http://ifarm.nl/demol/category/kijkcijfers/quote:Op maandag 28 januari 2008 11:46 schreef Mr_Booze het volgende:
Heeft iemand de kijkcijfers van alle afgelopen afl. van dit seizoen?
Bedankt!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Hasta la victoria siempre
Santa Clara is ook de stad van de revolutie, want het was hier dat Che Guevara een gepantserde trein met wapens wist te onderscheppen en heeft buitgemaakt. Vier van de gepantserde wagons die deel uitmaakten van de trein en de bulldozer die de trein uit de rails duwde, heeft men als herinnering laten staan. Hier bevinden zich ook sinds 1997 het mausoleum van Che Guevara en zijn bronzen standbeeld met het opschrift: 'Hasta La Victoria Siempre' (altijd op weg naar de overwinning), wat hij in zijn afscheidsbrief aan Castro schreef
JA!.. daarom wilde ik dat 3 verhaal terug lezen..quote:Op maandag 28 januari 2008 22:54 schreef k_man het volgende:
Wat betreft de theorie over het getal 3: had de uitkomst van de rekensom (meneer Van Dale wacht op antwoord) ook geen 3 moeten zijn?
Misschien iets te simpel gedacht, maar 1 + 1 + 0 + 6 = 8.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:54 schreef k_man het volgende:
De code 1106 kan ook een postcode zijn (Bijlmer, Amsterdam).
Of allerlei data: 11 juni, 6 november, 1-10-6 (1 oktober 2006), of 1-1-06 (1 januari 2006) of november 2006.
Of 6 over 11 (tijdstip).
Of een huisnummer of kamernummer van een kandidaat..
Dus...?
Geen idee, ik vond het ook al zo bizarquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Prachtig van Joris. Waar sloeg die vraag eigenlijk op?
Joris voegt heel veel toequote:Op donderdag 31 januari 2008 16:39 schreef widmfan7 het volgende:
Ik hoop dat Joris of Dunya eruit gaat. Die voegen het minst toe
Ik ook niet, dus dat wordt de videorecorder inprogrammollenquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:33 schreef karoltje het volgende:
Ggrrrr ik kan het niet zien vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |