abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:27:00 #205
130755 Kinga
versier hier
pi_56311142
Mooi lijstje Irving.

Bedenk me opeens, zijn ook best veel hints die op Joris als mol wijzen, die vingers, en die hartenboer (J) kaart in de leader om maar iets te noemen...

Magoed.
Mijn lijstje 1. Patrick 2.Dennis 3. Joris
pi_56312570
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 23:19 schreef Svensational het volgende:

[..]

Ik vind Dunya wel tof juist, is niet op d'r mondje gevallen ! En ze ergert zich aan Joris !

Joris is gewoon een eikel, en Patrick is zwaar irritant, maar nog wel oké. Dat 'ie niet uit z'n kamer wilde komen met die foto-opdracht
pi_56312670
Joris is eigenlijk geen eikel volgens mij, maar is gewoon een bepaalde rol die hij aanneemt.
Als je ziet hoe hij bijv. is in Taxi, Hello Goodbye of met z'n band Caramba, dan is het juist een hele relaxte gast. Maar denk dat hij toch wel bepaalde verdenking over zich wil krijgen of gewoon de mol is.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 26 januari 2008 @ 00:59:20 #208
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56312688
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 00:51 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Joris is gewoon een eikel, en Patrick is zwaar irritant, maar nog wel oké. Dat 'ie niet uit z'n kamer wilde komen met die foto-opdracht
ik zou juist meteen mn kamer uitkomen met al die foto's, doodeng
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56313498
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 23:19 schreef Svensational het volgende:

[..]

Ik vind Dunya wel tof juist, is niet op d'r mondje gevallen ! En ze ergert zich aan Joris !
Ik vind d'r juist te tam. Ze moet toch op het moment dat Regina naar haar vraagt gewoon tegen Joris zeggen 'je stikt er maar in, ik ben nu weg, dahaaag'... .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 26 januari 2008 @ 02:07:36 #210
88233 Steve
Still the best.
pi_56313638
Doen de series 5 en 6 het bij jullie op tvopjepc.nl? Vanmiddag kon ik seizoen 5 nog kijken, nu doen ze het niet bij mij...
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_56313762
Jammer dat de hints wijzen naar Dennis terwijl hij slecht molt..
  zaterdag 26 januari 2008 @ 02:20:49 #212
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_56313790
Inderdaad. Als Dennis de mol is, doet-ie het niet fantastisch. Ondanks dat 'oogkleppenlijstje' van hierboven.
pi_56314344
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 02:20 schreef broer het volgende:
Inderdaad. Als Dennis de mol is, doet-ie het niet fantastisch. Ondanks dat 'oogkleppenlijstje' van hierboven.
Ik heb het idee dat er geen mol is deze aflevering, Ik ga voor Dennis. Kun jij me op andre gedachten brengen?
pi_56315167
Wat hing er in die auto bij dat bommenspel? Het leek wel een molletje..
pi_56315721
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 02:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Jammer dat de hints wijzen naar Dennis terwijl hij slecht molt..
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 02:20 schreef broer het volgende:
Waarom niet? Als je wat langer kijkt naar wat hij tijdens de opdrachten heeft gedaan heeft hij onopgemerkt veel geld uit de pot gehaald.

- Geen 250 in de pot door zijn vraag fout te beantwoorden
- Geen 1000 in de pot want finishte voor Coen
- Niks geraakt tijdens het schieten
- Verkeerde naam doorgegeven tijdens seinopdracht (Joris i.p.v. Edo)
- Veel van zijn bagage in Coen's tas gedaan. Uiteindelijk opdracht mislukt
- De x 1/4 vlag opgehezen tijdens de maisveldopdracht en daarna zich af laten gaan
- Met de cassette met de opdracht een kilometer ver lopen zoeken
pi_56315969
Ik vind het toch vrij logsch om een autoradio te zoeken als je een tape wil afspelen. En bij dat maisspel is de mol erin gebaat om zo lang mogelijk in het spel te blijven of in dat torentje te zitten (maar das gevraarlijk om te mollen aangezien je daar dicht op elkaar zit).

Lijstjes zoals jij die van Dennis hebt gemaakt kan je van iedereen maken. Je moet per opdracht kijken wat een mol kan en zal doen om geld te pakken en dan zoeken naar een persoon die dat vaker doet .
pi_56316038
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 02:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Doen de series 5 en 6 het bij jullie op tvopjepc.nl? Vanmiddag kon ik seizoen 5 nog kijken, nu doen ze het niet bij mij...
Moet je alle crap uit die links verwijderen en zoiets overhouden:

http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)emol/bb.20050311.asf
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_56316258
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 10:39 schreef Irving het volgende:

[..]

[..]

Waarom niet? Als je wat langer kijkt naar wat hij tijdens de opdrachten heeft gedaan heeft hij onopgemerkt veel geld uit de pot gehaald.

- Verkeerde naam doorgegeven tijdens seinopdracht (Joris i.p.v. Edo)
- Veel van zijn bagage in Coen's tas gedaan. Uiteindelijk opdracht mislukt
- De x 1/4 vlag opgehezen tijdens de maisveldopdracht en daarna zich af laten gaan
- Hoe kon hij met uitbeelden de "verkeerde naam" doorseinen? Dat heef toch met de interpretatie van de andere te maken

- Iedereen deed bagage in de tas van Coen.. het is niet te zien hoeveel van ieder in de tas van Coen ging

- Als hij die vlag niet had moeten ophijsen.. dan hadden de 2 in de toren daar toch iets over moeten zeggen?
pi_56317192
Aflv 1:

Vragen
Niks vreemds zo. Misschien Dennis maar hij antwoordt een rood mannetje, duiveltje. Ik dacht hetzelfde dus ja .

Fietsen/Klimmen
Patrick fietste zo snel mogelijk.
Dennis hielp Annet.

Jokers
Makkelijk geld jatten voor de mol door zoveel mogelijk jokers te pakken. Vallen voor mij eigenlijk Dennis en Dunya af.

Aflv 2

Schieten
Lijkt mij echt zo'n opdracht waar de mol op heeft zitten oefenen terwijl dat natuurlijk onzin is. Beetje zoals Elise en haar slipcursus van seizoen 4 . Voor de rest kan je er weinig van zeggen. Als mol zijnde denk ik dat je voor de topito's gaat maar zal mij niks verbazen als je dan per ongeluk geld raakt . Als mol zijnde ga je natuurlijk wel schieten (Dunya ) en loop je niet te janken (Regina ).

Seinen
Als mol moet je eigenlijk niet aan het begin zitten. Alleen is natuurlijk perfect maar Joris is te opzichtig bezig geweest. Alleen Dennis en Patrick lijken mij verdacht. Hoewel Edo wel een erg vervelende kleur t-shirt aan heeft.

Koffers
Erg lastig om te zien wie er molt en wie niet. Joris is raar bezig (mij te opzichtig, ook tijdens de biecht, met z'n zonnebrand). Patrick heeft niks uit z'n tas gehaald.

Aflv 3

Zin vormen
Patrick deed meteen de handboei om en ketent zich vast aan Dunya.

Maisveld
Als mol wil je of op de toren zitten, maar dat is wel lastiger mollen of in 't laatste team zitten. Edo steekt snel z'n hand op voor de toren en is vervolgens degene die de hele tijd die walkietalkie in z'n hand heeft. Of z'n aanwijzingen kloppen kan je niet echt zien. Hij is wel meer bezig met Patrick (zonder geld) dan met Regina (met geld). En hij wijst veel.

Patrick wil erg graag in het laatste team zitten. Vervolgens loopt hij erg lang te hakken zonder dat het helpt ; onhandige nicht of mol (jagers lokken?). Vervolgens nog wel wat geld gepakt voor het vertrouwen? Hij had wel wat meer geld kunnen pakken door ook wat van Coen over te nemen.
pi_56317261
Zij hadden zelf de verkeerde naam geinterpreteerd. Bij "Cab" zeiden ze namelijk dat het op Joris sloeg en niet op Edo..

Uiteindelijk had Dennis 4 kilo, dus lijkt me het waarschijnlijkst dat hij het meest erin gegooid heeft

Het ophijzen van de vlag betekende ook dat het een safezone was, maar 125 in de pot stelt niets voor of wel?
pi_56318201
Aflv 4

Foto opdracht

Patrick met z'n kamer die eerst niemand mocht zien. Tijdrekken! Maar wel erg opvallend. Het was een aardig zooitje dus de mol kon zich redelijk op de achtergrond houden. Wanneer duidelijk wordt welke foto's eruit gepikt moeten worden (door Joris en Dennis in de groep gegooid) staat Patrick beetje achteraan te koekeloeren. Tape afspelen in de auto is niet zo vreemd maar hoe Dennis in godsnaam terug loopt . Maar als mol zijnde blijf je bij de foto's neem ik aan.
Patrick vindt ondertussen wel alle foto's terwijl Regina een beetje rondkijkt zonder iets te vinden. Maar het meest belangrijke, het omdraaien van de foto gebeurt gewoon niet. In plaats daarvan gaan ze een beetje het nummer van de kamer invoeren bij die kluis terwijl je meedoet aan Wie Is de Mol en het dus nooit zo eenvoudig kan zijn .. Lijkt mij duidelijk dat je wat achterop de foto staat moet gebruiken. Vooral Joris en Patrick waren dom met die kluis bezig. En ze hadden er 1,5 uur de tijd voor, echt slecht .

Perfecte opdracht voor de mol maar ik heb geen idee wie het is.

Bommen

De mol wil hier tijdrekken (wel zo lang mogelijk in het spel zitten) en zo min mogelijk geld op halen. Dus zorgen dat je zelf niet geraakt wordt en de andere wel door een bom? Dan gaat tijdrekken ook wat makkelijker als je alleen bezig bent

Joris is natuurlijk weer achterlijk bezig maar wederom te opvallend. Patrick en Dennis zijn wel lekker fanatiek bezig maar wat wel opvalt is dat Dennis alles om doen en Patrick dus niet of nauwlijks geraakt kan worden door een bom. Bij de 1e opdracht heeft hij wel alle vragen goed. Dat prinsjesdag gedoe had Dennis op een gegeven moment door. Regina had ze ook nog is verteld dat het de 3e dinsdag van september is. Maar ipv te gaan nadenken zit Patrick te pushen om verder te gaan. Ondertussen probeert hij bij de weegschaal een zware steen als één kilo te zien en gaat hij bij de laatste opdracht lekker dicht bij Regina staan als de tijd begint te dringen. Langer tijdrekken kon hij niet, hoewel hij misschien meer kon bitchen om die laatste topito's?

Edo is de boel lekker aan het vertragen en rekenen is ook niet aan hem besteed . En geraakt worden door de bom is ook niet echt handig.

Meest verdacht zijn Patrick en Edo. Maar Coen ging eruit terwijl hij volgens mij vol op Edo heeft gestemd tijdens de test. Ik denk daarom dat Edo afvalt als mol.
Daarom zie ik Patrick als mol met een kleine kans op Dennis. Joris is gewoon te opzichtig bezig en zal dan meteen de slechtste mol ooit zijn wat mij betreft . Dunya is natuurlijk kleurloos en Regina is heel goed in 't spel en heeft nog niet of nauwlijks lopen mollen. Als zij het wel is .

Klopt het zo een beetje ?
pi_56318320
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:26 schreef Irving het volgende:
Zij hadden zelf de verkeerde naam geinterpreteerd. Bij "Cab" zeiden ze namelijk dat het op Joris sloeg en niet op Edo..

Uiteindelijk had Dennis 4 kilo, dus lijkt me het waarschijnlijkst dat hij het meest erin gegooid heeft

Het ophijzen van de vlag betekende ook dat het een safezone was, maar 125 in de pot stelt niets voor of wel?
Als ik me niet vergis stond er van te voren nog niet vast welke namen er doorgeseind zouden gaan worden.. dus hoe heeft hij hier kunnen mollen?
pi_56321376
ff zometeen op i-net kijken
pi_56330366
Poeh, ik verdenk toch nog steeds Edo.. Ik hou hem ook aan in de Prono dus het wordt of grandioos veel of grandioos weinig punten!

Maar Dennis is idd qua hints het meest verdacht.
pi_56345134
Ik vind het echt veel te toevallig, die drie vingers van Joris op élke foto. Dan is het toch al klaar? Hij is het gewoon. Als je op die manier mag 'mollen' vind ik dat wel stom, dan kun je alle hints wel afschaffen omdat er nog meer mensen hints gaan geven
pi_56345429
Wie heeft er ook weer een linkje naar die "3" theorie?
pi_56351548
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_56351762
Het lijkt mij in ieder geval niet dat ze dit jaar weer een hint doen met de vingers van iemand op de foto Zou wel heel stom zijn, denk eerder aan een grap van Joris
pi_56355690
De hint met vingers van Joris is een grapje, Joris is niet de Mol dat ligt er te dik bovenop.
Zou hij het wel zijn dan een slechte Mol. Ik ga voor Edo of Patrick.
  maandag 28 januari 2008 @ 09:09:34 #230
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_56355870
Dubnobasswithmyheadman, zeer mooie lijstjes gast
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  maandag 28 januari 2008 @ 09:12:04 #231
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_56355902
Dagboek Mol

Aflevering 4
Ben je acteur of actrice? Ja of nee. Heb je bruine ogen? Ja of nee. Slaap je bij mij op de kamer? Ja of nee… Ben jij er wijzer door geworden? Zou jij je erdoor laten beïnvloeden?Ik zou toch proberen dit soort opdrachten en informatie zoveel mogelijk te negeren, maar Coen heeft misschien hierover wel anders gedacht. En nu is het einde Coen. Of dacht jij dat Coen de mol was? Dan zat je mooi verkeerd.

Hij heeft wel behoorlijk zijn best gedaan deze aflevering, maar met weinig resultaat. En er is nauwelijks geld verdiend.
In de kamer met foto's was het chaos en dat kwam niet alleen door die foto's. Ze ploegden als een kip zonder kop die stapels door, maar dachten niet echt na over een tactiek. Want wat was nu de bedoeling? De oplossing stond heel simpel achterop de juiste foto's. En ik had de code zo ook wel in kunnen toetsen. Maar ja, dat staat niet in mijn taakomschrijving als mol hè?
Hetzelfde verhaal gaat op bij de fabrieksopdracht. En Coen activeerde meteen al bij zijn eerste opdracht een bom. En nog nooit gehoord van Meneer Van Dale Wacht Op Antwoord?
Dan verdien je het ook wel om naar huis te gaan. Tenzij je de mol bent natuurlijk...
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  maandag 28 januari 2008 @ 11:46:12 #232
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_56358750
Heeft iemand de kijkcijfers van alle afgelopen afl. van dit seizoen?
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_56360835
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:46 schreef Mr_Booze het volgende:
Heeft iemand de kijkcijfers van alle afgelopen afl. van dit seizoen?
http://ifarm.nl/demol/category/kijkcijfers/
  maandag 28 januari 2008 @ 15:09:22 #234
169853 dreamaniac
Hail to the Peanut!
pi_56362949
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Hasta la victoria siempre
Santa Clara is ook de stad van de revolutie, want het was hier dat Che Guevara een gepantserde trein met wapens wist te onderscheppen en heeft buitgemaakt. Vier van de gepantserde wagons die deel uitmaakten van de trein en de bulldozer die de trein uit de rails duwde, heeft men als herinnering laten staan. Hier bevinden zich ook sinds 1997 het mausoleum van Che Guevara en zijn bronzen standbeeld met het opschrift: 'Hasta La Victoria Siempre' (altijd op weg naar de overwinning), wat hij in zijn afscheidsbrief aan Castro schreef
Bedankt!
pi_56373560
De code 1106 kan ook een postcode zijn (Bijlmer, Amsterdam).
Of allerlei data: 11 juni, 6 november, 1-10-6 (1 oktober 2006), of 1-1-06 (1 januari 2006) of november 2006.
Of 6 over 11 (tijdstip).
Of een huisnummer of kamernummer van een kandidaat..
Dus...?

Wat betreft de theorie over het getal 3: had de uitkomst van de rekensom (meneer Van Dale wacht op antwoord) ook geen 3 moeten zijn?
pi_56373586
Overigens is Joris de Mol. Sinds aflevering 1 was ie een mogelijke Mol, sinds aflevering 2 mijn enige.
  maandag 28 januari 2008 @ 23:21:02 #237
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_56374365
Toch vreemd want Koen zat vooral op Georgina en Joris de vorige aflevering. Georgina viel af toen en nu dus Koen, dan zou hij helemaal van gedachten moeten zijn veranderd. Joris zou het dan eigenlijk niet kunnen zijn als Koen niet 180 graden is gedraaid.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_56374971
quote:
Op maandag 28 januari 2008 22:54 schreef k_man het volgende:

Wat betreft de theorie over het getal 3: had de uitkomst van de rekensom (meneer Van Dale wacht op antwoord) ook geen 3 moeten zijn?
JA!.. daarom wilde ik dat 3 verhaal terug lezen..
pi_56375239
quote:
Op maandag 28 januari 2008 22:54 schreef k_man het volgende:
De code 1106 kan ook een postcode zijn (Bijlmer, Amsterdam).
Of allerlei data: 11 juni, 6 november, 1-10-6 (1 oktober 2006), of 1-1-06 (1 januari 2006) of november 2006.
Of 6 over 11 (tijdstip).
Of een huisnummer of kamernummer van een kandidaat..
Dus...?
Misschien iets te simpel gedacht, maar 1 + 1 + 0 + 6 = 8.
Dat zou dan weer richting Dennis wijzen (Ik Acht bij bordjesopdracht, Maya's etc. etc.), of richting Patrick, want het was natuurlijk zijn kamernummer.

[ Bericht 6% gewijzigd door cannonball op 29-01-2008 00:14:26 ]
pi_56376586
ja oke.. 6/(1+1)= 3
  dinsdag 29 januari 2008 @ 13:46:22 #241
88233 Steve
Still the best.
pi_56384866
Hehe.

widm.com
Btw, de foto's zijn allemaal users van widm.com.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  dinsdag 29 januari 2008 @ 15:09:42 #242
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_56386893
Haha dat gedoe rechtsonder met die joodse mol
pi_56387186
Prachtig van Joris. Waar sloeg die vraag eigenlijk op?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_56432334
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Prachtig van Joris. Waar sloeg die vraag eigenlijk op?
Geen idee, ik vond het ook al zo bizar
pi_56436655
vanaaf weer
pi_56436759
Vanavond die opdracht met de achtbaan. Ben erg benieuwd wat dat precies zal inhouden. Heb er weer erg veel zin in!
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_56437067
Ik hoop dat Joris of Dunya eruit gaat. Die voegen het minst toe
pi_56437199
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 16:39 schreef widmfan7 het volgende:
Ik hoop dat Joris of Dunya eruit gaat. Die voegen het minst toe
Joris voegt heel veel toe
Dennis een stuk minder iig.
pi_56438237
Ggrrrr ik kan het niet zien vanavond .
  Moderator donderdag 31 januari 2008 @ 17:36:48 #250
42184 crew  DaMart
pi_56438318
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 17:33 schreef karoltje het volgende:
Ggrrrr ik kan het niet zien vanavond .
Ik ook niet, dus dat wordt de videorecorder inprogrammollen .
pi_56438333
Eerst nog ff sporten en dan weer mollen
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_56438392
Vanavond aflevering 5 - de met de achtbaan. Het zal een zeer belangrijke aflevering worden. Mijn afvaller is Joris geworden.
pi_56438570
Ik moet werken
Nouja, lang leve de videorecorder
  donderdag 31 januari 2008 @ 18:30:21 #254
130755 Kinga
versier hier
pi_56439429
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 17:48 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik moet werken
Nouja, lang leve de videorecorder
uitzendinggemist.nl