en dat was Edo???quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:23 schreef Sirolf het volgende:
Coen was ervan overtuigd dat hij zijn vraag goed had, en dus heeft hij vooral gestemd op degene die bij hem op de kamer sliep. En dat was dus blijkbaar fout...
Volgens mij zat hij juist op Edo dit keer. Die sliep ook bij hem op de kamer, dus als die vraag van hem fout was...quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:23 schreef Svensational het volgende:
Coen zat afl.2 op Georgina en Joris, vorige week Georgina, Joris en Patrick, deze week niet bekend, maar ik neem aan Joris en Patrick...
Nog niet genoeg iig. Hij denkt echt dat hij de Godfather van WIDM is. Dat gestaar naar Regina, het niet naar de rodedraadopdracht willen gaan, direct altijd dat geld willen hebbenquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Had ik al gezegd dat Joris irritant is?
Okiedokiequote:Op donderdag 24 januari 2008 21:27 schreef Piles het volgende:
@Svensational: doe eens http://wiki.fok.nl/index.php/OP/WIDM_2008
Idd, als enige echt met winnen bezigquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zonde. Coen is tof
Daarom verdenk ik hem. Juist dat irritante figuur is de Mol. Net als Milouska toen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:24 schreef alwaysthebest het volgende:
quote:
Geef dan eens een voorbeeld van een vraag waarbij het niet uitmaakt of het antwoord ja of nee is?quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Maar Pieter-Jan zei dat de mol alleen de waarheid zal spreken als de kandidaat de vraag goed beantwoord heeft. Dus betekent dat als de kandidaat een verkeerd antwoord geeft, de Mol alleen mag liegen en niet de waarheid zal spreken. Zoja, daar kun je als kandidaat je vraag dan toch ook op afstellen?
Je moet gewoon de vraag van te voren gewoon fout beantwoorden en dan het antwoord van de mol op je vraag omdraaien en je hebt je antwoord.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geef dan eens een voorbeeld van een vraag waarbij het niet uitmaakt of het antwoord ja of nee is?
Dat is tie ookquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:24 schreef alwaysthebest het volgende:
En die aanwezige biertonbuik van Edo is niet opzichtig?quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:34 schreef MiLalaa het volgende:
Wat is die Joris een grandioze lulhopelijk gaat ie er snel uit, als dat kan..
en de rare dikke kralenketting van Dennis stoor ik me ook al aan.
ik heb een 'iedereen kan de mol wel zijn' moment, echt geen idee meer.
Dat dusquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Blijven voor mij over vooral Patrick en heeel misschien Dennis.
Joris z'n vraag is wel oke wat dat betreft. Mits je het zeker weet daty bijvoorbeeld Edo's moeder jood isquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:35 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Je moet gewoon de vraag van te voren gewoon fout beantwoorden en dan het antwoord van de mol op je vraag omdraaien en je hebt je antwoord.
Duhquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:35 schreef Mr_Booze het volgende:
Je moet gewoon de vraag van te voren gewoon fout beantwoorden en dan het antwoord van de mol op je vraag omdraaien en je hebt je antwoord.
nee dat vind ik wel een prettige aanblikquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:36 schreef Mr_Booze het volgende:
En die aanwezige biertonbuik van Edo is niet opzichtig?![]()
Ik heb ook de terugkijklinks er even ingezet, zowel in de OP als in de Wiki.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:27 schreef Piles het volgende:
@Svensational: doe eens http://wiki.fok.nl/index.php/OP/WIDM_2008
quote:Aflevering 4 opdracht vraag het de mol
Als het linker kaarsjes bleef branden was het antwoord nee
Als het rechter kaarsje bleef branden was het antwoord ja
De vraag aan edo: Hoe diep was het meer waar je als eerst je anker liet zakken? 14 meter diep of 16 meter diep
Edo antwoord 16 meter diep
Zijn vraag aan de mol is Ben je geboren in brabant? rechts blijft branden
---------------------------------------------------------------------------------------
de vraag aan Patrick: Hoeveel foto's hingen er op je kamer? 2128 of 3976
Patrick antwoord 3975 dit is dus zeker fout
Zijn vraag aan de mol is: Ben je een acteur of actrice? links blijft branden maar kan dus gelogen zijn
----------------------------------------------------------------------------------------
De vraag aan Coen : Hoelang deed gerogina over de klim? 4 minuten of 4 minuten en 25 seconde
Coen antwoord 4 minuten
Zijn vraag aan de mol is: slaap je bij mij op de kamer? Links blijft branden
----------------------------------------------------------------------------------------
De vraag aan dennis: Hoeveel kilo bagage hadden jullie voor het herpakken samen? 150 kilo of 140 kilo
Dennis gokt 140 kilo
Zijn vraag aan de mol is: Is edo de mol?
-----------------------------------------------------------------------------------------
De vraag aan Dunya: 980 of 920?
Dunya antwoord 920
Haar vraag aan de mol is: ben je acteur?
------------------------------------------------------------------------------------------
De vraag aan Joris: 1600 of 1400?
Joris zegt 1400
Zijn vraag aan de mol is: is jouw moeder joods? Links blijft aan
--------------------------------------------------------------------------------------------
De vraag aan regina: Welke editie was het boek wat je las? 16 of 14de editie
Regina antwoord 14de editie
Haar vraag aan de mol is: Heb je bruine ogen? rechts blijft aan
Nee, in Taxi en Hello Goodbye vond ik 'm juist erg tof altijdquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:30 schreef eefj het volgende:
Jee wat een irritant type die Joris.. Speelt hij het ?? Ik ken hem niet van tv. Ik heb zijn programma's nooit gezien. Is hij altijd zo?
Dat sowieso, en de opdrachten zijn ook goed bedacht vind ik.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:45 schreef Jivis het volgende:
Vind de kandidaten in ieder geval leuker dan vorig seizoen.
Bedoelt hij nu datie bij z'n laatste test wel alles op 1 persoon had afgestemd?quote:Dagboek Coen
Aflevering 4 En daar zit ik dan, in een busje onderweg naar het vliegveld. Zojuist liet Pieter Jan me het gevreesde rode scherm zien. Het spel is over en uit. Ik zie niks van het Mexicaanse landschap waar we doorheen rijden.
Het enige wat ik kan is recht vooruit staren terwijl er in mijn hoofd allerlei theorieën voorbij komen. Waar is het misgegaan? Ik kom er niet uit, mijn hoofd loopt over.
Pieter Jan stelde me een vraag. Als ik een goed antwoord zou geven, zou de mol mij een eerlijk antwoord geven op een door mij zelf gekozen vraag. Wow, wat een kans! Het leek haast te mooi om waar te zijn. Mijn vraag ging over Georgina tijdens de allereerste opdracht. Mij schoot meteen -zonder twijfel- het goede antwoord te binnen. De deur naar het altaar ging open en daar stond ik, tegenover...de mol! Wat een bizar gevoel. De hoofdpersoon van het spel, om wie het allemaal gaat, ging mijn vraag beantwoorden!
Tot de test heb ik mijn hoofd gebroken. Het lijkt te mooi om waar te zijn. Wat moet ik met het antwoord van mijnheer mol? Misschien wel helemaal niks, maar ik was zo zeker over mijn eerste antwoord aan Pieter Jan. Dan zou de mol mij toch een eerlijk antwoord geven? Maar dat zou de mol toch nooit doen? Wat een enorm lastige situatie. Ik ben niet blind voor één persoon gegaan, maar ben wel op het allerlaatste moment van mijn strategie afgeweken. En juist dat, op het laatste moment je tactiek wijzigen, is dodelijk. Als ervaren mol-kijker wist ik dat ook. Maar zo diep in het spel, omgeven door opdrachten, mollenstreken en theorieën, is de kans om in de val te trappen enorm groot. Het is gebeurd, ik lig eruit en ga naar huis. Wat een ongelooflijk gaaf avontuur is ten einde. Maar ik kijk er met een heel goed gevoel op terug. Ik had het voor geen goud willen missen. Wat een toffe groep, wat een mooie opdrachten, wat een te gek land... en wat een goede mol!
Ja of Edo, hij was wat afwezig.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:28 schreef Freezor het volgende:
[..]
Daarom verdenk ik hem. Juist dat irritante figuur is de Mol. Net als Milouska toen.
Pagina terug kun je dat lezen, heb lijstje gepost..quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:51 schreef kenwel het volgende:
Geweldige Toffe aflevering , maar ik begin te twijfelen aan mijn Mol Edo. Wat vroeg Edo overigens aan de Mol?
Verder Joris was weer zwaar irritant en Dunya weer lekker afwezig. Jammer voor Coen was de enige die nog met het spel element bezig was samen met Regina.
Nee. Ik ben ook het spoor bijster. Ik zat op Coen, maar dat kan dus niet meer. Edo lijkt me onwaarschijnlijk. Het is altijd degene die de rest van de deelnemers juist niet verdenkt. Regina misschien, zij werd dit keer door niemand genoemd.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:50 schreef Bruce117 het volgende:
Eigenlijk geen enkel idee meer wie de mol is
Misschien hebben we dit keer wel een hele slechte mol.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee. Ik ben ook het spoor bijster. Ik zat op Coen, maar dat kan dus niet meer. Edo lijkt me onwaarschijnlijk. Het is altijd degene die de rest van de deelnemers juist niet verdenkt. Regina misschien, zij werd dit keer door niemand genoemd.
'Kom jij uit Brabant?' Het antwoord was ja, maar hij had ook een gokvraag, dus niet duidelijk of de Mol de waarheid sprak.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:51 schreef kenwel het volgende:
Wat vroeg Edo overigens aan de Mol?
Kan, maar er is nog nooit een hele slechte Mol geweest (ook niet bij de 'onbekende' Nederlanders), dwz iemand van wie iedereen al vrij snel wist dat hij/zij de Mol was.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:55 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Misschien hebben we dit keer wel een hele slechte mol.
Ja, je gaat eens goed kijken welke editie het is als je wanhopig op zoek bent naar technische aanwijzingenquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:56 schreef Nesle het volgende:
Als Regina goed in dat boek had gekeken had ze het antwoord sowieso goed gehad. Tenminste een vraag waarvan je zeker kan weten dat het goed is...
Waarom had Patrick zijn vraag sowieso fout?quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel dom btw, dat Patrick ze vraag zowiezo fout had..
hij heeft antwoord wat helemaal niet mogelijk is..
Als je de naam van het meer weet welquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:58 schreef Freezor het volgende:
Ik trouwens dat die vraag over de diepte van het meer nog wel te vinden is op internet.
Hij geeft als antwoord : 3975quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waarom had Patrick zijn vraag sowieso fout?
Daarom zeg ik ook 'als'quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, je gaat eens goed kijken welke editie het is als je wanhopig op zoek bent naar technische aanwijzingen
ah op die manier. Ik vatte het gewoon als antwoord 'B' op. De productie misschien ook wel.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je de naam van het meer weet wel
[..]
Hij geeft als antwoord : 3975
terwijl A : 3128 en B : 3976 de keuzes waren.
Ok het scheelt maar 1 cijfer, maar het is wel fout.
Dat denk ik ook, want op de offciële site staat nu net :quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
ah op die manier. Ik vatte het gewoon als antwoord 'B' op. De productie misschien ook wel.
quote:Edo
Hoe diep was het meer waar je de eerste keer het anker liet zakken?
a. 14 meter
b. 16 meter
Hij geeft antwoord b. en stelt de volgende vraag aan de Mol: Ben je geboren in Brabant? > Ja.
Patrick
Hoeveel foto's waren er te vinden in jouw hotelkamer?
a. 3128 foto's
b. 3976 foto's
Hij antwoordt b. en vraag aan de Mol: Ben je acteur of actrice? > Nee.
Coen
Hoe lang deed Georgina er over om de rots te beklimmen?
a. 4 minuten
b. 4 minuten en 25 seconden
Hij antwoordt a. en vraagt: Slaap je bij mij op de kamer? > Ja.
Dennis
Hoeveel kilo bagage hadden jullie in totaal voordat jullie herpakten?
a. 150 kilo
b. 140 kilo
Hij antwoordt b. en vraagt: Is Edo de Mol? > Ja.
Dunya
Wat was de afstand van de tafel tot de flessen bij de schietopdracht?
a. 9.80 meter
b. 9.20 meter
Ze antwoordt b. en vraagt aan de Mol: Ben je acteur? > Nee.
Joris
Wat was de oppervlakte van het maïsveld?
a. 16.000 vierkante meter
b. 14.000 vierkante meter
Hij antwoordt b. en stelt de Mol de vraag: Is je moeder Joods? > Nee.
Regina
Op de eerste bladzijde van het boek in de fabriek stond welke editie dit was. Was dit:
a. 16e
b. 14e
Ze antwoordt b. en vraagt: Heb je bruine ogen? > Ja.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:02 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:
Oeh, op die foto zijn alleen de handen van Edo zichtbaar!
Is dat een hint?
En die van Joris zie jij niet?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:02 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:
Oeh, op die foto zijn alleen de handen van Edo zichtbaar!
Is dat een hint?
Met denken kom je nergensquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:12 schreef VoreG het volgende:
Dunya
Wat was de afstand van de tafel tot de flessen bij de schietopdracht?
a. 9.80 meter
b. 9.20 meter
Ze antwoordt b. en vraagt aan de Mol: Ben je acteur? > Nee.
Ik denk dat het antwoord B is omdat 9.20 meter == 10 yard is.
10 yard is geen vreemde afstand in Mexico, dus alle acteurs zouden dan afvallen.
nja schijnbaar loopt Dennis weg bij die opdracht, nadat ie vrijdag als antwoord geeftquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:16 schreef Tourniquet het volgende:
Dennis is Hagenees. Die weet toch echt wel wanneer prinsjesdag is?
misschien heb je hier iets aan :quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:16 schreef DaFrenk het volgende:
Ik zie op Google Earth maar enkele meren in de buurt van Chihuahua, maar de foto's lijken niet echt op wat we in de afleveringen zagen.
Geen geboortedatum iig, net gechecktquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:18 schreef Djeez het volgende:
De code van de kluis werd wel heel erg opzichtig in beeld gebracht: 1106 Ik ben nu aan het bedenken of het een aanwijzing kan zijn, maar wat?
Joris is 11 juni jarig.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:18 schreef Djeez het volgende:
De code van de kluis werd wel heel erg opzichtig in beeld gebracht: 1106 Ik ben nu aan het bedenken of het een aanwijzing kan zijn, maar wat?
Klinkt logisch!quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:12 schreef VoreG het volgende:
Ik denk dat het antwoord B is omdat 9.20 meter == 10 yard is.
10 yard is geen vreemde afstand in Mexico, dus alle acteurs zouden dan afvallen.
Joris Linssen (Nijmegen, 28 januari 1966quote:
Joris is van 28 januari. Het enige dat ik kon vinden is dat Edo in november 2006 begon met Tequila.quote:
editsletquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:24 schreef PICHT het volgende:
Hoezo is die foto vraag sowieso fout? De keuze was tussen 3128 en 39nogwat.
En hij dronk ook tequila in een aflevering..quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:25 schreef Djeez het volgende:
[..]
Joris is van 28 januari. Het enige dat ik kon vinden is dat Edo in november 2006 begon met Tequila.
"Joris Linssen werd op 11 juni 1965 geboren in Nijmegen"quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Joris Linssen (Nijmegen, 28 januari 1966
goed bezig
jij ook een mol?
quote:
Waar lees je dat.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
"Joris Linssen werd op 11 juni 1965 geboren in Nijmegen"
Geweldig jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:29 schreef karoltje het volgende:
Coen!!! Zo jammer!
Ik rolde bijna van de bank ten Edo als een soort onderzeeer opdook naast Coen.
Grapjequote:
Wiki zegt van niet :/quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
"Joris Linssen werd op 11 juni 1965 geboren in Nijmegen"
1106 kan 11 juni zijnquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:21 schreef Horloge het volgende:
Dat met dat meer kun je sowieso niet uitpuzzelen denk ik...stel dat het op zijn diepst 16 meter is, wie zegt dat het waar Edo het anker uitgooide niet 14 meter is?
En 1106...ik kan niks bedenken ermee (ook al gewiki't)
Dat is een geintje, HBke. Niet op letten, het klopt niet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:33 schreef Haaibaaike het volgende:
1106 kan 11 juni zijnJuni is de zesde maand en volgens hier is Joris 11 juni jarig
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
1106 kan 11 juni zijnJuni is de zesde maand en volgens hier is Joris 11 juni jarig
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:35 schreef Svensational het volgende:
[..]! Dat zou dus betekenen dat Joris de mol zou zijn
Ja, maar daar was ook niks mee te vinden.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:36 schreef DaFrenk het volgende:
1106 kan natuurlijk ook 6 november zijn als je de datum op z'n Amerikaans interpreteerd.
Denk dat je dat niet kunt zeggen.. je weet namelijk niet of het antwoord goed of fout was..quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:37 schreef BVO het volgende:
Met wie lag Coen op de kamer? Want die is het dus niet...
Edoquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:37 schreef BVO het volgende:
Met wie lag Coen op de kamer? Want die is het dus niet...
Jawel, want Coen gaf aan dat hij onbewust toch vol op diegene is gegaan.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Denk dat je dat niet kunt zeggen.. je weet namelijk niet of het antwoord goed of fout was..
Oftewel.. leuke vragen.. maar niet te traceren..
Nee dat vond ik logisch nadenken. Ik snapte dan ook niet dat Coen of Edo niet ergens anders ging staan.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Vonden jullie het niet opvallend dat Patrick trouwens steeds niet in de schietlijn van het verf ging staan?
Nja alleen dit :quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar daar was ook niks mee te vinden.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:25 schreef Djeez het volgende:
[..]
Joris is van 28 januari. Het enige dat ik kon vinden is dat Edo in november 2006 begon met Tequila.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Idd.. en ik stoor me er ook vreselijk aan. Mag toch niet hopen dat hij de mol isquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:46 schreef Nouk het volgende:
Ik vond het wel opvallend, net zoals ook al iemand anders zei, dat Patrick elke keer bijna moet lachen als ie in z'n eentje commentaar geeft in de camera. Ook best vaag.
Die rekensom klopt niet, want hij had de keus uit 14 of 16 meter. Maar dat zou wel betekenen dat hij het goede antwoord had (toch? help me even) en de Mol uit Brabant komt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.revistabuenvia(...)uahua/chihuahua.html
Daarin staat een stukje over Lago Arareco.
En op een ander forum heeft iemand het vertaald :
[..]
Hij antwoord 16 meter. de kaars (voor de kijkers zo te zien, maar misschien is het gemanipuleerd) blijft rechts brandenquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die rekensom klopt niet, want hij had de keus uit 14 of 16 meter. Maar dat zou wel betekenen dat hij het goede antwoord had (toch? help me even) en de Mol uit Brabant komt.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:44 schreef cannonball het volgende:
Op het moment dat Edo uit het water omhoogkomt (naast Coen dus), lijkt 'ie op Henk de Mol (van Alfred J. Kwak)
[ afbeelding ]
Nee joh, die heeft die dagboeken van de mol niet geschreven! Joris kan dat waarschijnlijk beter.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:49 schreef borisz het volgende:
Ik switch van Edo naar Joris.
Dat is waar, als Haags jongetje weet je maar al te goed wanneer prinsjesdag is aangezien je dan vrij krijgt van schoolquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:52 schreef evert het volgende:
ik blijf bij dennis. als hagenees niet weten wanneer het prinsjesdag is, kan niet.
regina zegt toch ook tweede dinsdag in september...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:55 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is waar, als Haags jongetje weet je maar al te goed wanneer prinsjesdag is aangezien je dan vrij krijgt van school
De enige die ik echt niks zag doen met die foto's, ik heb er namelijk echt op zitten letten, is Edo. Hij stond er een beetje bij te kijken in het begin, terwijl hij aan het eind verwarring zat te schoppen met het omdraaien van de foto's (waarbij je de code dus kon zien) en het kluisje.quote:In de kamer met foto's was het chaos en dat kwam niet alleen door die foto's. Ze ploegden als een kip zonder kop die stapels door, maar dachten niet echt na over een tactiek.
Dat hoorde ik dus ook, vond ik vrij verdacht. Ik ben het kwijt. Heb me zo blind gestaard op Edo als mol... Maar nu Joris weer. Ik kan me haast niet voorstellen dat de redactie van de Mol het weer zou doen hoor, maar wéér drie vingers in de foto in het begin. En dan zijn gedrag. Gatverdamme wat irritant en hoe mollerig. Maar misschien wel te. Hij heeft al eerder aangegeven dat hij graag wil dat ze hem verdenken. Is ook een tacktiek. Coen zette dus niet alles op Edo. Dus heb ik nog kans dat het Edo wel is.. Ik weet niet meeeeerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:03 schreef Meddo het volgende:
[..]
regina zegt toch ook tweede dinsdag in september...
dan zegt hij opeens derde dinsdag in september
Misschien heeft diegene wel op elke vraag eerlijk antwoord gegevenquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:33 schreef Sandr86 het volgende:
Was het niet meer dat de mol de waarheid MOEST spreken als de vraag goed geantwoord werd?
Oftewel: als de vraag fout was, moest de mol niet zozeer liegen, maar had hier de mogelijkheid toe? Zo vatte ik het zelf namelijk op
Er wordt altijd gezegd 'het zal toch niet weer degene zijn die er het dichtst bovenop ligt', maar het is nooit zo enorm obvious duidelijk geweest vind ik. Ik zou het wel een stomme zet vinden van Joris, dat ie met die drie vingers constant op de foto staat. Inge Iepenburg heeft ook al zoiets gedaan, valt nog al op.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:08 schreef Kidney_Bean het volgende:
Het zal toch niet weer degene zijn die er het dichtst boven op ligt, zoals nu bij Joris? Dan moeten ze nodig eens met die mensen de tactiek bespreken.. Want als je iedereen bij de test hoort, vallen gelijk de namen van Edo en Joris. Dat is voor mij ook de enige reden om te zeggen dat die 2 het niet zijn, want de regie laat de naam van de mol nooit zo snel vallen tijdens de montage.. Was bij Milouska ook niet.
waarschijnlijk zat hij gewoon ondertussen met de cameraman te flirtenquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:46 schreef Nouk het volgende:
Ik vond het wel opvallend, net zoals ook al iemand anders zei, dat Patrick elke keer bijna moet lachen als ie in z'n eentje commentaar geeft in de camera. Ook best vaag.
Hasta la victoria siemprequote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:49 schreef dreamaniac het volgende:
Joris liet een bom afgaan bij de Prinsjesdag-opdracht. Hij zei toen iets in het Spaans, voordat de bom afging. Weet iemand wat hij zei en wat het betekent?
Fantastisch inderdaad!quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:29 schreef karoltje het volgende:
Ik rolde bijna van de bank ten Edo als een soort onderzeeer opdook naast Coen.
Nououou, Nico was niet meteen de allerbriljanste molquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kan, maar er is nog nooit een hele slechte Mol geweest (ook niet bij de 'onbekende' Nederlanders), dwz iemand van wie iedereen al vrij snel wist dat hij/zij de Mol was.
Dacht ut welquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:54 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Dunya heeft als enige geen vraag aan de Mol gesteld...das toch wel gek...issut niet?
Goed geheugen heb jijquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:57 schreef nebelung het volgende:
Jawel, ze vroeg 'ben je acteur'?
Ooh? Vertel!?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:53 schreef nebelung het volgende:
(plus dat ik nog steeds denk dat hij niet de oorspronkelijke mol was, maar da's wat anders).
Jawel tochquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:54 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Dunya heeft als enige geen vraag aan de Mol gesteld...das toch wel gek...issut niet?
ja foutjequote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dacht ut wel!! Ze stelde wel een vraag aan de Mol, maar vraag me niet welke vraag
[..]
Goed geheugen heb jij![]()
Ja klopt nu je het zegt ...er heeft iemand hier geplaatst maar ik wist het niet meerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:13 schreef nebelung het volgende:
Nee hoor, er staat een handig lijstje hier ergens boven
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:13 schreef Honeymooner het volgende:
Die 14 en 16 kwamen wel heel vaak terug bij de vragen. De 14e en de 16e letter van het alfabet zijn de N en de P, geen initialen van iemand. Maar in deze aflevering speelden 'achterstevoren dingen' wel een grote rol, zoals de wekker die terugliep en de foto die omgekeerd moest worden. Als je nou vanaf de Z gerekend de 14e en de 16e letter neemt krijg je de J en de L. Van Joris Linssen..
Ik verdenk hem alleen niet.
Vergezocht, maar wel mooiquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:13 schreef Honeymooner het volgende:
Die 14 en 16 kwamen wel heel vaak terug bij de vragen. De 14e en de 16e letter van het alfabet zijn de N en de P, geen initialen van iemand. Maar in deze aflevering speelden 'achterstevoren dingen' wel een grote rol, zoals de wekker die terugliep en de foto die omgekeerd moest worden. Als je nou vanaf de Z gerekend de 14e en de 16e letter neemt krijg je de J en de L. Van Joris Linssen..
Ik verdenk hem alleen niet.
there's walls gettin' climbedquote:As I walk through my mind all my thoughts are behind
when there's deals being signed and there's walls gettin' climbed
and there's things that we bring when we fling with the sing
and we want to be in from the start to the fin
is it me? is it them?
is it you or your friends?
En in het mais was Patrick er ook tot het einde, want hij was de enige die het overleefde omdat hij binnen was.quote:We want to be in from the start to the fin
Regina en Patrick hebben het tot het einde van de laatste opdracht gehaald.
Is ook gebeurd.. maar die eikel van een Timor die snapt het concept van WIDM niet.. en Paultje Rabbering stelde de vragen aan Coen.. Timor heeft toen de vragen afgebroken.. eikel!!!!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:09 schreef karoltje het volgende:
Jammer dat Coen ziek is, zn radioshow is net begonnen en het was leuk geweest als hij er zelf het een en ander over had gezegd. Maar goed de invaller gaat m wel bellen geloof ik.
Mja, Timur is nu eenmaal een walgelijke radiomaker...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Is ook gebeurd.. maar die eikel van een Timor die snapt het concept van WIDM niet.. en Paultje Rabbering stelde de vragen aan Coen.. Timor heeft toen de vragen afgebroken.. eikel!!!!
Ging echt nergens over man.. Coen en Paul wilde gewoon ff babbelen over WIDM.. waarbij Paul natuurlijk info probeerde los te krijgen uit Coen.. mja..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, Timur is nu eenmaal een walgelijke radiomaker...
Oh ja, dat deed ie ook nog. En ik vond het zo nep!! Hij is echt geen acteur, hij doet het ontzettend slecht.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
![]()
Het is wel verdacht, en Joris voor mij ook wel. Met die soort speer gaf ie Dunya eigenlijk de schuld, terwijl ie zelf aan het sturen was, daardoor ging de bom af.
Misschien wel tactiek. Dan wist ie dat de mol sowieso ging liegen. Of hij is de molquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel dom btw, dat Patrick ze vraag zowiezo fout had..
hij heeft antwoord wat helemaal niet mogelijk is..
Staat geloof ik letterlijk op de widm site, ff zoeken...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Blijft de vraag of de Mol bij een fout antwoord van de kandidaat een fout antwoord heeft gegeven op de vraag van de kandidaat.
Zoo, goeie vondst wel.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:51 schreef Irving het volgende:
Ik weet niet of jullie je de tweede muzikale hint kunnen herinneren, Boy sets fire met Full color guilt. In ieder geval:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Arm van Dennis, Boy sets fire
Hmm
Inderdaad, er wijzen veel hints naar Dennis. En op zich kan het best dat we weinig molacties zien, dat was bij eerdere mollen ook wel vaker zo. Ik vind hem ook erg veel op de achtergrond zitten, als ik terug denk aan de afleveringen springt Dennis er niet echt uit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Edo of Patrick.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:11 schreef Kinga het volgende:
Als ik zo puur op die hints afga zou ik zeggen Dennis... maar qua molactiviteiten in de afleveringen merk je bijna niks aan hem... raar toch?
Ik zal even met mijn tunnelvisie op Dennis een samenvatting per opdracht gevenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:11 schreef Kinga het volgende:
Als ik zo puur op die hints afga zou ik zeggen Dennis... maar qua molactiviteiten in de afleveringen merk je bijna niks aan hem... raar toch?
Ik vind Dunya wel tof juist, is niet op d'r mondje gevallenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:14 schreef Lov1 het volgende:
Wat een leuke opdrachten!Heb net uitzendig gemist gekeken, dus moet het ff laten bezinken
![]()
Vind Patrick en Edo leuke kandidaten, Joris en Dunya wat minder... Ik verdenk Patrick nog steeds, maar met al die WIDM hints die er gevonden zijn en naar Dennis wijzen...Kan allemaal he? I like it!
![]()
Oja, was die muzikale hint dit keer het hele nr of maar een deel ervan?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind Dunya wel tof juist, is niet op d'r mondje gevallen! En ze ergert zich aan Joris
!
ik zou juist meteen mn kamer uitkomen met al die foto's, doodengquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:51 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
![]()
Joris is gewoon een eikel, en Patrick is zwaar irritant, maar nog wel oké. Dat 'ie niet uit z'n kamer wilde komen met die foto-opdracht
Ik vind d'r juist te tam. Ze moet toch op het moment dat Regina naar haar vraagt gewoon tegen Joris zeggen 'je stikt er maar in, ik ben nu weg, dahaaag'...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind Dunya wel tof juist, is niet op d'r mondje gevallen! En ze ergert zich aan Joris
!
Ik heb het idee dat er geen mol is deze aflevering, Ik ga voor Dennis. Kun jij me op andre gedachten brengen?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:20 schreef broer het volgende:
Inderdaad. Als Dennis de mol is, doet-ie het niet fantastisch. Ondanks dat 'oogkleppenlijstje' van hierboven.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Jammer dat de hints wijzen naar Dennis terwijl hij slecht molt..
Waarom niet? Als je wat langer kijkt naar wat hij tijdens de opdrachten heeft gedaan heeft hij onopgemerkt veel geld uit de pot gehaald.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:20 schreef broer het volgende:
Inderdaad. Als Dennis de mol is, doet-ie het niet fantastisch. Ondanks dat 'oogkleppenlijstje' van hierboven.
Moet je alle crap uit die links verwijderen en zoiets overhouden:quote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Doen de series 5 en 6 het bij jullie op tvopjepc.nl? Vanmiddag kon ik seizoen 5 nog kijken, nu doen ze het niet bij mij...
- Hoe kon hij met uitbeelden de "verkeerde naam" doorseinen? Dat heef toch met de interpretatie van de andere te makenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:39 schreef Irving het volgende:
[..]
[..]
Waarom niet? Als je wat langer kijkt naar wat hij tijdens de opdrachten heeft gedaan heeft hij onopgemerkt veel geld uit de pot gehaald.
- Verkeerde naam doorgegeven tijdens seinopdracht (Joris i.p.v. Edo)
- Veel van zijn bagage in Coen's tas gedaan. Uiteindelijk opdracht mislukt
- De x 1/4 vlag opgehezen tijdens de maisveldopdracht en daarna zich af laten gaan
Als ik me niet vergis stond er van te voren nog niet vast welke namen er doorgeseind zouden gaan worden.. dus hoe heeft hij hier kunnen mollen?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:26 schreef Irving het volgende:
Zij hadden zelf de verkeerde naam geinterpreteerd. Bij "Cab" zeiden ze namelijk dat het op Joris sloeg en niet op Edo..
Uiteindelijk had Dennis 4 kilo, dus lijkt me het waarschijnlijkst dat hij het meest erin gegooid heeft
Het ophijzen van de vlag betekende ook dat het een safezone was, maar 125 in de pot stelt niets voor of wel?
http://ifarm.nl/demol/category/kijkcijfers/quote:Op maandag 28 januari 2008 11:46 schreef Mr_Booze het volgende:
Heeft iemand de kijkcijfers van alle afgelopen afl. van dit seizoen?
Bedankt!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Hasta la victoria siempre
Santa Clara is ook de stad van de revolutie, want het was hier dat Che Guevara een gepantserde trein met wapens wist te onderscheppen en heeft buitgemaakt. Vier van de gepantserde wagons die deel uitmaakten van de trein en de bulldozer die de trein uit de rails duwde, heeft men als herinnering laten staan. Hier bevinden zich ook sinds 1997 het mausoleum van Che Guevara en zijn bronzen standbeeld met het opschrift: 'Hasta La Victoria Siempre' (altijd op weg naar de overwinning), wat hij in zijn afscheidsbrief aan Castro schreef
JA!.. daarom wilde ik dat 3 verhaal terug lezen..quote:Op maandag 28 januari 2008 22:54 schreef k_man het volgende:
Wat betreft de theorie over het getal 3: had de uitkomst van de rekensom (meneer Van Dale wacht op antwoord) ook geen 3 moeten zijn?
Misschien iets te simpel gedacht, maar 1 + 1 + 0 + 6 = 8.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:54 schreef k_man het volgende:
De code 1106 kan ook een postcode zijn (Bijlmer, Amsterdam).
Of allerlei data: 11 juni, 6 november, 1-10-6 (1 oktober 2006), of 1-1-06 (1 januari 2006) of november 2006.
Of 6 over 11 (tijdstip).
Of een huisnummer of kamernummer van een kandidaat..
Dus...?
Geen idee, ik vond het ook al zo bizarquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Prachtig van Joris. Waar sloeg die vraag eigenlijk op?
Joris voegt heel veel toequote:Op donderdag 31 januari 2008 16:39 schreef widmfan7 het volgende:
Ik hoop dat Joris of Dunya eruit gaat. Die voegen het minst toe
Ik ook niet, dus dat wordt de videorecorder inprogrammollenquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:33 schreef karoltje het volgende:
Ggrrrr ik kan het niet zien vanavond.
uitzendinggemist.nlquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:48 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik moet werken
Nouja, lang leve de videorecorder
Tja, de kwaliteit van een online breedband uitzending is toch wat minder dan dat je het gewoon op je TV kunt kijken. Al is VHS kwaliteit natuurlijk ook niet veel meer.quote:
Hehe, dat viel me ook al op.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:32 schreef Sirolf het volgende:
"Nu op Nederland 1: Blik op de weg!", aldus de voice-over...
Verkeerde bandje, bedankt!
Ik schrok helemaalquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:32 schreef Sirolf het volgende:
"Nu op Nederland 1: Blik op de weg!", aldus de voice-over...
Verkeerde bandje, bedankt!
Jorisquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:42 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Kut Joris. Geld verdienen verdomme.
Eens. In plaats van die types als Joris.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:43 schreef Piles het volgende:
Tijd voor onbekende Nederlanders, of arme bekende Nederlanders
Mja, misschien heeft 'ie dat aanbod wél gewoon gekregen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:50 schreef Suuz_ het volgende:
Haha die Patrick, geweldig! Helemaal balen dat hij dat aanbod niet gehad heeft. super
Daar dacht ik ook aan.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, misschien heeft 'ie dat aanbod wél gewoon gekregen.
Nee volgens mij niet, hij is echt té eerlijk!quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, misschien heeft 'ie dat aanbod wél gewoon gekregen.
Ik heb de ballen verstand niet van mIRC. Maar ik zit in Wieisdemol op dalnet (oid..).quote:
En daarom mijn Molquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:57 schreef rubbereend het volgende:
Patrick houdt de boel weer lekker op
Tik dit in met mIRC:quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb de ballen verstand niet van mIRC. Maar ik zit in Wieisdemol op dalnet (oid..).
Dank je.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tik dit in met mIRC:
/server irc.fok.nl
/join #wieisdemol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |