en dat was Edo???quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:23 schreef Sirolf het volgende:
Coen was ervan overtuigd dat hij zijn vraag goed had, en dus heeft hij vooral gestemd op degene die bij hem op de kamer sliep. En dat was dus blijkbaar fout...
Volgens mij zat hij juist op Edo dit keer. Die sliep ook bij hem op de kamer, dus als die vraag van hem fout was...quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:23 schreef Svensational het volgende:
Coen zat afl.2 op Georgina en Joris, vorige week Georgina, Joris en Patrick, deze week niet bekend, maar ik neem aan Joris en Patrick...
Nog niet genoeg iig. Hij denkt echt dat hij de Godfather van WIDM is. Dat gestaar naar Regina, het niet naar de rodedraadopdracht willen gaan, direct altijd dat geld willen hebbenquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Had ik al gezegd dat Joris irritant is?
Okiedokiequote:Op donderdag 24 januari 2008 21:27 schreef Piles het volgende:
@Svensational: doe eens http://wiki.fok.nl/index.php/OP/WIDM_2008
Idd, als enige echt met winnen bezigquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zonde. Coen is tof
Daarom verdenk ik hem. Juist dat irritante figuur is de Mol. Net als Milouska toen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:24 schreef alwaysthebest het volgende:
quote:
Geef dan eens een voorbeeld van een vraag waarbij het niet uitmaakt of het antwoord ja of nee is?quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Maar Pieter-Jan zei dat de mol alleen de waarheid zal spreken als de kandidaat de vraag goed beantwoord heeft. Dus betekent dat als de kandidaat een verkeerd antwoord geeft, de Mol alleen mag liegen en niet de waarheid zal spreken. Zoja, daar kun je als kandidaat je vraag dan toch ook op afstellen?
Je moet gewoon de vraag van te voren gewoon fout beantwoorden en dan het antwoord van de mol op je vraag omdraaien en je hebt je antwoord.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geef dan eens een voorbeeld van een vraag waarbij het niet uitmaakt of het antwoord ja of nee is?
Dat is tie ookquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:24 schreef alwaysthebest het volgende:
En die aanwezige biertonbuik van Edo is niet opzichtig?quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:34 schreef MiLalaa het volgende:
Wat is die Joris een grandioze lulhopelijk gaat ie er snel uit, als dat kan..
en de rare dikke kralenketting van Dennis stoor ik me ook al aan.
ik heb een 'iedereen kan de mol wel zijn' moment, echt geen idee meer.
Dat dusquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Blijven voor mij over vooral Patrick en heeel misschien Dennis.
Joris z'n vraag is wel oke wat dat betreft. Mits je het zeker weet daty bijvoorbeeld Edo's moeder jood isquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:35 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Je moet gewoon de vraag van te voren gewoon fout beantwoorden en dan het antwoord van de mol op je vraag omdraaien en je hebt je antwoord.
Duhquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:35 schreef Mr_Booze het volgende:
Je moet gewoon de vraag van te voren gewoon fout beantwoorden en dan het antwoord van de mol op je vraag omdraaien en je hebt je antwoord.
nee dat vind ik wel een prettige aanblikquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:36 schreef Mr_Booze het volgende:
En die aanwezige biertonbuik van Edo is niet opzichtig?![]()
Ik heb ook de terugkijklinks er even ingezet, zowel in de OP als in de Wiki.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:27 schreef Piles het volgende:
@Svensational: doe eens http://wiki.fok.nl/index.php/OP/WIDM_2008
quote:Aflevering 4 opdracht vraag het de mol
Als het linker kaarsjes bleef branden was het antwoord nee
Als het rechter kaarsje bleef branden was het antwoord ja
De vraag aan edo: Hoe diep was het meer waar je als eerst je anker liet zakken? 14 meter diep of 16 meter diep
Edo antwoord 16 meter diep
Zijn vraag aan de mol is Ben je geboren in brabant? rechts blijft branden
---------------------------------------------------------------------------------------
de vraag aan Patrick: Hoeveel foto's hingen er op je kamer? 2128 of 3976
Patrick antwoord 3975 dit is dus zeker fout
Zijn vraag aan de mol is: Ben je een acteur of actrice? links blijft branden maar kan dus gelogen zijn
----------------------------------------------------------------------------------------
De vraag aan Coen : Hoelang deed gerogina over de klim? 4 minuten of 4 minuten en 25 seconde
Coen antwoord 4 minuten
Zijn vraag aan de mol is: slaap je bij mij op de kamer? Links blijft branden
----------------------------------------------------------------------------------------
De vraag aan dennis: Hoeveel kilo bagage hadden jullie voor het herpakken samen? 150 kilo of 140 kilo
Dennis gokt 140 kilo
Zijn vraag aan de mol is: Is edo de mol?
-----------------------------------------------------------------------------------------
De vraag aan Dunya: 980 of 920?
Dunya antwoord 920
Haar vraag aan de mol is: ben je acteur?
------------------------------------------------------------------------------------------
De vraag aan Joris: 1600 of 1400?
Joris zegt 1400
Zijn vraag aan de mol is: is jouw moeder joods? Links blijft aan
--------------------------------------------------------------------------------------------
De vraag aan regina: Welke editie was het boek wat je las? 16 of 14de editie
Regina antwoord 14de editie
Haar vraag aan de mol is: Heb je bruine ogen? rechts blijft aan
Nee, in Taxi en Hello Goodbye vond ik 'm juist erg tof altijdquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:30 schreef eefj het volgende:
Jee wat een irritant type die Joris.. Speelt hij het ?? Ik ken hem niet van tv. Ik heb zijn programma's nooit gezien. Is hij altijd zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |