Dat dacht ik ook.. en school is hier nooit komen kijken..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:07 schreef Deansensitized het volgende:
8 te klein? Lopen hier mensen stage bij een 2 of 3 mans zaak
Zelf ook wel gedaan, waren we in totaal met 5 man... moet toch kunnen?
Inderdaad, is ook mijn laatste stage maarjaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:11 schreef Deansensitized het volgende:
Ja inderdaad, dikke domper
Maar ja, je zal toch ergens stage moeten lopen...
Daar wil ik mijn stageperiode dan ook voor gebruikenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:54 schreef KaheemSaid het volgende:
Vraag de andere brandweermensen eens naar welke studie extra mogelijkheden biedt in deze sector, na dit werk? Of ga bij een decaan langs met deze vraag.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn collega's hebben voor me gezongen, door de telefoon.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn collega's hebben voor me gezongen, door de telefoon. [afbeelding]
tekenfilms? of iets anders, die hoogstaande middag programering tegenwoordigquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Woei, ik voel me een stuk beter
Wat wat nutteloos tv kijken toch voor je kan doen!
Dvd-recorderquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:58 schreef HansU het volgende:
[..]
tekenfilms? of iets anders, die hoogstaande middag programering tegenwoordig
slotje op je mond mag je van mij krijgen!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:26 schreef eer-ik het volgende:
Kuttopic, slotje.
Ik ga roadtrip naar Kroatie houdenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
slotje op je mond mag je van mij krijgen!![]()
![]()
ik heb alweer een tripje gepland!eind maart begin april road trip naar Rusland
ga ik zeker kijkenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:57 schreef Thrilled het volgende:
om 20.30 op sbs 6 Guido Weijers voor de liefhebbers
Luctor et Emergoquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ga ik zeker kijken
Goedenavond mensen
Ik heb vandaag voor het eerst deze week het idee dat ik daadwerkelijk iets gedaan heb op mijn werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |