Tja, de kwaliteit van een online breedband uitzending is toch wat minder dan dat je het gewoon op je TV kunt kijken. Al is VHS kwaliteit natuurlijk ook niet veel meer.quote:
Hehe, dat viel me ook al op.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:32 schreef Sirolf het volgende:
"Nu op Nederland 1: Blik op de weg!", aldus de voice-over...
Verkeerde bandje, bedankt!
Ik schrok helemaalquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:32 schreef Sirolf het volgende:
"Nu op Nederland 1: Blik op de weg!", aldus de voice-over...
Verkeerde bandje, bedankt!
Jorisquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:42 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Kut Joris. Geld verdienen verdomme.
Eens. In plaats van die types als Joris.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:43 schreef Piles het volgende:
Tijd voor onbekende Nederlanders, of arme bekende Nederlanders
Mja, misschien heeft 'ie dat aanbod wél gewoon gekregen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:50 schreef Suuz_ het volgende:
Haha die Patrick, geweldig! Helemaal balen dat hij dat aanbod niet gehad heeft. super
Daar dacht ik ook aan.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, misschien heeft 'ie dat aanbod wél gewoon gekregen.
Nee volgens mij niet, hij is echt té eerlijk!quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, misschien heeft 'ie dat aanbod wél gewoon gekregen.
Ik heb de ballen verstand niet van mIRC. Maar ik zit in Wieisdemol op dalnet (oid..).quote:
En daarom mijn Molquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:57 schreef rubbereend het volgende:
Patrick houdt de boel weer lekker op
Tik dit in met mIRC:quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb de ballen verstand niet van mIRC. Maar ik zit in Wieisdemol op dalnet (oid..).
Dank je.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tik dit in met mIRC:
/server irc.fok.nl
/join #wieisdemol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |