abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56301607
shit.. gemist
pi_56301626
Jammer dat Coen ziek is, zn radioshow is net begonnen en het was leuk geweest als hij er zelf het een en ander over had gezegd. Maar goed de invaller gaat m wel bellen geloof ik.
pi_56301702
Die 14 en 16 kwamen wel heel vaak terug bij de vragen. De 14e en de 16e letter van het alfabet zijn de N en de P, geen initialen van iemand. Maar in deze aflevering speelden 'achterstevoren dingen' wel een grote rol, zoals de wekker die terugliep en de foto die omgekeerd moest worden. Als je nou vanaf de Z gerekend de 14e en de 16e letter neemt krijg je de J en de L. Van Joris Linssen..

Ik verdenk hem alleen niet.
pi_56301722
Ik zit steeds meer op Edo, maar Dennis vind ik ook nog altijd verdacht. Wel gokten Dennis en Patrick op vrijdag met de Prinsjesdag vraag, al drukten ze uiteindelijk niet. Was dus wel goed geweest, misschien dat Dennis daarom niet durfde te drukken. Of drukte hij nu uiteindelijk wel?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_56301823
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:13 schreef Honeymooner het volgende:
Die 14 en 16 kwamen wel heel vaak terug bij de vragen. De 14e en de 16e letter van het alfabet zijn de N en de P, geen initialen van iemand. Maar in deze aflevering speelden 'achterstevoren dingen' wel een grote rol, zoals de wekker die terugliep en de foto die omgekeerd moest worden. Als je nou vanaf de Z gerekend de 14e en de 16e letter neemt krijg je de J en de L. Van Joris Linssen..

Het is wel verdacht, en Joris voor mij ook wel. Met die soort speer gaf ie Dunya eigenlijk de schuld, terwijl ie zelf aan het sturen was, daardoor ging de bom af.
pi_56301903
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:13 schreef Honeymooner het volgende:

Vergezocht, maar wel mooi
  vrijdag 25 januari 2008 @ 16:33:06 #182
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_56302138
Muzikale aanwijzing

Audio Bullys - Hundred Million

It was early
I woke up
Still had a joint, so I puffed
Shouldn't of, coz it got me stoned
and my mum just moaned

'Simon its time to get a job,
you're 20 years old and you're living like a slob'
but there's so many things i wanna do ma'
i need money and I wanna get a new car
'Simon what do you mean?'
I've got a plan - it'll all be clean

got the joints and the beats rollin'
got the tunes on the decks strollin'

As I walk through my mind all my thoughts are behind
when there's deals being signed and there's walls gettin' climbed
and there's things that we bring when we fling with the sing
and we want to be in from the start to the fin
is it me? is it them?
is it you or your friends?
there's no need to pretend that your mind's on the mend
is the past in your eyes, are your hands on your thighs
coz you cannot disguise that you needed a rise

[chorus]
If I had the time then i'd spend a little more with you
and if I had a hundred million then i'd probably give half to you

Lord of the standard, lord of the landlords
I've been living on the shores of the canyon
pretty girls and ugly guys
twisted dreams and purple skies
back to basics - forward to basics
norms are daytrips - minds are brain-tripped
what's the main lick?
what's the main trip?
-it's like this

For all my fella's that sip the Stellas,
DJ's, Grafters, and drug sellers
To the geeks there's no need to be jealous
we're just doin' our thing

[chorus]

I just don't know about the way
I just wished I had some more days in my book
call you up and give you a look

[chorus]

From the edge of the land - Who's that man?
Doin' things that you can't understand
broken or fixed
token or tripped
how many things we can throw in the mix
two thousand sales into two
comin' through it's the Audio Crew
don't bother doin' if it don't sound smooth
as we step with nothing to prove

For all my fella's that sip the Stellas,
DJ's, Grafters, and drug sellers
To the geeks there's no need to be jealous
we're just doin' our thing

http://download.omroep.nl(...)080125%20mol%204.mp3
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 16:36:37 #183
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_56302200
quote:
As I walk through my mind all my thoughts are behind
when there's deals being signed and there's walls gettin' climbed
and there's things that we bring when we fling with the sing
and we want to be in from the start to the fin
is it me? is it them?
is it you or your friends?
there's walls gettin' climbed
Van de klimmers is er alleen Dunya nog over (i.t.t. Coen, Nicolette, Georgina...Edo heeft niet geklommen..)
We want to be in from the start to the fin
Regina en Patrick hebben het tot het einde van de laatste opdracht gehaald.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_56302349
quote:
We want to be in from the start to the fin
Regina en Patrick hebben het tot het einde van de laatste opdracht gehaald.
En in het mais was Patrick er ook tot het einde, want hij was de enige die het overleefde omdat hij binnen was.
pi_56302623
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:09 schreef karoltje het volgende:
Jammer dat Coen ziek is, zn radioshow is net begonnen en het was leuk geweest als hij er zelf het een en ander over had gezegd. Maar goed de invaller gaat m wel bellen geloof ik.
Is ook gebeurd.. maar die eikel van een Timor die snapt het concept van WIDM niet.. en Paultje Rabbering stelde de vragen aan Coen.. Timor heeft toen de vragen afgebroken.. eikel!!!!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 17:00:34 #186
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_56302646
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Is ook gebeurd.. maar die eikel van een Timor die snapt het concept van WIDM niet.. en Paultje Rabbering stelde de vragen aan Coen.. Timor heeft toen de vragen afgebroken.. eikel!!!!
Mja, Timur is nu eenmaal een walgelijke radiomaker...
pi_56302706
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:00 schreef Sirolf het volgende:

[..]

Mja, Timur is nu eenmaal een walgelijke radiomaker...
Ging echt nergens over man.. Coen en Paul wilde gewoon ff babbelen over WIDM.. waarbij Paul natuurlijk info probeerde los te krijgen uit Coen.. mja..

Coen zei trouwens wel dat hij er 100% zeker van was dat hij het antwoord op zijn vraag goed had omdat Georgina van boven geroepen had hoelang ze erover gedaan had (4 min). Dat zou dus betekenen dat "de Mol" het juiste antwoord gegeven heeft en dat Edo (die vanaf het begin de roommate van Coen was) dus NIET de Mol is..

Keepin my thoughts on Patrick en Joris
pi_56303291
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Het is wel verdacht, en Joris voor mij ook wel. Met die soort speer gaf ie Dunya eigenlijk de schuld, terwijl ie zelf aan het sturen was, daardoor ging de bom af.
Oh ja, dat deed ie ook nog. En ik vond het zo nep!! Hij is echt geen acteur, hij doet het ontzettend slecht.
Krijg steeds meer een hekel aan hem geloof ik
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 19:00:58 #189
130755 Kinga
versier hier
pi_56305139
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 21:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel dom btw, dat Patrick ze vraag zowiezo fout had..
hij heeft antwoord wat helemaal niet mogelijk is..
Misschien wel tactiek. Dan wist ie dat de mol sowieso ging liegen. Of hij is de mol

Ik denk vanaf het begin Patrick of Dennis. En Joris blijft een geval apart. Ik hou het even op die 3.
pi_56305286
Blijft de vraag of de Mol bij een fout antwoord van de kandidaat een fout antwoord heeft gegeven op de vraag van de kandidaat.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 19:17:23 #191
130755 Kinga
versier hier
pi_56305513
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 19:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Blijft de vraag of de Mol bij een fout antwoord van de kandidaat een fout antwoord heeft gegeven op de vraag van de kandidaat.
Staat geloof ik letterlijk op de widm site, ff zoeken...

"Eén voor één komt een kandidaat bij Pieter Jan. Ze staan voor de dichte deur van een kapel. Pieter Jan stelt de kandidaat een vraag en geeft daarbij twee mogelijke antwoorden. Als de kandidaat het juiste antwoord geeft, zal de mol in de kapel de waarheid spreken. Geeft de kandidaat het foute antwoord aan Pieter Jan, dan zal de mol liegen. De kandidaat mag aan de mol iedere vraag stellen die hij wil. De mol antwoordt met ja of nee door rechts of links een kaars te doven."
pi_56305861
Ok, bedankt. Dat maakt het wel makkelijker
pi_56306336
Ik weet niet of jullie je de tweede muzikale hint kunnen herinneren, Boy sets fire met Full color guilt. In ieder geval:

Arm van Dennis, Boy sets fire

Hmm

[ Bericht 6% gewijzigd door Irving op 25-01-2008 19:58:39 ]
pi_56306472
Een kikker .

Je moet inmiddels toch wel weten dat imageshack niet werk op fok .
pi_56306502
Ohja Dan maar tinypic
  vrijdag 25 januari 2008 @ 20:18:25 #196
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_56306897
Dennis dus.
pi_56307126
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 19:51 schreef Irving het volgende:
Ik weet niet of jullie je de tweede muzikale hint kunnen herinneren, Boy sets fire met Full color guilt. In ieder geval:

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Arm van Dennis, Boy sets fire

Hmm
Zoo, goeie vondst wel.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 21:11:02 #198
130755 Kinga
versier hier
pi_56307941
Als ik zo puur op die hints afga zou ik zeggen Dennis... maar qua molactiviteiten in de afleveringen merk je bijna niks aan hem... raar toch?
pi_56308113
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 21:11 schreef Kinga het volgende:
Als ik zo puur op die hints afga zou ik zeggen Dennis... maar qua molactiviteiten in de afleveringen merk je bijna niks aan hem... raar toch?
Inderdaad, er wijzen veel hints naar Dennis. En op zich kan het best dat we weinig molacties zien, dat was bij eerdere mollen ook wel vaker zo. Ik vind hem ook erg veel op de achtergrond zitten, als ik terug denk aan de afleveringen springt Dennis er niet echt uit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Edo of Patrick.

Lastig..
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_56308154
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 21:11 schreef Kinga het volgende:
Ik zal even met mijn tunnelvisie op Dennis een samenvatting per opdracht geven :

Tijdens de vragen (opdracht 1) was zijn antwoord fout, terwijl hij een geloofwaardig fout antwoord had kregen. Zelfs na de flashback op Edo's pet dacht men dat het een duivel was. Onverdacht, maar geen geld in de pot.

Tijdens de fietsopdracht (opdracht 2) was moest hij vóór de vierde klimmer binnen zijn om 1000 in de pot te voorkomen. En hij heeft het optimale eruit gehaald om verdenkingen van zich af te halen door Annette te helpen. Qua geld uit de pot halen kon hij niets meer doen.

Tijdens het pakken van de jokers (opdracht 3) is het moeilijk te zeggen. Gelijk een joker pakken en Dennis zei zelf al, 'fok het, dan heb ik er maar eentje'. Zou hij de rest de indruk willen geven dat hij een niet snuggere kandidaat is die geen risico wilt nemen? Maar aan jokers heeft de Mol toch niks (behalve bij het inleveren, maar van 100 of 200 uit de pot ben ik niet onder de indruk, en bovendien zouden anderen dat wel voor hem kunnen doen).

Tijdens het schieten (opdracht 4), niks geraakt. Geen geld in de pot. De enige manier om geld uit de pot te halen was om die van Joris of Coen neer te knallen, maar die kwamen na hem. Hij hield zijn vinger aan de onderkant van het pistool. Misschien zodat hij expres over kon schieten? Het is in ieder geval een rare manier om een pistool vast te houden.

Tijdens de seinopdracht (opdracht 5) zat hij in een team dus was het moeilijker. Dennis heeft wel gezegd dat Edo zijn rode hand rechtsonder hield, terwijl hij hem recht naar beneden tegen zijn lichaam hield. Maar dat kwam helaas niet uit, want dat zou CN ipv CA vormen. 3FM heeft hij natuurlijk niet gezegd, misschien zou Patrick er echt niet achterkomen, maar uiteindelijk zag hij het toch. En toen GTS kwam, zou Patrick er anders wel achterkomen als de T kwam, dus zei Dennis het maar zelf.

Tijdens de bagage opdracht (opdracht 6), o mai got wel 4 kilo! En toch is de opdracht mislukt. Er was één seconde te zien dat Dennis zijn spullen in Coen's tas deed, maar hij deed het dus wel degelijk. Een 100% rendement in de vorm van verdenkingen van zich af en geen geld in de pot.

Tijdens het topito's pakken (opdracht 7) valt er eigenlijk niets te mollen. Hij had wél de achtste topito gepakt, en acht is vertaald volgens de mayamaanden in Mol.

Zelfde geld voor vorm een zo lang mogelijke zin (opdracht 8), "Ik" en "acht" stonden op Dennis zijn kaartjes, en acht is dus een getal dat naar Mol verwijst volgens de Maya-maanden (dat schijnt iets mexicaans te zijn)

Tijdens de maisveldopdracht (opdracht 9) heeft hij de 1/4x vlag opgehijst en is gelijk erna afgegaan

Tijdens de opdracht van de cassette+kluiscode (opdracht 10) heeft hij, zodra Regina de cassette vond, de cassette gepakt en een kilometer weg zitten rennen om te zoeken naar een auto met de opdracht, waardoor de deadline met afstand niet gehaald is. Ook zat hij met de knopjes te klooien.

Tijdens de opdracht met de bommen (opdracht 11), heeft hij, samen met Patrick, 500 in de pot gedaan. De enige echte anti-mol actie.

Tijdens de opdracht om een vraag aan de Mol te stellen (opdracht 12), was niet echt te mollen. Wel opvallend was dat hij als enige in derde persoon praatte. Hij vroeg "Is Edo de Mol?" terwijl de rest vroeg van "Ben je actrice", "Is jouw moeder joods (Y) ", "slaap je bij mij op de kamer" etc

In veel opdrachten is hij dus optimaal bezig geweest, in de vorm van geld niet in de pot of verdenkingen van zich af
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')