www.bnn.nl en dan bij tv op nationale IQ test klikkenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:18 schreef Thrilled het volgende:
waar kan je die maken?
ik zat op 127, heb de test op internet gemaakt, tegelijk met de tv-uitzendig. was ook soms te laat met antwoorden en vond het niet een hele goede testquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik haalde een score van 123. Sommige vragen vind ik echt nutteloos. En daardoor weleens te laat![]()
Vooral die vragen met die studentepasjes en dat je dan hun naam moet weten. Ik weet niet wat dat met je IQ heeft te maken. Want ik ben zeer slecht met namen onthouden.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zat op 127, heb de test op internet gemaakt, tegelijk met de tv-uitzendig. was ook soms te laat met antwoorden en vond het niet een hele goede test
inderdaad, je resultaat hangt ook af van hoe goed de test je ligtquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vooral die vragen met die studentepasjes en dat je dan hun naam moet weten. Ik weet niet wat dat met je IQ heeft te maken. Want ik ben zeer slecht met namen onthouden.
precies. Daarom doe ik dit soort tests ook normaliter niet. Ik heb mijn hbo-diploma niet gekregen door het maken van IQ-tests.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
inderdaad, je resultaat hangt ook af van hoe goed de test je ligt
optreden?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:00 schreef Deansensitized het volgende:
Optreden gisteren ging goed trouwens!
Voor de ge-interresseerden
vetjesquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:40 schreef Deansensitized het volgende:
Ja Remco, gisteren ons eerste echte fatsoenlijke optreden gehad
Ja man, ging goed!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:40 schreef eer-ik het volgende:
Ging 't wat?
Jaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:30 schreef eer-ik het volgende:
Maar Nano gekocht dus toch?
Was het maar zo makkelijkquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
precies. Daarom doe ik dit soort tests ook normaliter niet. Ik heb mijn hbo-diploma niet gekregen door het maken van IQ-tests.![]()
iTunes is toch gratis? Aleen de muziek die je via iTunes koopt, daarvoor moet je betalen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:14 schreef Deansensitized het volgende:
Remco [ afbeelding ]
Waarom moet je betalen voor iTunes?
ik heb ook geen creditcard, maar wel gewoon een iTunes-account aan kunnen maken. Weet alleen niet meer hoe ik dat gedaan heb hoor. Is alweer tijd geleden. Ik heb iTunes de mogelijk gegeven om geld van mijn bankrekening af te halen, zodra ik muziek gekocht heb.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik probeer nu een account aan te maken voor iTunes, maar ik heb geen creditcard ofzo. Iemand een idee hoe ik dat kan omzeilen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |