Dat denk ik ook, want op de offciële site staat nu net :quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
ah op die manier. Ik vatte het gewoon als antwoord 'B' op. De productie misschien ook wel.
quote:Edo
Hoe diep was het meer waar je de eerste keer het anker liet zakken?
a. 14 meter
b. 16 meter
Hij geeft antwoord b. en stelt de volgende vraag aan de Mol: Ben je geboren in Brabant? > Ja.
Patrick
Hoeveel foto's waren er te vinden in jouw hotelkamer?
a. 3128 foto's
b. 3976 foto's
Hij antwoordt b. en vraag aan de Mol: Ben je acteur of actrice? > Nee.
Coen
Hoe lang deed Georgina er over om de rots te beklimmen?
a. 4 minuten
b. 4 minuten en 25 seconden
Hij antwoordt a. en vraagt: Slaap je bij mij op de kamer? > Ja.
Dennis
Hoeveel kilo bagage hadden jullie in totaal voordat jullie herpakten?
a. 150 kilo
b. 140 kilo
Hij antwoordt b. en vraagt: Is Edo de Mol? > Ja.
Dunya
Wat was de afstand van de tafel tot de flessen bij de schietopdracht?
a. 9.80 meter
b. 9.20 meter
Ze antwoordt b. en vraagt aan de Mol: Ben je acteur? > Nee.
Joris
Wat was de oppervlakte van het maïsveld?
a. 16.000 vierkante meter
b. 14.000 vierkante meter
Hij antwoordt b. en stelt de Mol de vraag: Is je moeder Joods? > Nee.
Regina
Op de eerste bladzijde van het boek in de fabriek stond welke editie dit was. Was dit:
a. 16e
b. 14e
Ze antwoordt b. en vraagt: Heb je bruine ogen? > Ja.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:02 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:
Oeh, op die foto zijn alleen de handen van Edo zichtbaar!
Is dat een hint?
En die van Joris zie jij niet?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:02 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:
Oeh, op die foto zijn alleen de handen van Edo zichtbaar!
Is dat een hint?
Met denken kom je nergensquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:12 schreef VoreG het volgende:
Dunya
Wat was de afstand van de tafel tot de flessen bij de schietopdracht?
a. 9.80 meter
b. 9.20 meter
Ze antwoordt b. en vraagt aan de Mol: Ben je acteur? > Nee.
Ik denk dat het antwoord B is omdat 9.20 meter == 10 yard is.
10 yard is geen vreemde afstand in Mexico, dus alle acteurs zouden dan afvallen.
nja schijnbaar loopt Dennis weg bij die opdracht, nadat ie vrijdag als antwoord geeftquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:16 schreef Tourniquet het volgende:
Dennis is Hagenees. Die weet toch echt wel wanneer prinsjesdag is?
misschien heb je hier iets aan :quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:16 schreef DaFrenk het volgende:
Ik zie op Google Earth maar enkele meren in de buurt van Chihuahua, maar de foto's lijken niet echt op wat we in de afleveringen zagen.
Geen geboortedatum iig, net gechecktquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:18 schreef Djeez het volgende:
De code van de kluis werd wel heel erg opzichtig in beeld gebracht: 1106 Ik ben nu aan het bedenken of het een aanwijzing kan zijn, maar wat?
Joris is 11 juni jarig.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:18 schreef Djeez het volgende:
De code van de kluis werd wel heel erg opzichtig in beeld gebracht: 1106 Ik ben nu aan het bedenken of het een aanwijzing kan zijn, maar wat?
Klinkt logisch!quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:12 schreef VoreG het volgende:
Ik denk dat het antwoord B is omdat 9.20 meter == 10 yard is.
10 yard is geen vreemde afstand in Mexico, dus alle acteurs zouden dan afvallen.
Joris Linssen (Nijmegen, 28 januari 1966quote:
Joris is van 28 januari. Het enige dat ik kon vinden is dat Edo in november 2006 begon met Tequila.quote:
editsletquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:24 schreef PICHT het volgende:
Hoezo is die foto vraag sowieso fout? De keuze was tussen 3128 en 39nogwat.
En hij dronk ook tequila in een aflevering..quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:25 schreef Djeez het volgende:
[..]
Joris is van 28 januari. Het enige dat ik kon vinden is dat Edo in november 2006 begon met Tequila.
"Joris Linssen werd op 11 juni 1965 geboren in Nijmegen"quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Joris Linssen (Nijmegen, 28 januari 1966
goed bezig
jij ook een mol?
quote:
Waar lees je dat.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
"Joris Linssen werd op 11 juni 1965 geboren in Nijmegen"
Geweldig jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:29 schreef karoltje het volgende:
Coen!!! Zo jammer!
Ik rolde bijna van de bank ten Edo als een soort onderzeeer opdook naast Coen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |