Zuid, woon jij hier ook dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:08 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Luctor et Emergoén nog uit Middelburg ook..
waar woon je ergens? Misschien dat ik nog een keer in actie moet komen bij jou in de buurt
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:24 schreef Thrilled het volgende:
Nope, in Vlissingen, in de wijk Westerzicht.. zit op de brandweerpost Stromenweg, je weet wel.. die tussen de koeien aan de nieuw vlissingse weg
dat is vlakbij mijn oude MBO schoolquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:24 schreef Thrilled het volgende:
Nope, in Vlissingen, in de wijk Westerzicht.. zit op de brandweerpost Stromenweg, je weet wel.. die tussen de koeien aan de nieuw vlissingse weg
ik welquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hey ReM
Nog gewonnen gisteren? Twente deed dat iig niet
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:40 schreef Thrilled het volgende:
Haha jahdat was wel even een "ooh ooh
" momentje
geweldige show
Gaat lekker met FC DSBquote:
net was dat?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:33 schreef KaheemSaid het volgende:
Kaheem werd net gebeld "Ja ik zit hier in de kroeg, maar iedereeen is weg. Heb je ook nog zin in een biertje of hoe zit het?" en dingen als "Je huisgenoot was hier net ook (toch als snel 8 uur terug) en die zei dat jij je wat liet kennen en vroeg op bed was gegaan"
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:35 schreef KaheemSaid het volgende:
5 minuten geleden.
Hij moet nog op bed dat scheelt wel enormquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet echt effe niet aan drank denken
mja..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:43 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hij moet nog op bed dat scheelt wel enorm
ik vind het gewoon zielig voor zequote:
www.bnn.nl en dan bij tv op nationale IQ test klikkenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:18 schreef Thrilled het volgende:
waar kan je die maken?
ik zat op 127, heb de test op internet gemaakt, tegelijk met de tv-uitzendig. was ook soms te laat met antwoorden en vond het niet een hele goede testquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik haalde een score van 123. Sommige vragen vind ik echt nutteloos. En daardoor weleens te laat![]()
Vooral die vragen met die studentepasjes en dat je dan hun naam moet weten. Ik weet niet wat dat met je IQ heeft te maken. Want ik ben zeer slecht met namen onthouden.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zat op 127, heb de test op internet gemaakt, tegelijk met de tv-uitzendig. was ook soms te laat met antwoorden en vond het niet een hele goede test
inderdaad, je resultaat hangt ook af van hoe goed de test je ligtquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vooral die vragen met die studentepasjes en dat je dan hun naam moet weten. Ik weet niet wat dat met je IQ heeft te maken. Want ik ben zeer slecht met namen onthouden.
precies. Daarom doe ik dit soort tests ook normaliter niet. Ik heb mijn hbo-diploma niet gekregen door het maken van IQ-tests.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
inderdaad, je resultaat hangt ook af van hoe goed de test je ligt
optreden?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:00 schreef Deansensitized het volgende:
Optreden gisteren ging goed trouwens!
Voor de ge-interresseerden
vetjesquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:40 schreef Deansensitized het volgende:
Ja Remco, gisteren ons eerste echte fatsoenlijke optreden gehad
Ja man, ging goed!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:40 schreef eer-ik het volgende:
Ging 't wat?
Jaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:30 schreef eer-ik het volgende:
Maar Nano gekocht dus toch?
Was het maar zo makkelijkquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
precies. Daarom doe ik dit soort tests ook normaliter niet. Ik heb mijn hbo-diploma niet gekregen door het maken van IQ-tests.![]()
iTunes is toch gratis? Aleen de muziek die je via iTunes koopt, daarvoor moet je betalen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:14 schreef Deansensitized het volgende:
Remco [ afbeelding ]
Waarom moet je betalen voor iTunes?
ik heb ook geen creditcard, maar wel gewoon een iTunes-account aan kunnen maken. Weet alleen niet meer hoe ik dat gedaan heb hoor. Is alweer tijd geleden. Ik heb iTunes de mogelijk gegeven om geld van mijn bankrekening af te halen, zodra ik muziek gekocht heb.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik probeer nu een account aan te maken voor iTunes, maar ik heb geen creditcard ofzo. Iemand een idee hoe ik dat kan omzeilen?
Ja, dat dacht ik ook...maar downloaden kan ook gratisquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
iTunes is toch gratis? Aleen de muziek die je via iTunes koopt, daarvoor moet je betalen.
Maar sommige mensen zijn te lui om het internet af te struinen op zoek naar dat liedjequote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:02 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook...maar downloaden kan ook gratis
scheelt zeker.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:21 schreef Deansensitized het volgende:
Niks mis mee, maar ik begin er niet aan
Weten waar je moet zoeken scheelt ook [ afbeelding ]
Tjonge jonge, dat kan toch niet!quote:Op zondag 27 januari 2008 11:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
scheelt zeker.
Ik kijk meestal in de store voor wat leuke muziek. en haal het dan elders vandaan
Nostalgie!quote:Op zondag 27 januari 2008 11:50 schreef KaheemSaid het volgende:
Het mooiste blijft toch gewoon een album kopen dan thuis in de cd speler drukken. Dat album dan het liefst uit een winkel (of van een optreden) om het lekker ouderwets te maken.
LP's en cassettebandjes zijn pas nostalgie.. Vond laatst nog een Yabba Dabba Dance bandjequote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 11:50 schreef KaheemSaid het volgende:
Het mooiste blijft toch gewoon een album kopen dan thuis in de cd speler drukken. Dat album dan het liefst uit een winkel (of van een optreden) om het lekker ouderwets te maken.
Ja, batterij doet het 1 dag en loopt zo af en toe vast.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:25 schreef Thrilled het volgende:
Oh doet me eraan herinneren, zijn er toevallig mensen hier die ervaring hebben met de Nokia N95 8gb? Ik kan over een week een nieuwe telefoon uitzoeken voor mn abonnement dus ben een beetje aan het rond kijken..
http://www.nokia.nl/A4515075
suit supply ftw.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:36 schreef KaheemSaid het volgende:hehe, net de n73 dus
Ik woon tegenover een suit supply, maar wat zijn er veel mannen die daar window shoppenKom dan op een andere dag dan kun je zelfs naar binnen. Dacht dat mannen altijd wwel een beetje praktisch waren!
Wat voor laptop/quote:Op zondag 27 januari 2008 15:53 schreef Thrilled het volgende:
dat was inderdaad wel een minpuntje wat ik vaker hoor terug komen.. maar nu zag ik een aanbieding dat ik een laptop bij mn abo krijg, maar dan wel een iets mindere telefoon..verleidelijk.. ik ga maar eens een topic openen in DIG
Kaheem heeft eens een 4 jaar oude sony gehad (toen erickson er nog niet bij was). Dat ding heb ik op Lowlands niet hoeven opladen (5 dagen) en iedereen maar zeuren over mijn brakke telefoonquote:Op zondag 27 januari 2008 15:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
suit supply ftw.
Goeie tent wel.
En telefoons waarvan batterij het maar 1 dag doet zijn echt zwaar ftl.
Ik wil toch zeker 5 dagen met m'n telefoon doen, liefst langer
Mijn samsung houdt het 6 dagen vol.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:57 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Kaheem heeft eens een 4 jaar oude sony gehad (toen erickson er nog niet bij was). Dat ding heb ik op Lowlands niet hoeven opladen (5 dagen) en iedereen maar zeuren over mijn brakke telefoon
Oke, smsjes meer dan 162 tekens kon die niet aan, dat was wel wat kut!
Verder ben ik nog nooit bij de suit supply geweest!
Ik hoop dat ik bij het volgende abbo voor een apple ding kan gaan, want de keren dat ik hem zag vond ik hem wel erg cool!quote:Op zondag 27 januari 2008 15:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mijn samsung houdt het 6 dagen vol.
D600 gewoon.
Prima telefoon.
Ik ook, maar ik wil er eerst even mee spelen.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:08 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik bij het volgende abbo voor een apple ding kan gaan, want de keren dat ik hem zag vond ik hem wel erg cool!
Nee, maar het hebben van een matige laptop + een matige telefoon overtreft niet het hebben van een goeie telefoon, en dan zelf laptop kopen.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:19 schreef Thrilled het volgende:
Nee geen acer, die zijn inderdaad kut
Upgrade 2 voor slechts ¤ 99:
HP530
* Intel® Celeron® M Processor 1.86GHz
* 80GB
* 1024MB Intern Geheugen
* Dual Layer DVD-brander
* Microsoft® Windows® Vista Home Basic;
* WiFi (802.11 b/g).
hallo ik ben een student hequote:Op zondag 27 januari 2008 16:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, maar het hebben van een matige laptop + een matige telefoon overtreft niet het hebben van een goeie telefoon, en dan zelf laptop kopen.
Hey, niks mis met Acer héquote:Op zondag 27 januari 2008 15:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat voor laptop/
Een Acer zeker.
Leuk, dan heb je na een half jaar geen laptop meer.
Je valt trouwens wel precies onder de catagorie mensen die ze aan willen spreken zie ik, reclame helpt [afbeelding]
Er loopt een N95 topic hoorquote:Op zondag 27 januari 2008 15:53 schreef Thrilled het volgende:
dat was inderdaad wel een minpuntje wat ik vaker hoor terug komen.. maar nu zag ik een aanbieding dat ik een laptop bij mn abo krijg, maar dan wel een iets mindere telefoon.. [afbeelding] verleidelijk.. ik ga maar eens een topic openen in DIG [afbeelding]
Je kan ook geen goeie kopen voor 500 euro nee, dat klopt.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:30 schreef Thrilled het volgende:
[..]
hallo ik ben een student hedaarvoor kijk ik naar dit soort aanbiedingen.. en als je een goede laptop wilt dan bedrief je jezelf zodra je er eentje koopt voor 500 euro.. ik heb wel wat verstand van systemen en voor een goede laptop leg je al gauw het drie-voudige neer..
Nee, het zal nietquote:Op zondag 27 januari 2008 16:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hey, niks mis met Acer hé [ afbeelding ]
Heb er toch echt geen problemen mee gehad hoorquote:
Nee?quote:Op zondag 27 januari 2008 17:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb er toch echt geen problemen mee gehad hoor [ afbeelding ]
Ik zal je geen ongelijk gevenquote:Op zondag 27 januari 2008 17:15 schreef Deansensitized het volgende:
Ja inderdaad... maar zolang deze het doet houd ik hem ook mooi
Ik heb ook nog geen problemen gehad met mijn Acer Laptop.. ik vind alleen de behuizing een beetje.. zwakjes.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee?
Ok, dan ben je een van de gelukkigen
Ik heb er zelf behoorlijk veel gezeik mee gehad, maar maten ook al
toch jammer.
Klein beetje maarquote:Op zondag 27 januari 2008 17:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen problemen gehad met mijn Acer Laptop.. ik vind alleen de behuizing een beetje.. zwakjes.
Dat is wel klote ja.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Klein beetje maar
Van kwaliteit is niet te spreken, m.b.t. de behuizing.
Slijt als een malle, verre van stevig.
Ik had zelf dat na een half jaar scherm niks meer deed.
Laten maken, gratis, terecht, en nét na de garantie (fucking convenient) ging het scherm weer kapot, en mobo deed niks meer
Binnen anderhalf jaar laptop naar z'n grootje.
Dat had ik nietquote:Op zondag 27 januari 2008 17:53 schreef Deansensitized het volgende:
Gebruik hem veel, dus kan niks zeggen over overmatige slijtage, ook omdat ik het niet kan vergelijken met andere laptops, dit is mijn eerste
Maar kwaliteit valt mee hoor, voelt wel lekker stevig enzo verder hoor
Ja, maar het is toch ook niet de bedoeling dat je auto allemaal brakke verkleuringen heeft enzo na verloop van tijdquote:Op zondag 27 januari 2008 18:02 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, die verkleuringen en slijtplekken heb ik ook wel... dacht dat dat normaal was
Zo niet, het stoort me ook niet verder hoor, is toch een gebruiksvoorwerp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |