Aflv 4
Foto opdrachtPatrick met z'n kamer die eerst niemand mocht zien. Tijdrekken! Maar wel erg opvallend. Het was een aardig zooitje dus de mol kon zich redelijk op de achtergrond houden. Wanneer duidelijk wordt welke foto's eruit gepikt moeten worden (door Joris en Dennis in de groep gegooid) staat Patrick beetje achteraan te koekeloeren. Tape afspelen in de auto is niet zo vreemd maar hoe
Dennis in godsnaam terug loopt

.
Maar als mol zijnde blijf je bij de foto's neem ik aan. Patrick vindt ondertussen wel alle foto's terwijl
Regina een beetje rondkijkt zonder iets te vinden. Maar het meest belangrijke, het omdraaien van de foto gebeurt gewoon niet. In plaats daarvan gaan ze een beetje het nummer van de kamer invoeren bij die kluis terwijl je meedoet aan Wie Is de Mol en het dus nooit zo eenvoudig kan zijn

.. Lijkt mij duidelijk dat je wat achterop de foto staat moet gebruiken. Vooral
Joris en Patrick waren dom met die kluis bezig. En ze hadden er 1,5 uur de tijd voor, echt slecht

.
Perfecte opdracht voor de mol maar ik heb geen idee wie het is.
BommenDe mol wil hier tijdrekken (wel zo lang mogelijk in het spel zitten) en zo min mogelijk geld op halen. Dus zorgen dat je zelf niet geraakt wordt en de andere wel door een bom? Dan gaat tijdrekken ook wat makkelijker als je alleen bezig bent
Joris is natuurlijk weer achterlijk bezig maar wederom te opvallend.
Patrick en Dennis zijn wel lekker fanatiek bezig maar wat wel opvalt is dat Dennis alles om doen en Patrick dus niet of nauwlijks geraakt kan worden door een bom. Bij de 1e opdracht heeft hij wel alle vragen goed. Dat prinsjesdag gedoe had Dennis op een gegeven moment door. Regina had ze ook nog is verteld dat het de 3e dinsdag van september is. Maar ipv te gaan nadenken zit Patrick te pushen om verder te gaan. Ondertussen probeert hij bij de weegschaal een zware steen als één kilo te zien

en gaat hij bij de laatste opdracht lekker dicht bij Regina staan als de tijd begint te dringen. Langer tijdrekken kon hij niet, hoewel hij misschien meer kon bitchen om die laatste topito's?
Edo is de boel lekker aan het vertragen en rekenen is ook niet aan hem besteed

. En geraakt worden door de bom is ook niet echt handig.
Meest verdacht zijn Patrick en Edo. Maar Coen ging eruit terwijl hij volgens mij vol op Edo heeft gestemd tijdens de test. Ik denk daarom dat Edo afvalt als mol.
Daarom zie ik
Patrick als mol met een kleine kans op Dennis. Joris is gewoon te opzichtig bezig en zal dan meteen de slechtste mol ooit zijn wat mij betreft

. Dunya is natuurlijk kleurloos

en Regina is heel goed in 't spel en heeft nog niet of nauwlijks lopen mollen. Als zij het wel is

.
Klopt het zo een beetje

?