quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:53 schreef Deansensitized het volgende:[..]
Tuurlijk!! Welkom

Wie ben je, wat doe je voor opleiding en waar ga je stage lopen?
Was even vergeten dat het een SC topic is

Nja hier mijn info:
ik ben Kevin, 19 jaar en volg de opleiding Mediavormgeving op het ROC in Vlissingen. Zit nu in het 4e / laatste jaar en vorig jaar stage gelopen bij Veiligheidsregio Zeeland. Dit is het 'hoofdkantoor' van de regio voor de brandweer, politie en ggd. Door alle mensen daar enorm gemotiveerd geraakt over het brandweervak en destijds ook gesolliciteerd. Toen mijn stage afgelopen was kreeg ik bericht dat ik aangenomen was dus nu zit ik midden in de opleiding voor brandweerman.
Aankomende stage periode is, heel verassend, wederom bij Veiligheidsregio Zeeland. Dit maal met een iets andere insteek, omdat ik me wil oriënteren in de mogelijke beroepen die in deze sector te vinden zijn. Centralist, Preventie-medewerker, Pro-actie of preparatie en dergelijke, en dan misschien de overstap van vrijwilliger naar beroepsbrandweerman.
Maar aan de andere kant zit ik ook met de gedachte te spelen om nog een HBO opleiding te volgen om het op papier wat beter voor elkaar te hebben... dilemma's waar ik hopelijk komend half jaar een antwoord op weet te vinden..
poe , dat was het wel weer even