu toch wel een beetje. Door een wat onaangename verassing was het ook wel even nodig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |