abonnement Unibet Coolblue
pi_56283769
Toevallig kom ik geregeld op het somethingawful forum en daar trok een topic mijn aandacht:

Deze

Kort samengevat komt het hier op neer:

Een confederatie van online hooligans die zichzelf Anonymous noemen hebben de oorlog verklaard aan de Church of Scientology door dagenlang hun servers te bestoken met DDOS aanvallen als straf omdat de kerk de wetten van copyright misbruikt om critici de mond te snoeren. Ook de misstanden m.b.t. het hersenspoelen van leden, het financieel leegzuigen en agressieve methoden voor werving zijn aanleiding geweest voor deze oorlogsverklaring.

Anonymous leden zijn te vinden op sites als 4chan.org, 711chan.org en partyvan.info. Deze groep amuseert zich doorgaans door wachtwoorden te stelen en andere communities op internet te etteren. Dit heeft hen de reputatie gegeven als zijnde het ergste uitschot van internet. Dit werd bevestig door L.A. Fox News die de zogeheten "internet haat machine" onder de loep nam: http://www.youtube.com/watch?v=DNO6G4ApJQY
Hilarisch genoeg impliceerde Fox dat Anonymous beschikt over nucleaire explosieven...

De aanval op Scientology, die Anonymous het Project Chanology noemt, is enkele dagen geleden begonnen toen de Scientology beweging dwong verschillende sites videomateriaal te verwijderen waar Tom Cruise als een lege huls zonder enige vorm van inhoud loopt te raaskallen. Tot dusver was Anonymous een internet beweging die niet zeer goed georganiseerd was maar dit is in een paar dagen geleden totaal omgeslagen:

http://www.partyvan.info/index.php/Project_Chanology

Op deze site is goed te zien wat ze in de afgelopen paar dagen bereikt hebben (!)

Directe link naar de invasie site van Anonymous:

http://711chan.org/i/

De oorlogsverklaring van Anonymous tegen Scientology:

http://www.youtube.com/watch?v=JCbKv9yiLiQ

De tegenreactie van Scientology is tot dusver dat ze $ 5000,- uitloven voor eenieder die een 'anonymous' aangeeft. Tevens zijn zij overgegaan met het plaatsen van IP adressen
van overtreders (hilarisch genoeg allemaal proxy adressen)

Wat dit zo interessant maakt is het feit dat 'Anonymous' zoals het woord al zegt anoniem is en dus geen directe leider heeft. Scientology kan de serverhost wel plat laten leggen maar dan staat er zo weer een chan site op met als gevolg dat er meer mensen zich tegen Scientology gaan keren op het internet
Het komt er op neer dat een groep roekeloze internet gebruikers zonder scrupules het opneemt tegen een sekte die zich zonder enige vorm van menselijkheid in staat is horden mensen kapot te procederen.
Het kan twee kanten uitgaan, of je hoort er niets over in de media of het verhaal gaat zich nog ontwikkelen in de media. Vandaar dat ik dit topic hier ook geplaatst heb.
  † In Memoriam † donderdag 24 januari 2008 @ 20:53:14 #2
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_56283931
Ben benieuwd, ff linkjes checken.
  donderdag 24 januari 2008 @ 20:55:48 #3
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_56284008
Toffe post Xebro, ben benieuwd welke kant het opgaat.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_56284156
Wow, die oorlogsverklaring op youtube is op 21 januari gepost zie ik nu pas. En dat filmpje heeft bijna een half miljoen kijkers gehad en komt vanuit niets op #17 - Most Subscribed (This Week) en #27 - Most Viewed (This Week). Dat geeft wel een indicatie waarom vooral de Amerikaanse communities er zoveel aandacht aan geven.
  donderdag 24 januari 2008 @ 21:08:48 #5
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56284344
Leuk! Beetje oorlog tegen een religie is nooi slecht.

Oh, nee. Scientologie is geen religie.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 24 januari 2008 @ 21:11:02 #6
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_56284400
Ik wens ze veel succes. Waarschijnlijk zal het niets uitmaken, Scientology is al zo machtig en er zijn genoeg gestoorde mensen om er in te trappen, maar moedig dat ze het proberen.
pi_56284453


Nu heb ik een aardig idee hoeveel shit anonymous kan uithalen. Jezus wat een views...
pi_56284503
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 21:11 schreef JelleS het volgende:
Ik wens ze veel succes. Waarschijnlijk zal het niets uitmaken, Scientology is al zo machtig en er zijn genoeg gestoorde mensen om er in te trappen, maar moedig dat ze het proberen.
Scientology is zo machtig omdat ze altijd mensen te grazen nemen dmv hordes advocaten, maar hoe verdedig je als Scientology zijnde tegen het internet. Dit is iets waar Scientology nog géén ervaring mee heeft...
  donderdag 24 januari 2008 @ 21:15:01 #9
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56284505
Sounds interesting. Ik ben nu al fan van ze, die kerk, of beter sekte, is echt eng.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_56284537
Dit wil ik wel even volgen. Scientology is een enge bende
There is no love sincerer than the love of food.
pi_56284633
Klinkt interessant

TVP dus!
  PR/Manusje van alles donderdag 24 januari 2008 @ 21:19:27 #12
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_56284660
Ben benieuwd of tom cruise met een reactie komt
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_56284764
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 21:16 schreef MinderMutsig het volgende:
Dit wil ik wel even volgen. Scientology is een enge bende
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_56284788
Ah, de media wordt wakker:

http://ca.youtube.com/watch?v=uVaQG67eqwA

Jammer dat ze voorbij gaan aan het feit dat men dit doet vanuit een ideologie om Scientology te stoppen
  donderdag 24 januari 2008 @ 21:31:03 #15
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_56285053
“There’s class warfare, all right, but it’s my class, the rich class, that’s making war, and we’re winning.”
― Warren Buffett
pi_56285210
Hehe, Scientology heeft niet door dat grote communities op internet pissig maken niet in hun voordeel werkt:

http://yro.slashdot.org/article.pl?sid=01/03/16/1256226&tid=153
  donderdag 24 januari 2008 @ 21:36:37 #17
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_56285248
Mijn steun hebben ze
  donderdag 24 januari 2008 @ 21:38:21 #18
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_56285297
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 21:14 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Scientology is zo machtig omdat ze altijd mensen te grazen nemen dmv hordes advocaten, maar hoe verdedig je als Scientology zijnde tegen het internet. Dit is iets waar Scientology nog géén ervaring mee heeft...
Daar hebben ze zat ervaring mee. Maar dan was wel duidelijk wie ze tegenover zich hadden (In Nederland verloren ze echter in hoger beroep, zodat nu alle info vrij toegankelijk is) Maar ze hebben geen ervaring met dit soort type internetters, die er veel meer verstand van hebben.
pi_56285383
Prachtig dit! Dat ze maar mogen slagen! \o/
pi_56285448
Zal vast nog wel royale media aandacht krijgen een dezer dagen.
pi_56285699
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:47 schreef Xebrozius het volgende:
Dit werd bevestig door L.A. Fox News die de zogeheten "internet haat machine" onder de loep nam: http://www.youtube.com/watch?v=DNO6G4ApJQY
Haha wat een filmpje, zie je de NOS ze al zo maken.

DESTROY DIE ATTACK
EPIC LULZ
pi_56285898
hahahaha geweldig.

ik ben een jaartje geleden ook eens op de scientolgy kerk gestoten.
was met een paar vrienden in berlijn toen we werden aangesproken door mensen die zogenaamd een boek wouden verkopen.

de mannen en vrouwen waren gekleed a la men in black en boden een testje aan waarmee ze zogenaamd konden zien of je gelukkig was en angst kende.
moest je twee buizen vastpakken die aangesloten waren op een apparaat en iets meten.
aan de oorbellen in piramide vorm zag ik al dat het scientology was, de anderen nog niet

een vriend, nuchterheid zelve vond het natuurlijk geblaat.
een andere vriend die zeker beonvloedbaar is en een paar issues heeft werd zeker wel in korte tijd beinvloed waarin ze dus gingen inpraten op zijn tekort aan geluk.
toen werd het me toch een beetje te gortig en heb ze maar verteld dat het een sekte was.

heel vervelend volk die misbruik maakt van mensen.

dit iniatief vind ik echt super geweldig.
hackers word werkelijkheid

ik hoop dat diezelfde groep nu ook eens ff flink de pedofielen op internet gaat aanpakken!
pi_56285910
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 21:50 schreef Luutgaert het volgende:

[..]

Haha wat een filmpje, zie je de NOS ze al zo maken.

DESTROY DIE ATTACK
EPIC LULZ
Even offtopic, op het einde als die vrouw zegt "i even bought a dog". Toen moest ik hardop lachen...
pi_56285946
hehe 4Chan drukt weereens zijn stempel op de internetgemeenschap..
hoe zou het internet eruitzien zonder Chan/SA? saaie boel denk
pi_56285986
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 21:55 schreef Zeg_Maar het volgende:
ik hoop dat diezelfde groep nu ook eens ff flink de pedofielen op internet gaat aanpakken!
*Kuch*
pi_56286494
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 21:58 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

*Kuch*
hahahaha geweldig.

toch zal dit in de toekomst nog wel toenemen.
zal wel een mooie strijd opleveren
  donderdag 24 januari 2008 @ 22:20:32 #27
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56286713
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 21:35 schreef Xebrozius het volgende:
Hehe, Scientology heeft niet door dat grote communities op internet pissig maken niet in hun voordeel werkt:

http://yro.slashdot.org/article.pl?sid=01/03/16/1256226&tid=153
Zooooo
quote:
This is the first time since we instituted our moderation system that a comment has had to be removed because of its content, and believe me nobody is more broken hearted about it than me. It's a bad precedent, and a blow for the freedom of speech that we all share in this forum. But this simply doesn't look like a case we can win. Our lawyers tell us that it appears to be a violation of Copyright law, and under the terms of the DMCA, we must remove it. Else we risk legal action that would at best be expensive, and potentially cause Slashdot to go down temporarily or even permanently. At the worst, court orders could jeporadize your privacy, and we would be helpless to stop it.
Heftige spelletjes.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_56286786
Een ieder die onlangs Tom Cruise als gehersenspoeld leeghoofd heeft zien raaskallen, MOET deze persiflage van Jerry O'Connell bekijken :

http://www.youtube.com/watch?v=Njpmmb_mTKI&feature=related
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_56286892
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:22 schreef MrData het volgende:
Een ieder die onlangs Tom Cruise als gehersenspoeld leeghoofd heeft zien raaskallen, MOET deze persiflage van Jerry O'Connell bekijken :

http://www.youtube.com/watch?v=Njpmmb_mTKI&feature=related
Staat de raaskallende Tom Cruise ook op youtube? Ik heb alleen kleine stukjes gezien.
There is no love sincerer than the love of food.
  PR/Manusje van alles donderdag 24 januari 2008 @ 22:26:35 #30
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_56286913
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:25 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Staat de raaskallende Tom Cruise ook op youtube? Ik heb alleen kleine stukjes gezien.
Op de Frontpage
Scientology Church verwikkeld in oorlog

Staan alle relevante filmpjes even onder elkaar
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_56287009
Ja hier: http://www.youtube.com/watch?v=4O2_rZIgrQI

Het is echter onderdeel van een langere video, een Scientology ceremonie waarin Cruise een onderscheiding van David Miscavige krijgt.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_56287034
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Op de Frontpage
Scientology Church verwikkeld in oorlog

Staan alle relevante filmpjes even onder elkaar
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:29 schreef MrData het volgende:
Ja hier: http://www.youtube.com/watch?v=4O2_rZIgrQI

Het is echter onderdeel van een langere video, een Scientology ceremonie waarin Cruise een onderscheiding van David Miscavige krijgt.
Merci
There is no love sincerer than the love of food.
pi_56287208
Mooie OP

Even een tvp.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  PR/Manusje van alles donderdag 24 januari 2008 @ 22:39:13 #34
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_56287325
Dat copyright misbruik he, zette de Scientology Church tientalle advocaten op een rechtzaak tegen die sites? Zoiets was het toch ?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_56287374
http://www.youtube.com/watch?v=3cGtUd_zBEA

Dit begint ook buiten het internet actief te worden...
pi_56287533
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:22 schreef MrData het volgende:
Een ieder die onlangs Tom Cruise als gehersenspoeld leeghoofd heeft zien raaskallen, MOET deze persiflage van Jerry O'Connell bekijken :

http://www.youtube.com/watch?v=Njpmmb_mTKI&feature=related
Ik vond die Jerry O'Connell zo stoer. En nu lijkt het wel alsof hij compleet overspannen is. Jammer...mooie man.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  donderdag 24 januari 2008 @ 22:46:39 #37
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56287587
Storm in een glas water. Over drie weken is 't allemaal vergeten.

Maar goed, alles for the lulz.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_56287653
Die ebaumsworld ook altijd!
  donderdag 24 januari 2008 @ 22:51:37 #40
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_56287748
there a lot of war on the internet today.
Just like there was in the real word

Yo Georgie W.
Iran has internet weapons tooooo go after them.....

Woeg woef..... cheney lap DOG
Welcome Mr. President, How can we serve you,
  donderdag 24 januari 2008 @ 22:53:26 #41
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56287808
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:46 schreef soylent het volgende:
Storm in een glas water. Over drie weken is 't allemaal vergeten.

Maar goed, alles for the lulz.
Misschien niet. Tom Cruise is een mooie prijs voor de kerk, maar ook een zwakke plek.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_56287814
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:45 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik vond die Jerry O'Connell zo stoer. En nu lijkt het wel alsof hij compleet overspannen is. Jammer...mooie man.
Laat dit sarcasme zijn...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 januari 2008 @ 22:53:40 #43
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56287816
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 24 januari 2008 @ 22:56:45 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56287933
Goed topic!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 24 januari 2008 @ 22:57:23 #45
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_56287957
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:45 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik vond die Jerry O'Connell zo stoer. En nu lijkt het wel alsof hij compleet overspannen is. Jammer...mooie man.
  donderdag 24 januari 2008 @ 23:05:10 #46
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_56288260
TVPtje, klinkt goed
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
  donderdag 24 januari 2008 @ 23:05:34 #47
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_56288273
tvp!
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_56288999
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:53 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Laat dit sarcasme zijn...
Hallow!
quote:
persiflage van Jerry O'Connell bekijken

I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_56289191
Goed intitiatief! Laat iedereen maar weten wat er gebeurt met de leden van Scientology, uitbuiters dat het zijn.
pi_56289321
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 21:55 schreef Zeg_Maar het volgende:
.......

ik hoop dat diezelfde groep nu ook eens ff flink de pedofielen op internet gaat aanpakken!
4chan iets doen tegen pedo's 'T zijn 1 en al pedo's daar
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_56289388
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:38 schreef zquing het volgende:

[..]

4chan iets doen tegen pedo's 'T zijn 1 en al pedo's daar
4chan? Die seksueel verantwoorde, dierenliefhebbende naastenliefde uitstralende site?
pi_56289526
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:40 schreef Maisnon het volgende:

[..]

4chan? Die seksueel verantwoorde, dierenliefhebbende naastenliefde uitstralende site?
meer /B dan, sommige subfora zijn nog wel okee
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_56289539
Mijn kennis over Scientology gaat niet veel verder dan de info gegeven in de beruchte South Park aflevering. Ookal stond daar duidelijk onder dat dat 'actually is what they believe', weet iemand of dat ook écht zo is? Dan bedoel ik dus die onzin met die ruimteschepen en geesten etc.

Goede actie verder. Zoals Hans Teeuwen al zei moet alles met enige autoriteit belachelijk moeten kunnen worden gemaakt. En moeten uitbuiters een koekje van eigen deeg krijgen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_56289584
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 21:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Leuk! Beetje oorlog tegen een religie is nooi slecht.

Oh, nee. Scientologie is geen religie.
In Amerika zijn ze wel als religie erkend, en daar hebben ze enorm veel belastingvoordeel mee gekregen.

Goed topic.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_56289697
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:46 schreef shmoopy het volgende:

[..]

In Amerika zijn ze wel als religie erkend, en daar hebben ze enorm veel belastingvoordeel mee gekregen.

Goed topic.
Het heerlijke aan Scientology is dat ze naast al die Xenu troep (zoals letterlijk verklaard in die South Park afl) ook geloven dat psychiatrie de vergiftiging van de ziel is en dat elke vorm van overheid een aantasting is van de mens. Nadat ze 65 keer een proces hadden gewonnen en door de IRS werden gezien als religie claimen ze nu dus ook een religie te zijn omdat de overheid (!!!) dat zegt.

Hoeveel hpocrisie kun je uitbraken voordat zelfs de meest domme persoon gaat zeggen dat je uit je nek lult als 'geloof'?
pi_56289713
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:57 schreef JelleS het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Meer die
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_56289838
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:50 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Het heerlijke aan Scientology is dat ze naast al die Xenu troep (zoals letterlijk verklaard in die South Park afl) ook geloven dat psychiatrie de vergiftiging van de ziel is en dat elke vorm van overheid een aantasting is van de mens. Nadat ze 65 keer een proces hadden gewonnen en door de IRS werden gezien als religie claimen ze nu dus ook een religie te zijn omdat de overheid (!!!) dat zegt.

Hoeveel hpocrisie kun je uitbraken voordat zelfs de meest domme persoon gaat zeggen dat je uit je nek lult als 'geloof'?
Een heleboel, ik verdiep me al een tijdje in deze sekte en je gelooft idd je ogen niet af en toe.
Ik kan ook best een heel eind mee in sektes waar mensen voor vallen, maar hoe kunnen mensen hier iets mee? Weldenkende mensen, hoogopgeleid, wetenschappers, alles zit ertussen.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_56289940
Krom bedacht excuus van die hackers om computers van anderen te misbruiken.
pi_56289982
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:59 schreef Perecules het volgende:
Krom bedacht excuus van die hackers om computers van anderen te misbruiken.
Ah de eerste Scientologier meldt zich...
  vrijdag 25 januari 2008 @ 00:06:44 #60
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56290050
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:01 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ah de eerste Scientologier meldt zich...
Hoeft niet natuurlijk. Het blijft een overtreding. Zo niet meer dan dat.

Ik heb alleen deze keer wat minder medelijden met de 'slachtoffers'.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_56290061
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:01 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ah de eerste Scientologier meldt zich...
Gelul. Ik lever commentaar op personen die denken in hun recht te staan als zij illegaal met computers van anderen rotzooien en die sites platleggen.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 00:14:15 #62
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56290201
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 00:15:10 #63
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56290221
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:59 schreef Perecules het volgende:
Krom bedacht excuus van die hackers om computers van anderen te misbruiken.
Scientology is het beest en alles is geoorloofd om deze geld- en macht hongerige machine te vernietigen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  PR/Manusje van alles vrijdag 25 januari 2008 @ 00:16:15 #64
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_56290238
Ze zijn overigens net begonnen met een derde golf van DDOS aanvallen Enkele Scientology sites zijn al niet meer te bereiken
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_56290285
ik heb fijne discussies gehad met zeer religieuze mensen, maar dit
http://www.youtube.com/watch?v=pPol_m8wm8Y


eng, eng
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_56290287
"Scientology is not a psycho-therapy nor a religion", aldus ene Ron Hubbard.
Is dat misverstand ook weer de wereld uit geholpen.

Verder is het wel duidelijk dat de mensheid een nieuw dieptepunt heeft bereikt met de vorming van deze sekte. Het houdt maar niet op.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_56290303
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Scientology is het beest en alles is geoorloofd om deze geld- en macht hongerige machine te vernietigen.
Vraag mij af wat voor bewoordingen computergebruikers zouden gebruiken voor deze hackers wanneer zij erachter komen dat hun computers misbruikt worden om te rotzooien met sites.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 00:25:04 #68
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56290354
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:20 schreef Perecules het volgende:

[..]

Vraag mij af wat voor bewoordingen computergebruikers zouden gebruiken voor deze hackers wanneer zij erachter komen dat hun computers misbruikt worden om te rotzooien met sites.
Doe daar eens onderzoek naar. Wellicht stuurt Scientology massa's advocaten op onschuldige tieners af en heb je iets om je boos over te maken: Scientologies' terreur.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_56290367
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ze zijn overigens net begonnen met een derde golf van DDOS aanvallen Enkele Scientology sites zijn al niet meer te bereiken
Het enige wat ze bereiken is dat die sites enkele uren of dagen offline gaan. Er zullen ook wel een paar van die figuren gepakt worden die hier achter zitten en de straffen zijn vaak niet zo leuk.
pi_56290425
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Doe daar eens onderzoek naar. Wellicht stuurt Scientology massa's advocaten op onschuldige tieners af en heb je iets om je boos over te maken: Scientologies' terreur.
Willekeurige computergebruikers met gehackte computers hebben niks te maken met de 'strijd' van deze groep tegen Scientology of gaat het soms om computergebruikers die vrijwillig hun computers hebben laten hacken?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 00:30:43 #71
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56290432
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:26 schreef Perecules het volgende:

[..]

Het enige wat ze bereiken is dat die sites enkele uren of dagen offline gaan. Er zullen ook wel een paar van die figuren gepakt worden die hier achter zitten en de straffen zijn vaak niet zo leuk.
Bron? Bewijs?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_56290453
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Bron? Bewijs?
Wat denk je nou zelf?
  Moderator vrijdag 25 januari 2008 @ 00:33:17 #73
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_56290477
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ze zijn overigens net begonnen met een derde golf van DDOS aanvallen Enkele Scientology sites zijn al niet meer te bereiken
Ik ben benieuwd hoe lang ze dit soort actie's vol houden en wat de tegenactie's zullen zijn.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 25 januari 2008 @ 00:33:29 #74
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56290480
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:30 schreef Perecules het volgende:

[..]

Willekeurige computergebruikers met gehackte computers hebben niks te maken met de 'strijd' van deze groep tegen Scientology of gaat het soms om computergebruikers die vrijwillig hun computers hebben laten hacken?
Probeer je een specifiek punt te maken? Je bent niet erg duidelijk. Misschien moet je nog even een "cursus" volgen?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_56290530
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Probeer je een specifiek punt te maken? Je bent niet erg duidelijk. Misschien moet je nog even een "cursus" volgen?
als andere computers gehackt worden tbv van deze aanvallen is dat niet zo netjes en chill voor de mensen wier hun pc gebruikt word voor deze aanvallen
  vrijdag 25 januari 2008 @ 00:36:01 #76
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56290535
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:32 schreef Perecules het volgende:

[..]

Wat denk je nou zelf?
Dat is geheim.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_56290540
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Probeer je een specifiek punt te maken? Je bent niet erg duidelijk. Misschien moet je nog even een "cursus" volgen?
Ik ben heel erg duidelijk. Misschien moet jij een cursus begrijpend lezen gaan volgen.
pi_56290541
Ah, en de bekendste scientology sites zijn allemaal down. Wat trouwens ziek snel gegaan is... Ik vermoed dat anonymous flink gegroeid is sinds het project werd opgericht op 16 januari jongstleden.
pi_56290576
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ze zijn overigens net begonnen met een derde golf van DDOS aanvallen Enkele Scientology sites zijn al niet meer te bereiken
Ik heb me er niet in verdiept, maar dit haal ik eruit.
quote:
Men gaat er van uit dat er 75 miljoen jaar geleden een leider was in een ver sterrenstelsel die vond dat zijn planeten overbevolkt waren. Hij vroor van elke planeet een paar wezens in en stuurde ze in vliegtuigen naar de aarde. Daar werden ze in de vulkanen bij Hawaii gegooid en stierven ze. De zielen die vrijkwamen werden opgevangen en moesten heel lang op grote tv beelden zien waar ze gek van werden en boos en bang. Toen de eerste mensen op aarde kwamen gingen deze zielen in de lichamen zitten en zo zijn onze huidige emoties ontstaan.
Ik keek letterlijk toen ik dat las.

Oh ja er stond ook bij wiki "De neutraliteit van dit artikel wordt betwist"

Ben benieuwd of die hackers gevonden kunnen worden. Moet een beetje aan het Robin Hood verhaal denken...maar dan meer de geesten (brein) van de mensen terugstelen Hoe zouden de jagers op die hackers denken
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 00:38:30 #80
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56290578
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:35 schreef Yorrit het volgende:

[..]

als andere computers gehackt worden tbv van deze aanvallen is dat niet zo netjes en chill voor de mensen wier hun pc gebruikt word voor deze aanvallen
En mijn antwoord daarop was dat Scientologiy dus massa's onschuldige tieners kan lastig vallen met advokaten en rechtszaken en daar verder niets mee opschieten.

En vanaf dit punt werd de discussie erg onduidelijk.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_56290610
Fantastisch topic!
pi_56290647
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

En mijn antwoord daarop was dat Scientologiy dus massa's onschuldige tieners kan lastig vallen met advokaten en rechtszaken en daar verder niets mee opschieten.

En vanaf dit punt werd de discussie erg onduidelijk.
Wat is hier onduidelijk aan?
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:30 schreef Perecules het volgende:

[..]

Willekeurige computergebruikers met gehackte computers hebben niks te maken met de 'strijd' van deze groep tegen Scientology of gaat het soms om computergebruikers die vrijwillig hun computers hebben laten hacken?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 00:43:39 #83
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56290678
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:36 schreef Perecules het volgende:

[..]

Ik ben heel erg duidelijk. Misschien moet jij een cursus begrijpend lezen gaan volgen.
Ah, nu heb ik een "cursus" nodig. Je bent dus echt van Scientology.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_56290687
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:35 schreef Yorrit het volgende:

[..]

als andere computers gehackt worden tbv van deze aanvallen is dat niet zo netjes en chill voor de mensen wier hun pc gebruikt word voor deze aanvallen
Sorry voor mijn nOOb vraag, maar een hacker kan dus een willekeurige PC overnemen? Hoe doe je dat Ja,ben een computernOOb.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_56290699
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:44 schreef paddy het volgende:

[..]

Sorry voor mijn nOOb vraag, maar een hacker kan dus een willekeurige PC overnemen? Hoe doe je dat Ja,ben een computernOOb.
dat moet je aan de hacker vragen daar heb ik ook geen verstand van
pi_56290714
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ah, nu heb ik een "cursus" nodig. Je bent dus echt van Scientology.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 00:46:20 #87
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56290723
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:41 schreef Perecules het volgende:

[..]

Wat is hier onduidelijk aan?
[..]
Je maakt geen punt. Je doet net of die onschuldige tieners de aanvallen van Anonymous in de weg staan.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_56290738
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:44 schreef Yorrit het volgende:

[..]

dat moet je aan de hacker vragen daar heb ik ook geen verstand van
Bedoel niet die hacker, want ook al zou ik dat weten...hield ik toch even mijn mond. Dacht dat jij dat zou weten....en dan bedoelde ik het ook algemeen
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_56290758
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:19 schreef zquing het volgende:
ik heb fijne discussies gehad met zeer religieuze mensen, maar dit
http://www.youtube.com/watch?v=pPol_m8wm8Y


eng, eng
WTF
pi_56290802
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:47 schreef paddy het volgende:

[..]

Bedoel niet die hacker, want ook al zou ik dat weten...hield ik toch even mijn mond. Dacht dat jij dat zou weten....en dan bedoelde ik het ook algemeen
volgens mij gaat perecules er vanuit dat deze groep computers van anderen gebruikt voor de aanvallen op de scientology servers.. volgens mij is dat een methode ja. als ze dat zo doen dan is het wel grappig enzo dat ze die gasten van scientology lopen de stangen maar niet zo netjes van ze dat ze daar andermans computers voor gebruiken.

beetje raar dat die versnipperaar dit niet wil snappen is toch best duidelijk..
pi_56290818
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:44 schreef paddy het volgende:

[..]

Sorry voor mijn nOOb vraag, maar een hacker kan dus een willekeurige PC overnemen? Hoe doe je dat Ja,ben een computernOOb.
Om even duidelijkheid te geven over deze kwestie; anonymous heeft zelf een DDOS script geschreven die voor iedereen is te downloaden. DDOS'en is niet legaal maar ook niet illegaal. Het enige wat Scientology kan doen is het IP wat zij onderschept hebben doorgeven aan de internetprovider.

Anonymous heeft een duidelijk verhaal geformuleerd hoe te reageren als je internetprovider belt nav scientology DDOS, namelijk "Wat is er aan de hand? Huh? Maar ik heb geen firewall op mijn computer. Een hacker moet mijn computer gebruikt hebben voor een botnetwerk". Het is on-mo-ge-lijk voor een internetprovider om te bewijzen dat jij degene bent geweest die een DDOS heeft uitgevoerd of een daadwerkelijke hacker. Met als gevolg dat 13 jarige jochies vrolijk meedoen om Scientology sites uit de lucht te halen...
pi_56290930
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je maakt geen punt. Je doet net of die onschuldige tieners de aanvallen van Anonymous in de weg staan.
Wat doe ik net?
pi_56290957
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:50 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Om even duidelijkheid te geven over deze kwestie; anonymous heeft zelf een DDOS script geschreven die voor iedereen is te downloaden. DDOS'en is niet legaal maar ook niet illegaal. Het enige wat Scientology kan doen is het IP wat zij onderschept hebben doorgeven aan de internetprovider.

Anonymous heeft een duidelijk verhaal geformuleerd hoe te reageren als je internetprovider belt nav scientology DDOS, namelijk "Wat is er aan de hand? Huh? Maar ik heb geen firewall op mijn computer. Een hacker moet mijn computer gebruikt hebben voor een botnetwerk". Het is on-mo-ge-lijk voor een internetprovider om te bewijzen dat jij degene bent geweest die een DDOS heeft uitgevoerd of een daadwerkelijke hacker. Met als gevolg dat 13 jarige jochies vrolijk meedoen om Scientology sites uit de lucht te halen...
ok ze gebruiken dus gewoon hun eigen computers voor die shit..

dan is het eigenlijk nog een vet kinderachtige manier van 'strijd' en je bereikt er niet echt iets mee denk ik. maar het meeste Chan-volk is nou eenmaal ook een beetje kinderachtig
pi_56290972
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:19 schreef zquing het volgende:
ik heb fijne discussies gehad met zeer religieuze mensen, maar dit
http://www.youtube.com/watch?v=pPol_m8wm8Y


eng, eng
Oh mijn god, die lui zijn helemaal krank in de kopf...
Men, liepen dat soort lui hier ook maar rond dan kon ik elke dag stoom afblazen door dit soort malloten over de zeik te krijgen.
pi_56290996
Die beloning van $5000 was voor iets anders link

De motivatie achter de 'raid' naast de EPIC LULZ uiteraard link
pi_56291013
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:55 schreef Yorrit het volgende:

[..]

ok ze gebruiken dus gewoon hun eigen computers voor die shit..

dan is het eigenlijk nog een vet kinderachtige manier van 'strijd' en je bereikt er niet echt iets mee denk ik. maar het meeste Chan-volk is nou eenmaal ook een beetje kinderachtig
Die kinderachtigheid begint anders wel media aandacht te krijgen. En juist die media aandacht zorgt ervoor dat zij hun verhaal kunnen doen waarom ze dit doen...
Kijk voor de aardigheid nog even naar http://www.youtube.com/watch?v=pPol_m8wm8Y en bedenk dan dat anonymous ons een grote dienst bewijst...
pi_56291041
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:50 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Om even duidelijkheid te geven over deze kwestie; anonymous heeft zelf een DDOS script geschreven die voor iedereen is te downloaden. DDOS'en is niet legaal maar ook niet illegaal. Het enige wat Scientology kan doen is het IP wat zij onderschept hebben doorgeven aan de internetprovider.

Anonymous heeft een duidelijk verhaal geformuleerd hoe te reageren als je internetprovider belt nav scientology DDOS, namelijk "Wat is er aan de hand? Huh? Maar ik heb geen firewall op mijn computer. Een hacker moet mijn computer gebruikt hebben voor een botnetwerk". Het is on-mo-ge-lijk voor een internetprovider om te bewijzen dat jij degene bent geweest die een DDOS heeft uitgevoerd of een daadwerkelijke hacker. Met als gevolg dat 13 jarige jochies vrolijk meedoen om Scientology sites uit de lucht te halen...
Dus de sites van Scientology zijn platgelegd door mensen die vrijwillig het script hebben gedownload? Er zullen inderdaad wel wat mensen zijn geweest die vrijwillig met hun computers hebben meegedaan, maar dat staat in geen verhouding tot de gehackte computers van onwetende computergebruikers die gebruikt zijn.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 01:01:31 #98
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56291083
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:50 schreef Yorrit het volgende:

[..]

volgens mij gaat perecules er vanuit dat deze groep computers van anderen gebruikt voor de aanvallen op de scientology servers.. volgens mij is dat een methode ja. als ze dat zo doen dan is het wel grappig enzo dat ze die gasten van scientology lopen de stangen maar niet zo netjes van ze dat ze daar andermans computers voor gebruiken.

beetje raar dat die versnipperaar dit niet wil snappen is toch best duidelijk..
Dat snap ik best, maar aangezien experts in een rechtszaal dat kunnen vertellen snap ik niet waarom dat erg is. Je kan iemand niet opsluiten omdat zijn computer/IP adres is gebruikt voor een aanval.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_56291106
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:59 schreef Perecules het volgende:

[..]

Dus de sites van Scientology zijn platgelegd door mensen die vrijwillig het script hebben gedownload? Er zullen inderdaad wel wat mensen zijn geweest die vrijwillig met hun computers hebben meegedaan, maar dat staat in geen verhouding tot de gehackte computers van onwetende computergebruikers die gebruikt zijn.
Men, je bent alwetend. Je moet wel zo'n scientologier zijn.
pi_56291121
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 01:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat snap ik best, maar aangezien experts in een rechtszaal dat kunnen vertellen snap ik niet waarom dat erg is. Je kan iemand niet opsluiten omdat zijn computer/IP adres is gebruikt voor een aanval.
Net beweerde je anders. Je kon maar niet begrijpen wat ik bedoelde.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 01:04:20 #101
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56291138
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:50 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Om even duidelijkheid te geven over deze kwestie; anonymous heeft zelf een DDOS script geschreven die voor iedereen is te downloaden. DDOS'en is niet legaal maar ook niet illegaal. Het enige wat Scientology kan doen is het IP wat zij onderschept hebben doorgeven aan de internetprovider.

Anonymous heeft een duidelijk verhaal geformuleerd hoe te reageren als je internetprovider belt nav scientology DDOS, namelijk "Wat is er aan de hand? Huh? Maar ik heb geen firewall op mijn computer. Een hacker moet mijn computer gebruikt hebben voor een botnetwerk". Het is on-mo-ge-lijk voor een internetprovider om te bewijzen dat jij degene bent geweest die een DDOS heeft uitgevoerd of een daadwerkelijke hacker. Met als gevolg dat 13 jarige jochies vrolijk meedoen om Scientology sites uit de lucht te halen...
Bedankt voor deze uitleg. Misschien snappen andere posters nou waarom ik het zo "moeilijk vind te begrijpen"
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_56291159
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 01:02 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Men, je bent alwetend. Je moet wel zo'n scientologier zijn.
Nee, ik heb helemaal niets te maken met Scientology. -edit- Nutteloos

[ Bericht 10% gewijzigd door paddy op 25-01-2008 01:23:03 ]
  vrijdag 25 januari 2008 @ 01:10:24 #103
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56291233
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 01:03 schreef Perecules het volgende:

[..]

Net beweerde je anders. Je kon maar niet begrijpen wat ik bedoelde.
Ik begrijp het waarschijnlijk beter dan jij. Jij snapt niet dat het geen probleem hoeft te zijn. Jij roept dat het niet netjes is en daarmee impliceer je dat Anonymus mensen in problemen brengt. Maar dat is dus niet zo.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 25 januari 2008 @ 01:13:44 #104
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56291282
-edit- Werd gemod

[ Bericht 87% gewijzigd door paddy op 25-01-2008 01:23:51 ]
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_56291319
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 01:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

jij vind iedereen die kritisch is op Scientology paranoia?
Begrijp je het nou weer niet?
pi_56291366
Zeg...ik vind dit een leuk topic. Geen persoonlijk gebash tegen je medeuser hier. We zitten in NWS. Het voegt niets toe aan dit topic.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_56291370
wat heeft ebaumsworld er precies mee te maken?
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_56291435
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:59 schreef Perecules het volgende:

[..]

Dus de sites van Scientology zijn platgelegd door mensen die vrijwillig het script hebben gedownload? Er zullen inderdaad wel wat mensen zijn geweest die vrijwillig met hun computers hebben meegedaan, maar dat staat in geen verhouding tot de gehackte computers van onwetende computergebruikers die gebruikt zijn.
Volgens mij heb je geen idee hoeveel mensen hieraan meedoen. Vorige 2 aanvallen was er in ieder geval geen botnet in gebruik ik verwacht niet dat ze er nu 1 hebben.
pi_56291461
ja opzich, scientology is een kutorganisatie natuurlijk en daar mag je wel tegen actievoeren..
maar ik denk dat 90% 'in it for the lulz' is, en het ook zouden doen op andere sites waarvan de inhoud hen niet aan staat. zo krijg je een soort situatie dat hun gaan bepalen wat er op het internet gebeurd..
  vrijdag 25 januari 2008 @ 01:36:05 #110
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56291493
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 01:20 schreef roburt het volgende:
wat heeft ebaumsworld er precies mee te maken?
Eric Bauman is het brein achter de acties.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 25 januari 2008 @ 01:48:11 #111
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56291579
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 01:31 schreef Yorrit het volgende:
ja opzich, scientology is een kutorganisatie natuurlijk en daar mag je wel tegen actievoeren..
maar ik denk dat 90% 'in it for the lulz' is, en het ook zouden doen op andere sites waarvan de inhoud hen niet aan staat. zo krijg je een soort situatie dat hun gaan bepalen wat er op het internet gebeurd..
Ook democratie
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_56291610
http://thepiratebay.org/tor/3992707/NEW_Scientology_Documents

Check die documenten ook

Anon delivers! 843 man in #xenu op de partyvan irc
.
pi_56291632
Update

Targets: 68.178.153.227 (We found the direct IP to www.scientology.org, not protected by Prolexic! Info) www.whatisscientology.org (205.180.15.195), www.scientologyreligion.org (68.178.153.227), www.narconon.org (66.254.66.111), www.scientology.de (198.95.10.136) ,www.cienciologia.org.mx (198.95.10.233), www.scientology.org.au (202.138.222.246), www.scientology.org.za (65.255.206.18), www.scientologywedding.org (70.87.86.98), www.scientology-moscow.ru (194.135.105.160), www.aboutlronhubbard.org (198.95.10.60), www.scientology-sanfrancisco.org (69.41.184.212), www.scientology-london.org (198.77.154.52), www.scientology-europe.org (69.46.230.20), www.scientologie.tm.fr (198.95.10.204) Gogogo! (Unix: sudo /opt/local/sbin/hping3 --fast -V -p 80 -S 68.178.153.227)

IRL
http://ca.youtube.com/watch?v=7yAzadTQ2sI
http://ca.youtube.com/watch?v=3cGtUd_zBEA
http://ca.youtube.com/watch?v=HXxjgVSsgzc

Digg
http://digg.com/search?section=all&s=scientology

Nieuws
http://z15.invisionfree.c(...)ex.php?showtopic=437

Eric Bauman is niet te stoppen

[ Bericht 4% gewijzigd door anondelivers op 25-01-2008 02:04:43 ]
pi_56291648
dubbel
  vrijdag 25 januari 2008 @ 02:07:52 #115
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_56291682
eric bauman was toch die nerd die alles jatte van iedereen en er zijn watermerk op gooide, en vervolgens zelf werd geowned door de YTMND-community?
pi_56291734
Ja. En hij is ook echt niet de enige gast die hier meedoet
.
pi_56291741
TVP

en tja GeenStijl, daar kan je nog wat van leren
pleased to meet you
pi_56291816
Leuk topic
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
pi_56291831
905 mensen in #xenu nu Bijna alle minder grote sites zijn kapot gegaan, alleen www.scientology.org heeft het wel helemaal overleefd.

Leuk topic, scientology is eng.

Overigens zijn alle DDoSers gewoon mensen die daar vrijwillig aan mee hebben gedaan hoor, gewoon een programmaatje dat een tiental keer per seconde met de webserver van een bepaald IP adres probeert te connecten en zo de site plat probeert te krijgen. Net alsof iedere user op Fok tegelijk 30 berichten zou plaatsen, dan is Fok ook dood.
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
pi_56291859
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 03:10 schreef Dzy het volgende:
905 mensen in #xenu nu Bijna alle minder grote sites zijn kapot gegaan, alleen www.scientology.org heeft het wel helemaal overleefd.

Leuk topic, scientology is eng.

Overigens zijn alle DDoSers gewoon mensen die daar vrijwillig aan mee hebben gedaan hoor, gewoon een programmaatje dat een tiental keer per seconde met de webserver van een bepaald IP adres probeert te connecten en zo de site plat probeert te krijgen. Net alsof iedere user op Fok tegelijk 30 berichten zou plaatsen, dan is Fok ook dood.
Fok kan niet eens normaal gebruik aan , een vergelijking met een kundige site is wellicht beter. Zoals nu.nl
pi_56291872
Sterker nog, Eric Bauman en ebaumsworld doet niet eens mee maar hun wordt altijd de schuld gegeven, vanwege dat kansloze gejat altijd.
pi_56291896
http://lightpostawareness.com/

Whehe. Van de 8 targets zijn er op dit moment 6 dood en 2 half-dood (als in Fok! laadtijden on steroids). Eens kijken hoe lang dat nog duurt. Scientology heeft ivm de aangekondigde DDoS attacks een speciaal IT bedrijf ingehuurd om de aanvallen tegen te gaan en die is ook onder vuur genomen. Ook zijn alle telefoon lijnen constant bezig door mensen die door omstandigheden niet kunnen mee DDoSen
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
  vrijdag 25 januari 2008 @ 04:39:17 #123
144851 Kuron
Zinloos geweldig
pi_56291907
Dit is echt briliant, al is het alleen maar het filosofisch concept erachter...een groep idioten die te veel sci-fi flicks hebben gezien (Scientology ^^) wordt genadeloos afgestraft door "de gewone mens" van het internet...

Om btw terug te komen op het "computer overnemen" verhaal, als je Windows XP (of, god forbid, 98/95/ME) draait, geen beveiliging op je PC hebt, en een internet verbinding hebt, is je computer angstwekkend snel over te nemen, je hoeft er niet eens een echte nerd voor te zijn om dat te doen...een paar tooltjes om te kijken of iemand open staat, en dan vervolgens een paar "MS-DOS commando's" (om het begijpelijk te houden) en je hebt volledige toegang tot de C schijf van het doelwit. Vervolgens een programmatje planten, een paar bestandjes aanpassen, en de eerstvolgende keer dat de PC opstart is de PC van jou.

Zelf heb ik nooit PC's overgenomen, het enige wat ik heb gedaan was ooit met een vriendje toegang krijgen tot een onbeschermde PC en dan op de desktop een textbestandje achterlaten met een boodschap als "Zou je niet eens wat beveiligingssoftware aanschaffen?" of iets dergelijks. Dit is zogezegd "white hat" hacken, je bent er niet op uit schade te berokkenen, je wil gewoon kijken of het je lukt en als het je vervolgens lukt laat je het "slachtoffer" weten hoe ze hun probleem op kunnen lossen...ach ja, je bent jong en je weet wat ^^
"That's when you know you've found someone special: when you can just shut the fuck up for a moment and comfortably share silence..."
  vrijdag 25 januari 2008 @ 08:52:14 #124
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_56292652
tvp interessante ontwikkelingen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 08:53:16 #125
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_56292657
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 04:39 schreef Kuron het volgende:

Om btw terug te komen op het "computer overnemen" verhaal, als je Windows XP (of, god forbid, 98/95/ME) draait, geen beveiliging op je PC hebt, en een internet verbinding hebt, is je computer angstwekkend snel over te nemen, je hoeft er niet eens een echte nerd voor te zijn om dat te doen...een paar tooltjes om te kijken of iemand open staat, en dan vervolgens een paar "MS-DOS commando's" (om het begijpelijk te houden) en je hebt volledige toegang tot de C schijf van het doelwit. Vervolgens een programmatje planten, een paar bestandjes aanpassen, en de eerstvolgende keer dat de PC opstart is de PC van jou.
Waarom alles met de hand doen? Automatiseren die handel, ipranges afscannen en botnets aanleggen
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_56292866
Bedankt voor je uitleg, Xebro.

Volgens mij kunnen hackers ook wel in beveiligde pc's komen. Ik zou er dus niet bewust aan mee werken en denk ook dat elke post die je plaatst. (waar dan ook op internet) je gegevens ook te achterhalen zijn. Maar zou er persoonlijk niet vrolijk van worden wanneer ze mijn pc daarvoor gebruikten.

Niet omdat een dergelijke sekte niet tegen gehouden mag worden, maar zou het als een soort van inbraak zien in je huis. In je huis is volgens mij ook altijd wel in te breken door iemand. Ook al zet je 220 volt op ramen en deuren (waardoor je als huiseigenaar weer strafbaar bent)

Beetje dubbel gevoel bij deze dus. Aan de ene kant zijn het een soort Robin Hoods...die de charlatans willen stoppen. Aan de andere kant zijn het niet meer dan inbrekers...dieven. mmm...

Mijn gevoel zegt me dus wel Hackers...mijn nuchterheid en droogkloterij zegt me

Nog even en ik ga een gespleten persoonlijkheid ontwikkelen
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_56292931
Welke schade brengen ze scientology nou precies toe.

Het is een rare club. Ik heb als journalist ook vervelende ervaringen met ze gehad. Ze zijn erg stalkerig, op het intimiderende af.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 09:34:11 #128
189777 zagevent
what's in a name
  vrijdag 25 januari 2008 @ 09:41:02 #129
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_56293331
Goede actie. Oprotten met die gare sekte
--
We are Legion
We are ANON


Just did it for the lulz
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_56293768
zeg mensen, waar kun je dat progje downloaden om te ddosen?

neem mijn lappie mee naar de uni en dan kan dat ding wel wat nuttigs doen als ik artikelen lees
  vrijdag 25 januari 2008 @ 10:36:48 #131
262 Re
Kiss & Swallow
pi_56294328
tvp... ben benieuwd hoe lang ze het volhouden en wat nou daadwerkelijk de impact is van dit alles
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_56294528
Support aan Anonymous en de rest van de anti-scientology menigte, vanuit nederland;

http://www.youtube.com/watch?v=yJlTVl3l30s

en een locatie van hun office in amsterdam en een tel nummer voor prank calls:

http://www.youtube.com/watch?v=4T_Lf-irlEA&watch_response
pi_56295948
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 09:15 schreef SCH het volgende:
Het is een rare club. Ik heb als journalist ook vervelende ervaringen met ze gehad. Ze zijn erg stalkerig, op het intimiderende af.
Kun je daar wat meer over vertellen?
Ik heb hier in Nederland nog nooit wat fysieks gezien wat Scientology te maken had.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_56296896
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:43 schreef waht het volgende:

Ik heb hier in Nederland nog nooit wat fysieks gezien wat Scientology te maken had.
In Amsterdam hebben ze een behoorlijk pand, van waaruit ze je regelmatig proberen binnen te lokken. In een van die straten rond de Dam hebben ze ook een kantoor, waar die gestoorde anti-psychiatrie flyers op de ramen hangen. Ze verspreiden in die buurt ook regelmatig folders/flyers met onzin.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
  vrijdag 25 januari 2008 @ 12:37:53 #135
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_56297338
Meesterlijke actie dit. Ik had laatst een docu gezien van ik meen channel 4 over scientology, de presentator van de show werd gevolgd, afgeluisterd en gestalked. Enge club is het.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 12:49:04 #136
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56297570
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:37 schreef Terecht het volgende:
Meesterlijke actie dit. Ik had laatst een docu gezien van ik meen channel 4 over scientology, de presentator van de show werd gevolgd, afgeluisterd en gestalked. Enge club is het.
Dat zijn strafbare feiten. Hebben ze een aanklacht ingediend? Als journalist zou ik ze pakken waar ik ze krijgen kan. Het gaat om je rechten als journalist, vrijheid van meningsuiting en democratie.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_56297622
Alle info @ http://partyvan.info/index.php/Project_Chanology

NBC heeft al een item gedaan, het staat op Slashdot, Skynews had ook al gereageerd, en die digg items staan ook absurd hoog
.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 12:59:44 #138
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_56297800
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat zijn strafbare feiten. Hebben ze een aanklacht ingediend? Als journalist zou ik ze pakken waar ik ze krijgen kan. Het gaat om je rechten als journalist, vrijheid van meningsuiting en democratie.
Het was een show van de BCC, panorama. Hier is de uitzending:
http://video.google.com/videoplay?docid=-126281853779690652

  PR/Manusje van alles vrijdag 25 januari 2008 @ 13:07:14 #139
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_56297961
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:51 schreef Timooon het volgende:
Alle info @ http://partyvan.info/index.php/Project_Chanology

NBC heeft al een item gedaan, het staat op Slashdot, Skynews had ook al gereageerd, en die digg items staan ook absurd hoog
Ze zetten alle berichten in de media over deze 'oorlog' op die site FOK! staat er ook bij
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:14:17 #140
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56298080
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:59 schreef Terecht het volgende:

[..]

Het was een show van de BCC, panorama. Hier is de uitzending:
http://video.google.com/videoplay?docid=-126281853779690652

Mijn i-net is niet zo snel, samenvatting?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_56298244
Epic lulz! Wat een stelletje 4chan ED'rs bij elkaar geraapt ook zeg .

"Your fucking kid is a fucking EMO BITCH!"
We'll keep on whispering our mantras.
pi_56298245
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Mijn i-net is niet zo snel, samenvatting?
Het is een gevaarlijke en gestoorde bende.
pi_56298300
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:21 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Het is een gevaarlijke en gestoorde bende.
Dat is zwaar overdreven. Het is een grote groep; ja. Gevaarlijk kan je ze niet noemen. Er zitten misschien wat gefrustreerde pubertjes bij die telefonisch mensen bedreigen maar het grootste gedeelte van de users gaat het om de epic lulz .
We'll keep on whispering our mantras.
  PR/Manusje van alles vrijdag 25 januari 2008 @ 13:34:52 #145
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_56298524
Erg vermakelijk die IRC gesprekken van ze Ze bespreken er wat hun nieuwste strategie moet worden enzo Ze gaan nu over op wereldwijde media aandacht voor hun kruistocht. Ze zijn gestopt met DDOS-en
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:40:06 #146
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56298620
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:24 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Dat is zwaar overdreven. Het is een grote groep; ja. Gevaarlijk kan je ze niet noemen. Er zitten misschien wat gefrustreerde pubertjes bij die telefonisch mensen bedreigen maar het grootste gedeelte van de users gaat het om de epic lulz .
Duh, we hadden het over de gevaarlijke Scientology bende.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:51:18 #147
262 Re
Kiss & Swallow
pi_56298876
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_56298895
Teruggezet
.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:53:53 #149
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56298933
Nee hoor.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_56298967
even een tvp.. klinkt interessant dit.. en ben benieuwd hoever ze kunnen komen
Hajeto!
  PR/Manusje van alles vrijdag 25 januari 2008 @ 13:56:17 #151
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_56298991
Ze zoeken nu het internet af op zoek naar telefoonnummers van wie dan ook bij Scientology

Zie bellen ze vervolgens en blijven dat doen zodat ze gedwongen worden om nieuwe nummers te nemen.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_56299206
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Duh, we hadden het over de gevaarlijke Scientology bende.
In dat geval, groot gelijk ja.
We'll keep on whispering our mantras.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:09:14 #153
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_56299291
Goede actie .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:13:15 #154
189777 zagevent
what's in a name
pi_56300905
Het mooie is dat het ook nog compleet democratie / geen leider heeft die hele organisatie
Humanity strikes ?

http://www.youtube.com/watch?v=pPol_m8wm8Y
wel erg die scientology zo Oo
pi_56301339
We are anon
We are legion
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_56301740
quote:
Whehehe
  PR/Manusje van alles vrijdag 25 januari 2008 @ 17:55:56 #158
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_56303753
Nieuwe ontwikkelingen in Scientology oorlog

Een kleine update met de nieuwste informatie.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 18:06:14 #159
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_56303924
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nieuwe ontwikkelingen in Scientology oorlog

Een kleine update met de nieuwste informatie.
Ik mis eigenlijk een achtergrond verhaal waarom anonymous dit doet... Voor de mensen die nog niet op de hoogte zijn van het hoe en waarom.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 18:13:25 #160
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_56304069
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 04:39 schreef Kuron het volgende:


Zelf heb ik nooit PC's overgenomen, het enige wat ik heb gedaan was ooit met een vriendje toegang krijgen tot een onbeschermde PC en dan op de desktop een textbestandje achterlaten met een boodschap als "Zou je niet eens wat beveiligingssoftware aanschaffen?" of iets dergelijks. Dit is zogezegd "white hat" hacken, je bent er niet op uit schade te berokkenen, je wil gewoon kijken of het je lukt en als het je vervolgens lukt laat je het "slachtoffer" weten hoe ze hun probleem op kunnen lossen...ach ja, je bent jong en je weet wat ^^
Dat is aardig van jou.. ..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  PR/Manusje van alles vrijdag 25 januari 2008 @ 18:13:47 #161
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_56304074
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:06 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ik mis eigenlijk een achtergrond verhaal waarom anonymous dit doet... Voor de mensen die nog niet op de hoogte zijn van het hoe en waarom.
Goeie! Ik heb daar nu twee zinnen over staan. Ik zoek er nog wat info bij
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 18:13:59 #162
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56304078
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:06 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ik mis eigenlijk een achtergrond verhaal waarom anonymous dit doet... Voor de mensen die nog niet op de hoogte zijn van het hoe en waarom.
Omdat Scientology een gevaarlijke sekte is die uit is op geld en invloed en alle legale (en soms illegale) middelen ge- en mis-bruikt om critici het leven onmogelijk te maken.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 25 januari 2008 @ 18:33:43 #163
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_56304503
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Omdat Scientology een gevaarlijke sekte is die uit is op geld en invloed en alle legale (en soms illegale) middelen ge- en mis-bruikt om critici het leven onmogelijk te maken.
Sorry heb er een lange werkdag opzitten, ik bedoelde meer dat ik de achtergrond miste in het nieuwsbericht op de frontpage
  vrijdag 25 januari 2008 @ 18:44:50 #164
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56304803
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:33 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Sorry heb er een lange werkdag opzitten, ik bedoelde meer dat ik de achtergrond miste in het nieuwsbericht op de frontpage
Misschien is die achtergrond expres weggelaten in de hoop dat mensen zelf gaan uitzoeken wat er precies aan de hand is.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 25 januari 2008 @ 18:53:59 #165
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_56305002
http://www.dag.nl/Nieuws/(...)Church-de-oorlog.htm

Dag linkt gewoon naar de southpark aflevering.... AHAHAHA dat einde van dat filmpje...
  PR/Manusje van alles vrijdag 25 januari 2008 @ 18:56:40 #166
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_56305054
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:53 schreef Xebrozius het volgende:
http://www.dag.nl/Nieuws/(...)Church-de-oorlog.htm

Dag linkt gewoon naar de southpark aflevering....
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 19:19:13 #167
122997 zquing
Drama Junk
pi_56305546
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:53 schreef Xebrozius het volgende:
http://www.dag.nl/Nieuws/(...)Church-de-oorlog.htm

Dag linkt gewoon naar de southpark aflevering.... AHAHAHA dat einde van dat filmpje...
de Dag is dus ook zo'n kwaliteitskrant
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_56305958
Ik krijg geen verbinding met irc kanaal. Jammer, had daar wel eens mee willen lezen.
pi_56309444
Het is dat ik niet in omgeving Amsterdam woon, anders hadden een template en een aantal witte spuitbussen wonderen gedaan.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_56309589
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 22:11 schreef NiteSpeed het volgende:
Het is dat ik niet in omgeving Amsterdam woon, anders hadden een template en een aantal witte spuitbussen wonderen gedaan.
vandaag 2 keer hun amsterdamse hoofdkwartier gepasseerd..
kon een klein glimlachje niet onderdrukken..
  vrijdag 25 januari 2008 @ 22:27:29 #171
44906 merino
World of Sleepers
pi_56309851
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 22:17 schreef Yorrit het volgende:

[..]

vandaag 2 keer hun amsterdamse hoofdkwartier gepasseerd..
kon een klein glimlachje niet onderdrukken..
hoezo?
is er al iets te zien dan?

Overigens zit ik te genieten. Revolutie via het internet
Hoop wel dat er vooral veel geheime docs/vids het internet op weten te komen
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  PR/Manusje van alles vrijdag 25 januari 2008 @ 22:32:40 #172
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_56309966
Aan de gesprekken in dat IRC channel te zien kiezen ze er voor om alles beter te organiseren. Ze zijn nu bijvoorbeeld bezig met een persmap
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_56310044
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 22:27 schreef merino het volgende:

[..]

hoezo?
is er al iets te zien dan?
neuh maar wetende dat ze daar binnen zwaar in paniek zijn
pi_56310116
10:39 Marcus LISTEN UP IDIOT I HAVE GRENADES AND IM EXPERIENCED I WONT GET CAUGHT
10:41 Server Murdoc has banned “*!*Kangis@*.CF6A3CD6.BCFED3DA.IP” from the room
10:41 Server Marcus has been kicked out of the room by Murdoc (You're a nigger)
10:41 xDCx lol.
10:41 Soley lol irc

We'll keep on whispering our mantras.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 22:40:43 #175
44906 merino
World of Sleepers
pi_56310152
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 22:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Aan de gesprekken in dat IRC channel te zien kiezen ze er voor om alles beter te organiseren. Ze zijn nu bijvoorbeeld bezig met een persmap
Pers kanaal is interesant ja
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_56310169
Vette shit..
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 22:58:31 #177
44906 merino
World of Sleepers
pi_56310573
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:08:30 #178
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_56310738
Interessante stuff.

Schaamteloze tvp.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_56310830
nou nederland in opkomst hoor :p

http://www.youtube.com/watch?v=yJlTVl3l30s
.mwep
  PR/Manusje van alles vrijdag 25 januari 2008 @ 23:25:55 #180
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_56311112
Er gaan weer DDOS plannen rond
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_56311191
http://www.youtube.com/watch?v=NUxU4HIZcZs

editie nl

schijnt dat de groep een nieuwe speeltje in elkaar hebben geknusteld;
quote:
[z3r0] OK ANONS WE HAVE CREATED SOME NEW WEAPONS FOR YOUR ARSENALS. THESE WEAPONS WILL BE DEVASTATING TO THE ENEMY AND THERE IS NO COUNTER. WE WILL BE UPLOADING SOON WE WILL TEACH YOU HOW TO USE AND WHAT BINARIES YOU NEED INSTALLED ON YOUR WINDOHS MACHINES TO USE THEM.
.mwep
pi_56311366
Het niveau op #dutch is flink gezakt nu.
We'll keep on whispering our mantras.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:44:32 #183
44906 merino
World of Sleepers
pi_56311447
netsplit attack
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  PR/Manusje van alles vrijdag 25 januari 2008 @ 23:46:12 #184
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_56311463
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 23:44 schreef merino het volgende:
netsplit attack
Ja Ze gooien iedereen die via 711chan op die server zit er uit
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:57:12 #186
163407 vero-legata
mensenrechten.org
pi_56311647
haha, als semi scientoloog moet ik eerlijk toe geven dat dit wel grappig is van 4chan. Ook sta ik er wel volledig achter dat een organisatie zichzelf niet te serieus moet gaan nemen. Echter dat ze denken dat ze scientology kunnen vernietigen via het internet is volledig naief. Scientology opereert maar voor een zeer klein gedeelte via het internet aangezien dat de plek altijd al is geweest waar ze bang voor waren aangezien hier de ot materialen stonden waar niemand wat van mocht weten.

Verder vind ik het een beetje jammer dat scientology altijd wordt afgeschildert als idioten terwijl ze in de basis echt een heel degelijk verhaal hebben wat dichter bij mensen staat dan welk ander religieus verhaal dan ook. Scientology gaat in de basis namelijk over voortbestaan en is voornamelijk een soort zelf empowerment en qua religie lijken ze het meest op het boeddhisme, ze geven een richting van verlichting aan maar je zult de weg zelf moeten doorlopen. Mocht je serieus wat willen weten over de inhoud van scientology dan moet je eens kijken op http://www.scientologyhandbook.org/SH2.HTM (als die nog online is althans)

Verder grappige actie! Ben benieuwd hoe dit verder gaat.

[ Bericht 6% gewijzigd door vero-legata op 26-01-2008 00:07:10 ]
Nederlandse Eetbare Planten & Paddenstoelen Database @ www.permacultuurnederland.org
  PR/Manusje van alles vrijdag 25 januari 2008 @ 23:57:32 #187
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_56311655


Er is een nederlandse raid geplanned
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:58:37 #188
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_56311675
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 23:44 schreef merino het volgende:
netsplit attack
Vrij geniale actie, ze zorgen ervoor dat servers onderling elkaar niet meer begrijpen. Zodra de servers weer een poging doen om met elkaar te communiceren gaan ze over tot een synchronisatie. Het mooie hiervan is dat als je op dat moment op een server zit die zich gaat synchroniseren je daarna dus ook moeiteloos contact hebt met andere servers zonder dat ze je als indringer zien.

Stel je voor dat server A, B en C elkaar niet meer begrijpen en allen/deels denken dat de connectie is verloren dan gaan ze over tot synchronisatie om elkaar weer te vinden/begrijpen. Als jij in die tussentijd je verstopt hebt op een van die servers kun je daarna niet alleen informatie onderscheppen van server A, maar ook van B & C.

Met andere woorden, dit gaat tamelijk interessant worden wat voor informatie ze gaan onderscheppen.
pi_56311725
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 23:57 schreef vero-legata het volgende:
qua religie lijken ze het meest op het boeddhisme, ze geven een richting van verlichting aan maar je zult de weg zelf moeten doorlopen.
Inderdaad, om verlichting te vinden moet je 360,000 dollar betalen om een level 6 scieno te worden dat is inderdaad EXACT hetzelfde als het boeddhisme. Immers dat geloof hanteert ook sociale isolatie, indoctrinatie, geld als middel om verlichting te kopen en het vervreemden van hun eigen volgelingen...
pi_56311829
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 23:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]

Er is een nederlandse raid geplanned
Fiets toch Geen imageshack jwtg!
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:09:47 #191
117567 desaparacido
nu inclusief spelfout!
pi_56311868
Op zich vind ik het deze actie zwaar okee, alleen jammer dat de media zich zo richten op het hackersgebeuren en niet op de wandaden van deze sekte, zoals de "behandeling" van Lisa McPherson.

Ik heb net de megathread op de SA forums gelezen & zie dat er wel meer zijn die deze actie willen verbreden dmv stencillen en stickeren enz. Ik ruik hier een Obey-fenomeen. Hoe dan ook, ik ben benieuwd wat hier uit komt.
As your attorney I advise you to rent a very fast car with no top.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:11:07 #192
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56311888
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 23:57 schreef vero-legata het volgende:
haha, als semi scientoloog moet ik eerlijk toe geven dat dit wel grappig is van 4chan. Ook sta ik er wel volledig achter dat een organisatie zichzelf niet te serieus moet gaan nemen. Echter dat ze denken dat ze scientology kunnen vernietigen via het internet is volledig naief. Scientology opereert maar voor een zeer klein gedeelte via het internet aangezien dat de plek altijd al is geweest waar ze bang voor waren aangezien hier de ot materialen stonden waar niemand wat van mocht weten.

Verder vind ik het een beetje jammer dat scientology altijd wordt afgeschildert als idioten terwijl ze in de basis echt een heel degelijk verhaal hebben wat dichter bij mensen staat dan welk ander religieus verhaal dan ook. Scientology gaat in de basis namelijk over voortbestaan en is voornamelijk een soort zelf empowerment en qua religie lijken ze het meest op het boeddhisme, ze geven een richting van verlichting aan maar je zult de weg zelf moeten doorlopen. Mocht je serieus wat willen weten over de inhoud van scientology dan moet je eens kijken op http://www.scientologyhandbook.org/SH2.HTM (als die nog online is althans)

Verder grappige actie! Ben benieuwd hoe dit verder gaat.
Spam!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:15:03 #193
189777 zagevent
what's in a name
pi_56311961
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 23:57 schreef vero-legata het volgende:
Verder vind ik het een beetje jammer dat scientology altijd wordt afgeschildert als idioten terwijl ze in de basis echt een heel degelijk verhaal hebben wat dichter bij mensen staat dan welk ander religieus verhaal dan ook.
Verder grappige actie! Ben benieuwd hoe dit verder gaat.
Ja hoor. Geloven dat een of ander buitenaards wezen andere aliens invriest, ze vervolgens hier in vulkanen dropt, hun zielen opzuigt, die zielen dan hersenspoelt, en de zielen dan in de oermensen terecht komen staat écht wel dicht bij de mensen hoor en is volstrekt niet idioot.
En kan je me ook even uitleggen wat Scientology tegen psychiatrie en medicijnen heeft, mocht je de tijd hebben natuurlijk.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:15:06 #194
163407 vero-legata
mensenrechten.org
pi_56311963
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 00:01 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Inderdaad, om verlichting te vinden moet je 360,000 dollar betalen om een level 6 scieno te worden dat is inderdaad EXACT hetzelfde als het boeddhisme. Immers dat geloof hanteert ook sociale isolatie, indoctrinatie, geld als middel om verlichting te kopen en het vervreemden van hun eigen volgelingen...
Het spijt me als ik je teleur moet stellen maar dat is simpelweg niet waar, maar lees daarvoor het scientology topic maar eens waar ik er meer over uitleg. Waarschijnlijk heb je uberhaupt nog nooit met een scientoloog gesproken nog ooit een boek van ze gelezen, nog ooit een kerk van binnen gezien.

Ik heb dat wel en ben een tijdje actief geweest en vond het daarna niet spannend genoeg meer aangezien ik niet zo hou van georganiseerde religie. Ik ben geen bakken met geld verloren, ik sta niet op een banlijst van scientology en ik wordt niet lastig gevallen door ze. Je kunt dus prima gewoon een persoon zijn en een matige interesse erin hebben zonder al die bangmakende praatjes.

Ik begrijp dat dit een beetje teleurstellend kan zijn aangezien het minder spectaculair is maar scientology is uiteindelijk net als het christendom en de islam een religie die voor sommige mensen een nuttige bijdrage kan leveren en voor anderen minder interessant is en dat kan en mag allemaal. De extremen van scientology worden echt volledig overdreven en er als ze echt zo irrationeel zouden zijn als er vaak wordt beweert dan zou dat volledig in strijd zijn met hun basisprincipe van voortbestaan. En dat is toch echt niet zo.

Scientology doet daarnaast ook behoorlijk wat goede dingen op het gebied van mensenrechten promoten bijvoorbeeld: www.youthforhumanrights.org en het verspreiden van een morele code gebaseerd op gezond verstand inplaats van 10 idiote regeltjes van de bijbel. Ook hiervan hebben ze wederom leuke filmpjes gemaakt op www.twth.org (Al geloof ik dat die wel beide uit de lucht zijn.....;-) )

Desalniettemin zijn er ook echt wel kanten aan de organisatie die niet deugen maar het is echt niet zo zwart wit als vaak wordt afgeschildert in de pers. Over het algemeen zijn scientologen redelijk succesvolle en verstandige mensen zoals wij hier.
Nederlandse Eetbare Planten & Paddenstoelen Database @ www.permacultuurnederland.org
pi_56312105
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 00:15 schreef vero-legata het volgende:
Het spijt me als ik je teleur moet stellen maar dat is simpelweg niet waar, maar lees daarvoor het scientology topic maar eens waar ik er meer over uitleg. Waarschijnlijk heb je uberhaupt nog nooit met een scientoloog gesproken nog ooit een boek van ze gelezen, nog ooit een kerk van binnen gezien.
Ja ik heb wel met ze gesproken, boeken gelezen (die nauwelijks te begrijpen zijn omdat ze zo ontzettend conflicterend in elkaar zitten) en me goed verdiept in de materie. Ik ga dan ook niet meer met je in discussie... Totaal zinloos, omdat je al volledig geestelijk verneukt bent door hen

http://www.youtube.com/watch?v=pPol_m8wm8Y

Deze mensen zijn ook waar jij voor staat, hetzelfde geloof. We zijn bij dezen permanent uitgepraat.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:23:08 #196
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56312109
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 00:15 schreef vero-legata het volgende:


Desalniettemin zijn er ook echt wel kanten aan de organisatie die niet deugen maar het is echt niet zo zwart wit als vaak wordt afgeschildert in de pers. Over het algemeen zijn scientologen redelijk succesvolle en verstandige mensen zoals wij hier.
Ze zijn niet erg succesvol in het reinigen van de organisatie van zaken die niet kloppen. Ze zijn wel succesvol in het krankjorum maken van Tom Cruise.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  † In Memoriam † zaterdag 26 januari 2008 @ 00:24:48 #197
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_56312129
http://www.megaupload.com/nl/?d=692NNGHF Hier is alles te downloaden qua insiderinformatie van scientology
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:27:34 #198
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56312171
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 00:22 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ja ik heb wel met ze gesproken, boeken gelezen (die nauwelijks te begrijpen zijn omdat ze zo ontzettend conflicterend in elkaar zitten) en me goed verdiept in de materie. Ik ga dan ook niet meer met je in discussie... Totaal zinloos, omdat je al volledig geestelijk verneukt bent door hen

http://www.youtube.com/watch?v=pPol_m8wm8Y

Deze mensen zijn ook waar jij voor staat, hetzelfde geloof. We zijn bij dezen permanent uitgepraat.
Oh dat is nog vrij onschuldig. Die sekte heeft heel wat meer op hun kerfstok, inclusief het vermoorden van mensen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:27:49 #199
44906 merino
World of Sleepers
pi_56312178
Scientology is bij lange na niet hetzelfde als het boeddhisme. Echt een rare uitspraak vero...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:31:42 #200
163407 vero-legata
mensenrechten.org
pi_56312240
Nou prima maar als je niet wilt praten en wel wilt oordelen moet je bij jezelf eens ter rade gaan wat je tegen die mensen hebt. En persoonlijk vind ik hun boeken wel logisch en opvolgend in elkaar steken maar welke boeken heb je precies gelezen die je onlogisch vond?

Gelukkig hebben we in Nederland nog vrijheid van religie dus zelfs het flying spaghetti monster verdient in mijn ogen een plaats in het rijtje van religies.

Die hele rel van Tom Cruise begrijp ik persoonlijk niet zo. Hij zegt namelijk dat je als scientoloog mensen kunt helpen. Dat ze mensen van de drugs kunnen halen, dat ze criminelen kunnen rehabiliteren en dat ze naties samen kunnen brengen. Lijken mij allemaal geen misdaden tegen de mensheid en als je de werkelijke inhoud van scientology een beetje kent zoals de ARC driehoek en de KRC driehoek in combinatie met de 8 drijfveren van voortbestaan dan is dat niet een hele boute uitspraak. Scientology heeft veel kennis op het gebied van voortbestaan. Dat Tom Cruise daar enthousiast over is wordt hem nogal kwalijk genomen. Blijkbaar mag je niet enthousiast zijn over je eigen religie of zo?...

Nou jah of je het wil geloven of niet, scientology gelooft in reincarnatie en uiteindelijk is het doel verlichting bereiken net als in het boedhissme. Daarnaast is scientology een religie waarbij je je eigen stappen moet zetten net zoals in het boeddhisme het is heel anders dan het christendom waar je je moet overgeven aan een god en als je die gehoorzaam bent kom je in de hemel. Scientology gelooft vooral in de kracht van mensen zelf en juist door ze te leren over zaken die het voortbestaan verbeteren kunnen mensen vaak makkelijker en succesvollere levens lijden. Maar mensen doen het dan zelf op hun eigen kracht. Dus zowel qua religieuze punten als qua weg naar verlichting lijkt scientology het meest op het boeddhisme.
Nederlandse Eetbare Planten & Paddenstoelen Database @ www.permacultuurnederland.org
pi_56312328
Ach, gelukkig was er na 9/11 geen luchtvervuiling in de directe omgeving volgens de Scientolog-leden. Ongelofelijk niet waar dus. Weet je hoeveel mensen nu van die half kankerverwekkende stoffen hebben ingeademd door hun doen?
We'll keep on whispering our mantras.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:38:07 #202
44906 merino
World of Sleepers
pi_56312348
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 00:31 schreef vero-legata het volgende:
Nou prima maar als je niet wilt praten en wel wilt oordelen moet je bij jezelf eens ter rade gaan wat je tegen die mensen hebt. En persoonlijk vind ik hun boeken wel logisch en opvolgend in elkaar steken maar welke boeken heb je precies gelezen die je onlogisch vond?

Gelukkig hebben we in Nederland nog vrijheid van religie dus zelfs het flying spaghetti monster verdient in mijn ogen een plaats in het rijtje van religies.
Scientology is in NL toch niet eens officieel een kerk?

En nee ik heb niet veel gelezen nee. Dankzij de huidige aanvallen heb ik wel documenten te pakken weten te krijgen. Hier heb ik niet voor betaald.

Zo heb ik ook heel veel andere religieuze boeken via het internet gratis kunnen lezen.

Bovendien heb ik seminars gehad over Scientology, daar mijn informatie vandaan en ik weet dat er verder weinig informatie verkrijgbaar is omdat dat geheim gehouden wordt. En daar heb ik gewoon echt poep aan als het om een schijnreligie (lees: dichtbij sekte) gaat.
quote:
Die hele rel van Tom Cruise begrijp ik persoonlijk niet zo. Hij zegt namelijk dat je als scientoloog mensen kunt helpen. Dat ze mensen van de drugs kunnen halen, dat ze criminelen kunnen rehabiliteren en dat naties samen kunnen brengen. Lijken mij allemaal geen misdaden tegen de mensheid en als je de werkelijke inhoud van scientology een beetje kent zoals de ARC driehoek en de KRC driehoek in combinatie met de 8 drijfveren van voortbestaan dan is dat niet een hele boute uitspraak. Scientology heeft veel kennis op het gebied van voortbestaan. Dat Tom Cruise daar enthousiast over is wordt hem nogal kwalijk genomen. Blijkbaar mag je niet enthousiast zijn over je eigen religie of zo?...
Hij zegt dat alleen hij kan helpen.
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:38:38 #203
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56312361
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 00:31 schreef vero-legata het volgende:
Nou prima maar als je niet wilt praten en wel wilt oordelen moet je bij jezelf eens ter rade gaan wat je tegen die mensen hebt. En persoonlijk vind ik hun boeken wel logisch en opvolgend in elkaar steken maar welke boeken heb je precies gelezen die je onlogisch vond?

Gelukkig hebben we in Nederland nog vrijheid van religie dus zelfs het flying spaghetti monster verdient in mijn ogen een plaats in het rijtje van religies.

Die hele rel van Tom Cruise begrijp ik persoonlijk niet zo. Hij zegt namelijk dat je als scientoloog mensen kunt helpen. Dat ze mensen van de drugs kunnen halen, dat ze criminelen kunnen rehabiliteren en dat ze naties samen kunnen brengen. Lijken mij allemaal geen misdaden tegen de mensheid en als je de werkelijke inhoud van scientology een beetje kent zoals de ARC driehoek en de KRC driehoek in combinatie met de 8 drijfveren van voortbestaan dan is dat niet een hele boute uitspraak. Scientology heeft veel kennis op het gebied van voortbestaan. Dat Tom Cruise daar enthousiast over is wordt hem nogal kwalijk genomen. Blijkbaar mag je niet enthousiast zijn over je eigen religie of zo?...

Nou jah of je het wil geloven of niet, scientology gelooft in reincarnatie en uiteindelijk is het doel verlichting bereiken net als in het boedhissme. Daarnaast is scientology een religie waarbij je je eigen stappen moet zetten net zoals in het boeddhisme het is heel anders dan het christendom waar je je moet overgeven aan een god en als je die gehoorzaam bent kom je in de hemel. Scientology gelooft vooral in de kracht van mensen zelf en juist door ze te leren over zaken die het voortbestaan verbeteren kunnen mensen vaak makkelijker en succesvollere levens lijden. Maar mensen doen het dan zelf op hun eigen kracht. Dus zowel qua religieuze punten als qua weg naar verlichting lijkt scientology het meest op het boeddhisme.
Scientologie is geen religie. Dat doen ze alleen maar om belasting te kunnen ontduiken en ongestraft de psychiatrie te bashen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:39:23 #204
44906 merino
World of Sleepers
pi_56312373
Bovendien is de E-meter een Ohm meter...

http://digg.com/gadgets/S(...)ild_your_own_E_meter
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_56312374
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 22:27 schreef merino het volgende:

[..]

hoezo?
is er al iets te zien dan?

Overigens zit ik te genieten. Revolutie via het internet
Hoop wel dat er vooral veel geheime docs/vids het internet op weten te komen
zit op nwe zijds, ik kom er iedere week een paar keer langs in m'n lunchpauze, lui lopen je vet vaak aan te klampen voor tests etc
pi_56312398
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 00:39 schreef merino het volgende:
Bovendien is de E-meter een Ohm meter...

http://digg.com/gadgets/S(...)ild_your_own_E_meter
Dus in principe kan ik mijn vetpercentage gratis laten meten bij die josti's.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:41:14 #207
44906 merino
World of Sleepers
pi_56312404
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 00:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Scientologie is geen religie. Dat doen ze alleen maar om belasting te kunnen ontduiken en ongestraft de psychiatrie te bashen.
Het is een smeltkroes van pseudo-wetenschap met flarden oosterse religies en ws aardig wat psychotherapie
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_56312463
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 23:57 schreef vero-legata het volgende:
haha, als semi scientoloog moet ik eerlijk toe geven dat dit wel grappig is van 4chan. Ook sta ik er wel volledig achter dat een organisatie zichzelf niet te serieus moet gaan nemen. Echter dat ze denken dat ze scientology kunnen vernietigen via het internet is volledig naief. Scientology opereert maar voor een zeer klein gedeelte via het internet aangezien dat de plek altijd al is geweest waar ze bang voor waren aangezien hier de ot materialen stonden waar niemand wat van mocht weten.

Verder vind ik het een beetje jammer dat scientology altijd wordt afgeschildert als idioten terwijl ze in de basis echt een heel degelijk verhaal hebben wat dichter bij mensen staat dan welk ander religieus verhaal dan ook. Scientology gaat in de basis namelijk over voortbestaan en is voornamelijk een soort zelf empowerment en qua religie lijken ze het meest op het boeddhisme, ze geven een richting van verlichting aan maar je zult de weg zelf moeten doorlopen. Mocht je serieus wat willen weten over de inhoud van scientology dan moet je eens kijken op http://www.scientologyhandbook.org/SH2.HTM (als die nog online is althans)

Verder grappige actie! Ben benieuwd hoe dit verder gaat.
Doel van deze actie is om mensen te informeren over de gevaren van scientology. Het lijkt misschien vredig en goed bedoeld maar probeer er maar eens mee te stoppen als je er diep in zit.

Dat rare xenu verhaal is al vaker teruggevonden in uitgelekte documenten ook uit een interview in 2006 met Mike Rinder de director of the church's Office of Special Affairs:
"When I ask him whether there is any validity to the Xenu story, he gets red-faced, almost going into a tirade. "It is not a story, it is an auditing level," he says, neither confirming nor denying that this theology exists."

Ze hadden de amerikaanse overheid het meest geinfiltreerd ooit.

De kosten voor het uitoefenen van deze 'religie' doen mij meer aan een grote scam denken.

In Nederland zijn ze niet anders als in amerika zo te zien.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:51:00 #209
163407 vero-legata
mensenrechten.org
pi_56312569
Scientology is net zo een religie als het christendom die gelooft dat de aarde in 7 dagen geschapen is en dat jezus over water kon lopen. Scientology is net zo een religie als dat de hindus geloven dat je een god van creatie een god van onderhoud en een god van vernietiging hebt. Ik wil niet lullig doen maar geen enkele religie heeft echt een steekhoudend verhaal. Zeker niet als je domme details uit het verband trekt en doet alsof dat de kern van de religie is, zoals wordt gedaan met Xenu, helaas voortbestaan is de kern van de scientology religie en niet Xenu.

En de basis van scientology over voortbestaan in 8 drijfveren vind ik dan persoonlijk nog best een mooi begin. Overigens voor inhoud even een linkje naar een wat ouder topic waar onder andere wordt uitgelegd wat de Affiniteit Communicatie Realiteit driekhoek en de Kennis, Controle, Verantwoordelijkheid driehoek inhouden (de twee driekhoeken in het wapen van scientology) Ook kun je daar meer vinden over de oorlog tussen scientology en de psychiatrie voor de liefhebber. Scientology Church

Ik ga het hier echt niet opnemen voor de organisatie maar ik irriteer me mateloos aan het aantal domme uitspraken over het algemeen van mensen over scientology zonder dat ze ook maar enig idee hebben waar het in de basis om gaat namelijk voortbestaan en mensen helpen. En echt veel van die info kun je vinden op www.scientologyhandbook.org wat blijkbaar ook nog eens volledig gratis is. Wat natuurlijk ook niet kan als je de criticcasters moet geloven want alles zou geheim zijn en heel veel geld kosten. Hoop ik niet dat ik hiermee nog een teleurstelling teweeg breng door de mythe te doorbreken dat scientology alleen maar op geld uit zou zijn.....

[ Bericht 6% gewijzigd door vero-legata op 26-01-2008 00:57:28 ]
Nederlandse Eetbare Planten & Paddenstoelen Database @ www.permacultuurnederland.org
pi_56312581
-edit-

[ Bericht 80% gewijzigd door paddy op 26-01-2008 20:34:49 ]
pi_56312583
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 00:31 schreef vero-legata het volgende:
Nou prima maar als je niet wilt praten en wel wilt oordelen moet je bij jezelf eens ter rade gaan wat je tegen die mensen hebt. En persoonlijk vind ik hun boeken wel logisch en opvolgend in elkaar steken maar welke boeken heb je precies gelezen die je onlogisch vond?

Gelukkig hebben we in Nederland nog vrijheid van religie dus zelfs het flying spaghetti monster verdient in mijn ogen een plaats in het rijtje van religies.

Die hele rel van Tom Cruise begrijp ik persoonlijk niet zo. Hij zegt namelijk dat je als scientoloog mensen kunt helpen. Dat ze mensen van de drugs kunnen halen, dat ze criminelen kunnen rehabiliteren en dat ze naties samen kunnen brengen. Lijken mij allemaal geen misdaden tegen de mensheid en als je de werkelijke inhoud van scientology een beetje kent zoals de ARC driehoek en de KRC driehoek in combinatie met de 8 drijfveren van voortbestaan dan is dat niet een hele boute uitspraak. Scientology heeft veel kennis op het gebied van voortbestaan. Dat Tom Cruise daar enthousiast over is wordt hem nogal kwalijk genomen. Blijkbaar mag je niet enthousiast zijn over je eigen religie of zo?...

Nou jah of je het wil geloven of niet, scientology gelooft in reincarnatie en uiteindelijk is het doel verlichting bereiken net als in het boedhissme. Daarnaast is scientology een religie waarbij je je eigen stappen moet zetten net zoals in het boeddhisme het is heel anders dan het christendom waar je je moet overgeven aan een god en als je die gehoorzaam bent kom je in de hemel. Scientology gelooft vooral in de kracht van mensen zelf en juist door ze te leren over zaken die het voortbestaan verbeteren kunnen mensen vaak makkelijker en succesvollere levens lijden. Maar mensen doen het dan zelf op hun eigen kracht. Dus zowel qua religieuze punten als qua weg naar verlichting lijkt scientology het meest op het boeddhisme.
helaas voor jou en gelukkig voor de rest van het geestelijk kwetsbare en zwakkere deel van Nederland word scientology hier niet als kerk erkend.

Verder is het ronduit schandalig dat je een religie als het boedhisme durft te vergelijken met grove oplichterij als scientology. Boedhisme gaat van verbetering en het bestuderen van jezelf uit, scientology van het zoveel mogelijk geld incashen bij de bovenlaag en de mensen met een zwakkere persoonljikheid manipuleren en geld uitkloppen. Scientology is absoluut geen religie maar een bijzonder enge sekte. Een groot deel van hun filosofien en ideeën zijn niets anders dan verkrachte versies van al lang bestaande theorieën van freud, nietsche, etc etc.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:54:33 #212
21934 Sproggel
Weet het weer niet.
pi_56312618
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 00:51 schreef vero-legata het volgende:.............. Hoop ik niet dat ik hiermee nog een teleurstelling teweeg breng dat scientology alleen maar op geld uit zou zijn.....
http://www.scientology.org/istore/index.html

Je moet gekken altijd gelijk geven!
En ik ben het helemaal met mezelf eens.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:56:53 #213
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56312649
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 00:51 schreef vero-legata het volgende:
Scientology is net zo een religie als het christendom
Als het wel een religie was was dat alleen maar een extra reden om ze deze wereld af te trappen.
quote:
En echt veel van die info kun je vinden op www.scientologyhandbook.org wat blijkbaar ook nog eens volledig gratis is. Wat natuurlijk ook niet kan als je de criticcasters moet geloven want alles zou geheim zijn en heel veel geld kosten. Hoop ik niet dat ik hiermee nog een teleurstelling teweeg breng dat scientology alleen maar op geld uit zou zijn.....

En al die geheime documenten die nu op het net terecht komen zijn natuurlijk fake of onbelangrijk. Ben je een believer of krijg je hier geld voor?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_56312667
quote:
quote:
Title: Clearing Congress - NTSC DVD, English


Price: $250.00

Clearing Congress - NTSC DVD, English

Presenting a New Dimension of Ron's Milestone Breakthroughs!

The Clearing Congress videos are now available on DVD for the first time. Through the use of specially developed digital techniques, each film has been meticulously restored to its original grandeur. The Clearing Congress in full contains 9 lectures, 6 of which were filmed. The final 3 lectures are included on compact disc in this Special Edition package, as are the transcripts for these lectures. The 6 filmed lectures on DVD are:

The Fact of Clearing
The Factors of Clearing
The Freedoms of Clear
Prerequisites to Auditing
Clear Procedure (CCH 0, Help)
Clear Procedure (Creativeness)
And the 3 lectures on CD are:

The Magic Button
The Goal of Auditing
Violence

Dude...
  zaterdag 26 januari 2008 @ 01:03:46 #215
44906 merino
World of Sleepers
pi_56312759
ik heb wel wat leuke scans van prijzen
misschien kan ik zelfs nog wel link ergens opduiken.

Is leuke info vrijgekomen deze week

-edit-
http://www.xenu.net/archive/prices.html

kijk en huiver

meer links hier: http://anon.7556.googlepages.com/pressrelease.html
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 01:10:27 #216
163407 vero-legata
mensenrechten.org
pi_56312836
Nee, ik ben geen van beide ik ben iemand die zich in vele religies en filosofien heeft verdiept. Van het christendom tot aan het boedhisme, van vrij metselaars tot islam en van hindoeisme tot aan scientology. Ik bestudeerr alles en behoud het goede om zo maar te zeggen. En inhoudelijk is scientology interressant althans dat heb ik voor mezelf bevonden. Je mag om mij absoluut een hekel hebben aan scientology maar weet in ieder geval waar hun basisfilosofie over gaat.

Weet je wat ik over het algemeen merk, mensen die zogenaamd denken dat ze weten wat scientology is komen met het xenu verhaal, het is superduur en de organisatie is de duivel zelf en alle kruistochten, misbruikende priesters, zelfmoordmoslims en de spaanse inquisitie vallen hierbij in het niet. Oh ja en Hubbard is Satan in het kwadraat. Altijd deze zaken waar ze op aangevallen worden alsof alle critics een stel napraatpapegaaien zijn die zelf geen enkel onderzoek doen voordat ze iets roepen.

Ik heb nog nooit iemand gehoord die zei, weet je die 8 drijfveren over voortbestaan van scientology is eigenlijk niet echt logisch. Ik heb nog nooit gehoord, weet je die kennis controle verantwoordelijkheid driehoek kun je volgens mij uitbreiden.
Dat zou ik leuk vinden een inhoudelijk discussie. Scientology heeft namelijk heel veel gratis info over hoe te studeren, hoe doelen te stellen, de basis van management, het nut van ethiek, het nut van eerlijkheid etc. Maar op een of andere manier wordt de inhoudelijke discussie over de basis van scientology nooit gevoerd. En dat is simpelweg jammer in mijn optiek.
Nederlandse Eetbare Planten & Paddenstoelen Database @ www.permacultuurnederland.org
pi_56312870
quote:
het nut van ethiek, het nut van eerlijkheid etc.

kuch
  zaterdag 26 januari 2008 @ 01:17:22 #218
44906 merino
World of Sleepers
pi_56312942
whehe Nederlandse school gep0wned door Anon

http://blog.wired.com/27bstroke6/2008/01/anonymous-hacke.html
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 01:17:48 #219
163407 vero-legata
mensenrechten.org
pi_56312951
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 01:13 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

kuch
Hubbart heeft Kant gedeeltelijk ook meegenomen in zijn werken net als socrates, sartre en vele anderen. In het boek de wetenschap van het voortbestaan bedankt hij iets van 30 bekende en minder bekende filosofen omdat hij zonder hun werk nooit zijn boek over dan onderwerp had kunnen maken.

Hier overigens de versie van scientology over eerlijkheid, integriteit en zelfvertrouwen: http://www.scientologyhandbook.org/SH9.HTM

En hier hun idee over ethiek en in wat voor voortbestaanscondities je dat brengt: http://www.scientologyhandbook.org/SH10.HTM

Ik lees het liefst zo veel mogelijk denkbeelden over iets en zij bekijken dit soort zaken vanuit voortbestaan wat zeker wat mij betrefd een interessante draai geeft aan hun invulling van deze begrippen.
Nederlandse Eetbare Planten & Paddenstoelen Database @ www.permacultuurnederland.org
  zaterdag 26 januari 2008 @ 01:20:34 #220
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56313004
quote:
Maar op een of andere manier wordt de inhoudelijke discussie over de basis van scientology nooit gevoerd.
Dat is hun eigen schuld, met hun gebash van psychiatrie, met hun geld, geheimzinnigheid en Tom Cruise.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_56313029
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 00:51 schreef vero-legata het volgende:
Scientology is net zo een religie als het christendom die gelooft dat de aarde in 7 dagen geschapen is en dat jezus over water kon lopen. Scientology is net zo een religie als dat de hindus geloven dat je een god van creatie een god van onderhoud en een god van vernietiging hebt. Ik wil niet lullig doen maar geen enkele religie heeft echt een steekhoudend verhaal. Zeker niet als je domme details uit het verband trekt en doet alsof dat de kern van de religie is, zoals wordt gedaan met Xenu, helaas voortbestaan is de kern van de scientology religie en niet Xenu.

En de basis van scientology over voortbestaan in 8 drijfveren vind ik dan persoonlijk nog best een mooi begin. Overigens voor inhoud even een linkje naar een wat ouder topic waar onder andere wordt uitgelegd wat de Affiniteit Communicatie Realiteit driekhoek en de Kennis, Controle, Verantwoordelijkheid driehoek inhouden (de twee driekhoeken in het wapen van scientology) Ook kun je daar meer vinden over de oorlog tussen scientology en de psychiatrie voor de liefhebber. Scientology Church

Ik ga het hier echt niet opnemen voor de organisatie maar ik irriteer me mateloos aan het aantal domme uitspraken over het algemeen van mensen over scientology zonder dat ze ook maar enig idee hebben waar het in de basis om gaat namelijk voortbestaan en mensen helpen. En echt veel van die info kun je vinden op www.scientologyhandbook.org wat blijkbaar ook nog eens volledig gratis is. Wat natuurlijk ook niet kan als je de criticcasters moet geloven want alles zou geheim zijn en heel veel geld kosten. Hoop ik niet dat ik hiermee nog een teleurstelling teweeg breng door de mythe te doorbreken dat scientology alleen maar op geld uit zou zijn.....
De basis is imho de manier om mensen in scientology te lokken, het moet toch 'verkopen' De domme uitspraken zijn toch ergens op gebaseerd en er is genoeg informatie over te vinden nu scientology in de 'belangstelling' staat. Dat scientology informatie niet zelf naar buiten wilt brengen, wilt reageren, zelfs veel rechtzaken aangaat om informatie niet naar buiten te brengen vind ik toch merkwaardig. Ik zie het vaticaan geen uitgevers aanklagen als de bijbel ergens te downloaden is.

Prima als jij alleen de basis wilt zien en kritiek wegschuift als dom ik denk dat je ondertussen wel genoeg bent gewaarschuwd voor deze cult.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 01:24:08 #222
44906 merino
World of Sleepers
pi_56313060
<Anonemoose> Some of you hackers on steroids splinter off and get to the bottom of Dutchgate
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_56313062
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 01:17 schreef merino het volgende:
whehe Nederlandse school gep0wned door Anon

http://blog.wired.com/27bstroke6/2008/01/anonymous-hacke.html
Hier was ik live bij

Je had IRC moeten zien, "FAIL FAIL FAIL"
.
pi_56313067
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 01:17 schreef vero-legata het volgende:

[..]

Hubbart heeft Kant gedeeltelijk ook meegenomen in zijn werken net als socrates, sartre en vele anderen. In het boek de wetenschap van het voortbestaan bedankt hij iets van 30 bekende en minder bekende filosofen omdat hij zonder hun werk nooit zijn boek over dan onderwerp had kunnen maken.

Hier overigens de versie van scientology over eerlijkheid, integriteit en zelfvertrouwen: http://www.scientologyhandbook.org/SH9.HTM

En hier hun idee over ethiek en in wat voor voortbestaanscondities je dat brengt: http://www.scientologyhandbook.org/SH10.HTM

Ik lees het liefst zo veel mogelijk denkbeelden over iets en zij bekijken dit soort zaken vanuit voortbestaan wat zeker wat mij betrefd een interessante draai geeft aan hun invulling van deze begrippen.
info over ethiek? ga de ethica lezen van aristoteles of wat werk van plato, wil je de vesie in kleuter taal en stampvol tegenstrijdig geblaat dan kan je ook nog 'ns rond gaan kijken bij scientology. Damn dat die mensen achter het geblaat van een derde rangs science-fiction schrijver aanlopen en het nog serieus nemen ook.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 01:28:13 #225
163407 vero-legata
mensenrechten.org
pi_56313123
Ik ken ze zelfs redelijk en bang hoef je er niet voor te zijn. En als je de bijbel van scientology wilt bekijken dan is die te vinden op www.scientologyhandbook.org dat is het boek met hoe hun denken dat je een mooiere wereld kunt maken. Dat is het boek waar je bekwamer kunt worden op een breed scala van gebieden en zo instaat bent jezelf en andere mensen een betere kans op succesvol voortbestaan te geven. Ook op hun hoofdpagina www.scientology.org is heel veel info te vinden.

Je kunt daar leren waar ze voor staan zonder ooit contact met ze te hoeven hebben, dus hoef je ook niet bang te zijn dat ze je gaan hersenspoelen enzulks. Kijk gewoon eens waar ze voor staan en kijk of je er iets mee kunt. Zo ja prima, zo nee kun je verder shoppen in de religieuze en filosofische wereld.
Nederlandse Eetbare Planten & Paddenstoelen Database @ www.permacultuurnederland.org
pi_56313155
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 01:17 schreef vero-legata het volgende:

[..]

Hubbart heeft Kant gedeeltelijk ook meegenomen in zijn werken net als socrates, sartre en vele anderen. In het boek de wetenschap van het voortbestaan bedankt hij iets van 30 bekende en minder bekende filosofen omdat hij zonder hun werk nooit zijn boek over dan onderwerp had kunnen maken.

Hier overigens de versie van scientology over eerlijkheid, integriteit en zelfvertrouwen: http://www.scientologyhandbook.org/SH9.HTM

En hier hun idee over ethiek en in wat voor voortbestaanscondities je dat brengt: http://www.scientologyhandbook.org/SH10.HTM

Ik lees het liefst zo veel mogelijk denkbeelden over iets en zij bekijken dit soort zaken vanuit voortbestaan wat zeker wat mij betrefd een interessante draai geeft aan hun invulling van deze begrippen.
Verdomd handig zo'n bullshit-filter...

  zaterdag 26 januari 2008 @ 01:30:57 #227
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_56313162
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 01:03 schreef merino het volgende:
ik heb wel wat leuke scans van prijzen
http://www.xenu.net/archive/prices.html
kijk en huiver
Grote goden....

Ik kan niet eens lid worden en wat cursusjes doen, die SoC is echt boven m'n budget

da's gelijk een goed antwoord, mochten ze me ooit op straat willen paaien..."nee ik ben te arm" whehehe
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  zaterdag 26 januari 2008 @ 01:32:54 #228
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56313195
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 01:28 schreef vero-legata het volgende:


Je kunt daar leren waar ze voor staan zonder ooit contact met ze te hoeven hebben, dus hoef je ook niet bang te zijn dat ze je gaan hersenspoelen enzulks.
Nee, dat doe jij wel voor ze.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 26 januari 2008 @ 01:34:14 #229
44906 merino
World of Sleepers
pi_56313223
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 01:28 schreef vero-legata het volgende:
Ik ken ze zelfs redelijk en bang hoef je er niet voor te zijn. En als je de bijbel van scientology wilt bekijken dan is die te vinden op www.scientologyhandbook.org dat is het boek hoe ze je bekwamer kunt zijn op een breed scala van gebieden en zo instaat bent jezelf en andere mensen een betere kans op succesvol voortbestaan kunt geven. Ook op hun hoofdpagina www.scientology.org is heel veel info te vinden. Ik snap dat dat allemaal ingaat tegen het ze willen overal geld voor hebben idee maar het is toch echt gratis en online voor iedereen te vinden.

Je kunt daar leren waar ze voor staan zonder ooit contact met ze te hoeven hebben, dus hoef je ook niet bang te zijn dat ze je gaan hersenspoelen enzulks.
raad dan ook meteen de rest aan;
http://www.digg.com/odd_stuff/ANON_release_Scientology_secret_DOX

http://www.digg.com/odd_stuff/More_Scientology_Secret_DOX
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 01:36:39 #230
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56313259
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 01:30 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Verdomd handig zo'n bullshit-filter...

[ afbeelding ]
Whehehe

Waarom heb jij trouwens niet mijn webicon ingesteld?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  PR/Manusje van alles zaterdag 26 januari 2008 @ 03:03:00 #231
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_56314110
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zaterdag 26 januari 2008 @ 03:05:00 #232
44906 merino
World of Sleepers
pi_56314119
Die instructievideo die ook op youtube staat

Hoe kan iemand dat serieus nemen. De ruigste propaganda.
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 03:23:49 #233
44906 merino
World of Sleepers
pi_56314222
Eng Eng Eng, zoals ik al zei, flaren oosterse religie verpakt in enorme laag psycholinguistic met enorm interigerend organisatie structuur maar uiteindelijk gewoon een cult die roept "you're with us or you are a loser without us".

Zulke shit zou verboden moeten worden. Al helemaal zoiets vergelijken met het Boeddhisme wat totaal andere shit roept. Maar wat doen ze, schaamteloos plakken ze een plaatje van Gautema in hun instructievideo

Wat mij betreft is Scientology dit jaar nog van de aardbodem verdwenen.
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_56314860
Ieder mens heeft recht op zijn eigen religie.
pi_56315005
het is interessant om te zien hoe iemand als vero scientology hier loopt te verdedigen, en probeert de 'voice of reason' te zijn. interresant omdat *elke* keer als een grote site/forum/etc zich kritisch uitlaat over scientology, er altijd minstens 1, maar vaak meerdere, mensen langskomen die 'echt niks met scientology te maken hebben hoor', die de zogenaamde 'goeie kanten' van scientology laat zien. met inderdaad dus allerlei vaag gebrabbel over bepaalde scientology principes waarvan zelfs een kleuter nog kan zien dat het voor geen meter klopt. Ook is het interessant om te weten dat binnen de scientology kerk ze zelfs policies hebben die leden opdraagt dit dan dus ook te doen. een propaganda machine te zijn. en als dat niet werkt, tja, dan gaan ze over op 'fair play'. en als je niet weet wat dat is, dan moet je je daar maar eens in verdiepen. als je scientology dan nog niet als gevaarlijk en eng beschouwt, dan ben je zeer waarschijnlijk zelf een gehersenpoelde scientologist.
pi_56315123
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 01:24 schreef Sora het volgende:

[..]

Damn dat die mensen achter het geblaat van een derde rangs science-fiction schrijver aanlopen en het nog serieus nemen ook.
Dat is nog niet eens het ergste. Het ergste is dat er daadwerkelijk mensen van in de problemen raken. Enerzijds door schulden, anderzijds door bedreigingen en stalking. CoS moet morgen nog verboden worden.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 09:44:59 #237
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_56315381
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 21:36 schreef rood_verzet het volgende:
Mijn steun hebben ze
Dude, dat is toch behoorlijk hypocriet uit jouw mond.. Iemand die als plaatje de communische vlag gebruikt, een symbool van een van de meeste destructieve en verderfelijke 'religies' / ideologie ter wereld heeft weinig recht van spreken.
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_56315588
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 01:28 schreef vero-legata het volgende:
Ik ken ze zelfs redelijk en bang hoef je er niet voor te zijn. En als je de bijbel van scientology wilt bekijken dan is die te vinden op www.scientologyhandbook.org dat is het boek met hoe hun denken dat je een mooiere wereld kunt maken.
AHAHAHAHA dus DAAROM ben je zo tegen antidepressiva. Het aapje komt uit de mouw.

-edit-

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 26-01-2008 20:42:33 ]
pi_56315870
Heeft Tom Cruise al een reactie gegeven?
Buikpijn van het lachen!
  zaterdag 26 januari 2008 @ 11:01:59 #240
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_56315947
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 01:28 schreef vero-legata het volgende:
Ik ken ze zelfs redelijk en bang hoef je er niet voor te zijn. En als je de bijbel van scientology wilt bekijken dan is die te vinden op www.scientologyhandbook.org dat is het boek met hoe hun denken dat je een mooiere wereld kunt maken.
Met scientology maak je geen mooiere wereld. Zonder geloof maak je een mooiere wereld.
Drugs are good mkay?
pi_56315970
Dat antwoord van Scientology

http://www.youtube.com/watch?v=Hh7tF3PkUio
Buikpijn van het lachen!
pi_56316126
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 11:03 schreef patty het volgende:
Dat antwoord van Scientology

http://www.youtube.com/watch?v=Hh7tF3PkUio
Tom Cruise akbar!
  PR/Manusje van alles zaterdag 26 januari 2008 @ 11:18:28 #243
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_56316164
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 11:03 schreef patty het volgende:
Dat antwoord van Scientology

http://www.youtube.com/watch?v=Hh7tF3PkUio


Ik moet er om lachen

We charterd some UFO's to come after your soules
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_56316401
Kan http://nl.youtube.com/watch?v=iKSikGvFay0 in de OP om duidelijk te hebben waar we het over hebben?
  zaterdag 26 januari 2008 @ 12:04:58 #245
163407 vero-legata
mensenrechten.org
pi_56316953
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 11:32 schreef DrWolffenstein het volgende:
Kan http://nl.youtube.com/watch?v=iKSikGvFay0 in de OP om duidelijk te hebben waar we het over hebben?
Die is wel echt mooi.

The Aliens of scientology will be released onto anonymous.

Maar jah ik dacht dat dat geheim was de communicatie van SCT met buitensaardse wezens, en de area 51 van scientology, Ik geloof nooit dat die Aliens zich daarvoor gaan lenen. Hoewel ze op goede voet staan met scientology gaan die zich echt niet mixen in zulke aardse kleine conflictjes.

[ Bericht 9% gewijzigd door vero-legata op 26-01-2008 12:10:38 ]
Nederlandse Eetbare Planten & Paddenstoelen Database @ www.permacultuurnederland.org
  zaterdag 26 januari 2008 @ 12:09:34 #246
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_56317015
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 11:03 schreef patty het volgende:
Dat antwoord van Scientology

http://www.youtube.com/watch?v=Hh7tF3PkUio
Windows vista security
  zaterdag 26 januari 2008 @ 12:33:01 #247
163407 vero-legata
mensenrechten.org
pi_56317356
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 08:30 schreef dystopian het volgende:
het is interessant om te zien hoe iemand als vero scientology hier loopt te verdedigen, en probeert de 'voice of reason' te zijn. interresant omdat *elke* keer als een grote site/forum/etc zich kritisch uitlaat over scientology, er altijd minstens 1, maar vaak meerdere, mensen langskomen die 'echt niks met scientology te maken hebben hoor', die de zogenaamde 'goeie kanten' van scientology laat zien. met inderdaad dus allerlei vaag gebrabbel over bepaalde scientology principes waarvan zelfs een kleuter nog kan zien dat het voor geen meter klopt. Ook is het interessant om te weten dat binnen de scientology kerk ze zelfs policies hebben die leden opdraagt dit dan dus ook te doen. een propaganda machine te zijn. en als dat niet werkt, tja, dan gaan ze over op 'fair play'. en als je niet weet wat dat is, dan moet je je daar maar eens in verdiepen. als je scientology dan nog niet als gevaarlijk en eng beschouwt, dan ben je zeer waarschijnlijk zelf een gehersenpoelde scientologist.
Ik ken scientology best goed hoor, vandaar dat ik weet dat je er niet bang voor hoeft te zijn. Ik studeer nu gewoon en vind hun info net als dat van vele andere boeken interessant. Ik probeer alleen aan te geven dat de gemiddelde persoon geen reet weet wat scientology inhoud en doet alsof ze een soort morele ridders van de maatschappij zijn. Op zich is dat ook begrijpelijk als je denkt dat scientology over xenu gaat en ondertussen toch weet te groeien en geld weet binnen te halen. Maar jah dat is dus onzin. Scientology gaat over voortbestaan, het voortbestaan van individuen, van groepen van de hele mensheid en later zelfs nog op wat filosofischer niveau`s.

En dezelfde vooroordelen over de organisatie zijn voor een groot gedeelte niet waar. Ik heb zelf nooit bakken met geld hoeven uitgeven. Ik wordt niet lastig gevallen door ze. Blijkbaar kan dat dus ook gewoon. Er wordt altijd zo zwart wit over scienotology gedaan en dat is in mijn optiek een beetje jammer. Ik snap best dat alle nieuwe religies eerst onder vuur komen te liggen en blijkbaar werkt dat nou eenmaal zo. Prima. Maar in de kern gaat scientology over mensen helpen en de wereld een beetje mooier maken volgens hun ideeen. Niet zo heel veel anders dan andere religies lijkt mij. En als sommige mensen daar baat bij hebben, zoals een Tom Cruise bijvoorbeeld die door de studietechnology van scientology van zijn dyslectie is afgekomen zoals hij claimt, hardstikke mooi toch? Die studietechnology en andere zaken waarmee scientology mensen denkt te kunnen helpen staat gewoon gratis online op www.scientologyhandbook.org

Ik begrijp dat het misschien wat jammer is dat niet alle scientologen hersenspoelende, geldbeluste, met xenu pratende randdebielen zijn. Het is wat minder spectaculair om te zeggen dat de gemiddelde scientoloog idealistische, zelfnadenkende en vaak redelijk succesvolle mensen zijn. Maar ik vrees dat dat laatste wat dichter bij de waarheid ligt.

[ Bericht 5% gewijzigd door vero-legata op 26-01-2008 12:44:40 ]
Nederlandse Eetbare Planten & Paddenstoelen Database @ www.permacultuurnederland.org
  zaterdag 26 januari 2008 @ 12:36:34 #248
262 Re
Kiss & Swallow
pi_56317407
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 10:25 schreef Disorder het volgende:

[..]

AHAHAHAHA dus DAAROM ben je zo tegen antidepressiva. Het aapje komt uit de mouw.

Krijg een ban kutkneus.
ja dat hadden we al door ...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 26 januari 2008 @ 12:41:03 #249
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_56317480
Is de panoramaaflevering van BBC hier al gepost?
'Scientology & me' - 29 minuten
'Scientology & me'
pi_56318091
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 01:17 schreef vero-legata het volgende:

[..]

Hubbart heeft Kant gedeeltelijk ook meegenomen in zijn werken net als socrates, sartre en vele anderen. In het boek de wetenschap van het voortbestaan bedankt hij iets van 30 bekende en minder bekende filosofen omdat hij zonder hun werk nooit zijn boek over dan onderwerp had kunnen maken.
Ik kan ook wel een opera schrijven en dan zeggen dat ik dit nooit had kunnen doen zonder Mozart en Monteverdi, maar dat maakt het niet minder kut.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_56318326
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:33 schreef vero-legata het volgende:
Die studietechnology en andere zaken waarmee scientology mensen denkt te kunnen helpen staat gewoon gratis online op www.scientologyhandbook.org
Kunnen we hier nou voor eens en voor altijd over uit zijn? De zweverige Scientology-Light variant die jij aanhangt heeft niet veel te maken met het 'echte' Scientology, namelijk het bereiken van de Clear status en daarna de OT levels. Dat is helemaal niet gratis in te zien, maar betaal je idioot veel geld voor. Of je werkt 20 jaar slavenarbeid voor de sekte, en krijgt amper betaald. En nu David Miscavige bezig is zijn nieuwe masterplan, namelijk het opnieuw uitbrengen van alle materialen, moeten Scientologists al dat materiaal opnieuw aanschaffen.

Dit is maar een indicatie tot aan OTIII (waar het Xenu verhaal in staat), als je OTVIII wil worden komt er nog een ton of wat bij.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
==========              ==========         =========       =====
Processing              Intensives         Cost per        Total
Step                    Required           Intensive       Cost
                  or Course       (IAS)
==========              ==========         =========       =====
Life Repair             2 x 12.5 hr        $5,600          $11,200
Purification RD         -----------        $2,560           $2,560
TRs & Objectives        2 x 12.5 hr        $5,600          $11,200
Scn Drug Rundown        2 x 12.5 hr        $5,600          $11,200
ARC Straightwire        2 x 12.5 hr        $5,600          $11,200
Grade 0                 3 x 12.5 hr        $5,600          $16,800
Grade 1                 2 x 12.5 hr        $5,600          $11,200
Grade 2                 2 x 12.5 hr        $5,600          $11,200
Grade 3                 2 x 12.5 hr        $5,600          $11,200
Grade 4                 2 x 12.5 hr        $5,600          $11,200
New Era Dianetics       3 x 12.5 hr        $5,600          $16,800
Clear Certainty RD      1 x 5 hr           $2,800           $2,800

                 SUB-TOTAL TO CLEAR  $128,560

*Solo Course Part 1    -----------         $3,200           $3,200
*OT Preparations        2 x 12.5 hr        $3,300           $6,600
*Solo Course Part 2    -----------         $1,900           $1,900
*OT Eligibility         2 x 12.5 hr        $3,300           $6,600
*OT I                   -----------        $2,000           $2,000
*OT II                  -----------        $3,800           $3,800
*OT III                 -----------        $6,500           $6,500
OT IV                   ?2 x 12.5 hr       $6,500          $13,000
OT V                    4 x 12.5 hr        $7,400          $29,600
OT VI set-ups           2 x 12.5 hr        $9,250          $18,500
OT VI                   -----------       $12,800          $12,800
Pledge Intensive        1 x 12.5 hr        $9,250           $9,250
OT VII                  -----------        $3,500           $3,500
OT VII C/Sing
(per year)             over 2 years        $3,200           $6,400
OT VIII                 -----------       $10,000          $10,000
OT VIII auditing        ?2 x 12.5 hr       $7,400          $14,800

         TOTAL BILL FROM RAW MEAT TO OT VIII   $277,010
                           ========
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
  zaterdag 26 januari 2008 @ 13:56:47 #252
163407 vero-legata
mensenrechten.org
pi_56318613
Ach met de huidige dollarkoersen is dat best te betalen toch?

En je vergeet erbij te zeggen dat je ook gratis elkaar kunt auditeren en dan is de hele brug dus gratis buiten flink wat inspanning.

En wat ik probeer te zeggen is dat je dus ook prima een light versie van scientology kunt volgen zonder lastig gevallen te worden. Altijd de exessen belichten en doen alsof dat standaart is.... dat is spectaculair maar heeft weinig met de werkelijkheid te maken in mijn opinie. Maar swa op zich is het wel goed dat de organisatie een keertje zo wordt aangevallen, gaan ze zich ook niet te serieus nemen.

Maar ik wordt er gewoon een beetje verveeld van, al x jaar dezelfde domme kritiek te horen en vaak van mensen die zich niet echt in scientology verdiept hebben. Ze kennen wat excessen van internet en denken dat ze de wereld helpen door zich als moraal ridder op te gooien tegen scientology, terwijl de basis volledig onbekend is. En het feit dat er veel mensen zijn die volledig vrijwillig bij scientology zitten zowel heel fanatiek zoals tom cruise of minder fanatiek zoals ik omdat die mensen simpelweg de basisideeen van scientology interessant vinden wordt voor het gemak maar even weggelaten.

Op zich is het prima hoor als mensen denken dat scientology de as van het kwaad en het epicentrum van evil is en dan wil ik jullie je strijd ook niet ontnemen op je queste om wat goeds voor de wereld te doen en scientology te besmeuren met de argumenten die al 30 jaar worden gebruikt. Maar het is wel een beetje wederzijdse tijdsverspilling. Zolang niemand bereid is eens objectief en vanuit zijn eigen gezichtspunt naar scientology te kijken en alleen maar kritiek te herhalen wat al 30 jaar hetzelfde is wat is dan de winst? Een scientoloog overtuig je er niet mee want die weet voor zichzelf hoe de vork in de steel zit en dat voortbestaan best een goed uitgangspunt is om je leven mee in te richten. Het enige wat je dus doet is mensen die scientology al slecht vonden overtuigen dat ze slecht zijn. Beetje incestueuze bezigheid lijkt mij.

Misschien kunnen we onze tijd dan beter gebruiken en bijvoorbeeld esperanto of zo gaan leren.

[ Bericht 1% gewijzigd door vero-legata op 26-01-2008 14:01:57 ]
Nederlandse Eetbare Planten & Paddenstoelen Database @ www.permacultuurnederland.org
pi_56318757
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:56 schreef vero-legata het volgende:
Ach met de huidige dollarkoersen is dat best te betalen toch?

En je vergeet erbij te zeggen dat je ook gratis elkaar kunt auditeren en dan is de hele brug dus gratis buiten flink wat inspanning.
Och, ik denk niet dat de gemiddelde persoon 3,5 ton in dollars heeft om te spenderen, om er dan na 20 jaar achter te komen dat die beloofde superkrachten helemaal niet bestaan.

En ik zei toch ook dat je in je kon gaan werken voor Scientology. De grap is dat het dan helemaal niet gratis is, maar je dan in feite werkt om de cursussen te betalen. En dan nog kost het je geld:
quote:
So what is the alternative? The alternative is to opt for the "Training Route." The idea is that you study how to become an "Auditor" (practitioner), and, working with another student you process each other up the Bridge. This is called "co-auditing" and takes a VERY much longer time to reach eg Clear - you could be talking 7-10 years studying flat out every weekend. The irony of it is that it is still incredibly expensive to do it this way ! It's not until you actually set foot on this route that you begin to see the costs mounting up - you are obliged to buy book after book, tape set after tape set, an "E-meter" costing up to $3,780, (some registrars will try to sell you two - seriously! There is an LRH policy which specifies that a student must have a back up meter in case the first one develops a fault), a full set of "Technical Volumes" ($2,025), Review Auditing - by the intensive - when you and your fellow student run into difficulties, etc etc. For the new recruit, the Training Route cost to Clear is likely to be around a minimum of $50,000. And that's for essential purchases only!
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_56318759
.

[ Bericht 97% gewijzigd door DrWolffenstein op 26-01-2008 14:08:59 ]
  zaterdag 26 januari 2008 @ 14:17:30 #255
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56318878
Haha, heel grappig hoe gasten hier met trollen en drogredeneringen vero-legata uit z'n rol proberen te krijgen, terwijl hij er super rustig op blijft reageren. Pwnd...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 26 januari 2008 @ 14:27:11 #256
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_56319056
Je zegt het goed soylent, zijn rol.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  zaterdag 26 januari 2008 @ 14:37:00 #257
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_56319213
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:08 schreef MrData het volgende:

[..]

Och, ik denk niet dat de gemiddelde persoon 3,5 ton in dollars heeft om te spenderen, om er dan na 20 jaar achter te komen dat die beloofde superkrachten helemaal niet bestaan.

En ik zei toch ook dat je in je kon gaan werken voor Scientology. De grap is dat het dan helemaal niet gratis is, maar je dan in feite werkt om de cursussen te betalen. En dan nog kost het je geld:
[..]
Goh zeg, is dit nou het argument tegen Scientology. Je kunt hetzelfde zeggen tegen de katholieke kerk waar je voor veel geld aflaten kon kopen om je plaats in de hemel te kopen. Of veel geld uitgeven bij een Hindoe-priester om je te laten 'genezen' en je ziel te verlichten. Waarna je erachter komt dat alleen je portemonnee lichter is geworden
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_56319298
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:37 schreef Demophon het volgende:

[..]

Goh zeg, is dit nou het argument tegen Scientology. Je kunt hetzelfde zeggen tegen de katholieke kerk waar je voor veel geld aflaten kon kopen om je plaats in de hemel te kopen. Of veel geld uitgeven bij een Hindoe-priester om je te laten 'genezen' en je ziel te verlichten. Waarna je erachter komt dat alleen je portemonnee lichter is geworden
Dat is inderdaad net zo achterlijk, maar dit is dan ook 'een' en niet 'het' agument tegen Scientology. De intimidatie van critici is er nog zo een. Kijk die BBC documentaire eens. Het is eigenlijk gewoon lachwekkend hoe dat Scientology mannetje krampachtig probeert de kennis die hij bij 'intimidatietechnieken voor dummies' heeft opgedaan toe te passen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_56319371
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:37 schreef Demophon het volgende:

[..]

Goh zeg, is dit nou het argument tegen Scientology. Je kunt hetzelfde zeggen tegen de katholieke kerk waar je voor veel geld aflaten kon kopen om je plaats in de hemel te kopen. Of veel geld uitgeven bij een Hindoe-priester om je te laten 'genezen' en je ziel te verlichten. Waarna je erachter komt dat alleen je portemonnee lichter is geworden
Ik ga hier alleen even in op vero's constante beweringen dat het materiaal gratis te downloaden valt. Er zijn genoeg andere argumenten, geloof mij
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_56319458
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:56 schreef vero-legata het volgende:
Ach met de huidige dollarkoersen is dat best te betalen toch?
Ik reageer eventjes alleen op dit stukje, want ik zie dat je hier 'n best grove denkfout maakt

Je hebt gelijk wat betreft de dollarkoersen, als ze zo blijven dalen is al dat geld binnenkort nauwelijks wat. Voor ons. Je vergeet dat er ook Amerikanen zijn die de Church of Scientology aanhangen.
Stel; de Amerikaanse economie komt in een diep gat terecht waar de Amerikaanse dollar nog 1/10e waard is van wat het nu waard is.
De dollars op de bankrekeningen van Amerikanen en dollars die ze uitbetaald krijgen door hun werkgever zullen heus niet 10x zoveel worden, die blijven gelijk. 10.000 dollar op je bankrekening blíjft 10.000 dollar, ongeacht waardestijging of -daling van de dollar.
Lonen zullen misschien wel wat meegaan, maar de lonen zullen ook niet van 100 dollar per maand naar 1000 dollar per maand stijgen.
De koopkracht van die Amerikanen wordt dus sterk verminderd.

Stel; je wil zo'n Scientology-boek dat nu (ik roep maar wat!) 100 dollar kost. Die prijzen zullen net zo hard meegaan. Als de dollar nog maar 1/10e van z'n huidige waarde heeft, zou je dus in feite 10 dollar voor zo'n boek betalen.. Maar zoals elk ander product, zal ook de prijs van dit product meegaan met de waardedaling van de dollar. Dus zo'n boek wordt 10x zo duur. 1000 dollar voor zo'n Scientology-boek.

Uiteindelijk maakt het dus niets uit, de kosten van zo'n boek zullen meegaan met de waarde van de dollar..
En voor die Amerikanen wordt het dus alleen maar nóg duurder.

Ik heb hier trouwens geen rekening gehouden met dat je die boeken ook in Europa kunt kopen, waar ik wel vanuit ga. Waar het dan alsnog op neerkomt, is dat het niets uitmaakt voor ons, wij kopen die boeken toch hier, dus hoe veel of weinig de dollar dan ook waard is, wij zullen in euro's betalen.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 14:51:32 #261
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_56319468
Tof, volgen!
pi_56319508
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:37 schreef Demophon het volgende:

[..]

Goh zeg, is dit nou het argument tegen Scientology. Je kunt hetzelfde zeggen tegen de katholieke kerk waar je voor veel geld aflaten kon kopen om je plaats in de hemel te kopen. Of veel geld uitgeven bij een Hindoe-priester om je te laten 'genezen' en je ziel te verlichten. Waarna je erachter komt dat alleen je portemonnee lichter is geworden
Eventjes over de vergelijking die je hier trekt tussen aflaten bij de rooms-katholieke Kerk en Scientology;
Die vergelijking had ik ook al 'n tijdje in m'n hoofd zitten..
Zonden afkopen vs. hogere "levels" kopen

Allebei hartstikke fout, als je het mij vraagt.
Hier zit wat mij betreft dus weer wel een argument tegen de CoS in
pi_56323528
Die handbookofstupidness.org-spammer met zijn laatste 'dat is best te betalen' baggeropmerking mag vanaf NU genegeerd worden mensen. Dank.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_56323704
Bleh, waarom is partyvan down?
We'll keep on whispering our mantras.
  † In Memoriam † zaterdag 26 januari 2008 @ 19:16:45 #265
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_56324187
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 18:52 schreef NiteSpeed het volgende:
Bleh, waarom is partyvan down?
backup site; http://partyvan.info.nyud.net/index.php/Project_Chanology
  † In Memoriam † zaterdag 26 januari 2008 @ 20:12:32 #266
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_56325331
20:10] <Ruina> 200$ says that Regime/CoS REAL HQ is at the Dutch School.
[20:10] <@suicideunit3351> It may have been a mistake that those poor dutch kids had to fo through....
  PR/Manusje van alles zaterdag 26 januari 2008 @ 20:17:37 #267
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_56325472
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  † In Memoriam † zaterdag 26 januari 2008 @ 20:27:00 #268
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_56325785
Check mijn IRC setup.

  zaterdag 26 januari 2008 @ 20:47:07 #269
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56326365
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 20:27 schreef Sebasser het volgende:
Check mijn IRC setup.

[ afbeelding ]
Je bent ringleader van je eigen hackersclubje?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  † In Memoriam † zaterdag 26 januari 2008 @ 20:55:58 #270
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_56326664
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 20:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je bent ringleader van je eigen hackersclubje?
Ik heb een lvl 18 Leather Belt? Level 18? OOH...
pi_56327377
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 20:27 schreef Sebasser het volgende:
Check mijn IRC setup.

[ afbeelding ]
Cool, ik zie mezelf.
.
pi_56327957
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:33 schreef vero-legata het volgende:

[..]

Ik ken scientology best goed hoor, vandaar dat ik weet dat je er niet bang voor hoeft te zijn. Ik studeer nu gewoon en vind hun info net als dat van vele andere boeken interessant. Ik probeer alleen aan te geven dat de gemiddelde persoon geen reet weet wat scientology inhoud en doet alsof ze een soort morele ridders van de maatschappij zijn. Op zich is dat ook begrijpelijk als je denkt dat scientology over xenu gaat en ondertussen toch weet te groeien en geld weet binnen te halen. Maar jah dat is dus onzin. Scientology gaat over voortbestaan, het voortbestaan van individuen, van groepen van de hele mensheid en later zelfs nog op wat filosofischer niveau`s.

[snip de rest van de onzin]
jij bent dus overduidelijk een scientology pawn.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 21:36:37 #273
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56327976
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 20:55 schreef Sebasser het volgende:

[..]

Ik heb een lvl 18 Leather Belt? Level 18? OOH...
4 strength 4 stam?

Level 18?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  † In Memoriam † zaterdag 26 januari 2008 @ 22:32:06 #274
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 22:34:05 #275
262 Re
Kiss & Swallow
pi_56329358
en hoe ver zijn ze onderhand, hoe succesvol zijn ze?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  † In Memoriam † zaterdag 26 januari 2008 @ 22:35:08 #276
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 22:54:05 #277
163407 vero-legata
mensenrechten.org
pi_56329840
Ja is alles al bijna plat, zijn ze al door de beveiliging van scientology.org heen gekomen?

Ik vind de filmpjes wel echt heel gaaf gemaakt!

Maar ik ben om eerlijk te zijn nog niet echt onder de indruk van de hackacties , de meeste hoofdsites draaien gewoon de hele tijd. Als dat het beste is wat een groepje hackers kan doen. En dan ondertussen een beetje een basisschool in Nederland het slachtoffer laten worden van je zaak. Beetje magertjes. Maar ben benieuwd. Misschien dat anonymous nog wat meer gaat doen dan entertianende filmpjes maken.

[ Bericht 62% gewijzigd door vero-legata op 26-01-2008 23:06:51 ]
Nederlandse Eetbare Planten & Paddenstoelen Database @ www.permacultuurnederland.org
pi_56330095
Scientology.org is aardig traag nu iig
.
pi_56330166
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 22:54 schreef vero-legata het volgende:
Ja is alles al bijna plat, zijn ze al door de beveiliging van scientology.org heen gekomen?

Ik vind de filmpjes wel echt heel gaaf gemaakt!
Even eerlijk, ben jij een scientologist? Ja dus:

http://www.douwebeerda.web-log.nl/
quote:
Scientology driehoek
How to Boost Your Personal Power and Command of Life

You are about to read about one of the most effective self-improvement tools ever discovered. This one technique can do more for your mental strength, job performance and overall competence than dozens of self-help books or motivational seminars.

This simple formula eliminates self-criticism, fear and stress. It is applicable to any situation and works every time. You can use it repeatedly without limitation.

L. Ron Hubbard discovered the KRC Triangle in 1960.

"THE K-R-C TRIANGLE"

"The points are K for KNOWLEDGE, R for RESPONSIBILITY and C for CONTROL."

"It is difficult to be responsible for something or control something unless you have KNOWLEDGE of it."

"It is folly to try to control something or even know something without RESPONSIBILITY."

"It is hard to fully know something or be responsible for something over which you have no CONTROL, otherwise the result can be an overwhelm."

"Little by little one can make anything go right by

"INCREASING KNOWLEDGE . . . ,"

"INCREASING RESPONSIBILITY . . . ,"

"INCREASING CONTROL . . . ."

"If one sorts out any situation one finds oneself in on this basis, he will generally succeed."

"By inching up each corner of the KRC triangle bit by bit, ignoring the losses and making the wins firm, a being at length discovers his power and command of life." — L. Ron Hubbard

KRC Triangle Application Recommendations

Select a problem and write it down or type it into your computer. Then write or type the answers for each of these five steps.

1. Raise the Knowledge corner.

How can you increase your knowledge about the problem? What do you need to learn about it? What should you study to better understand the problem?

2. Raise the Responsibility corner.

How can you take more ownership for the problem? What parts of the problem are you responsible for? Can you accept responsibility for the parts you did not cause?

3. Raise the Control corner.

What part of the problem can you control? How could you take a little more control for the other parts?

4. Ignore the losses.

If you focus on losses or failures, they get bigger and more overwhelming. You then pull in even more losses. So find ways to ignore these losses.

If ignoring losses is difficult, try writing them down on a sheet of paper and then destroy the paper. Shift your attention. Stop talking or thinking about them. Avoid people who bring them up. Move on.

If you catch yourself dwelling on losses, knock it off. Put your attention elsewhere. Stop talking about losses. And learn to ignore the failures of others as well.

5. Make the wins firm.

What can you do to make your successes firm? How can you solidify them?

Maybe you can write them down or put them on a wall. Keep a record of your wins. Talk about them to everyone you can. Celebrate them.

Also, make a habit of finding and focusing on the wins of others. The more attention you put on success, the more success you get.

Some of your answers to these questions are easy, enjoyable steps. Do those right now! You will see a sudden improvement in the problem.

Then do the tougher steps you wrote. Once you start on them you will find they are not so tough after all.

If following these five steps does not completely solve the problem, repeat the steps until the problem is gone forever.

As well as solving problems for you, these steps will start to bring out the best in you. You will discover a new sense of command over life that you have always had, but never used.

Use the KRC Triangle to release the real powerhouse you know that you are.

Geplaatst door douwebeerda om 20:44 | Permanente link




[ Bericht 42% gewijzigd door Xebrozius op 26-01-2008 23:10:15 (edit) ]
  † In Memoriam † zaterdag 26 januari 2008 @ 23:16:33 #280
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_56330466
This website has been deleted due to copyright claims from the Church of Scientology.

Bron: http://www.711chan.org
pi_56330511
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 23:16 schreef Sebasser het volgende:
This website has been deleted due to copyright claims from the Church of Scientology.

Bron: http://www.711chan.org
"LOL NOT YOU'RE ALL A BUNCH OF GULLIBLE NIGGERS"
.
pi_56330527
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 23:18 schreef Timooon het volgende:

[..]

"LOL NOT YOU'RE ALL A BUNCH OF GULLIBLE NIGGERS"
  † In Memoriam † zaterdag 26 januari 2008 @ 23:22:07 #283
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_56330591

Ben benieuwd wie die tweede regel heeft toegevoegd.
pi_56330654
Huidige opdracht:

Google bomb scientology naar xenu.net en dangerous cult naar scientology.org
We'll keep on whispering our mantras.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 23:25:30 #285
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56330666
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 23:03 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Even eerlijk, ben jij een scientologist? Ja dus:

http://www.douwebeerda.web-log.nl/
[..]



The Secret is gratis.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 26 januari 2008 @ 23:26:45 #286
163407 vero-legata
mensenrechten.org
pi_56330683
ik ben een semi scientoloog. Ik vind hun info wel cool maar ben niet zo weg van de organisatie. Als je wat verder leest in mijn weblog weet je ook waarom. Dus ik lees wel veel van hun materialen maar ben verder niet op cursussen bij ze oid. Ik zoek een beetje mijn eigen weg in hun materialen. Overigens beperk ik me niet tot scientology, vind ook andere dingen erg leuk als de vrij metselaars, etc. Maar ik heb wel een goed gevoel voor humor en deze filmpjes zijn wel met stijl gemaakt, vandaar dat ik die oprecht zeer entertainent vind. Ik vind het alleen een beetje flauw alleen maar negatieve dingen over ze zeggen terwijl ze inhoudelijk een stuk interessanter zijn dan bijvoorbeeld het christendom of de islam in mijn opinie. Vandaar dat ik hier een beetje advocaat van de duivel speel. Ik hou niet zo van die zwart wit visies die hier vooral geblaat worden.
Nederlandse Eetbare Planten & Paddenstoelen Database @ www.permacultuurnederland.org
pi_56330707
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 21:19 schreef Timooon het volgende:

[..]

Cool, ik zie mezelf.
lolz ik ook
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_56330737
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 23:26 schreef vero-legata het volgende:
ik ben een semi scientoloog. Ik vind hun info wel cool maar ben niet zo weg van de organisatie. Als je wat verder leest in mijn weblog weet je ook waarom. Dus ik lees wel veel van hun materialen maar ben verder niet op cursussen bij ze oid. Ik zoek een beetje mijn eigen weg in hun materialen. Overigens beperk ik me niet tot scientology, vind ook andere dingen erg leuk als de vrij metselaars, etc. Maar ik heb wel een goed gevoel voor humor en deze filmpjes zijn wel met stijl gemaakt, vandaar dat ik die oprecht zeer entertainent vind. Ik vind het alleen een beetje flauw alleen maar negatieve dingen over ze zeggen terwijl ze inhoudelijk een stuk interessanter zijn dan bijvoorbeeld het christendom of de islam in mijn opinie.
teh pawnz0r
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  zaterdag 26 januari 2008 @ 23:35:22 #289
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_56330849
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:41 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is inderdaad net zo achterlijk, maar dit is dan ook 'een' en niet 'het' agument tegen Scientology. De intimidatie van critici is er nog zo een. Kijk die BBC documentaire eens. Het is eigenlijk gewoon lachwekkend hoe dat Scientology mannetje krampachtig probeert de kennis die hij bij 'intimidatietechnieken voor dummies' heeft opgedaan toe te passen.
Again, weer een suf argument! Wat denk je dat de katholieke kerk, het christendom en de Islam tegen andersdenkenden doen? De katholieke kerk excommuniceert je in het minste geval en vroeger zetten ze je op de brandstapel als je er andere ideeen op nahield of kritisch was tegen de kerk. Maar ook tegenwoordig hebben ze nog legio andere intimidatietechnieken tegen je hoor! Of wat dacht je dat de christenen doen tegen andere opvattingen als abortus. In Amerika kun je er voor neergeschoten worden als arts, of zetten ze zo'n kliniek in de fik. En de Islam!! Nou in het midden-oosten wordt je gestenigd, in brand gestoken, of geslagen, wordt je gedwongen als vrouw een hoofddoek of burka te dragen. Als je als schrijver critisch bent tegen de Islam wordt er kan een fatwa tegen je uitgesproken, of een mes in je buik geramd, enz, enz.

Wat dit betreft zijn religies altijd vrij totalitair en dogmatisch in hun ideeen en zijn ze vrij overgevoelig tegen andersdenkenden of critici. In dit geval is de Scientology typisch een religie.
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  zaterdag 26 januari 2008 @ 23:38:07 #290
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56330892
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 23:35 schreef Demophon het volgende:

[..]

Again, weer een suf argument! Wat denk je dat de katholieke kerk, het christendom en de Islam tegen andersdenkenden doen?
Jajaja, alle religie's zijn even erg. Van mij mag je ze allemaal opdoeken. Maar op dit moment is de Scientology sekte aan de beurt. Morgen gaan we het christendom weer aanpakken.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_56331824
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 23:35 schreef Demophon het volgende:

[..]

Again, weer een suf argument! Wat denk je dat de katholieke kerk, het christendom en de Islam tegen andersdenkenden doen? De katholieke kerk excommuniceert je in het minste geval en vroeger zetten ze je op de brandstapel als je er andere ideeen op nahield of kritisch was tegen de kerk.
Ik kan me niet herinneren dat dit met mij ooit gebeurd is.
quote:
Maar ook tegenwoordig hebben ze nog legio andere intimidatietechnieken tegen je hoor! Of wat dacht je dat de christenen doen tegen andere opvattingen als abortus. In Amerika kun je er voor neergeschoten worden als arts, of zetten ze zo'n kliniek in de fik. En de Islam!! Nou in het midden-oosten wordt je gestenigd, in brand gestoken, of geslagen, wordt je gedwongen als vrouw een hoofddoek of burka te dragen. Als je als schrijver critisch bent tegen de Islam wordt er kan een fatwa tegen je uitgesproken, of een mes in je buik geramd, enz, enz.
Dat zijn de uitwassen van die religies, terwijl dergelijke technieken geinstitutionaliseerde standaardmethodes zijn van Scientology. Christendom en Islam kennen een overgrote meerderheid volgelingen en stromingen bij wie dit soort dingen niet voorkomen in tegenstelling tot Scientology. Jij haalde bijvoorbeeld het idee aan van grof betalen om je ziel af te kopen in het Christendom, terwijl dit eigenlijk relatief weinig voorkomt. Grof betalen voor 'lesmateriaal' in Scientology is daarentegen gewoon standaard.

Bovendien is men in het Westen op z'n zachtst gezegd niet erg mild tegenover de door moslims gebezigde praktijken die je aanhaalt. Wat dat betreft is de op Scientology geleverde kritiek nihil.

Het grote verschil tussen Scientology en religies als het Christendom en de Islam is dat wij weten dat de 'leer' van Scientology de hersenspinsels van een gestoorde derderangs science fiction schrijver zijn. Van de grondleggers van het Christendom en de Islam is dit toch lastiger vast te stellen.
quote:
Wat dit betreft zijn religies altijd vrij totalitair en dogmatisch in hun ideeen en zijn ze vrij overgevoelig tegen andersdenkenden of critici. In dit geval is de Scientology typisch een religie.
Deels wel, maar praktijken die in andere religies tot de uitwassen behoren, zijn binnen Scientology de normale gang van zaken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 27 januari 2008 @ 02:44:52 #292
44906 merino
World of Sleepers
pi_56333639
punt is dat ik college's heb gehad over een heleboel religies, inclusief Scientology en het bij die laatste gewoon meer giswerk was dan werkelijke wetenschap omdat er gewoon zo bar weinig echte info te verkrijgen is.

Daarom is dit een rechtvaardige oorlog imo
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zondag 27 januari 2008 @ 05:05:52 #293
44906 merino
World of Sleepers
pi_56334393
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zondag 27 januari 2008 @ 12:05:54 #294
32346 Xebrozius
tactloze lul
  zondag 27 januari 2008 @ 12:59:56 #295
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_56337860
The regime die 711chan gehackt had is nu zwaar de bok:

http://www.regimeorder.com/

Naam, adres, tel nrs en zelf social security numbers. Alles staat nu online..
  zondag 27 januari 2008 @ 13:08:15 #296
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56338038
quote:
Op zondag 27 januari 2008 12:59 schreef Xebrozius het volgende:
The regime die 711chan gehackt had is nu zwaar de bok:

http://www.regimeorder.com/

Naam, adres, tel nrs en zelf social security numbers. Alles staat nu online..
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 27 januari 2008 @ 13:48:29 #297
51748 H4ze
wait...what?
pi_56339078
Was te verwachten
*BURP*
  † In Memoriam † zondag 27 januari 2008 @ 16:18:35 #298
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_56342349
Bij meer mensen de IRC server van partyvan en 711chan down?
pi_56342636
quote:
Op zondag 27 januari 2008 16:18 schreef Sebasser het volgende:
Bij meer mensen de IRC server van partyvan en 711chan down?
nein
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_56348127
Nieuwe IRC server up. Binnen 1 uur zaten er 220 mensen in, nu 285

Zie officiële wiki voor adres, gooi niet overal neer kthx.

Oh ja, waarom? Partyvan is te 'high-profile' en de 'higher-ups' wilden alles van scientology eraf.
.
  zondag 27 januari 2008 @ 21:24:00 #301
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56348785
Partyvan staat onder druk?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')